Gewoon het hele beoordelen puur op uiterlijk. Kijk, ik ben niet de lelijkste, maar ook zeker niet de knapste. Vind het een beetje oppervlakkig ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat vind je vervelend aan Tinder, dat helpt misschien wel bij tips geven.
Ik heb een date via de kroeg gehad en ook een date via Happn maar de ervaringen waren niet perse anders.
Dit heb je toch volledig zelf in de hand? Waarom die slachtofferrol?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is niet om reacties uit te lokken. Meer een soort zucht over het feit dat er geen middenweg lijkt tussen een lege date agenda of het nauwelijks weg kunnen plannen van dates.
Natuurlijk het zijn luxeproblemen. Maar liever zie ik het beter gespreid.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:07 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit heb je toch volledig zelf in de hand? Waarom die slachtofferrol?
Had je geen honger?quote:Op dinsdag 3 april 2018 21:58 schreef Debsterr het volgende:
Had vandaag een Tinder match die in ongeveer 10 zinnen van “hoi” naar “zal ik bij jou thuis voor je koken?” ging. Dat werd ‘m dus niet 😬.
Ruilen?quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is niet om reacties uit te lokken. Meer een soort zucht over het feit dat er geen middenweg lijkt tussen een lege date agenda of het nauwelijks weg kunnen plannen van dates.
Voor mijn gevoel blijf je dat overal wel houden.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:06 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Gewoon het hele beoordelen puur op uiterlijk. Kijk, ik ben niet de lelijkste, maar ook zeker niet de knapste. Vind het een beetje oppervlakkig ofzo.
Er zullen er sowieso minstens twee overblijven dus daar mag je een hengeltje naar uitgooien.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef er dan tenminste een aan mij, hebbert
quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zullen er sowieso minstens twee overblijven dus daar mag je een hengeltje naar uitgooien.
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2018 22:24 schreef Faxie het volgende:
Oke, ik kreeg een melding dat iemand op Happn me geliked had, dus ik kijken, slechts 1 iemand tegengekomen, ik like terug en niks![]()
Zitten die apps nou te fucken of ben ik gek geworden?
Als vrouw zijnde: nee sorry, die date gaat er niet komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op Lexa laatste 2 weken leuk gesprek met een meid. Had al voorgesteld om wellicht eens te meeten. Ze wilde er nog even mee wachten (maar dat lag aan haar schreef ze) maar ze vond het op Lexa in elk geval gezellig met mij. Dus wie weet
Fokquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:44 schreef Pinuts het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan je dates? Tinder vind ik niet zo geschikt...
Ga er maar niet van uit. Zou er ook niet al te veel moeite meer in steken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op Lexa laatste 2 weken leuk gesprek met een meid. Had al voorgesteld om wellicht eens te meeten. Ze wilde er nog even mee wachten (maar dat lag aan haar schreef ze) maar ze vond het op Lexa in elk geval gezellig met mij. Dus wie weet
Gaat hem niet worden helaas, van uitstel komt afstel. Én het lijkt erop dat ze je warm houdt voor als haar echte potentieeltje ineens afhaakt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik spreek ook niet zomaar gelijk met een gozer af na twee weken.. snap best wel dat ze even wilt wachtenquote:Op woensdag 4 april 2018 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden helaas, van uitstel komt afstel. Én het lijkt erop dat ze je warm houdt voor als haar echte potentieeltje ineens afhaakt.
Of ze speelt hard to get, maar dat lijkt mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |