Als vrouw zijnde: nee sorry, die date gaat er niet komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op Lexa laatste 2 weken leuk gesprek met een meid. Had al voorgesteld om wellicht eens te meeten. Ze wilde er nog even mee wachten (maar dat lag aan haar schreef ze) maar ze vond het op Lexa in elk geval gezellig met mij. Dus wie weet
Fokquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:44 schreef Pinuts het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan je dates? Tinder vind ik niet zo geschikt...
Ga er maar niet van uit. Zou er ook niet al te veel moeite meer in steken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op Lexa laatste 2 weken leuk gesprek met een meid. Had al voorgesteld om wellicht eens te meeten. Ze wilde er nog even mee wachten (maar dat lag aan haar schreef ze) maar ze vond het op Lexa in elk geval gezellig met mij. Dus wie weet
Gaat hem niet worden helaas, van uitstel komt afstel. Én het lijkt erop dat ze je warm houdt voor als haar echte potentieeltje ineens afhaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik spreek ook niet zomaar gelijk met een gozer af na twee weken.. snap best wel dat ze even wilt wachtenquote:Op woensdag 4 april 2018 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden helaas, van uitstel komt afstel. Én het lijkt erop dat ze je warm houdt voor als haar echte potentieeltje ineens afhaakt.
Of ze speelt hard to get, maar dat lijkt mij niet.
2 weken iemand aan het lijntje houden, zo komt het iig over bij mij, lijkt mij niet fijn. En als iemand zegt dat het aan hem of haarzelf ligt, dan ligt het daar juist NIET aan!quote:Op woensdag 4 april 2018 00:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik spreek ook niet zomaar gelijk met een gozer af na twee weken.. snap best wel dat ze even wilt wachten
Goh ja is voor iedereen anders denk ik!quote:Op woensdag 4 april 2018 00:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
2 weken iemand aan het lijntje houden, zo komt het iig over bij mij, lijkt mij niet fijn. En als iemand zegt dat het aan hem of haarzelf ligt, dan ligt het daar juist NIET aan!
Ik probeer bij vers contact met iemand, altijd binnen 2 weken iets te plannen, of in ieder geval een datum vast te zetten. Doe je dat niet, dan is je kans 9 van de 10 keer wel bekeken (natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen).
Hoeveel weken moet Faxie nog wachten?quote:Op woensdag 4 april 2018 00:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik spreek ook niet zomaar gelijk met een gozer af na twee weken.. snap best wel dat ze even wilt wachten
Faxie weet al dat het eventueel poolen vriendschappelijk is en mocht hij dat niet weten, dan weet hij het nuquote:Op woensdag 4 april 2018 00:46 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hoeveel weken moet Faxie nog wachten?
Och, heb ik je weer misleid? Sorry geen date.. ik heb al iemand op het oogquote:Op woensdag 4 april 2018 00:54 schreef Faxie het volgende:
Nou dan laat ik je niet winnen ook [ afbeelding ]
Die Weiss tochquote:Op woensdag 4 april 2018 00:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och, heb ik je weer misleid? Sorry geen date.. ik heb al iemand op het oog![]()
Binnen 2 weken moet je toch wel kunnen bepalen of iemand geen creep is?quote:Op woensdag 4 april 2018 00:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wauw super leuk! Het is je van harte gegundquote:Op woensdag 4 april 2018 07:04 schreef Samzz het volgende:
Een paar weken terug out of the blue een berichtje dat mijn foto's leuk zijn en of ik zin heb om te daten. Na wat online kletsen, nummers uitgewisseld en eerst eens wat heen en weer geappt en gisteren gebeld. Bijna anderhalf uur aan de telefoon gehangen en wat een leuke man lijkt hij
.
Binnenkort dus daten. Zin in.
Dat dacht ik de laatste keer ookquote:Op woensdag 4 april 2018 07:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Binnen 2 weken moet je toch wel kunnen bepalen of iemand geen creep is?
Tof Sammzquote:Op woensdag 4 april 2018 07:04 schreef Samzz het volgende:
Een paar weken terug out of the blue een berichtje dat mijn foto's leuk zijn en of ik zin heb om te daten. Na wat online kletsen, nummers uitgewisseld en eerst eens wat heen en weer geappt en gisteren gebeld. Bijna anderhalf uur aan de telefoon gehangen en wat een leuke man lijkt hij
.
Hartstikke leuk Samzzquote:Op woensdag 4 april 2018 07:04 schreef Samzz het volgende:
.
Nicequote:Op woensdag 4 april 2018 07:04 schreef Samzz het volgende:
.
Dit dacht ik dus ookquote:Op woensdag 4 april 2018 07:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Binnen 2 weken moet je toch wel kunnen bepalen of iemand geen creep is?
Leuk leukquote:Op woensdag 4 april 2018 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga wellicht vanmiddag koffiedrinken met een match van gisterochtend. Hij woont ongeveer om de hoek en heb me voorgenomen dit keer niet eindeloos te chatten of appen, maar wat sneller te bekijken of iets ook echt klikt. Dus dan maar hier vlakbij koffiedrinken en zien hoe het gaat!
Dat doe ik tegenwoordig ook. Sneller afspreken, minder lang chatten.quote:Op woensdag 4 april 2018 09:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga wellicht vanmiddag koffiedrinken met een match van gisterochtend. Hij woont ongeveer om de hoek en heb me voorgenomen dit keer niet eindeloos te chatten of appen, maar wat sneller te bekijken of iets ook echt klikt. Dus dan maar hier vlakbij koffiedrinken en zien hoe het gaat!
Dat denk ik wel ja! Veel succes vast met de datequote:Op woensdag 4 april 2018 09:42 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties.
Als je bijna anderhalfuur onafgebroken aan het kletsen bent zit t met de eerste klik iig goed denk ik zo.
Eerst nog een dag vindenquote:Op woensdag 4 april 2018 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja! Veel succes vast met de date.
True, meh altijd een risicoquote:Op woensdag 4 april 2018 08:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iemand die zo goed kan acteren haal je er ook na 2 maanden niet uit
En dan ze na een poos weer tegenkomen tijdens het swipen en dan beginnen ze opeens wel tegen je te lullenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:30 schreef Weissmania het volgende:
Heb even wat matches die niet terug praten verwijderd op Tinder
Leukquote:Op woensdag 4 april 2018 11:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
En dan ze na een poos weer tegenkomen tijdens het swipen en dan beginnen ze opeens wel tegen je te lullen
Voor mij is het daten afgelopen. De Zuid Amerikaanse expat is sinds afgelopen weekend officieel mijn vriendin
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:30 schreef Weissmania het volgende:
Heb even wat matches die niet terug praten verwijderd op Tinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |