SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!
Was net klaar, helaasquote:Op zondag 25 maart 2018 01:29 schreef Koen66 het volgende:
ah ik kom weer eens binnen als de lichten aangaan zie ik
Thanks. Afterparty na de show van Meltingquote:
logischquote:Op zondag 25 maart 2018 01:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks. Afterparty na de show van Melting![]()
Maar ben wel een beetje gaar nu, dus ik had 01:30 uur als eindtijd gekozen.
De laatste jaren zeker niet meer, nee...quote:Op zondag 25 maart 2018 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
logisch
Dit is sowieso geen tijd meer om op Fok veel actie te vinden
Helaas heb ik nog geen koffie. Zo maar eens wat actie op ondernemen. En ik heb ook geen Ziggo, dus geen F1 voor mij.quote:
Eerst koffie, dan de rest pas...quote:Op zondag 25 maart 2018 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog geen koffie. Zo maar eens wat actie op ondernemen. En ik heb ook geen Ziggo, dus geen F1 voor mij.
Goed standpunt mbt de koffiequote:Op zondag 25 maart 2018 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan de rest pas...
Vanaf bed via een tablet en Chromecast Ziggo streamen op de TV.
Maar je mist niet veel wat de F1 betreft...
Goedemorgen.quote:
Neuh, maar * OscarMopperkont is niet per se een Max fanboyquote:Op zondag 25 maart 2018 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Max doet het niet zo goed, is het wel?
Kijk, dit vind ik een leuk lijstje...quote:Op zondag 25 maart 2018 01:30 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Oldies Afterparty
01 Michael Jackson - Thriller (Steve Aoki Midnight Hour remix)
02 Dexys Midnight Runners - Come On Eileen
03 Al Stewart - The Year Of The Cat
04 Janet Jackson - Black Cat
05 Tight Fit - The Lion Sleeps Tonight
06 Bob Marley - Iron Lion Zion (7-inch mix)
07 John Lennon - Imagine
08 Billy Joel - Leningrad
09 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
10 Wax - Bridge To Your Heart
11 Feargal Sharkey - A Good Heart
12 Maria McKee - Show Me Heaven
13 Pet Shop Boys - Love etc. (DJ11 extended edit)
14 Mungo Jerry - In The Summertime
15 Woodkid - I Love You
16 New Musik - This World of Water
17 Tears For Fears - Mad World
18 D:Ream - U R The Best Thing (Perfecto radio mix)
19 Depeche Mode - Walking In My Shoes
20 Elton John - Your Song
21 The Beatles - Yesterday
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:05 schreef peaceman het volgende:
Misschien later vandaag nog wat muziek van mij kant. Zo eerst naar voetbal en hopen dat ditverdwijnt...
Ik denk de combinatie... En kort slapen. Dat uurtje hakt er nu ook wel in.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.
Sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens verder met opruimen en schoonmaken.![]()
eerlijk gezegd schrijf ik het toch wel voor 97% op conto van het feestje..quote:Op zondag 25 maart 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.
Ja het was erg gezellig.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik hoop dat het feestje wel leuk was.
quote:Programma van vandaag
09:57 - 11:00 MadMaster - 1976
Ik was ook nog niet helemaal wakker...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van een hele hele vervelende droom, daarna tune ik in
42 jaar denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of Peaceman straks nog wil draaien, maar voorlopig gaan we even 32 jaar terug...
[..]
Ik hoor niets krakenquote:Op zondag 25 maart 2018 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Kraakt het bij degene die luistert ook?
Te vroeg nog...quote:
Ik hoor/zie het wel...quote:Ik luister mee. Peaceman is naar voetbal nu. Komt rond 11 uur terug!
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te vroeg nog...
[..]
Ik hoor/zie het wel...
Ik heb ook het idee dat de combi wijn/whisky gisteren geen goede was.quote:
Nooit geprobeerd die combi maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Succes vanmiddag.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat de combi wijn/whisky gisteren geen goede was.
Vanmiddag nog een whisky proeverij...
Het was geen mix.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd die combi maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Succes vanmiddag.
Jakkie...quote:Cola Malibu en shotjes tussendoor ging prima eigenlijk.Voor mijn vriendin niet... Die was ver heen.
![]()
Er staan ad random 70 songs uit 1976 in de playlist.quote:
Ik bedoelde het ook niet als mix.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was geen mix.
Wijn in het restaurant en whisky thuis...
[..]
Jakkie...
In 1976 was je er wel toch al?quote:Op zondag 25 maart 2018 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, ik ken Lady Bump inderdaad ook niet.
Ja, dat wel. Maar nog niet echt met muziek bezig in die tijd.quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:31 schreef livelink het volgende:
Nee, ik ken Lady Bump inderdaad ook niet.
Dan kan je het nu volop inhalen...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar nog niet echt met muziek bezig in die tijd.
goed jaar gekozenquote:Op zondag 25 maart 2018 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb trouwens 1976 gekozen wegens de plaat van Silver Convention die Melting gisteren draaide en die niemand kende.
Die komen nu ook voorbij en Penny McLean solo ook...
Was jij in dat jaar al bewust met muziek bezig, Symph?quote:
Dit is allemaal Top 40 werk geweest en eigenlijk is het best wel rustig.quote:
Ik kocht mijn eerste singles in 1970.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Was jij in dat jaar al bewust met muziek bezig, Symph?
Mijn eerste singletje was Ian Dury and the Blockheads met Hit me with your Rhythm Stick. Dus dan praat je over nog wat jaren later. En toen nog geen enkele clue van eventuele dubbele bodems in titel en lyrics.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kocht mijn eerste singles in 1970.
Daarvoor speelde ik wel al met de platencollectie van mijn vader.
Die heb ik nog in huis...
Da's 1978, valt wel mee dus...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn eerste singletje was Ian Dury and the Blockheads met Hit me with your Rhythm Stick. Dus dan praat je over nog wat jaren later. En toen nog geen enkele clue van eventuele dubbele bodems in titel en lyrics.
De Charleston.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:43 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n eendje heb ik dus ook gehad
Ik vond hem altijd lekker stoer, even andersquote:Op zondag 25 maart 2018 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Charleston.![]()
Die wilde ik ook altijd hebben.
Nooit van gekomen...
Mijn ouders hadden er zo 1quote:Op zondag 25 maart 2018 10:43 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n eendje heb ik dus ook gehad
http://www.ducktrail.nl/quote:Op zondag 25 maart 2018 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd lekker stoer, even anders
maar veilig waren ze niet
Dat was een Diaan73...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er zo 1
[ afbeelding ]
quote:
dat vond ik nooit echte eendenquote:Op zondag 25 maart 2018 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er zo 1
[ afbeelding ]
Ja, gekke Fransen schreven het Dyanequote:
Mijn oom had zo'n ding, met zo'n pook bij het dashboard...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, gekke Fransen schreven het Dyane
In de herkansing voor just me (en anderen uiteraard)...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.ducktrail.nl/
Doen? I'm in...
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de herkansing voor just me (en anderen uiteraard)...
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de herkansing voor just me (en anderen uiteraard)...
Wil je dan wel een dag in een eend zitten?quote:Op zondag 25 maart 2018 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf meer liefhebber van kevers.
* OscarMopperkont is inquote:Op zondag 25 maart 2018 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je dan wel een dag in een eend zitten?
Ja, dat had ik al begrepen, je staat op de lijst...quote:
Ja hoor. Dat heb ik volgens mij ook al een keer gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2018 10:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je dan wel een dag in een eend zitten?
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat heb ik volgens mij ook al een keer gedaan.
quote:Op zondag 25 maart 2018 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens gaan informeren wat zoiets kost met een bezetting van 4 personen per eend.
Wie nog meer?
Die uitdaging durf ik wel aan te gaanquote:Op zondag 25 maart 2018 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij stond ook al op de lijst.
Je moet alleen wel zelf rijden...
Volgens mij is just me wel echt zo'n scheurmonsterquote:Op zondag 25 maart 2018 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij stond ook al op de lijst.
Je moet alleen wel zelf rijden...
Ik heb de komende weken regio golfwedstrijden en dan moet ik maar weer eens zelf op de grote weg gaan rijdenquote:Op zondag 25 maart 2018 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij is just me wel echt zo'n scheurmonster
ducktrail lijkt me wel gaafquote:Op zondag 25 maart 2018 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik zal eens gaan informeren wat zoiets kost met een bezetting van 4 personen per eend.
Wie nog meer?
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de komende weken regio golfwedstrijden en dan moet ik maar weer eens zelf op de grote weg gaan rijden
en dan geen geld voor een fatsoenlijk stukje stofquote:Op zondag 25 maart 2018 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Tot in de USA aan toe op 1...
[ afbeelding ]
Het had ook niet veel om het lijf, zo te zien...quote:Op zondag 25 maart 2018 11:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan geen geld voor een fatsoenlijk stukje stof
quote:
Ga je ook mee in je eendje?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:10 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
(dat gold nog voor Fooled around and fell in love)
ja livelink lijkt me gezellig !quote:Op zondag 25 maart 2018 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je ook mee in je eendje?
Of met gezin?
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je allemaal niet teweeg brengt met je voormalige autootje...
Nee, sorry. Ik ben echt heel erg verlegen in het echt en daarom niet echt heel gezellig gezelschap.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je ook mee in je eendje?
Of met gezin?
Dan kan je toch in je eentje in een eendje zittenquote:Op zondag 25 maart 2018 11:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben echt heel erg verlegen in het echt en daarom niet echt heel gezellig gezelschap.
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben echt heel erg verlegen in het echt en daarom niet echt heel gezellig gezelschap.
Ik regel wel wat kussens en zo.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel gezellig, maar mijn lijf trekt zoiets niet, dus ik kijk wel of ik kan aansluiten voor de rest van de dag.
Nee, online en via email en zelfs aan de telefoon gaat het prima. Maar face-to-face niet. Ik ga er aan werken, want in mijn nieuwe functie moet ik presentaties gaan gevenquote:
nee, is echt geen optie, gewoon in een hedendaagse auto zitten vind ik al geen feestquote:Op zondag 25 maart 2018 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik regel wel wat kussens en zo.
En je kan onderweg zo vaak stoppen/uitstappen als je wil...
Ai...quote:Op zondag 25 maart 2018 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, online en via email en zelfs aan de telefoon gaat het prima. Maar face-to-face niet. Ik ga er aan werken, want in mijn nieuwe functie moet ik presentaties gaan geven![]()
Daar zullen nog een hoop cursussen overheen gaan, vrees ik.
We vinden er wel iets op, waardoor je wel (een deel) mee kan of zo.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, is echt geen optie, gewoon in een hedendaagse auto zitten vind ik al geen feest
Zekerquote:Op zondag 25 maart 2018 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ai...
Morgen ga ik met een groep stagiares op bezoek bij de Great Communicators, omdat zij ook presentaties moeten geven, waarvoor ze training gaan krijgen. Ik ben hun begeleider.
Is zoiets iets voor jou?
Ik zal je laten weten hoe het was...quote:Op zondag 25 maart 2018 11:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik was al op zoek naar een gedegen training/opleiding op dat gebied.
Graag.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je laten weten hoe het was...
Is dat nu definitief? Of is dit nog een andere functie?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, online en via email en zelfs aan de telefoon gaat het prima. Maar face-to-face niet. Ik ga er aan werken, want in mijn nieuwe functie moet ik presentaties gaan geven![]()
belangrijkste tip: dicht bij jezelf blijven, geforceerd iemand nadoen werkt niet. Durf en zelfvertrouwen kun je wel ontwikkelen, maar je persoonlijkheid verander je niet echt.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is sinds vorige week definitief. Ik heb het inmiddels ook aan mijn directe collega's mogen vertellen en mijn eigen functieomschrijving mogen schrijven.quote:Op zondag 25 maart 2018 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat nu definitief? Of is dit nog een andere functie?
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is sinds vorige week definitief. Ik heb het inmiddels ook aan mijn directe collega's mogen vertellen en mijn eigen functieomschrijving mogen schrijven.
Ik mag een hele nieuwe supportafdeling oprichten en ook mensen er voor aannemen. Vacatures staan al uit. Vanaf 1 april gaat het officieel in, hoewel er ook een overgangssituatie is omdat ik mijn huidige werk niet zomaar kan laten vallen. Dus bestaande projecten waar ik in meedraai moet ik wel afmaken. Maar ik ben heel erg blij met hoe het uiteindelijk allemaal is opgepakt door mijn werkgever.
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is sinds vorige week definitief. Ik heb het inmiddels ook aan mijn directe collega's mogen vertellen en mijn eigen functieomschrijving mogen schrijven.
Ik mag een hele nieuwe supportafdeling oprichten en ook mensen er voor aannemen. Vacatures staan al uit. Vanaf 1 april gaat het officieel in, hoewel er ook een overgangssituatie is omdat ik mijn huidige werk niet zomaar kan laten vallen. Dus bestaande projecten waar ik in meedraai moet ik wel afmaken. Maar ik ben heel erg blij met hoe het uiteindelijk allemaal is opgepakt door mijn werkgever.
nee nog niet...verleng gerustquote:
Wow wat tof! Ben je daar dan uiteindelijk ook de leidinggevende of draag je de afdeling dan over aan iemand anders?quote:Op zondag 25 maart 2018 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Leidinggevend niet helemaal. Meer meewerkend voorman (of senior zoals het in mijn functie staat)quote:Op zondag 25 maart 2018 11:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wow wat tof! Ben je daar dan uiteindelijk ook de leidinggevende of draag je de afdeling dan over aan iemand anders?
Die overgangsperiode is logischEn
voor je werkgever?
Okay, zo was mijn vorige functie ook ingerichtquote:Op zondag 25 maart 2018 11:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Leidinggevend niet helemaal. Meer meewerkend voorman (of senior zoals het in mijn functie staat)
Dan heb je mooi overzichtelijk wat Facebook en haar adverteerders exact van je weten.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:09 schreef peaceman het volgende:
Waarom ben je het aan het downloaden Oscar?
quote:Let op: bescherm je archief
Je Facebook-archief bevat vertrouwelijke informatie zoals privéprikbordberichten, foto's en profielinformatie. Onthoud dit wanneer je je archief opslaat of verzendt.
Middag ZDFquote:Op zondag 25 maart 2018 12:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een goedemiddag allemaal,
Tune nu ook in
quote:Op zondag 25 maart 2018 11:51 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de mooie terugblik op 1976![]()
Ik moet er vandoor.
Doei!quote:Op zondag 25 maart 2018 11:53 schreef just me het volgende:
Dank je wel Mad
![]()
tijd om te douchen, ontbijten en mijn golfspullen in orde te brengen
stoelen in vliegtuig?quote:Op zondag 25 maart 2018 12:26 schreef MadMaster het volgende:
Even wezen poedelen en de stoelen gereserveerd voor de vakantie...
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op zondag 25 maart 2018 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die van de huurauto waren bij voorbaat al geregeld...
Zijn wij ook geweest. Lekker daar! Al vonden wij het wel wat te warmquote:
Zonder auto ga ik niet naar zo'n gebied.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn wij ook geweest. Lekker daar! Al vonden wij het wel wat te warm![]()
Jullie gaan ook er op uit toch?
Dat hebben wij eigenlijk niet gedaan toen. We hadden dan ook geen auto gehuurd.
Snap ik. Met z'n 2-en is dat ook logischer dan met een gezin.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder auto ga ik niet naar zo'n gebied.
We willen dingen zien/ondernemen en niet de hele dag rond de accommodatie rond moeten hangen...
We zijn allebei geen zwembad-/strandbezoekers (tenzij ik er kan duiken en mw. MM snorkelen) en met een boek verveel ik me ook al snel.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snap ik. Met z'n 2-en is dat ook logischer dan met een gezin.
Overigens gaan we in Frankrijk wel altijd een aantal keren echt dingen zien/ondernemen.
Met kinderen ben je daar wel toe verplicht. Als wij tzt samen op vakantie gaan, dan zullen we ook weinig aan het strand/zwembad liggen.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn allebei geen zwembad-/strandbezoekers (tenzij ik er kan duiken en mw. MM snorkelen) en met een boek verveel ik me ook al snel.
Dus auto huren en door de bergen crossen maar. Stadjes/havens bezoeken, veel vis en schelpdieren eten en zo...
Willen die dan niks anders doen behalve zwemmen/luieren?quote:Op zondag 25 maart 2018 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met kinderen ben je daar wel toe verplicht. Als wij tzt samen op vakantie gaan, dan zullen we ook weinig aan het strand/zwembad liggen.
Nou Twan wil sowieso nauwelijk wat wij willen natuurlijk... hij is tenslotte puber.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willen die dan niks anders doen behalve zwemmen/luieren?
Ja, dat is misschien ook wel zo.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou Twan wil sowieso nauwelijk wat wij willen natuurlijk... hij is tenslotte puber.
En Lennon wil spelen...zwemmen vooral. Heel logisch gezien zijn leeftijd.
deze staat best hoog in mijn top 1000quote:
Ik moet 'm zo wel wegdraaien, verlengen ging niet meer...quote:Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze staat best hoog in mijn top 1000
excuus....quote:Op zondag 25 maart 2018 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet 'm zo wel wegdraaien, verlengen ging niet meer...
Geen probleem, 3 uur draaien vind ik lang zat.quote:Op zondag 25 maart 2018 12:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
excuus....
maar we beginnen zo gewoon bij mijn nummer 1000 en onderin mijn lijst staat het vol met classics...
Hoed is even buiten bereik.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ohja moet de man met de hoed nog wel even bedanken.
Bij dezen: bedankt
Ow echt? ik dacht dat die vorige onbekender zou zijn.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is me minder bekend (onbekend zelfs) dan de vorige..
quote:Op zondag 25 maart 2018 13:14 schreef MadMaster het volgende:
Dank, Peaceman!
Ready for reboot & to go...
Prettige middag nog!
maandenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:18 schreef anotherRandomdude het volgende:
peaceman hoe lang heeft het geduurd om deze lijst samen te stellen?
Maar hoe was je tot het idee gekomen? (mag ik je zeggenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:20 schreef peaceman het volgende:
was een monsterlijke klus om eerlijk te zijn...
Waarom zou je geen je mogen zeggen?quote:Op zondag 25 maart 2018 13:21 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Maar hoe was je tot het idee gekomen? (mag ik je zeggen)
Digitaal vind ik het altijd lastig met wanneer te Vousvoyeren of Tutoyeren.quote:
oh maar hier is het bij iedereen je volgens mij. Behalve Godmother justme. Dat is wel een U.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Digitaal vind ik het altijd lastig met wanneer te Vousvoyeren of Tutoyeren.
Maar dat zal wel aan mij liggen
niet vandaag in elk geval...quote:
OK. Heb vandaag niet veel tijd om te luisteren, maar probeer wel de wat mee te pakkenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet vandaag in elk geval...![]()
maar uiteindelijk wel een heel groot deel ja... in diverse shows uiteraard.
En een deel bewaar ik voor de omgekeerde bingo show.
in 2,5 uur zitten ongeveer 35 nummers... dus als bijvoorbeeld tot en met nummer 501 wil draaien, ben ik heel veel shows verder.quote:Op zondag 25 maart 2018 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
OK. Heb vandaag niet veel tijd om te luisteren, maar probeer wel de wat mee te pakken
en kun je een beetje genieten van de achterzijde van de top 1000?quote:Op zondag 25 maart 2018 14:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont luistert nog steeds hoor
Soms wel, soms nietquote:Op zondag 25 maart 2018 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
en kun je een beetje genieten van de achterzijde van de top 1000?
Zo hoort dat ook wel als het niet je eigen lijst is.quote:
Het resulteert in het op en neer gaan van het volumequote:Op zondag 25 maart 2018 14:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook wel als het niet je eigen lijst is.
hoop niet dat dat waar isquote:
Leuk nummertje, maar hoger dan een aantal nummers die al geweest zijn...quote:
tja in de onderste regionen is de plek sowieso wel wat dubieuzer denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Leuk nummertje, maar hoger dan een aantal nummers die al geweest zijn...really?
quote:Op zondag 25 maart 2018 15:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mute.... deze vent vind ik zo verschrikkelijk
Gelukkig zie ik in m'n scherm wanneer ik weer kan unmutenquote:
Van mij mag het, ben bezig met administratie enzoquote:Op zondag 25 maart 2018 15:16 schreef peaceman het volgende:
zit te twijfelen of ik nog een half uur verleng...
Die stem alleen al.quote:
Volume omhoog!quote:
Bon Jovi heeft best een paar mooie liedjes ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |