Ze moeten vooral Dylan goed blijven steunen en straks het gat na de Kemmel dicht vlammen.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
LottoNL-kerels achterin moeten opschuiven
Heb je het nu over de winst?quote:Op zondag 25 maart 2018 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een beetje een groepje net-niet mannen. Hoewel ik het Kirsch wel gun
Groep haalt het nooit.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel een beetje een groepje net-niet mannen. Hoewel ik het Kirsch wel gun
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar ik gun het hem welquote:
Van Schip lijkt me een geheelonthouder.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Kom op Jan Willem, doorgesnoven junkie stijl.
Diploma voor loodgieter gehaald.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fred Frison is een dommekracht.
Familie van Herman?quote:Op zondag 25 maart 2018 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fred Frison is een dommekracht.
precies. Weer ouderwetse Jumbotactics ditquote:Op zondag 25 maart 2018 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou LottoNL wel moeten rijden daar? Ik zou eerder wachten op Dielan
Je kopman eraf rijden.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
precies. Weer ouderwetse Jumbotactics dit
Maar Mezgec was vorige week nog ziek en kon daarom niet starten in MSR. Vrijdag dan al goed in de E3 en niet weer, dat vind ik knap.quote:
Eens.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Jan Willem moet de benen stil houden en straks op 1km vol gaan.
groep 2 komt zo aansluitenquote:Op zondag 25 maart 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Jan Willem moet de benen stil houden en straks op 1km vol gaan.
Je zou inmiddels moeten weten dat GvA totaal geen fuck geeft om Roelandts.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:55 schreef TheArt het volgende:
Zit Roelandts daar nog in de groep favorieten? Anders snap ik niet waarom Van Avermaet meedraait.
Klopt en steeds blijf ik het niet snappen. Hij kan hem beter te vriend houden met het oog op de klassiekers die nog komen.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels moeten weten dat GvA totaal geen fuck geeft om Roelandts.
Hij doet eigenlijk hetzelfde als wat Gilbert jaren geleden bij hem deed.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt en steeds blijf ik het niet snappen. Hij kan hem beter te vriend houden met het oog op de klassiekers die nog komen.
Die zit de hele tijd al bij de eerste 10 van de favorieten. Daar op alle beklimmingen nooit uit weggeweest.quote:
Laporte? Nope, zat altijd al in de beste groep. Ging als 6e of 7e over de Kemmel. Van Lerberghe zit de hele tijd al in groep 2 en die lijkt er nogal op qua gestalte, dus ik snap de verwarring.quote:
Dat is mooi voor mijn PCL teamquote:Op zondag 25 maart 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zit de hele tijd al bij de eerste 10 van de favorieten. Daar op alle beklimmingen nooit uit weggeweest.
Hij zat net niet in de groep erachterquote:Op zondag 25 maart 2018 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zit niet in G1, dus dat lijkt me wel idd.
Viviani lijkt mij rapperquote:
Ja, verdomme.quote:
Thanks. Zit lekker te freewheelen nu ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Laporte? Nope, zat altijd al in de beste groep. Ging als 6e of 7e over de Kemmel. Van Lerberghe zit de hele tijd al in groep 2 en die lijkt er nogal op qua gestalte, dus ik snap de verwarring.
Die zat gewoon te slapen. Dacht zich achteraan te zetten om dan naar de finish te worden gebracht, maar plots gingen ze op de kant en zat hij achter Ganna en Frison die gelost werdenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De RoomGoden zitten er nog gewoon en draaien zelfs mee rond.
Van Poppel zat al een tijd te slepen en wordt dan gewoon kansloos gelost.
Alleen als Boven achter het stuur zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Speelde al 10 minuten op z'n minst verstoppertje. Dan is het of een klopje, of je bent totaal niet fit.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te veel op kop geramd voor niemand...
Lijkt me dat ie zat te slapen in de wind. Knuppel.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De RoomGoden zitten er nog gewoon en draaien zelfs mee rond.
Van Poppel zat al een tijd te slepen en wordt dan gewoon kansloos gelost.
Hij zit er welquote:Op zondag 25 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als Boven achter het stuur zit.
Moet wel jaquote:Op zondag 25 maart 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie zat te slapen in de wind. Knuppel.
Rare actie wel dit, die Astana man gaat hem echt niet brengen en hij rijdt zichzelf de tering in.quote:
haha NOSquote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd want bij de voorbeschouwing van de NOS las ik dat hij favoriet was.
Van Poppel?quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd want bij de voorbeschouwing van de NOS las ik dat hij favoriet was.
Gratis Bierquote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben ze die Roompot jongens beloofd als ze zouden meedraaien?
Die wordt vijfde.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef Fretwork het volgende:
Stuyven rijdt nog simpel rond trouwens, al zie ik hem niet winnen
De schorsing van Boogie is afgelopen.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat hebben ze bij Roompot gegeten dan? Oersterk voor zo'n slecht begeleide ploeg. Vacansoleil stylo.
Met Michael avondje Sauna Diana.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geen Viviani en Peto, dat gaat pijn doenquote:
Lekker een pot belge bij het ontbijt.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De schorsing van Boogie is afgelopen.
Ereplekken lijken me genoeg voor ze joh.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad. Laatste jaren steeds een mooie koers. Daarvoor was het jarenlang geen klap aan.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is toch wel een stuk mooiere koers geworden dan een x aantal jaar geleden.
Toch ben ik wel verbaast dat die nooit bij Lotto of zo gereden heeft.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Die Preben van Hecke is ooit Belgisch kampioen geweest hahaha.
Met een echte sprintklassieker is ook niks mis mee...nu houd je alleen de Scheldeprijs over.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is toch wel een stuk mooiere koers geworden dan een x aantal jaar geleden.
Jawel hoorquote:Op zondag 25 maart 2018 17:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch ben ik wel verbaast dat die nooit bij Lotto of zo gereden heeft.
J-WGod.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Schip is een enorme held.
Maar hij was gewoon vol op kop aan het boren. Die gek.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kunt beter in de waaier meedraaien dan achterin zitten natuurlijk. Al moet je wel na 200+ km in de aanval nog wel de benen hebben.
MSR?quote:Op zondag 25 maart 2018 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een echte sprintklassieker is ook niks mis mee...nu houd je alleen de Scheldeprijs over.
Duosprintquote:Op zondag 25 maart 2018 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet er nou gaan sprinten, Tranten of Mezgec?
Goeie vraag.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Wie moet er nou gaan sprinten, Tranten of Mezgec?
Van mij mogen ze best 300 km vlak en egaal doen maar ik ga niet kijken en daardoor krijgt zo'n koers natuurlijk nooit aanzien.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, dat is een sprintklassieker; al komen ook daar nauwelijks 40/45 man over de Poggio.
Jaquote:Op zondag 25 maart 2018 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal er nog een Roomgod een aanval doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |