Diploma voor loodgieter gehaald.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fred Frison is een dommekracht.
Familie van Herman?quote:Op zondag 25 maart 2018 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fred Frison is een dommekracht.
precies. Weer ouderwetse Jumbotactics ditquote:Op zondag 25 maart 2018 16:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou LottoNL wel moeten rijden daar? Ik zou eerder wachten op Dielan
Je kopman eraf rijden.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:52 schreef Bugno het volgende:
[..]
precies. Weer ouderwetse Jumbotactics dit
Maar Mezgec was vorige week nog ziek en kon daarom niet starten in MSR. Vrijdag dan al goed in de E3 en niet weer, dat vind ik knap.quote:
Eens.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Jan Willem moet de benen stil houden en straks op 1km vol gaan.
groep 2 komt zo aansluitenquote:Op zondag 25 maart 2018 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Jan Willem moet de benen stil houden en straks op 1km vol gaan.
Je zou inmiddels moeten weten dat GvA totaal geen fuck geeft om Roelandts.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:55 schreef TheArt het volgende:
Zit Roelandts daar nog in de groep favorieten? Anders snap ik niet waarom Van Avermaet meedraait.
Klopt en steeds blijf ik het niet snappen. Hij kan hem beter te vriend houden met het oog op de klassiekers die nog komen.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels moeten weten dat GvA totaal geen fuck geeft om Roelandts.
Hij doet eigenlijk hetzelfde als wat Gilbert jaren geleden bij hem deed.quote:Op zondag 25 maart 2018 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt en steeds blijf ik het niet snappen. Hij kan hem beter te vriend houden met het oog op de klassiekers die nog komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |