Nee Wout, jij moet gewoon beter opletten. Als die man geen stap opzij zette, knalde je er al helemaal vol op.quote:Van Aert heeft rugpijn na val
Op 69 kilometer van de finish van Dwars door Vlaanderen kwam wereldkampioen veldrijden Wout van Aert woensdag in botsing met een mobiele seingever. Die gaf met een gele vlag een gevaarlijke plaats op het parcours aan.
“Volgens Van Aert moet die man een stapje opzij gezet hebben, waardoor Van Aert tegen hem aan botste”, vertelde Ward Callens, persverantwoordelijke van Veranda’s Willems-Crelan. “Wout belandde in de gracht en is nadat hij zich bij de seingever excuseerde, zo snel mogelijk weer op zijn fiets gekropen. Meteen kon een lange jacht beginnen om weer aansluiting te vinden met de kop van het peloton. Op de koop toe reed Van Aert dan nog eens lek, maar hij bleef volhouden tot de finale losbarstte. Pas dan liet hij lopen. Van Aert had na de wedstrijd last aan de rug, maar om nu al te zeggen dat zijn deelname aan de Ronde van Vlaanderen in het gedrang komt, is het nog veel te vroeg.”
Van Aert finishte uiteindelijk als 83e, op 6:47 van winnaar Yves Lampaert.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180328_03434811
Van Aert is een lul, en ik ben het met jou eensquote:Op woensdag 28 maart 2018 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Wout, jij moet gewoon beter opletten. Als die man geen stap opzij zette, knalde je er al helemaal vol op.
Ik denk dat we ons wel redden hoor. Ging vandaag ook meer dan prima.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Wel lullig voor de kijker mocht er geen (fitte) Wout aan de start staan.
Ik zou me zelf redden met enkel de vrouwenwedstrijd. Maar feit blijft natuurlijk wel dat hoe meer mooie jongens er aan de start staan hoe meer kans op strijd tot in de diepe finale.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons wel redden hoor. Ging vandaag ook meer dan prima.
Het is sowieso nog maar even afwachten hoe ver hij komt. Vlaanderen en Roubaix zijn wel weer even wat anders dan al het spul hiervoor.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik zou me zelf redden met enkel de vrouwenwedstrijd. Maar feit blijft natuurlijk wel dat hoe meer mooie jongens er aan de start staan hoe meer kans op strijd tot in de diepe finale.
Zijn kwaliteiten om mensen hier te triggeren zal ik zeker missen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 20:13 schreef Columbiafan het volgende:
Wel lullig voor de kijker mocht er geen (fitte) Wout aan de start staan.
Straks dustwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 16:36:21Morgen op @canvastv: Extra Time Koers met @tomboonen1, @mathieuvdpoel, @PatLefevere en @Vannieuwkerke. Kijken om 21.15u! https://t.co/K0qDg2d8t9 reageer retweet
Thanks.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Straks dustwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 27-03-2018 om 16:36:21Morgen op @canvastv: Extra Time Koers met @tomboonen1, @mathieuvdpoel, @PatLefevere en @Vannieuwkerke. Kijken om 21.15u! https://t.co/K0qDg2d8t9 reageer retweet
Hey dankjewel he, showtimer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Goede line-up.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:02 schreef showtimer het volgende:
Minstens. Smerige zatlap.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal Thijs inmiddels al een krat ophebben?
heerlijkquote:
Dat kan toch niet degene zijn die hij bedoelde? Even iemand die geblesseerd is halen omdat je teveel geblesseerden hebt zou nergens op trekken.quote:
Columbia baitquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan toch niet degene zijn die hij bedoelde? Even iemand die geblesseerd is halen omdat je teveel geblesseerden hebt zou nergens op trekken.
Nee, die moet ondertiteld worden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Kunnen jullie Pat goed verstaan? Moet echt moeite doen om em te volgen.
Vorige week niet en volgende week ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Columbiafan het volgende:
Boonen geeft dus geen fuck om vrouwenwielrennen.
Heb er weinig problemen mee eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorige week niet en volgende week ook niet
quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.
Hij is i.i.g. beter verstaanbaar dan Yves.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik vind het allemaal zo teleurstellend.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl en Ruben hebben ook veel te weinig charisma en karakter om het Pat en Tom een beetje moeilijk te maken.
Ze moeten Mathieu wat meer aan het woord laten, want de rest heeft niets te melden.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo teleurstellend.
Het had je broer kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Junioren zal ie vast een stuk interessanter vinden.
dat is het vooral ook jaquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl en Ruben hebben ook veel te weinig charisma en karakter om het Pat en Tom een beetje moeilijk te maken.
Ik geloof je.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik val echt niet op minderjarige meisjes (of jongens) hoor.![]()
gokje: je woont boven de grote rivieren?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:38 schreef Slobeend het volgende:
De Tom Egberts van Sporzaquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat zo'n Ruben van Gucht zo hoog wordt ingeschat bij Sporza. Dit is gewoon echt niet goed, het ziet er allemaal zo gemaakt en inhoudsloos uit. Het lijkt verdorie wel een voetballer.
Hij zei toch "één van de beste..."?quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Tom: "Terpstra is de beste ploegmaat die ik ooit gehad heb."
De hele nieuwe generatie van Sporza is echt hopeloos. Over een paar jaar zijn we volledig overgeleverd aan de grillen van Van Zucht en Gummibeer.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat zo'n Ruben van Gucht zo hoog wordt ingeschat bij Sporza. Dit is gewoon echt niet goed, het ziet er allemaal zo gemaakt en inhoudsloos uit. Het lijkt verdorie wel een voetballer.
Correct.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
gokje: je woont boven de grote rivieren?
Coke doet rare dingen met een mens.quote:Op woensdag 28 maart 2018 21:53 schreef Columbiafan het volgende:
Tom Boonen doet me qua zelfoverschatting wel een beetje denken aan Thomas Dekker.
Ze geven hem het woord gewoon weinigquote:Op woensdag 28 maart 2018 21:54 schreef Columbiafan het volgende:
Matthieu mag wel weinig zeggen overigens, of het is gewoon een timide jongen.
Tiesj moet zeker ook dom koersen volgens Tiesj.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sep moet dom koersen volgens Sep.
Een echte Belg.
De rest van de wereld trekt daar gewoon niet zo zwaar aan.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boonen is niet eens op de hoogte van de misdragingen van Moscon.
Zit ie de hele dag in een kelder ofzo?
Boonen snuift zich kapotquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boonen is niet eens op de hoogte van de misdragingen van Moscon.
Zit ie de hele dag in een kelder ofzo?
Tussen de benen van 14-jarige meisjes.quote:
Pat gaat er zich niet over uitlaten natuurlijk. Zijn ploeg doet dat het meestquote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef rubbereend het volgende:
niemand die een beetje discussie brengt over op de stoep fietsen?
Het wordt ook wel erg matig gebracht.quote:Op woensdag 28 maart 2018 22:11 schreef rubbereend het volgende:
niemand die een beetje discussie brengt over op de stoep fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |