Nee Wout, jij moet gewoon beter opletten. Als die man geen stap opzij zette, knalde je er al helemaal vol op.quote:Van Aert heeft rugpijn na val
Op 69 kilometer van de finish van Dwars door Vlaanderen kwam wereldkampioen veldrijden Wout van Aert woensdag in botsing met een mobiele seingever. Die gaf met een gele vlag een gevaarlijke plaats op het parcours aan.
“Volgens Van Aert moet die man een stapje opzij gezet hebben, waardoor Van Aert tegen hem aan botste”, vertelde Ward Callens, persverantwoordelijke van Veranda’s Willems-Crelan. “Wout belandde in de gracht en is nadat hij zich bij de seingever excuseerde, zo snel mogelijk weer op zijn fiets gekropen. Meteen kon een lange jacht beginnen om weer aansluiting te vinden met de kop van het peloton. Op de koop toe reed Van Aert dan nog eens lek, maar hij bleef volhouden tot de finale losbarstte. Pas dan liet hij lopen. Van Aert had na de wedstrijd last aan de rug, maar om nu al te zeggen dat zijn deelname aan de Ronde van Vlaanderen in het gedrang komt, is het nog veel te vroeg.”
Van Aert finishte uiteindelijk als 83e, op 6:47 van winnaar Yves Lampaert.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180328_03434811
Van Aert is een lul, en ik ben het met jou eensquote:Op woensdag 28 maart 2018 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Wout, jij moet gewoon beter opletten. Als die man geen stap opzij zette, knalde je er al helemaal vol op.
Ik denk dat we ons wel redden hoor. Ging vandaag ook meer dan prima.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Wel lullig voor de kijker mocht er geen (fitte) Wout aan de start staan.
Ik zou me zelf redden met enkel de vrouwenwedstrijd. Maar feit blijft natuurlijk wel dat hoe meer mooie jongens er aan de start staan hoe meer kans op strijd tot in de diepe finale.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons wel redden hoor. Ging vandaag ook meer dan prima.
Het is sowieso nog maar even afwachten hoe ver hij komt. Vlaanderen en Roubaix zijn wel weer even wat anders dan al het spul hiervoor.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou me zelf redden met enkel de vrouwenwedstrijd. Maar feit blijft natuurlijk wel dat hoe meer mooie jongens er aan de start staan hoe meer kans op strijd tot in de diepe finale.
Zijn kwaliteiten om mensen hier te triggeren zal ik zeker missen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Wel lullig voor de kijker mocht er geen (fitte) Wout aan de start staan.
Straks dustwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 16:36:21Morgen op @canvastv: Extra Time Koers met @tomboonen1, @mathieuvdpoel, @PatLefevere en @Vannieuwkerke. Kijken om 21.15u! https://t.co/K0qDg2d8t9 reageer retweet
Thanks.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Straks dustwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 16:36:21Morgen op @canvastv: Extra Time Koers met @tomboonen1, @mathieuvdpoel, @PatLefevere en @Vannieuwkerke. Kijken om 21.15u! https://t.co/K0qDg2d8t9 reageer retweet
Hey dankjewel he, showtimer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Goede line-up.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Minstens. Smerige zatlap.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal Thijs inmiddels al een krat ophebben?
heerlijkquote:
Dat kan toch niet degene zijn die hij bedoelde? Even iemand die geblesseerd is halen omdat je teveel geblesseerden hebt zou nergens op trekken.quote:
Columbia baitquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan toch niet degene zijn die hij bedoelde? Even iemand die geblesseerd is halen omdat je teveel geblesseerden hebt zou nergens op trekken.
Nee, die moet ondertiteld worden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie Pat goed verstaan? Moet echt moeite doen om em te volgen.
Vorige week niet en volgende week ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
Boonen geeft dus geen fuck om vrouwenwielrennen.
Heb er weinig problemen mee eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige week niet en volgende week ook niet
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.
Hij is i.i.g. beter verstaanbaar dan Yves.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het allemaal zo teleurstellend.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl en Ruben hebben ook veel te weinig charisma en karakter om het Pat en Tom een beetje moeilijk te maken.
Ze moeten Mathieu wat meer aan het woord laten, want de rest heeft niets te melden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo teleurstellend.
Het had je broer kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.
dat is het vooral ook jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl en Ruben hebben ook veel te weinig charisma en karakter om het Pat en Tom een beetje moeilijk te maken.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik val echt niet op minderjarige meisjes (of jongens) hoor.![]()
gokje: je woont boven de grote rivieren?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
De Tom Egberts van Sporzaquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat zo'n Ruben van Gucht zo hoog wordt ingeschat bij Sporza. Dit is gewoon echt niet goed, het ziet er allemaal zo gemaakt en inhoudsloos uit. Het lijkt verdorie wel een voetballer.
Hij zei toch "één van de beste..."?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Tom: "Terpstra is de beste ploegmaat die ik ooit gehad heb."
De hele nieuwe generatie van Sporza is echt hopeloos. Over een paar jaar zijn we volledig overgeleverd aan de grillen van Van Zucht en Gummibeer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat zo'n Ruben van Gucht zo hoog wordt ingeschat bij Sporza. Dit is gewoon echt niet goed, het ziet er allemaal zo gemaakt en inhoudsloos uit. Het lijkt verdorie wel een voetballer.
Correct.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
gokje: je woont boven de grote rivieren?
Coke doet rare dingen met een mens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Tom Boonen doet me qua zelfoverschatting wel een beetje denken aan Thomas Dekker.
Ze geven hem het woord gewoon weinigquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
Matthieu mag wel weinig zeggen overigens, of het is gewoon een timide jongen.
Tiesj moet zeker ook dom koersen volgens Tiesj.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep moet dom koersen volgens Sep.
Een echte Belg.
De rest van de wereld trekt daar gewoon niet zo zwaar aan.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boonen is niet eens op de hoogte van de misdragingen van Moscon.
Zit ie de hele dag in een kelder ofzo?
Boonen snuift zich kapotquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boonen is niet eens op de hoogte van de misdragingen van Moscon.
Zit ie de hele dag in een kelder ofzo?
Tussen de benen van 14-jarige meisjes.quote:
Pat gaat er zich niet over uitlaten natuurlijk. Zijn ploeg doet dat het meestquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef rubbereend het volgende:
niemand die een beetje discussie brengt over op de stoep fietsen?
Het wordt ook wel erg matig gebracht.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef rubbereend het volgende:
niemand die een beetje discussie brengt over op de stoep fietsen?
zoals zoveel in dit programmaquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het wordt ook wel erg matig gebracht.
Jammer inderdaad. Maar was ook niet te doen in combinatie met Baskenland.quote:Op donderdag 29 maart 2018 07:01 schreef TheArt het volgende:
Helaas, geen Piti in de Ronde van Vlaanderen. GP Miguel Indurain is zijn volgende koers.
Valverde doet geen Baskenland.quote:Op donderdag 29 maart 2018 08:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Maar was ook niet te doen in combinatie met Baskenland.
Hopelijk gaat het vreselijk hard regenen dan en doet Brammeier niet mee met TDFquote:Op donderdag 29 maart 2018 08:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dumoulin verkent alvast kasseistroken beruchte Touretappe - http://www.1limburg.nl/l/62940 #1Limburg
MAAR HIJ STAPTE ZELF OPZIJ!!!!quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
De seingever heeft 4 gebarsten ribben. Bedankt Wout.
Triest. Ik neem aan dat Wout op aandringen van de ploeg nog wel een bloemetje gaat brengen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
De seingever heeft 4 gebarsten ribben. Bedankt Wout.
Nou, als je de verklaring van Wout hoorde lijkt me dat sterk. Die man stapte zogenaamd opzij terwijl Wout het lumineuze idee had om over het fietspad te rijden. Schuld van de seingever dus.quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:35 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Triest. Ik neem aan dat Wout op aandringen van de ploeg nog wel een bloemetje gaat brengen.
Vind je Sagan zo sterk ja? Hij won dan wel GW natuurlijk, maar vond hem in de E3 een stuk minder sterk dan voorgaande jaren.. (en in MSR deed hij ook al geen poging).quote:Op donderdag 29 maart 2018 11:59 schreef kaasplankje het volgende:
De hoogmis wordt meestal gewonnen door de sterkste van 't voorjaar, en dan zeg ik toch Sagan of Benoot.
Benoot was in Strade wel erg straf vond ik. Maar dat waren ook bijzondere weersomstandigheden. Sagan meer vanuit kunnen, die heeft nu als kersverse papa misschien niet de focus gehad die hij eerder had maar met zoveel talent komt dat na een paar wedstrijden toch wel weer recht.quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vind je Sagan zo sterk ja? Hij won dan wel GW natuurlijk, maar vond hem in de E3 een stuk minder sterk dan voorgaande jaren.. (en in MSR deed hij ook al geen poging).
En Benoot oogt wel sterk ja, maar die wint zo moeilijk, die moet echt veruit de sterkste zijn. Zie op dit moment niet echt een favoriet voor zondag, misschien dat je Quick Step in z'n geheel wel als favoriet kunt zien.
Nee, hoogstens een sprint van een man of 3/4.quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
RVV wordt toch meestal niet beslist in een sprint?
Nee, maar Sagan, Kristoff, van Avermaet, Gilbert, Kwiatkowski, Trentin enzo zijn normaal gesproken sneller dan Terpstra in zo'n sprint met 2 of in een klein groepje, terwijl types als Benoot, Naesen en Vanmarcke ook niet traag zijn.. Beetje zoals Boogerd dat vroegah ook regelmatig in de heuvelklassiekers had, die was echt niet traag, maar had bijna altijd snellere renners bij zich..quote:Op donderdag 29 maart 2018 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
RVV wordt toch meestal niet beslist in een sprint?
Wie weet trekt Quick Step wel weer vol door op de Muur en zijn er weer concurrenten die zich laten verrassen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:29 schreef kaasplankje het volgende:
Koers zal pas na 200km openbreken ws. Of een kopgroep met figuranten die 10 minuten krijgt.
quote:
quote:Yves Lampaert (26) is een steengoede coureur. En hij leerde zijn volk West-Vlaams spreken. Dat Mads Pedersen er op het einde nog "een enorme scheute op gaf", zei hij. "Ik heb mijn tenen moeten uitkuisen. Iedereen mocht winnen, maar Pedersen niet. Onderweg had hij te veel toten getrokken. Zo gaat dat in de koers."
Lampaert heeft het niet voor renners die doen alsof. Hij praat en denkt met de nuchterheid van een boerenzoon, die ook de regen en de kou niet vreest. Want het was een hondenweer, gisteren in de koers. "Dat ik tegen de koude kan, dat zit in mijn genen. Daarvoor heb ik als kleine jongen in de winter op de boerderij te vaak buiten gespeeld."
En hij koerst met verwondering. "Alejandro Valverde viel aan op de Kruisberg in Ronse en ik ging vlotjes mee. Ik dacht: verdomme Yves, Valverde! Ge zijt goed!"
Boogerd had vooral als nadeel dat hij altijd als een mongool reed..quote:Op donderdag 29 maart 2018 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar Sagan, Kristoff, van Avermaet, Gilbert, Kwiatkowski, Trentin enzo zijn normaal gesproken sneller dan Terpstra in zo'n sprint met 2 of in een klein groepje, terwijl types als Benoot, Naesen en Vanmarcke ook niet traag zijn.. Beetje zoals Boogerd dat vroegah ook regelmatig in de heuvelklassiekers had, die was echt niet traag, maar had bijna altijd snellere renners bij zich..
Vanmarcke is wel de flandrien versie van Boogerd inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Boogerd had vooral als nadeel dat hij altijd als een mongool reed..
Beetje Vino terugrijden met Rebellin in je wiel
Geen Valverde, maar wel Nibali die RVV komt winnen.quote:BAHRAIN MERIDA Team comes to this famous race with our team captain Vincenzo Nibali, and our experienced and strong riders as Sonny Colbrelli, who will also have a leader role for this race upon his great experience ant top ten result of last year. Our lineup is highly motivated to achieve good result and get into a fight with this demanding and unique race.
Our riders who will not be in a breakaway or on a specific job will stay around Vincenzo. The crucial point is to be up front, well positioned when we enter the “Oude Kwaremont” 2nd time (km 210) in order to make the cut.
From the km ZERO and during the first 100 km – untill we pass Oude Kwaremont (115 km) the 1st time – it will be Luka Pibernik, Borut Bo¸ič and Ivan Cortina who have the job to cover any breakaway attacks more than 10 riders.
Joining in just before Oude Kwaremont the 1st time – from km 100 and till km 210 (Oude Kwaremont) – it is the time for Kristijan Koren and Sonny Corbrelli to try to go into the moves. Saving the legs for the final 55 km to go – is Vincenzo Nibali (Oude Kwaremont and onwards) and Heinrich Haussler to stay around Vincenzo in the final and to do all we can to have two riders in the final says Tristan Hoffman , TBM sports director.Vincenzo NIbali, after a victory at Milano – Sanremo, with all his outstanding quality and all of his TBM teammates, sports directors Tristan Hoffman and RIk Verbrugghe, the management and staff are highly focused for the Belgium “Queen” of cobblestone classics.
Ik ga echt lachen als dit precies gebeurt in de koers.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Geen Valverde, maar wel Nibali die RVV komt winnen.
Ze hebben er zoveel vertrouwen in dat en passant maar even de hele ploegentactiek uit de doeken wordt gedaan.
Dat is wel bazig idd, gewoon zeggen daar en daar gaan we precies aanvallen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ze hebben er zoveel vertrouwen in dat en passant maar even de hele ploegentactiek uit de doeken wordt gedaan.
Net als Gewiss die ooit van te voren zeiden in de Waalse Pijl dat ze de Muur van Huy met 42-19 (oid) gingen oprijden, dat deden en vervolgens lekker met zijn drieën of vieren de resterende 60 km afhaspelden.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ik ga echt lachen als dit precies gebeurt in de koers.
Leuk, ik dacht altijd dat Spar alleen van hier is. Maar in Italië barst het in al die kleine dorpjes ook van Spar mini winkels.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)-dimension-data.html
Spanje ook.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik dacht altijd dat Spar alleen van hier is. Maar in Italië barst het in al die kleine dorpjes ook van Spar mini winkels.
Ja, en het grappige is ook dat in Italië de winkel 'de Spar' heet. Met lidwoord. En Italiaanse medewerkers spreken het uit als 'dèspar'.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik dacht altijd dat Spar alleen van hier is. Maar in Italië barst het in al die kleine dorpjes ook van Spar mini winkels.
Ja idd. Grappig is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ja, en het grappige is ook dat in Italië de winkel 'de Spar' heet. Met lidwoord. En Italiaanse medewerkers spreken het uit als 'dèspar'.
Jumbo, Lidl, Spar..gaat goed met supermarkten in het wielrennen.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)-dimension-data.html
Bij Quick Step hebben ze vast weer iets bedacht om het 'standaard scenario' overhoop te gooien net als vorig jaarquote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
ze gaan alles al aan gort rijden op de Haaghoekquote:Op donderdag 29 maart 2018 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij Quick Step hebben ze vast weer iets bedacht om het 'standaard scenario' overhoop te gooien net als vorig jaar
Op die beelden zie je die man dan ook gewoon opzij stappen nadat Van Aert al op weg was om door het gras te gaan, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 29 maart 2018 10:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, als je de verklaring van Wout hoorde lijkt me dat sterk. Die man stapte zogenaamd opzij terwijl Wout het lumineuze idee had om over het fietspad te rijden. Schuld van de seingever dus.
Zou hij weten dat de botsing op beeld was?
Tristan is doorgaan wat minder open als je hem vraagt of hij weleens gezondigd heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2018 14:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat is jouw waarheid.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op die beelden zie je die man dan ook gewoon opzij stappen nadat Van Aert al op weg was om door het gras te gaan, maar dit geheel terzijde.
quote:Wat is er aan de hand bij Wanty-Groupe Gobert? Hilaire Van Der Schueren hoopt op beterschap in de Ronde
Wanty-Groupe Gobert kon dit voorjaar nog geen potten breken. “Onze prestaties vallen wat tegen. Het is allemaal wat minnetjes”, geeft Hilaire Van Der Schueren toe.
“Met uitzondering van Tom Devriendt, die dan nog eens op een slecht moment lek reed, hebben wij in Dwars door Vlaanderen geen enkele rol van betekenis gespeeld. Dat knaagt toch een beetje aan mij. Onze voorbereiding op het seizoen was nochtans heel goed, maar dan stokte het plots. Ik had er alvast een pak meer van verwacht. Maar een goede prestatie zondag kan veel goed maken.”
Een groepsverkenning staat er niet meer op het programma. Wel gingen donderdag enkele renners individueel op pad en dat zal vrijdag niet anders zijn. “Ik geef mijn renners, na een drukke periode, wat rust. Het is al een zwaar voorseizoen geweest, zeker gezien de weersomstandigheden waarin bepaalde koersen werden afgewerkt. Woensdag was het weer van dat. Koud en regen. Dat vreet aan een rennerslijf.”
Wanty-Groupe Gobert start zonder kopman. “In de finale zal ik de kopman wel aanduiden. Wie goed is krijgt bescherming”, stelt Van Der Schueren.
Selectie Wanty-Groupe Gobert: Frederik Backaert, Yoann Offredo (Fra), Andrea Pasqualon (Ita), Dion Smith (GBr), Guillaume Van Keirsbulck, Mark McNally (GBr) en Tom Devriendt.
quote:Tour de France voert opnieuw bonificatiesprints in tijdens etappes
De Tour-organisatie wil de aanvallers in de 1e Tour-week extra belonen. In de finale van de eerste 9 etappes vallen er telkens bonificatieseconden te rapen.
Gouvenou: "Pluspunt voor aanvallers"
Vorig jaar was er wat onvrede over het verloop van de vlakke etappes. Er was geen strijd voor de vroege vlucht, het peloton liet de eerste aanvallers altijd rustig vertrekken. Met saaie wedstrijduren tot gevolg.
Dat wil de Tour-organisatie dit jaar vermijden. "We hebben beslist om weer bonificaties in te voeren tijdens de etappe", zegt parcoursbouwer Thierry Gouvenou. "Dat zal een pluspunt zijn voor de aanvallers."
"Die bonificatiesprints zullen niet noodzakelijk op vlakke wegen liggen, maar wel op strategische plekken. De sprints bevinden zich altijd tussen 30 en 8 km van de streep en er worden 3, 2 en 1 seconden verdeeld aan de top 3."
"Maar vanaf de 10e rit vallen die bonificatiesprints weg, omdat we dan de bergen aansnijden", besluit Gouvenou. De bonificaties moeten de eerste Tour-week dus extra aantrekkelijk maken.
Prima samenvattingquote:Op donderdag 29 maart 2018 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Erg matige aflevering van Extra Time. Lefevere die niks wil zeggen, Boonen waar geen zinnig woord uitkomt. Bovendien zijn beide bijna niet te verstaan. De junior aan tafel had nog het meeste te zeggen.
Dat idee had ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
Pat en Tom zitten nu ook een beetje tegenover elkaar. Kan dat er iets mee van doen hebben?
Gezellig druk weer loltwitter:GeraintThomas86 twitterde op donderdag 29-03-2018 om 20:30:25So between Sky, Astana, UAE and Bahrain there are 26 riders here on the 🌋 10:00 out front, 140km, couple climbs, bring it💪🙈🤣 reageer retweet
Heerlijk man, ongelimiteerd doping naar binnen duwen zonder dat je ooit een controleur tegenkomt.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:20 schreef showtimer het volgende:
Gezellig druk weer loltwitter:GeraintThomas86 twitterde op donderdag 29-03-2018 om 20:30:25So between Sky, Astana, UAE and Bahrain there are 26 riders here on the 🌋 10:00 out front, 140km, couple climbs, bring it💪🙈🤣 reageer retweet
Misschien niet zo met die uitzending, maar Pat kan daar toch heel slecht tegen. Zal dit altijd blijven ervaren als een judaskus imoquote:
Patje is wel rancuneus ja.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Misschien niet zo met die uitzending, maar Pat kan daar toch heel slecht tegen. Zal dit altijd blijven ervaren als een judaskus imo
Lars Boom en Rahim plegen dan zelfmoord.quote:Op donderdag 29 maart 2018 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgende week flink wisselvallig weer...de kans op een gruwelijk natte P-R wordt steeds groter.
Walshquote:Op donderdag 29 maart 2018 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Walsh bij Nieuwsuur kritisch op Sky. Nul kritische vragen over hemzelf verder.
Wat aan prachtige verzameling ploegen. Het nieuwe wielrennen in al zijn glorie.quote:Op donderdag 29 maart 2018 21:20 schreef showtimer het volgende:
Combi van tripels en sauvignon blancquote:
Ik vind jou'n posts wel een stukje willekeuriger.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 00:14 schreef Bugno het volgende:
R_R die op een willekeurige avond de FOK!-boards afstruint
Je bent wel al vroeg weer op voor iemand die zich gisteravond helemaal laveloos heeft gezopen.quote:
Drinken is ook niet bevorderlijk voor de nachtrust.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 09:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je bent wel al vroeg weer op voor iemand die zich gisteravond helemaal laveloos heeft gezopen.
zou mooi zijn als hij de Waalse Pijl mee kan nemen want op de mur de Huy kan hij normaal makkelijk top 5 halenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Goed weer morgen in Limburg. Dus ga toch maar naar de Volta Limburg Classic kijken (ondanks het beperkte startveld). Hoop s Avonds een verslag te kunnen plaatsen hier. Overigens geen Poels in de AGR. Nog niet fit dan. Week later in LBL zou hij wel starten.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zou mooi zijn als hij de Waalse Pijl mee kan nemen want op de mur de Huy kan hij normaal makkelijk top 5 halen
Alleen in eigen ploeg zijn er al meerdere renners met een beter trackrecord én wedstrijdritme.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
laatste keer dat Wout mee deed in Huy:
https://www.procyclingsta(...)-wallone/2016/result
Toen was hij goed ja, nu komt hij terug van een blessure. Lekker thuis laten die vent. Kwiat kan dit ook wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
laatste keer dat Wout mee deed in Huy:
https://www.procyclingsta(...)-wallone/2016/result
Vaugrenard wordt 2e. Die leeft kennelijk nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:59 schreef TheArt het volgende:
Dillier wint de Route Adelie de Vitre nadat eerder een aanval in de laatste kilometer strandde. Hij maakt hier overigens zijn comeback nadat hij een vinger brak in de Strade.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Justin Mottier wordt derde. Wie de fuck is Justin Mottier?
twitter:VitalConcept_CC twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 18:11:00👏 RT pour féliciter notre @JustinBridouu, néo-professionnel passé par le @VcpLoudeac qui décroche son premier podium avec le @VitalConcept_CC !#RouteAdélie l #ThereIsNoTry https://t.co/Dmxqz6YNVv reageer retweet
Lelijke jongen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]twitter:VitalConcept_CC twitterde op vrijdag 30-03-2018 om 18:11:00👏 RT pour féliciter notre @JustinBridouu, néo-professionnel passé par le @VcpLoudeac qui décroche son premier podium avec le @VitalConcept_CC !#RouteAdélie l #ThereIsNoTry https://t.co/Dmxqz6YNVv reageer retweet
Jouw geschiedenis kennende lijkt me die rol eerder weggelegd voor jou.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou hem casten als loverboy voor een Vlaamse serie.
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw geschiedenis kennende lijkt me die rol eerder weggelegd voor jou.
Kwiat is wel enorm onregelmatig, die loste in de WP ook al eens voor ze aan de Muur begonnen waren.. (terwijl de vorm er gezien de AGR wel was)quote:Op vrijdag 30 maart 2018 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen was hij goed ja, nu komt hij terug van een blessure. Lekker thuis laten die vent. Kwiat kan dit ook wel.
Ook geen Hermans en Eiking die ik allebei nog wel ver zag komen.. Er blijft echt niks meer over van het startveld..quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Helaas geen Cunego in de Volta Limburg Classic. Afwezig door ziekte
Ze zijn in het land van Jean. Daar moet op gedronken worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou Roompot dan toch eens gaan winnen dit seizoen?
Lobato.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook geen Hermans en Eiking die ik allebei nog wel ver zag komen.. Er blijft echt niks meer over van het startveld..
Zou Roompot dan toch eens gaan winnen dit seizoen?
Ja bijna menselijk. Zou je niet verwachten van zo'n Oostblokker.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwiat is wel enorm onregelmatig, die loste in de WP ook al eens voor ze aan de Muur begonnen waren.. (terwijl de vorm er gezien de AGR wel was)
Woont Syntix daar?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Briljante naam voor je kind als je aan de start van een wielwedstrijd woont [ link | afbeelding ]
Pijnlijk, maar niet geheel onverwacht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:03 schreef Steven184 het volgende:
Boom moet lossen uit peloton na twee uurtjes koers
Dit keer geen fietsen gestolen van CCC?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
[ link | afbeelding ] t geit beginnen (het gaat beginnen)
Verzekering dekt het niet meer.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit keer geen fietsen gestolen van CCC?
En dit komt live op ES2 trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Dimitri Strakhov rijdt vandaag de GP Miguel Indurain tegen Valverde. Kan een mooi duel worden.
Weg is nat.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Buitje in de Volta Limburg classic. Althans aan de Belgische zijde van het parcours. Trekt nu richting Nederland
Kenner.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:03 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Jan Tratnik.
In een groepje van minder dan 20. Is toch heerlijk joh.quote:
Hooguit 15. En ik zie een lange gestalte in een blauw shirt. Kan niet missen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In een groepje van minder dan 20. Is toch heerlijk joh.
ZAK in de achtervolging. Wat een goden.quote:
Ja, maar ik dacht dat Tratnik op kop reed (ik kijk alleen Limburg), maar dat is schijnbaar niet zo want hij sluit net aan bij een kopgroepquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tratnik in Limburg, Betancur in Spanje.
Was gewoon een verplicht nummertje om daar te starten als Nederlandse ploeg, want kalendertechnisch was het nogal onzinnig om hier te starten. Ze waren al maar met 6, waarvan er ook nog 3 terugkomen van blessures en de 4e bijna aan auto kopt...quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel chanant hoe erg Djumbo naar huis is gereden in Limburg. Als je dat vergelijkt met de dominantie van Movistar in Baskenland.
Jij bent ook een soort Rahim he?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Was gewoon een verplicht nummertje om daar te starten als Nederlandse ploeg, want kalendertechnisch was het nogal onzinnig om hier te starten. Ze waren al maar met 6, waarvan er ook nog 3 terugkomen van blessures en de 4e bijna aan auto kopt...
Genant, maar ze stonden met een half kreupel team aan de start. Boom is bekend en Leezer en Olivier zijn amper fit. Het meest onbegrijpelijk in mijn ogen is waarom Clement op kop ging rijden kilometers lang. Stuur zo'n gast in de aanval joh. Met 3 man kan je het peloton toch nooit controleren.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel chanant hoe erg Djumbo naar huis is gereden in Limburg. Als je dat vergelijkt met de dominantie van Movistar in Baskenland.
Ik durf wel te stellen dat ik meer van verstand van wielrennen heb dan al die figuren van Wielerflits bij elkaar (niet dat dat zon gigantisch prestatie is, maar toch).quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook een soort Rahim he?
Koers rijden in Z. Limburg is ook geen sinecure. Erg hectisch en chaotisch met al dat draaien en keren, wegversmallingen en vluchtheuvels, drempels en geparkeerde auto's etc. etc.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook een soort Rahim he?
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Koers rijden in Nederland.is ook geen sinecure. Erg hectisch en chaotisch met al dat draaien en keren, wegversmallingen en vluchtheuvels, drempels en geparkeerde auto's etc. etc.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Genant, maar ze stonden met een half kreupel team aan de start. Boom is bekend en Leezer en Olivier zijn amper fit. Het meest onbegrijpelijk in mijn ogen is waarom Clement op kop ging rijden kilometers lang. Stuur zo'n gast in de aanval joh. Met 3 man kan je het peloton toch nooit controleren.
Wie zijn al die mensen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Zou er dit jaar nog een 1.1 koers komen met een matigere top 10 dan dit?
[ afbeelding ]
Genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
Zou er dit jaar nog een 1.1 koers komen met een matigere top 10 dan dit?
[ afbeelding ]
quote:LottoNL-Jumbo teleurgesteld na uitblijven resultaat in Volta Limburg Classic
Sierk Jan de Haan kijkt met gemengde gevoelens terug op de Volta Limburg Classic nadat het gewenste resultaat uitbleef. De ploegleider van LottoNL-Jumbo vertelt op de website van de ploeg dat hij op meer had gehoopt.
De Haan geeft aan dat hij van tevoren wist dat de geel-zwarte formatie niet met de sterkst mogelijke ploeg aan de start stond. Desondanks hoopte hij op een betere uitslag. “Toch hoop je dan, ook voor die jongens zelf, dat ze boven verwachting presteren. Lars Boom heeft bijvoorbeeld een tijd geen competitie gereden en heeft het vandaag zwaar gehad”, legt hij uit.
In de finale probeerde Stef Clement in dienst van kopman Enrico Battaglin de kopgroep nog bij te halen, maar die poging haalde weinig uit. “Daarna hebben we nog wel een rol van betekenis gespeeld met Clement en Battaglin, maar op dat moment was de kopgroep al te ver weg om voor de winst mee te doen. Aan de instelling lag het niet, maar de jongens zijn geen machines. Als het lichaam tegensputtert, is de wedstrijd om zeep”, aldus De Haan.
Na zijn achtervolgende werk kwam Clement hard ten val. Hij houdt enkele flinke schaafwonden en een pijnlijke heup over aan die valpartij. Naast Battaglin was hij de enige coureur van de ploeg die de koers uitreed. Boom, Tom Leezer, Daan Olivier en Sepp Kuss moesten vroegtijdig de strijd staken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |