Dat red een man toch nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een Armeense hoer volblaffen. duh.
Foto's van een kind. Dus niet eens van hun eigen kind, maar van een willekeurig kind? Zou ik ook een beetje griezelig vinden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle mensen die zodra ze een kind krijgen geen eigen leven meer hebben en alleen nog foto's van een kind posten die zijn geen vrienden meer van mij.
LOT!quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Afhankelijk van de maatschappij.
Voor het gemak ga ik er even van uit dat het hun eigen kind is.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Foto's van een kind. Dus niet eens van hun eigen kind, maar van een willekeurig kind? Zou ik ook een beetje griezelig vinden.
"Heeft u nog iets aan te geven?"quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog ff een Armeense hoer volblaffen voor je het vliegtuig in gaat.
dan kan ik je de hand schuddenquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de blaftiefus en mijn longinhoud is vergelijkbaar met een nespressocupje
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijkenquote:
echt niet, ik ben geen fitgirlquote:Op donderdag 29 maart 2018 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijken
Zal wel krap zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 23:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij zit over 5 uur in je, komt ie ff in de cockpit kijken
Zo krijg je nooit mijn fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |