Helemaal mee eens...quote:Ik stop maar eens met het volgen van de F1 topics op fok, ben het kijk-mij-eens-alleswetend-zijn geneuzel een beetje erg zat. Kom af en toe waarschijnlijk nog wel even bedelen om een Ace code, dat dan weer wel
Gewoon de dagen rondom races wat minder volgen, en je bent van de meeste ellende af.quote:
Oké, doeiquote:
Wat voor inzet denk jij dan precies aan?quote:Op maandag 26 maart 2018 09:28 schreef BadderHaring het volgende:
Beste oplossing als het je ergens niet bevalt, gewoon wegblijven. De asielzoekersmentaliteit.
Want stel je eens voor dat je je inzet om een betere plek te creëren op de plaats waar je je kennelijk wel ooit fijn voelde.
Bijvoorbeeld de trolls via DM aanspreken, TR's plaatsen, man en paard noemen in het feedback-topic.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat voor inzet denk jij dan precies aan?
Want ik skip de trolls zo veel als mogelijk, maar complete discussies van mensen die weigeren elkaars punt een beetje te zien maken het ook niet leuker. En als die pagina's lang duren is de lol er ook wel af.
sommige trolls weten niet eens dat ze troll zijn, tenminste dat hoop ikquote:Op maandag 26 maart 2018 09:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld de trolls via DM aanspreken, TR's plaatsen, man en paard noemen in het feedback-topic.
En negeren wat je niet bevalt. Inhoudelijke discussie kun je daarbij ook niet voorkomen en dat dat soms wat oogklepperig wordt is inherent aan een autisten-medium als Fok.
En sommige mensen bestempelen anderen misschien iets te snel als trollquote:Op maandag 26 maart 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
sommige trolls weten niet eens dat ze troll zijn, tenminste dat hoop ik
Dan zijn het geen trolls, maar irritante users.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
sommige trolls weten niet eens dat ze troll zijn, tenminste dat hoop ik
ik bedoelde jou niet hoor of waar is de sorry voor? Af en toe draven mensen wat door op basis van zelf gecreëerde feitjes of alleen de feiten die ze uitkomenquote:Op maandag 26 maart 2018 10:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan zijn het geen trolls, maar irritante users.
En sorry daarvoor.
quote:Op maandag 26 maart 2018 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoelde jou niet hoor of waar is de sorry voor? Af en toe draven mensen wat door op basis van zelf gecreëerde feitjes of alleen de feiten die ze uitkomen
Ergens is hij zo saai dat hij dat helemaal niet saai isquote:
quote:]“You will not believe what happened,” said an incredulous Sirotkin. “There was a plastic sandwich bag that went into the rear-right brake duct. That caused massive overheating, which caused massive temperature spikes and it destroyed all the brakes. I lost the pedal completely. It was lucky there was no wall there so the car is still in one piece.”
Williams' Chief Technical Officer Paddy Lowe said it was “not fully proven” that a plastic bag was to blame – but that it was the most likely suspect.
Dat vergeet ik niet. Banden zijn onderdeel van het sneller maken, vandaar ook de zachtere compounds van Pirelli. En ook werd er toen in de vrije trainingen niet sneller gereden dan in kwalificatie of race.quote:Op zondag 25 maart 2018 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kwalificatie is alleen sneller omdat men toen moest kwalificeren met racefuel. En op gegroefde banden. Dat vergeet je elke keer.
Maar dat zijn ze dus wel. Er is geen periode in de F1 waar sneller gereden werd op de huidige circuits.quote:Op zondag 25 maart 2018 14:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook jaren geprobeerd om de snelheid eruit te krijgen. Met succes, uiteraard. Dat ze dan ten opzichte van het dieptepunt (toen de top van de GP2 sneller was dan de langzaamste F1-auto's) weer aanmerkelijk sneller zijn, maakt niet dat ze sneller dan ooit zijn.
Omdat men geen kwalificatieruns deed.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat vergeet ik niet. Banden zijn onderdeel van het sneller maken, vandaar ook de zachtere compounds van Pirelli. En ook werd er toen in de vrije trainingen niet sneller gereden dan in kwalificatie of race.
Niet in de race.quote:Maar dat zijn ze dus wel. Er is geen periode in de F1 waar sneller gereden werd op de huidige circuits.
Stukquote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ergens is hij zo saai dat hij dat helemaal niet saai is
quote:
Kimi vraagt zich gewoon af waarom hij op de plek van #3 zit terwijl die als #2 gekwalificeerd heeft.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ergens is hij zo saai dat hij dat helemaal niet saai is
Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)max-veel-performance
De vloer vd wagen van Max was beschadigd.
Het was al heel vroeg gebeurd als ik Horner mag geloven.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.
Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was al in ronde 1 gebeurd als ik Horner mag geloven.
Probeer eens wat minder betweterig te doen, ik kan de afhakers heel goed begrijpen wat dat betreft.
Dit was wel lief!quote:Op maandag 26 maart 2018 13:07 schreef Fer het volgende:
https://www.autosport.com(...)ice-for-pit-blunders
Cross threaded ofwel de schroefdraad verneukt met het vastdraaien van het wiel.
Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.
Afhakers gaan maar lekker naar een Verstappen fan page als ze geen zin hebben in discussie of kritische meningen.
Bocht 11/12, ronde 6:quote:Op maandag 26 maart 2018 13:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar zie ik nog nergens bevestigd. Hij was wel al vanaf het begin aan het glijden iig dus zou ook goed kunnen. Horner heeft het trouwens over ronde 4-5. Daarvoor was Max al flink aan het driften.
Afhakers gaan maar lekker naar een Verstappen fan page als ze geen zin hebben in discussie of kritische meningen.
En dat driften kwam door het pushen idd, overheated tires. Wat weer door de strategie en het "push" commando van het team kwam.quote:Horner said Verstappen had damaged the rear of his car after running wide at the fast Turn 11/12 left-right complex on lap six, which left him struggling with sporadic losses of downforce.
Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.quote:'De actie op het circuit dreef vooral op tactische ingrepen in de pitsstraat. Tactische bandenwissels: zogenoemde 'uppercuts' versus 'undercuts'. Oftewel posities winnen door op het ideale moment vers rubber te halen. Vettel was daar zondag weer een meester in. Hij en de leiding van Ferrari rekenden goed.'
Dat heb ik al uitgelegd waarom. Als ze net zoals in 2004 zouden bijtanken en geen brandstof hoeven te sparen zouden ze er ver onder zitten.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat men geen kwalificatieruns deed.
[..]
Niet in de race.
Wat is er precies onfatsoenlijk aan als ik zeg dat een vloer niet zomaar beschadigd en Verstappen al voor ronde 4-5, waar de vloer beschadigd is, aan het driften en glijden was ?quote:Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
nos en F1quote:Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html
[..]
Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
te ernstigquote:Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html
[..]
Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
Nee, want brandstof sparen kost niet zoveel. Het zijn de banden die het niet aankunnen.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitgelegd waarom. Als ze net zoals in 2004 zouden bijtanken en geen brandstof hoeven te sparen zouden ze er ver onder zitten.
Ja tactisch was dat denk ik niet de beste beslissing.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft RB de degradatie van de US overschat? Omdat zij als enige startte met de SS. Dachten ten onrechte dat de meeste teams voor de snellere tweestopper zouden gaan?
Enige dat ik kan bedenken is dat men had verwacht de Haas auto's voor te kunnen blijven, en dan in het spoor blijven van de Mercedes en Ferrari's. Misschien wat langer doorrijden dan, en dan op het eind tempo maken met versere softs. Misschienquote:Op maandag 26 maart 2018 14:14 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft RB de degradatie van de US overschat? Omdat zij als enige startte met de SS. Dachten ten onrechte dat de meeste teams voor de snellere tweestopper zouden gaan?
Coitus interruptusquote:Op maandag 26 maart 2018 12:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb het met Vettel te doen, mislukte ejaculatie
Kuchquote:Op maandag 26 maart 2018 13:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen fatsoenlijk kritiek leveren en gewoon de betweter uithangen. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.
Vettel was een meester in wat? Geluk hebben dat de VSC goed viel voor hem?quote:Op maandag 26 maart 2018 13:49 schreef Wuwwa het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)te-drie-de-baas.html
[..]
Haha Louis Dekker faal. Volgens mij heeft ie zondagochtend boksen zitten kijken met zn uppercuts.
Taktiek kwam niet uit door die vervelende Haasquote:Op maandag 26 maart 2018 14:28 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja tactisch was dat denk ik niet de beste beslissing.
Ja dat pakte echter compleet anders uit en niet alleen door die Haas.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Enige dat ik kan bedenken is dat men had verwacht de Haas auto's voor te kunnen blijven, en dan in het spoor blijven van de Mercedes en Ferrari's. Misschien wat langer doorrijden dan, en dan op het eind tempo maken met versere softs. Misschien.
Volgende keer beter.quote:Op maandag 26 maart 2018 15:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja dat pakte echter compleet anders uit en niet alleen door die Haas.
Omdat een 1:21.1 veel sneller is dan een 1:24.1.quote:Op maandag 26 maart 2018 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, want brandstof sparen kost niet zoveel. Het zijn de banden die het niet aankunnen.
De gegroefde banden waren zeer traag. Maar je kon ze in ieder geval nog pushen tijdens de race.
Met andere woorden: de auto's zijn simpelweg trager. Ze zijn zwaarder en hebben minder power, vergelijkbaare hoeveelheid downforce. Snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet.
Haas was echt geen verrassingquote:Op maandag 26 maart 2018 15:31 schreef GM78 het volgende:
Eindconclusie:
Niet de meest spannende race
Haas heeft ons verbaasd
Van Max had iedereen toch wat meer verwacht
Droog de tranen, snuit de neus en op naar de volgende race
En een 1:24.1 is veel sneller dan een 1:25.9.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat een 1:21.1 veel sneller is dan een 1:24.1.
En van de Vettel fans die denken dat Hamilton geen kampioen wordt.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:51 schreef mikieu het volgende:
Ik kan niet wachten op Bahrein, vooral omdat we dan van al die McLaren fans afzijn die denken dat ze ook maar in de buurt zitten van rb..
Nog onderweg naar het topic.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
Waar zijn de Honda fanboys eigenlijk gebleven?
Ze gingen in principe voor de overwinning. Als je dan te lang achter de Haas blijft hangen, ben je sowieso verloren. Verder kun je op voorhand ook niet bedenken dat de Haas niet in te halen is, een team wat kwa budget op niveay van Torro Rosso en Force India zit.quote:Op maandag 26 maart 2018 13:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maar goed die vloer raakt ook niet zomaar beschadigd natuurlijk. Hij was gewoon te hard aan het pushen achter Magnussen. Het team zat hem ook een beetje op te jagen. Ze hadden gewoon geduld moeten hebben dan was P4 zeker. Maar ze waren te gehaast omdat ze de pace hadden om iig met de Ferrari's te strijden.
Valt reuze mee, want ze konden in snelheid helemaal niet meekomen met Ferrari, waar RB die snelheid wel had.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:13 schreef Fer het volgende:
[..]
In de praktijk dus een goede topsnelheid en lekker veel vuile lucht erachter, toch knap gedaan van de ontwerpers.
Die gegroefde banden ware zo slecht, dat ze in 2005 hadden besloten dat ze maar een hele race mee moesten gaan. Of ben je soms de bandenoorlog vergeten?quote:Op maandag 26 maart 2018 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, want brandstof sparen kost niet zoveel. Het zijn de banden die het niet aankunnen.
De gegroefde banden waren zeer traag. Maar je kon ze in ieder geval nog pushen tijdens de race.
Met andere woorden: de auto's zijn simpelweg trager. Ze zijn zwaarder en hebben minder power, vergelijkbaare hoeveelheid downforce. Snap niet waarom je daar zo moeilijk over doet.
Goede topsnelheid is niet perse een snelle rondetijd natuurlijk. Ze waren schijnbaar alleen snel op de punten waar je kon inhalen.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Valt reuze mee, want ze konden in snelheid helemaal niet meekomen met Ferrari, waar RB die snelheid wel had.
Dat RIC en Max de Haasjes niet voorbijkwamen is vooral het aidscircuit.
quote:Op maandag 26 maart 2018 17:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog onderweg naar het topic.
Waarschijnlijk dus langs de snelweg op de vluchtstrook.
Ik bliif het herhalen, die Torro Rosso is een rijdende testbank, niets meer dan dat. Om alle ziektes eruit te halen voor RBR volgend jaar inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2018 17:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik blijf het toch jammer vinden dat Honda zo tegen valt. Zeker omdat je er vanuit kan gaan dat RB volgend seizoen met die motor moet racen.
Renault zou wel gek zijn om ze nog een motor te leveren.
Ik heb juist het gevoel dat jij dat doet door alleen naar de race te kijken, wat imho uberhaupt niet te vergelijken is door bijvoorbeeld het wel en niet bijtanken.quote:Op maandag 26 maart 2018 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En een 1:24.1 is veel sneller dan een 1:25.9.
Zoals altijd doe je weer aan cherry picking.
Aldus Jaques Villeneuve..quote:Je kon zien dat de auto in Barcelona heel moeilijk te besturen was. Alleen Kubica kon er enigszins mee uit de voeten. Wie zegt me dat hij er niet bewust een heel moeilijke auto van maakt, zodat de andere twee er niks mee kunnen? Dat zou ik goed kunnen begrijpen. Sterker nog, ik zou het zelf ook zo aanpakken!
Hier is er éénquote:Op maandag 26 maart 2018 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
Waar zijn de Honda fanboys eigenlijk gebleven?
Op dit tempo zullen er nog heel wat grid penalties volgen.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik bliif het herhalen, die Torro Rosso is een rijdende testbank, niets meer dan dat. Om alle ziektes eruit te halen voor RBR volgend jaar inderdaad
Hey, Villeneuve heeft dit tijdje terug al gezegd in een andere context. Fake newsquote:Op maandag 26 maart 2018 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
"Vuilnisman, mag deze zak ook mee..?"
https://www.autoblog.nl/n(...)s-108097#post-108097
[..]
Aldus Jaques Villeneuve..
Renault kan niet anders als Red Bull dat wil.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik blijf het toch jammer vinden dat Honda zo tegen valt. Zeker omdat je er vanuit kan gaan dat RB volgend seizoen met die motor moet racen.
Renault zou wel gek zijn om ze nog een motor te leveren.
Dit. Maar ik vind het jammer dat ze niet wat dichterbij dat o zo arrogante Mclaren staan. Ik gun die Japanners dat succesje wel na seizoenen lang afgezeken te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik bliif het herhalen, die Torro Rosso is een rijdende testbank, niets meer dan dat. Om alle ziektes eruit te halen voor RBR volgend jaar inderdaad
En kwalificatie is niet te vergelijken omdat men met volle tanks reed.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat jij dat doet door alleen naar de race te kijken, wat imho uberhaupt niet te vergelijken is door bijvoorbeeld het wel en niet bijtanken.
Zeiden ze dat niet ook over 2015? En 2016? En 2017?quote:Op maandag 26 maart 2018 17:30 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik bliif het herhalen, die Torro Rosso is een rijdende testbank, niets meer dan dat. Om alle ziektes eruit te halen voor RBR volgend jaar inderdaad
Zeker de Haas auto's gingen als een speer. Hogere top en vuile lucht maakten het inderdaad zo goed als onmogelijk om in te halen. Zonde dat ze uitvielen later.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze gingen in principe voor de overwinning. Als je dan te lang achter de Haas blijft hangen, ben je sowieso verloren. Verder kun je op voorhand ook niet bedenken dat de Haas niet in te halen is, een team wat kwa budget op niveay van Torro Rosso en Force India zit.
In de praktijk dus een goede topsnelheid en lekker veel vuile lucht erachter, toch knap gedaan van de ontwerpers.
zijn wel veel teams met het beste chassis van 't veldquote:Op maandag 26 maart 2018 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zeiden ze dat niet ook over 2015? En 2016? En 2017?
Met het zogenaamde 'beste chassis van het veld'?
Meer denk ik:quote:Op maandag 26 maart 2018 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
En het circuit maakt het ook onmogelijk om in te halen. Hoeveel inhaalacties hebben we nou gezien gisteren de start niet meegeteld? Twee, drie?
Daar zitten wel ook positiewisselingen tijdens pitstops in ja.twitter:RaceFansUpdate twitterde op maandag 26-03-2018 om 11:36:19Australian GP interactive data: Lap charts, times and tyres | 2018 Australian Grand Prix: https://t.co/EnckNrdDvI Via racefansdotnet reageer retweet
Ja, bijna allemaal.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Meer denk ik:Daar zitten wel ook positiewisselingen tijdens pitstops in ja.twitter:RaceFansUpdate twitterde op maandag 26-03-2018 om 11:36:19Australian GP interactive data: Lap charts, times and tyres | 2018 Australian Grand Prix: https://t.co/EnckNrdDvI Via racefansdotnet reageer retweet
Nee. Volgens mij tel ik er in de eerste ronde al minstens 4 (waarbij ik dan het 3x inhalen van Gasly als een keer tel).quote:
Ook ja. Ricciardo heeft Hulkenberg ingehaald en Bottas Ocon en Sainz. Volgens mij was dat het zo'n beetje op de start na.quote:Op maandag 26 maart 2018 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
En het circuit maakt het ook onmogelijk om in te halen. Hoeveel inhaalacties hebben we nou gezien gisteren de start niet meegeteld? Twee, drie?
Alonso die Max inhaalde, al was dat gecontroleerdquote:Op maandag 26 maart 2018 18:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ook ja. Ricciardo heeft Hulkenberg ingehaald en Bottas Ocon en Sainz. Volgens mij was dat het zo'n beetje op de start na.
Na de start waren het er blijkbaar vijf.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ook ja. Ricciardo heeft Hulkenberg ingehaald en Bottas Ocon en Sainz. Volgens mij was dat het zo'n beetje op de start na.
Ricciardo op Hulk, Bottas op Ocon, Grosjean op Verstappen, Ricciardo op Verstappen, Hulk op Verstappen.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Na de start waren het er blijkbaar vijf.
Misschien zitten daar Max op Alonso en Alonso op Max ook bij
En omgekeerd, al was dat tijdens een gele vlagquote:Op maandag 26 maart 2018 18:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alonso die Max inhaalde, al was dat gecontroleerd
Eerste ronde en door een spin telt niet.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo op Hulk, Bottas op Ocon, Grosjean op Verstappen, Ricciardo op Verstappen, Hulk op Verstappen.
quote:The overtaking figures for each race (across all data sets) do not include:
Position changes on the first lap of the race
Position changes due to drivers lapping backmarkers
Positions gained in the pits
Positions gained due to drivers yielding
Positions gained when a car has a serious technical problem; e.g. puncture, accident damage, etc.
Onder wat valt spinnen precies?quote:Op maandag 26 maart 2018 18:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste ronde en door een spin telt niet.
[..]
Ricciardo op Hulkenberg en Bottas op Ocon zijn volgens mij de enige "officiële".quote:Op maandag 26 maart 2018 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ricciardo op Hulk, Bottas op Ocon, Grosjean op Verstappen, Ricciardo op Verstappen, Hulk op Verstappen.
Vandoorne was in de slotfase van de race.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ricciardo op Hulkenberg en Bottas op Ocon zijn volgens mij de enige "officiële".
Bottas Stroll en Bottas Vandoorne waren toch via pitstop?
Dat zou kunnen. Zoals gezegd heb ik ze niet allemaal zuiver op het netvlies.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ricciardo op Hulkenberg en Bottas op Ocon zijn volgens mij de enige "officiële".
Bottas Stroll en Bottas Vandoorne waren toch via pitstop?
Je hebt gelijk:quote:Op maandag 26 maart 2018 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandoorne was in de slotfase van de race.
Nee Stroll was nog voor de pitstops en Vandoorne na de pitstops.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:45 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ricciardo op Hulkenberg en Bottas op Ocon zijn volgens mij de enige "officiële".
Bottas Stroll en Bottas Vandoorne waren toch via pitstop?
http://en.mclarenf-1.com/(...)c&dr2=Lance%20Strollquote:Op maandag 26 maart 2018 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Bottas op Stroll,
Ricciardo op Hulk,
Bottas op Ocon,
Bottas op Vandoorne
Dan zie ik ook nog Leclerc op Stroll, maar dat was na de SC.
Drie keer raden in welke ronde de SC naar binnen ging =Dquote:Op maandag 26 maart 2018 18:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
http://en.mclarenf-1.com/(...)c&dr2=Lance%20Stroll
lap 31/32
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |