Hallo amicequote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM gaat hier pijnlijk het weekend uit.
Een paasstol en een anus verschillen qua vorm niet heel veel..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een paasstol met anijs?
Dat eet ik niet, ben aan de lijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
paasstollen zijn geen tulbanden hèquote:Op zondag 25 maart 2018 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een paasstol en een anus verschillen qua vorm niet heel veel..
Ik geloof dat voldoende tulbanden in de Arabische wereld zijn die zo nu en dan aan tulbrandprikken doen..quote:
Die zal mijn gezelligheid wel missen jaquote:Op zondag 25 maart 2018 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal de plaatselijke snackbar dan wel merken.
Trots op je makker!quote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb echt al in geen tijden een snack als een kroket of een frikandel gegeten. Wel eens een frietje maar dat is het dan ook.
nephollanderquote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb echt al in geen tijden een snack als een kroket of een frikandel gegeten. Wel eens een frietje maar dat is het dan ook.
Gezellig dik.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zal mijn gezelligheid wel missen ja
anijs is meer iets voor kerstmisquote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Kipstick klinkt niet echt smakelijkquote:Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef JanCees het volgende:
vanmiddag had ik een vlamtosti en net nog kipstick gewoon voor de smaak
Sow, ja man, je weet de helft niet.quote:
Zwakke figuren als JC, toch wel de obesitas-patiënt in ons midden, kunnen de verleiding nooit weerstaan.quote:
Dikke big.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef JanCees het volgende:
vanmiddag had ik een vlamtosti en net nog kipstick gewoon voor de smaak
Misschien ga ik wel gewoon dood.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind het trouwens wel opvallend dat JR continue jeuk en dus herpes aan zijn ballen heeft terwijl 'ie niet het recente verleden een sjerre heeft geprikt..
Ik liep laatst langs een kroket speciaalzaak. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwakke figuren als JC, toch wel de obesitas-patiënt in ons midden, kunnen de verleiding nooit weerstaan.
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt goddelijkquote:Op zondag 25 maart 2018 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs een kroket speciaalzaak. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen.
walgelijk van die hipster tentenquote:Op zondag 25 maart 2018 20:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs een kroket speciaalzaak. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen.
Die tijden dat je niet dronk zijn voorbij maak ik op uit je posts?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
IK WIL GRAAG M'N EIKEL TEGEN DE SCHEDE VAN EEN MEISJE VAN 11 AANDRUKKEN..
quote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SpoilerWat is het leven toch eigenlijk bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hallo, ik ben tong80 niet..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tijden dat je niet dronk zijn voorbij maak ik op uit je posts?
de ragoutquote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
walgelijk van die hipster tenten
wat is er mis met normale kroket in vredesnaam
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee schudden voor gebruik..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:31 schreef Saind het volgende:
Ik opende net een flesje Duvel en het spoot alle kanten op
Verwacht je toch niet van zo'n brouwerij
Te warm?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:31 schreef Saind het volgende:
Ik opende net een flesje Duvel en het spoot alle kanten op
Verwacht je toch niet van zo'n brouwerij
Ondanks dat blijven we JanCees waarderen om hoe hij is.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwakke figuren als JC, toch wel de obesitas-patiënt in ons midden, kunnen de verleiding nooit weerstaan.
Doe eens even normaal, ontzettende kankerdebiel.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:29 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heb je al weer een nieuwe koelkast?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
staat al week in de frigo
weet niet, hij was gewoon beetje enthousiast
Ja manquote:Op zondag 25 maart 2018 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je al weer een nieuwe koelkast?
Dat jij weet wat schede betekent..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, ontzettende kankerdebiel.
Ja dat bedoel ik dan ookquote:Op zondag 25 maart 2018 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veel ruimte is belangrijker dan mooi.
Jij bent zelf ook van Amerikaanse proporties.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zo’n Amerikaanse koelkast. Zeer chill.
En ze schijnt met dezelfde kracht als Katrina te pijpen..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook van Amerikaanse proporties.
De Nilfisk uit Twentequote:Op zondag 25 maart 2018 20:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En ze schijnt met dezelfde kracht als Katrina te pijpen..
SOWquote:Op zondag 25 maart 2018 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zou hier zomaar mee kunnen posten.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
Bij de rekensom stond er een minsom, gaat die kerel het bij elkaar optellen.
Oeps.
Waarom verbaast mij dit niets?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb zo’n Amerikaanse koelkast. Zeer chill.
Hohohohohoquote:Op zondag 25 maart 2018 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Megahandig idd.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:02 schreef Saind het volgende:
Moet zeggen dat ik zo'n ijsblokjesautomaat ook wel zou waarderen
Ik koop eigenlijk altijd van die zakkenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:02 schreef Saind het volgende:
Moet zeggen dat ik zo'n ijsblokjesautomaat ook wel zou waarderen
HALLO ZEGquote:Op zondag 25 maart 2018 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
die van mij was 20quote:Op zondag 25 maart 2018 21:05 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel zou 2dehands tafelmodel koelkast kosten
40-45quote:Op zondag 25 maart 2018 21:05 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel zou 2dehands tafelmodel koelkast kosten
Ik zal jou het telefoonnummer van Robert Schoemacher DM'en..quote:Op zondag 25 maart 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
GGMM is zoekende. Hij weet niet of hij Caland en de zijne nu moet steunen of N1ek- moet pmen voor wat TOR-adresjes.
Robert M. bedoel je zeker viespeuk.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal jou het telefoonnummer van Robert Schoemacher DM'en..
Waarom gedraag je als een mongool?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zal jou het telefoonnummer van Robert Schoemacher DM'en..
Hij zal wel weer dronken zijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom gedraag je als een mongool?
Die bek van jou kan ook wel een oppimpbeurt gebruiken, dus ik zet jou in de CC..quote:Op zondag 25 maart 2018 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robert M. bedoel je zeker viespeuk.
Zo danquote:Op zondag 25 maart 2018 21:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bek van jou kan ook wel een oppimpbeurt gebruiken, dus ik zet jou in de CC..
Ontzettende mongool.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die bek van jou kan ook wel een oppimpbeurt gebruiken, dus ik zet jou in de CC..
grappen?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:10 schreef GGMM het volgende:
De grappen van Befbekje zijn nu zo slecht dat DP ze hard vindt.
Mijn nek zit vast, ik hoop dat Caland mij zal sparenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat ik griep ga krijgen.
Caland vindt hier wat van.
Gisteren rond deze tijd was het minder laat.quote:
N1ek- je gedraagt je echt als een complete imbeciel.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, jij.. Kijk eens in de spiegel, E.T..
Ja wow. Goeie.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, jij.. Kijk eens in de spiegel, E.T..
Nou ja, niet rond deze tijd, maar ik snap wat je wil zeggen, ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren rond deze tijd was het minder laat.
Doe dan niet zo bijdehand verrekte mongolquote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, niet rond deze tijd, maar ik snap wat je wil zeggen, ja.
Sneed BefBekje maar in zijn halsslagader.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef Saind het volgende:
Waarom snijden ze in films enzo altijd in hun handpalm als ze wat bloed nodig hebben
dat is echt de minst handige plek
Ik denk oprecht wel van alle plekken de minst praktische
Niet de meest pijnlijke maar toch
We gaan de verhoudingen hier eens omploegen..quote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
N1ek- je gedraagt je echt als een complete imbeciel.
die lichaamquote:Op zondag 25 maart 2018 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent altijd in 2 tijdzones, met die gore lichaam.
Ik merk dat je niet op mijn advies zit te wachten.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet dus voor de bruiloft van mijn broertje een nieuw colbertje hebben. Ik heb dus stijladvies nodig. Waar is Tarado als je hem nodig hebt?
Pics van je schoonzusje.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet dus voor de bruiloft van mijn broertje een nieuw colbertje hebben. Ik heb dus stijladvies nodig. Waar is Tarado als je hem nodig hebt?
Wintertijd echte tijd. Zomertijd is voor paupers.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, niet rond deze tijd, maar ik snap wat je wil zeggen, ja.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet op mijn advies zit te wachten.
Ook leuk om te horen.
Meestal hebben homo's wel veel verstand van mode, dus Onlo wat voor tips heb je?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet op mijn advies zit te wachten.
Ook leuk om te horen.
Ik snap niet waarom proleten zich zo druk maken over een uurtje.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wintertijd echte tijd. Zomertijd is voor paupers.
HALLO ZEGquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meestal hebben homo's wel veel verstand van mode, dus Onlo wat voor tips heb je?
Jij bent de persoon hier met een schoudertasje. (Ja echt mensenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meestal hebben homo's wel veel verstand van mode, dus Onlo wat voor tips heb je?
HIJJJJJJJJ ISSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEN PEDOFIEL.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Openbaart zich gewoon even als GGMM de 2e.
Je zou maar een uur op de bus moeten wachten, met je uurtjequote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom proleten zich zo druk maken over een uurtje.
ZO DANquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pics dat ik met zo'n tasje loopquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent de persoon hier met een schoudertasje. (Ja echt mensen)
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien kan je die meme doen met die hoofdletters en kleine lettersquote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HIJJJJJJJJ ISSSSSSSSSSSS EEEEEEEEEEEEEEEN PEDOFIEL.
Bruin of blauw.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee, dat doe ik alleen bij domme opmerkingen.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien kan je die meme doen met die hoofdletters en kleine letters
Ehquote:Op zondag 25 maart 2018 21:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik raad deze muziek aan bij bruiloften.. Want het loopt toch altijd slecht af..
quote:
Bepaal jij niet..quote:Op zondag 25 maart 2018 21:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Eh
matige post Niek
Je was vandaag lekker bezig maar deze is niet super
Proleten gaan met de bus.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zou maar een uur op de bus moeten wachten, met je uurtje
Een effen jasje of iets met een werkje? Let wel; het zijn hipsters.quote:
Flanel danquote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een effen jasje of iets met een werkje? Let wel; het zijn hipsters.
Pauperquote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga niet betalen om op stage te komen, jij bent gek
Effen en dan uitpakken met je overhemdquote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een effen jasje of iets met een werkje? Let wel; het zijn hipsters.
kilometervergoedingquote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan fiets je maar.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tokkiequote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
Dan ga je lopen. Val je ook nog eens af met je vadsige vet dat je met je meezeult.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik leg dit nog even langs de meetlat bij Tarado.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Effen en dan uitpakken met je overhemd
Nou nee, ik WIL JUIST meer AANKOMENquote:Op zondag 25 maart 2018 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ga je lopen. Val je ook nog eens af met je vadsige vet dat je met je meezeult.
Die had z'n picanhatax deze week nog niet gehaaldquote:Op zondag 25 maart 2018 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik leg dit nog even langs de meetlat bij Tarado.
Die zal wel weer aan het bbq'en zijn.
We liggen hier dubbel!1!!1quote:Op zondag 25 maart 2018 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nee, ik WIL JUIST meer AANKOMEN
Het zal te maken hebben met mijn vete met Tie... Huebach. Hue hue.quote:
Die is van de laatste jaren dan.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:20 schreef Saind het volgende:
Onder studenten bestaat de uitdrukkig "gefuckte sfeer is ook sfeer"
Die maken we waar
Wat een held he?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Die had z'n picanhatax deze week nog niet gehaald
Zullen we een keer saampjes het toilet van het buurthuis van Stevenshof bezoeken en dat ik dan je kutje helemaal week neuk?quote:
Goed dat je niet met je laat sollen door Huebach. Even een username wijzigen en dan denken dat je het heertje bent in deze SC. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zal te maken hebben met mijn vete met Tie... Huebach. Hue hue.
Die dan loopt te stoken en op het eind heel hypocriet de goede oom wil zijnquote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je alleen die ras poot van een Kapo nog.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zullen we een keer saampjes het toilet van het buurthuis van Stevenshof bezoeken en dat ik dan je kutje helemaal week neuk?
En Stylo.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk mis je alleen die ras poot van een Kapo nog.
Van het buurthuis in de Stevenshof word je spontaan impotent.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zullen we een keer saampjes het toilet van het buurthuis van Stevenshof bezoeken en dat ik dan je kutje helemaal week neuk?
35 euro en daarna rechtstreeks naar de soa kliniekquote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hey onlo, vertel eens wat over je moeder..
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:12 schreef Saind het volgende:
Gisteren rond deze tijd was ik GTA San Andreas aan het spelen
Echt he?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je niet met je laat sollen door Huebach. Even een username wijzigen en dan denken dat je het heertje bent in deze SC. Zo werkt dat natuurlijk niet.
DP zoek eens een mooi topicquote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En Stylo.
En Rensch. Als er gereld wordt is Rensch er bij. Waar gaan we rellen?
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
35 euro en daarna rechtstreeks naar de soa kliniek
ik had laatst het lumineuze idee om net na carnaval naar de GGD te gaanquote:Op zondag 25 maart 2018 21:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
35 euro en daarna rechtstreeks naar de soa kliniek
Gewoon PC.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Originele xbox controller was wel een crime zeg
Ik sta altijd achter jequote:Op zondag 25 maart 2018 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stoor me er gigantisch aan. Goed dat ik hierin niet alleen sta.
20% kans dat je 5k hebt. 80% op 4 ton of hoger.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
¤ 549.000. Maar ze zien er niet uit of ze het echt nodig hebben.
DOORGAAN.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
¤ 549.000. Maar ze zien er niet uit of ze het echt nodig hebben.
Ik had verwarming naar 20 graden gedraaid maar het is nu gewoon chilly hier binnen.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
de knmi beweert dat 't 9 graden is maar het voelt verrot veel kouder
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
20% kans dat je 5k hebt. 80% op 4 ton of hoger.
Gewoon door
Meid toch wil je soms een dekentje?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had verwarming naar 20 graden gedraaid maar het is nu gewoon chilly hier binnen.
Pics van je pussy.quote:
Ja is goed.quote:
Laten we de klb sc zergen. Dat deden ze hier laatst ook.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Matige rel, moet een actievere topic vinden
[..]
Ik sta altijd achter je
Snap ik, uit onderzoek is gebleken dat mensen vallen op partners die op zichzelf lijken.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op die uitgemergelde dingen
Jij niet?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, uit onderzoek is gebleken dat mensen vallen op partners die op zichzelf lijken.
Jij zult dus wel op dikke dronken wijven vallen.
2/10quote:Op zondag 25 maart 2018 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, uit onderzoek is gebleken dat mensen vallen op partners die op zichzelf lijken.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niets maat. Gebeurt de beste wel eens.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf ook niet al te sterk.
Soms zie je dat pas als je het getypt hebt.
Dit is lief van je.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:31 schreef Saind het volgende:
Niet te hard zijn op René jongens
de boog kan niet altijd gespannen zijn
De waarheid.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ik ga zeggen?
''Er hing een suïcidale sfeer.''
Verhuisd naar Guyana?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat ik ga zeggen?
''Er hing een suïcidale sfeer.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel meisjesvrouwen waren er Stijn?meegerekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Hoeveel meisjesvrouwen waren er Stijn?meegerekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
meegerekent![]()
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sorry makker, maar als de rollen omgedraaid zouden zijn kreeg ik dit nog maanden te horen krijgen.quote:
Stijn negeert wel vaker.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn uitglijder breed uitgemeten wordt terwijl de vraag nog altijd overeind staat en Stijn 'm eigenlijk vakkundig weet te ontwijken.
Dat is leuk voor de Blauwe Tramstraat.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
Blauwe tramstraat Leiden in de prijzen Stijn
Een d/t-foutje kan gebeuren maatje.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn uitglijder breed uitgemeten wordt terwijl de vraag nog altijd overeind staat en Stijn 'm eigenlijk vakkundig weet te ontwijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
bruin fruit godquote:Op zondag 25 maart 2018 21:36 schreef Saind het volgende:
sowieso dat stijn punani smasht als hoe jc bruin fruit raakt
Je bent een beetje zuur dat de prijs niet in de Stevenshof gevallen is.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de Blauwe Tramstraat.
quote:Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een d/t-foutje kan gebeuren maatje.Nee. Dit is een schande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand lacht.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Nee maar Stijn, even serieus, was het geze..
MEEGEREKENT HAHAHAHAHAHAHAHA
Ze hadden al wel stevig ingedronken ergens anders (lol). Al kan het altijd erger, een bekende van me had zijn lip gescheurd in de kroegquote:
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 25 maart 2018 21:37 schreef GGMM het volgende:
Nee maar Stijn, even serieus, was het geze..
MEEGEREKENT HAHAHAHAHAHAHAHA
Wat vinden je christelijke ouders hier van?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hadden al wel stevig ingedronken ergens anders (lol). Al kan het altijd erger, een bekende van me had zijn lip gescheurd in de kroeg.
Klopt. Log je nu uit?quote:
Je moet je bek houdenquote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat vinden je christelijke ouders hier van?
Alleen mijn moeder is Christelijk.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat vinden je christelijke ouders hier van?
Ze dronken zich in omdat ;quote:Op zondag 25 maart 2018 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hadden al wel stevig ingedronken ergens anders (lol). Al kan het altijd erger, een bekende van me had zijn lip gescheurd in de kroeg.
• KingFloplandquote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze dronken zich in omdat ;
• Het niet gezellig genoeg zou zijn bij jou?
• Er geen alcohol geschonken werd bij jou?
• Ze maar een half uurtje bleven en doorgingen naar de volgende verjaardag?
Je bent wel erg suggestief. Ander feestje was er ook.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kingfloplandquote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar heb je last van vandaag?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden, Joegoslaafje dat z'n land kwijt is..
Stijn rookt graag een appeltje.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef Saind het volgende:
Zou Stijn al eens een baapje hebben gerookt
Ik vind hem wel grappig, nu hij geen mod meer is.quote:
• Ze niet konden bijkomen van de D/T blunder van Onlogischquote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik heb daar niet zoveel meequote:Op zondag 25 maart 2018 21:40 schreef Saind het volgende:
Zou Stijn al eens een baapje hebben gerookt
Users op het postniveau van KingRadler kan ik nooit serieus nemen.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig, nu hij geen mod meer is.
Toen hij mod was vroeg hij altijd om respect. Dat was nogal irritant.
quote:
Heerlijk hoor.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Vroeger wel eens pijp gemaakt van een appel
Kun je best aardig mee blowen
paar chimeids erbij.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Lekker man, whiskey en een shisha, mijn avond kan dan niet stuk
Marc Marie Huijbregts.... WAT VERWACHT JE OPPER.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Het programma van Paul de Leeuw en Marc Marie Huijbregts is hemeltergend slecht.
Dat geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2018 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Het programma van Paul de Leeuw en Marc Marie Huijbregts is hemeltergend slecht.
Ik ga gamen.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |