Voor 9 uur wakker zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En je zit al sinds 9 uur vanmorgen op de wc te wachten?
Die altijd ready gast schreeuwt ook alsof die de hele dag aandrang heeftquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik aandrang voel, dan ben ik #altijdready
Jij zou ook schreeuwen als je luier vol zou zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die altijd ready gast schreeuwt ook alsof die de hele dag aandrang heeft
Ik ben al een tijd geleden gestopt met POL lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een debiel gedoe in POL joh. Ze noemen iemand een achterlijke aap omdat die van de FvD is, dan is die dan ook wel achterlijk, maar het racisme blijft gewoon staan.
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd geleden gestopt met POL lezen.
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.
Tsjaaquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.
je bent toch niet ziek?quote:
Maar dit is echt de puurste vorm van racisme, iemand een achterlijke aap noemen omwille van zijn huidskleur.quote:
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterstequote:Op donderdag 29 maart 2018 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent toch niet ziek?
Wij zijn er voor je, mentale support![]()
![]()
ment 2 be dit nuquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterste
jepquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het gaat dus goed met je
neem ik aan
maak niks uit toch, beter dan boosheid of andersoortige negativiteitquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
* Borrelnootje00 doet nu weer rustaaaagh
beetje enthousiast soms
Niets mis met wat enthousiasme.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
* Borrelnootje00 doet nu weer rustaaaagh
beetje enthousiast soms
Weet je direct waar je je bierflesje hebt gelatenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterste
Waar maar ook aan vrolijkheid kan men zich storen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maak niks uit toch, beter dan boosheid of andersoortige negativiteit
HYPEDquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:07 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Niets mis met wat enthousiasme.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je direct waar je je bierflesje hebt gelaten
Ben ik met je eens hoor echt !!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dit is echt de puurste vorm van racisme, iemand een achterlijke aap noemen omwille van zijn huidskleur.![]()
Davht dat het wel mee viel met POL maar dit is echt om te kotsen.
Volgens mij heb je me al een week geen achterlijke aap genoemd vanwege mijn geestelijke 'achterstand'quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor echt !!
Maar dat soort bejegeningen zijn hier ook weleens aan de orde.
En dan wordt er ook niks meegedaan.
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me al een week geen achterlijke aap genoemd vanwege mijn geestelijke 'achterstand'
lexygodquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.
lexygodquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.
/carequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor echt !!
Maar dat soort bejegeningen zijn hier ook weleens aan de orde.
En dan wordt er ook niks meegedaan.
maar murpquote:
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?quote:
waar?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?
oooo lekker proseccoquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Plop!! Wie kan ik inschenken ?? [ afbeelding ]
in POLquote:
is reeds gedaan en afgehandeldquote:
niets met de post gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is reeds gedaan en afgehandeld
nopequote:
proost womanquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
1,5 liter krijg ik niet op ! Dus PROOST nootje
Jaquote:
quote:
Ik denk dat als je het daar niet mee eens bent, je beter in FB kunt zijn. Maar ik schat je kans niet erg hoog.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:52 schreef Euribob het volgende:
Algemene opmerkingen over bevolkingsgroepen worden in deze SC gewoon getolereerd, mits het een geslaagde grap betreft. Persoonlijke aanvallen niet.
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat als je het daar niet mee eens bent, je beter in FB kunt zijn. Maar ik schat je kans niet erg hoog.
het gaat soms wel heel ver idd...quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.
Links of rechtsom discriminatie valt NOOIT goed te praten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodigquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
1,5 liter krijg ik niet op ! Dus PROOST nootje
Ken ik nie... maar hé met drank maak je vrienden hihi !quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodig
of jij ook een glaasjequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodig
ik snap POL nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
yup.![]()
Maar goed ik laat POL maar voor wat het is voorlopig.![]()
ONZ is toch alles wat een mens nodig heeft.
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg vanquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of jij ook een glaasje
als mede levensgenieter
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageertquote:
goed nieuws, meer voor mij en lexyquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg van
en lange berichten posten...,,quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageert
Ik heb het gekregen en het stijgt al behoorlijk naar Mn hoofd *hipsquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg van
Ja daaromquote:
quote:
Zelfs ik post daar niet, met mijn aan politicologie grenzende studiequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageert
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom
en ze noemen aloa niet eens aloagod
ze komen er ook wel vrij open vooruit dat afwijkende meningen niet welkom zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik post daar niet, met mijn aan politicologie grenzende studie
Ook wel !quote:
just dancequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat een leuke ui aloa![]()
letssssssss dance
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
no shame
[ afbeelding ]
let it gooooooo![]()
Oh boehoe.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?
Is gewoon zo schat.quote:
Maar goed, je reactie hier zegt natuurlijk ook wel weer een hoop.quote:
Party all night !quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mood zoals het glitterpakje van michael![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:59 schreef Heubach het volgende:
[..]
Oh je bent toch wakker, misschien even in FB kijken he!
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.quote:
Trollen hebben gewoon niet zoveel recht van spreken over de gang van zaken op fok. Is allemaal niet zo heel bijzonder ver.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.
Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.
Ach spijt hebben we morgen .... en vrijquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch ontkom je niet aan slaap
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Trollen hebben gewoon niet zoveel recht van spreken over de gang van zaken op fok. Is allemaal niet zo heel bijzonder ver.
Trollen is in POL een container begrip voor kritiek hebben. Heel bijzonder wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?
Je gedrag natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?
Containerbegrip is één woord.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Trollen is in POL een container begrip voor kritiek hebben. Heel bijzonder wel.
Dan zou ik daar graag voorbeelden van zien beste Euribob, ik herken mijzelf daar absoluut niet in namelijk.quote:
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:05 schreef Heubach het volgende:
Euribob ik ben de VBL mods gewend, en die zijn in vergelijking bij jou fantastisch, kan je nagaan.
Hou jij je gevolg dan ook gewoon binnen ONZ?quote:
Ik geef je een gratis tip!quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou ik daar graag voorbeelden van zien beste Euribob, ik herken mijzelf daar absoluut niet in namelijk.
Wat een rare opmerking zeg, mogen gebruikers niet op meerdere plaatsen in FOK! komen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hou jij je gevolg dan ook gewoon binnen ONZ?
Oh, dus het is vervelend als een buitenstaander een beetje interessant komt lopen te doen in een topic waar hij verder niets te zoeken heeft?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gelieve niet de shit uit POL hierin importeren.
Alvast bedankt.
ojaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is leuk geweestquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, dus het is vervelend als een buitenstaander een beetje interessant komt lopen te doen in een topic waar hij verder niets te zoeken heeft?
Heubach maak je notities?
Mag Heubach niet buiten VBL komen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, dus het is vervelend als een buitenstaander een beetje interessant komt lopen te doen in een topic waar hij verder niets te zoeken heeft?
Sowwquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom om mee te spelen hoor.quote:
Oh, dus hij hoort hier ook niet?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag Heubach niet buiten VBL komen dan?
Dit is ONZ trouwens, voor de goede orde.
Jawel want hier is wel iedereen welkom, zoals in de OP te lezen valt.quote:
Nouja, een beetje komen stoken in mijn FB zonder verder ook maar enige deelname aan de discussies in POL is wel trollerig, vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent gewoon welkom om mee te spelen hoor.
Maar als je mij wegzet als troll dan zie ik daar graag voorbeelden van.
Op FOK! heeft iedereen wat te zoeken in een topic.*quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:12 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Op FOK! heeft iedereen wat te zoeken in een topic.*
En buitenstaanders bestaan niet.
*Mits je je gewoon gedraagt maar dat spreekt voor zich.
Nee, ik vond de geplaatste opmerking over Yernaz meer dan verwerpelijk, dan mag ik daar in FB op reageren neem ik aan; dat ik verder niet de motivatie heb om deel te nemen in de discussie staat daar los van.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, een beetje komen stoken in mijn FB zonder verder ook maar enige deelname aan de discussies in POL is wel trollerig, vind je zelf ook niet?
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, ik vond de geplaatste opmerking over Yernaz meer dan verwerpelijk, dan mag ik daar in FB op reageren neem ik aan; dat ik verder niet de motivatie heb om deel te nemen in de discussie staat daar los van.
Het is hier veel gezelliger. En ik ga m'n eigen nest niet vervuilen met dit gezeik, kom nou zeg.quote:
Weet je überhaupt wat je functie op dit forum omhelst?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is hier veel gezelliger. En ik ga m'n eigen nest niet vervuilen met dit gezeik, kom nou zeg.
Zo is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is hier veel gezelliger. En ik ga m'n eigen nest niet vervuilen met dit gezeik, kom nou zeg.
Ik vind iemand een stomme aap noemen geen racisme. Daarnaast is KoosVogels een hypercorrecte volgeling van de linkse Kerk dus ik kijk gewoon naar de context en dan zie je overduidelijk dat het geen racisme is. Er loopt hier genoeg gespuis rond, maar dat pak ik gewoon aan.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, ik vond de geplaatste opmerking over Yernaz meer dan verwerpelijk, dan mag ik daar in FB op reageren neem ik aan; dat ik verder niet de motivatie heb om deel te nemen in de discussie staat daar los van.
Omhelst, ja? Probeer het nog een keertje.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:15 schreef Heubach het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat je functie op dit forum omhelst?
Aha, links mensen zijn niet racistisch dus daarom mag Koos negers met een debiele mening apen noemen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vind iemand een stomme aap noemen geen racisme. Daarnaast is KoosVogels een hypercorrecte volgeling van de linkse Kerk dus ik kijk gewoon naar de context en dan zie je overduidelijk dat het geen racisme is. Er loopt hier genoeg gespuis rond, maar dat pak ik gewoon aan.
Weet ik niet, ik zie geen kleur. Geen enkele Linkse volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aha, links mensen zijn niet racistisch dus daarom mag Koos negers met een debiele mening apen noemen?
We kunnen niet allemaal zo goed omhelzen als jij natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef Heubach het volgende:
Context
Ik denk niet dat je dat begrip snapt
En weer een taal/grammar postquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omhelst, ja? Probeer het nog een keertje.
Kijk hier komen we verder mee. Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor mij, of een post racistisch is of niet hangt af van de gene die hem post niet van de inhoud, duidelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zie geen kleur. Geen enkele Linkse volgens mij.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk hier komen we verder mee. Ik denk dat het nu wel duidelijk is voor mij, of een post racistisch is of niet hangt af van de gene die hem post niet van de inhoud, duidelijk.
Het is vermakelijk en zorgelijk tegelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel humor, maar goed ...
Precies.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Misschien moet euri even een collega mod vragen hoe het op diegene overkomt. Want als slager je eigen vlees keuren is nog nooit geloofwaardig geweest.
De opmerking over Yernaz?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd wel humor, maar goed ...
Ja of die van Volkorenbrood over dat moslims nog erger zijn dan de PvdA, die blijft ook lekker staan hoor.quote:
Ach nee joh, niet zorgelijk ...quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:22 schreef Heubach het volgende:
[..]
Het is vermakelijk en zorgelijk tegelijk.
Ik houd niet zo van censuur.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach nee joh, niet zorgelijk ...
quote:
Volkorenbrood is dan ook een moslim, en PvdA'er..quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:23 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja of die van Volkorenbrood over dat moslims nog erger zijn dan de PvdA, die blijft ook lekker staan hoor.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volkorenbrood is dan ook een moslim, en PvdA'er..
Zoals ik al zei, context. Maar ga vooral door met heel beperkt voorbeelden zoeken die nergens op slaan.
Welke context mis ik precies?quote:Yernaz is dan ook gewoon een achterlijke aap.
Je bewijst mijn punt des te meer, bedankt hiervoor. Als ik FvD stem mag ik bepaalde dingen niet zeggen, als je moslim bent wel. De TR wordt nu opgesteld.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volkorenbrood is dan ook een moslim, en PvdA'er..
Zoals ik al zei, context. Maar ga vooral door met heel beperkt voorbeelden zoeken die nergens op slaan.
Ja, naja, ik heb aan de andere kant gestaan met een blauwe kleur. Het is echt niet makkelijk en POL is naast NWS waarschijnlijk het kutst van allemaal, omdat je het gewoon nooit goed kunt doen. Enig perspectief mag er wel zijn. Komt bij dat ik vind dat Euribob het doorgaans wel goed doet, maar daarin verschillen we kennelijk van meningquote:
Even vanuit mijn perspectief:quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, naja, ik heb aan de andere kant gestaan met een blauwe kleur. Het is echt niet makkelijk en POL is naast NWS waarschijnlijk het kutst van allemaal, omdat je het gewoon nooit goed kunt doen. Enig perspectief mag er wel zijn.
Ik stel echt nauwelijks mijn vragen bij de mods op dit forum, en ik post vrij veel (SES en VBL). Dit is gewoon zo schrijnend dat ik het even wilde delen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, naja, ik heb aan de andere kant gestaan met een blauwe kleur. Het is echt niet makkelijk en POL is naast NWS waarschijnlijk het kutst van allemaal, omdat je het gewoon nooit goed kunt doen. Enig perspectief mag er wel zijn.
Hihiquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Vind deze Ramsay trotse gif altijd mooi (alleen jammer van het postzegel formaat):
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:29 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2018 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 3682 / 4685
2. markdeajaxfan / 3309 / 5385
3. Grrrrrrrr / 2091 / 2104
4. aloa / 1955 / 3970
5. noodgang / 1202 / 1265
6. Nattekat / 596 / 988
7. FlippingCoin / 592 / 1369
8. m1st1g / 499 / 1687
9. hemarookworst / 362 / 1124
10. devzero / 356 / 348
11. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 343 / 243
12. _--_ / 302 / 534
13. HeaN82 / 289 / 399
14. Hexx. / 279 / 580
15. I. / 247 / 505
16. murp / 214 / 287
17. Clicks_nl / 147 / 168
18. Borrelnootje00 / 123 / 510
19. RobjeGeus / 101 / 52
20. vincenzo78 / 88 / 76Huh waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil 7e blijven jaquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:31 schreef Nattekat het volgende:
Sta op het punt om nog een plek te zakken
En al 15 posts in dit topic.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
51. Euribob / 1 / 14
Heeft wel een punt te pakken![]()
Nou niet echt maar proficiat met je punt en have fun met je film.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
En al 15 posts in dit topic.
Nou, ik ga maar eens naar de film, my work here is duidelijk done.
Nee, je werk is niet klaar. Nog even wat TR's afhandelen he. En users die je niet mag de mond snoeren.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
En al 15 posts in dit topic.
Nou, ik ga maar eens naar de film, my work here is duidelijk done.
Fijn dat er tussen de mods onderling wordt gecommuniceerd, heb echt veel vetrouwen nu erin dat er wat gebeurt.... not srsquote:
sp3c speelt hier wel vaker mee.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:45 schreef Heubach het volgende:
[..]
Fijn dat er tussen de mods onderling wordt gecommuniceerd, heb echt veel vetrouwen nu erin dat er wat gebeurt.... not srs
Ach, lekker belangrijk ook allemaal. Ik ben mijn ei in ieder geval kwijt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sp3c speelt hier wel vaker mee.
geen idee of die bericht is.
over?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:45 schreef Heubach het volgende:
[..]
Fijn dat er tussen de mods onderling wordt gecommuniceerd, heb echt veel vetrouwen nu erin dat er wat gebeurt.... not srs
zo is datquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:46 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ach, lekker belangrijk ook allemaal. Ik ben mijn ei in ieder geval kwijt.
Door met het leuke spelletje!!!
zo is datquote:
het hart gelucht en de rust weer wedergekeerdquote:
o shiiiiiitquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:48 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En nu begrijp ik waarom ik doe waarom ik zo doe ..! F*ck off volle maan!
ja ik heb daar zeker last vanquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat wordt weer geen slaap ... heb jij er ook last van?
okequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, omdat Euribob alles negeert, en doodzwijgt. Dan moet ik hem wel hier opzoeken he.
Dat verklaart mijn gemoedstoestand.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mensen zijn ook agressiever tijdens volle maan(las ik)
Dat is wel waar ja Haha maar de rust is weder gekeerd ! Als we dat maar vaak genoeg zeggen gebeurt het ook.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
mensen zijn ook agressiever tijdens volle maan(las ik)
wellicht of gewoon temperamentquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:53 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat verklaart mijn gemoedstoestand.
dont worryquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja Haha maar de rust is weder gekeerd ! Als we dat maar vaak genoeg zeggen gebeurt het ook.
Karma toch
Nou wou wel met je ruilen als dat alleen met volle maan was dan tekende ik ervoorquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben enkel zwaar oververmoeid tijdens volle maan
Of seksueel gefrustreerd natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wellicht of gewoon temperament
ner man ik heb het al druk genoeg met mijn eigen feedbackquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:50 schreef Heubach het volgende:
[..]
POL / [POL-Feedback]
Lees de laatste pagina's en mijn posts maar als je er zin in hebt...
Haha geen probleem, ik neem het je allerminst kwalijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ner man ik heb het al druk genoeg met mijn eigen feedback
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Of seksueel gefrustreerd natuurlijk.
Jij leest je feedback?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ner man ik heb het al druk genoeg met mijn eigen feedback
Daar valt toch wel wat aan te doen... je hebt er geen mods voor nodigquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef Heubach het volgende:
[..]
Of seksueel gefrustreerd natuurlijk.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij weet het beste precies wat dus
Ik doe aan nofap.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar valt toch wel wat aan te doen... je hebt er geen mods voor nodig
Vertel meerquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:56 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Daar valt toch wel wat aan te doen... je hebt er geen mods voor nodig
Jij mag ook meedoen hoorquote:
Nee toch... oké dat is me al zo vaak uitgelegd maar dat vind ik nog steeds echt een RUKVERHAAL!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee toch... oké dat is me al zo vaak uitgelegd maar dat vind ik nog steeds echt een RUKVERHAAL!
je overtuigt haar daar niet meequote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef Heubach het volgende:
[..]Goede woordgrap.
Lees dit eens globaal door als je geïnteresseerd bent:
https://www.yourbrainonporn.com/
Jup monument !quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef Heubach het volgende:
[..]Goede woordgrap.
Lees dit eens globaal door als je geïnteresseerd bent:
https://www.yourbrainonporn.com/
Dat weet jij wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Geen idee wat ik vertellen moet!
Even kort dan:quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je overtuigt haar daar niet mee
denk ik
echt hequote:Op donderdag 29 maart 2018 21:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee toch... oké dat is me al zo vaak uitgelegd maar dat vind ik nog steeds echt een RUKVERHAAL!
lezen is een grood woord maar ik maak daar mijn beste grappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |