Hallo amicequote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM gaat hier pijnlijk het weekend uit.
Een paasstol en een anus verschillen qua vorm niet heel veel..quote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van een paasstol met anijs?
Dat eet ik niet, ben aan de lijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
paasstollen zijn geen tulbanden hèquote:Op zondag 25 maart 2018 20:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een paasstol en een anus verschillen qua vorm niet heel veel..
Ik geloof dat voldoende tulbanden in de Arabische wereld zijn die zo nu en dan aan tulbrandprikken doen..quote:
Die zal mijn gezelligheid wel missen jaquote:Op zondag 25 maart 2018 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal de plaatselijke snackbar dan wel merken.
Trots op je makker!quote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb echt al in geen tijden een snack als een kroket of een frikandel gegeten. Wel eens een frietje maar dat is het dan ook.
nephollanderquote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb echt al in geen tijden een snack als een kroket of een frikandel gegeten. Wel eens een frietje maar dat is het dan ook.
Gezellig dik.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die zal mijn gezelligheid wel missen ja
anijs is meer iets voor kerstmisquote:Op zondag 25 maart 2018 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Kipstick klinkt niet echt smakelijkquote:Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef JanCees het volgende:
vanmiddag had ik een vlamtosti en net nog kipstick gewoon voor de smaak
Sow, ja man, je weet de helft niet.quote:
Zwakke figuren als JC, toch wel de obesitas-patiënt in ons midden, kunnen de verleiding nooit weerstaan.quote:
Dikke big.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:27 schreef JanCees het volgende:
vanmiddag had ik een vlamtosti en net nog kipstick gewoon voor de smaak
Misschien ga ik wel gewoon dood.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:26 schreef Befbekje het volgende:
Ik vind het trouwens wel opvallend dat JR continue jeuk en dus herpes aan zijn ballen heeft terwijl 'ie niet het recente verleden een sjerre heeft geprikt..
Ik liep laatst langs een kroket speciaalzaak. Binnenkort maar eens een bezoekje brengen.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwakke figuren als JC, toch wel de obesitas-patiënt in ons midden, kunnen de verleiding nooit weerstaan.
Spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |