Die zat gewoon te slapen. Dacht zich achteraan te zetten om dan naar de finish te worden gebracht, maar plots gingen ze op de kant en zat hij achter Ganna en Frison die gelost werdenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De RoomGoden zitten er nog gewoon en draaien zelfs mee rond.
Van Poppel zat al een tijd te slepen en wordt dan gewoon kansloos gelost.
Alleen als Boven achter het stuur zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Speelde al 10 minuten op z'n minst verstoppertje. Dan is het of een klopje, of je bent totaal niet fit.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te veel op kop geramd voor niemand...
Lijkt me dat ie zat te slapen in de wind. Knuppel.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De RoomGoden zitten er nog gewoon en draaien zelfs mee rond.
Van Poppel zat al een tijd te slepen en wordt dan gewoon kansloos gelost.
Hij zit er welquote:Op zondag 25 maart 2018 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen als Boven achter het stuur zit.
Moet wel jaquote:Op zondag 25 maart 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat ie zat te slapen in de wind. Knuppel.
Rare actie wel dit, die Astana man gaat hem echt niet brengen en hij rijdt zichzelf de tering in.quote:
haha NOSquote:Op zondag 25 maart 2018 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Beetje vreemd want bij de voorbeschouwing van de NOS las ik dat hij favoriet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |