Voor 9 uur wakker zijnquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En je zit al sinds 9 uur vanmorgen op de wc te wachten?
Die altijd ready gast schreeuwt ook alsof die de hele dag aandrang heeftquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik aandrang voel, dan ben ik #altijdready
Jij zou ook schreeuwen als je luier vol zou zittenquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die altijd ready gast schreeuwt ook alsof die de hele dag aandrang heeft
Ik ben al een tijd geleden gestopt met POL lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat een debiel gedoe in POL joh. Ze noemen iemand een achterlijke aap omdat die van de FvD is, dan is die dan ook wel achterlijk, maar het racisme blijft gewoon staan.
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd geleden gestopt met POL lezen.
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.
Tsjaaquote:Op donderdag 29 maart 2018 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de moderatie daar het na een TR nog negeerd omdat het van een vriendje komt en over iemand met een verwerpelijke mening gaat.
je bent toch niet ziek?quote:
Maar dit is echt de puurste vorm van racisme, iemand een achterlijke aap noemen omwille van zijn huidskleur.quote:
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterstequote:Op donderdag 29 maart 2018 19:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent toch niet ziek?
Wij zijn er voor je, mentale support![]()
![]()
ment 2 be dit nuquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterste
jepquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het gaat dus goed met je
neem ik aan
maak niks uit toch, beter dan boosheid of andersoortige negativiteitquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
* Borrelnootje00 doet nu weer rustaaaagh
beetje enthousiast soms
Niets mis met wat enthousiasme.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
* Borrelnootje00 doet nu weer rustaaaagh
beetje enthousiast soms
Weet je direct waar je je bierflesje hebt gelatenquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben verder kiplekker hoor. Er begint ook iets te borrelen in mn achterste
Waar maar ook aan vrolijkheid kan men zich storen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maak niks uit toch, beter dan boosheid of andersoortige negativiteit
HYPEDquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:07 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Niets mis met wat enthousiasme.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je direct waar je je bierflesje hebt gelaten
Ben ik met je eens hoor echt !!quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dit is echt de puurste vorm van racisme, iemand een achterlijke aap noemen omwille van zijn huidskleur.![]()
Davht dat het wel mee viel met POL maar dit is echt om te kotsen.
Volgens mij heb je me al een week geen achterlijke aap genoemd vanwege mijn geestelijke 'achterstand'quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor echt !!
Maar dat soort bejegeningen zijn hier ook weleens aan de orde.
En dan wordt er ook niks meegedaan.
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgens mij heb je me al een week geen achterlijke aap genoemd vanwege mijn geestelijke 'achterstand'
lexygodquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.
lexygodquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zul je nooit uit mij horen/lezen.
/carequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor echt !!
Maar dat soort bejegeningen zijn hier ook weleens aan de orde.
En dan wordt er ook niks meegedaan.
maar murpquote:
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?quote:
waar?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?
oooo lekker proseccoquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Plop!! Wie kan ik inschenken ?? [ afbeelding ]
in POLquote:
is reeds gedaan en afgehandeldquote:
niets met de post gedaan?quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is reeds gedaan en afgehandeld
nopequote:
proost womanquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
1,5 liter krijg ik niet op ! Dus PROOST nootje
Jaquote:
quote:
Ik denk dat als je het daar niet mee eens bent, je beter in FB kunt zijn. Maar ik schat je kans niet erg hoog.quote:Op donderdag 29 maart 2018 18:52 schreef Euribob het volgende:
Algemene opmerkingen over bevolkingsgroepen worden in deze SC gewoon getolereerd, mits het een geslaagde grap betreft. Persoonlijke aanvallen niet.
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat als je het daar niet mee eens bent, je beter in FB kunt zijn. Maar ik schat je kans niet erg hoog.
het gaat soms wel heel ver idd...quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.
Links of rechtsom discriminatie valt NOOIT goed te praten.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo kan je de holocaust ontkennen nog weglachen onder het mom van een geslaagde grap.
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodigquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
1,5 liter krijg ik niet op ! Dus PROOST nootje
Ken ik nie... maar hé met drank maak je vrienden hihi !quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodig
of jij ook een glaasjequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iwanius optrommelen, dan heb je een tweede fles nodig
ik snap POL nietquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
yup.![]()
Maar goed ik laat POL maar voor wat het is voorlopig.![]()
ONZ is toch alles wat een mens nodig heeft.
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg vanquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of jij ook een glaasje
als mede levensgenieter
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageertquote:
goed nieuws, meer voor mij en lexyquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg van
en lange berichten posten...,,quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageert
Ik heb het gekregen en het stijgt al behoorlijk naar Mn hoofd *hipsquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook, maar met dit soort dranken heb ik snel genoeg van
Ja daaromquote:
quote:
Zelfs ik post daar niet, met mijn aan politicologie grenzende studiequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet, daar moet je helemaal lezen of zo voor je reageert
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom
en ze noemen aloa niet eens aloagod
ze komen er ook wel vrij open vooruit dat afwijkende meningen niet welkom zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik post daar niet, met mijn aan politicologie grenzende studie
Ook wel !quote:
just dancequote:Op donderdag 29 maart 2018 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat een leuke ui aloa![]()
letssssssss dance
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
no shame
[ afbeelding ]
let it gooooooo![]()
Oh boehoe.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ze noemen negers gewoon achterlijke aap, dan is het toch beleid dat minimaal te verwijderen?
Is gewoon zo schat.quote:
Maar goed, je reactie hier zegt natuurlijk ook wel weer een hoop.quote:
Party all night !quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mood zoals het glitterpakje van michael![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:59 schreef Heubach het volgende:
[..]
Oh je bent toch wakker, misschien even in FB kijken he!
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.quote:
Trollen hebben gewoon niet zoveel recht van spreken over de gang van zaken op fok. Is allemaal niet zo heel bijzonder ver.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.
Breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja want als een user het raar vindt dat negers apen genoemd worden moeten moderators deze reacties geven, en het maar raar vinden waarom users wegblijven hè.
Ach spijt hebben we morgen .... en vrijquote:Op donderdag 29 maart 2018 21:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch ontkom je niet aan slaap
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Trollen hebben gewoon niet zoveel recht van spreken over de gang van zaken op fok. Is allemaal niet zo heel bijzonder ver.
Trollen is in POL een container begrip voor kritiek hebben. Heel bijzonder wel.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?
Je gedrag natuurlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
word ik nu weggezet als troll, en op basis waarvan precies?
Containerbegrip is één woord.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:04 schreef Heubach het volgende:
[..]
Trollen is in POL een container begrip voor kritiek hebben. Heel bijzonder wel.
Dan zou ik daar graag voorbeelden van zien beste Euribob, ik herken mijzelf daar absoluut niet in namelijk.quote:
Bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:05 schreef Heubach het volgende:
Euribob ik ben de VBL mods gewend, en die zijn in vergelijking bij jou fantastisch, kan je nagaan.
Hou jij je gevolg dan ook gewoon binnen ONZ?quote:
Ik geef je een gratis tip!quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan zou ik daar graag voorbeelden van zien beste Euribob, ik herken mijzelf daar absoluut niet in namelijk.
Wat een rare opmerking zeg, mogen gebruikers niet op meerdere plaatsen in FOK! komen?quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hou jij je gevolg dan ook gewoon binnen ONZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |