quote:
Wist ik niet, miste er vandaag in het bijzonder even, maar als wat Janneke zegt waar is zou dat wel zonde zijn. Disana was een zeer fijne user.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ik zo'n beetje door haar pohi blader heeft ze de pol-sc ook vaarwel gezegd. Niet onbegrijpelijk.
Ja, en het POL-Café was een zeer fijne SC.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Wist ik niet, miste er vandaag in het bijzonder even, maar als wat Janneke zegt waar is zou dat wel zonde zijn. Disana was een zeer fijne user.
Gezopen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Gast kap nou eens met dat tryhard juridische geneuzel van je. Je bent geen meester in de rechten (of 'jurist') en je gaat het nooit worden.
Ik ook, maar ik loop ook niet met heel POL ruzie te zoeken.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:02 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik ben afgestudeerd, dus daar kan je wel vanuit gaan!
Ik weet niet of je hebt gelezen wat er allemaal is gebeurd, maar ik moest even mijn ei kwijt daarna.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik loop ook niet met heel POL ruzie te zoeken.
Wel leuk je eens hier te zien.
Welnee, ik heb wel wat beters te doen dan al die bagger te lezen. Zie alleen dat je de halve FB vol heb gepost.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:03 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hebt gelezen wat er allemaal is gebeurd, maar ik moest even mijn ei kwijt daarna.
Ja, heb even vakantie he. Lekker even TROLLEN aldus Euribob.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee, ik heb wel wat beters te doen dan al die bagger te lezen. Zie alleen dat je de halve FB vol heb gepost.
Ben je sinds je afgestudeerd bent zo zuur of is het ongerelateerd?quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, heb even vakantie he. Lekker even TROLLEN aldus Euribob.
Nee, sinds Twente op degradatie staat.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je sinds je afgestudeerd bent zo zuur of is het ongerelateerd?
quote:
Dank!quote:
Was het maar zoquote:
Mwuah boeit me niet zoveel om precies op mijn verjaardag iets te vieren, maar goeie vriend is paar dagen voor me jarig en dat wilden we samen vieren, maar m'n baas vroeg of dat niet volgende week kon met Paasweekend.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:56 schreef Alexandrier het volgende:
Heb je nog plannen of ben je geen type dat zijn verjaardag viert?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:05 schreef Heubach het volgende:
[..]
Nee, sinds Twente op degradatie staat.
Ik kan wel janken ja, maar goed heb wel vertrouwen in Pusic (is een goede vent) en schoon schip volgend jaar. Rutten terug enzo.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]Wat een soap. En Van Halst niet weg
Ik heb na dat drama van vorig jaar alle hoop opgegeven dat Twente nog kan beteren. Uit dat licht, opdoeken die hap.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:10 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ik kan wel janken ja, maar goed heb wel vertrouwen in Pusic (is een goede vent) en schoon schip volgend jaar. Rutten terug enzo.
Ik heb een Struis van 't IJ. Proost.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:11 schreef Kowloon het volgende:
En ook van mij gefeliciteerd, sky.
Heb er maar een tripeltje op ingeschonken. Nee, het Paasweekend is begonnen voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |