Die zit de hele tijd al bij de eerste 10 van de favorieten. Daar op alle beklimmingen nooit uit weggeweest.quote:
Laporte? Nope, zat altijd al in de beste groep. Ging als 6e of 7e over de Kemmel. Van Lerberghe zit de hele tijd al in groep 2 en die lijkt er nogal op qua gestalte, dus ik snap de verwarring.quote:
Dat is mooi voor mijn PCL teamquote:Op zondag 25 maart 2018 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zit de hele tijd al bij de eerste 10 van de favorieten. Daar op alle beklimmingen nooit uit weggeweest.
Hij zat net niet in de groep erachterquote:Op zondag 25 maart 2018 17:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zit niet in G1, dus dat lijkt me wel idd.
Viviani lijkt mij rapperquote:
Ja, verdomme.quote:
Thanks. Zit lekker te freewheelen nu ja.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Laporte? Nope, zat altijd al in de beste groep. Ging als 6e of 7e over de Kemmel. Van Lerberghe zit de hele tijd al in groep 2 en die lijkt er nogal op qua gestalte, dus ik snap de verwarring.
Die zat gewoon te slapen. Dacht zich achteraan te zetten om dan naar de finish te worden gebracht, maar plots gingen ze op de kant en zat hij achter Ganna en Frison die gelost werdenquote:Op zondag 25 maart 2018 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De RoomGoden zitten er nog gewoon en draaien zelfs mee rond.
Van Poppel zat al een tijd te slepen en wordt dan gewoon kansloos gelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |