SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!
Was net klaar, helaasquote:Op zondag 25 maart 2018 01:29 schreef Koen66 het volgende:
ah ik kom weer eens binnen als de lichten aangaan zie ik
Thanks. Afterparty na de show van Meltingquote:
logischquote:Op zondag 25 maart 2018 01:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks. Afterparty na de show van Melting![]()
Maar ben wel een beetje gaar nu, dus ik had 01:30 uur als eindtijd gekozen.
De laatste jaren zeker niet meer, nee...quote:Op zondag 25 maart 2018 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
logisch
Dit is sowieso geen tijd meer om op Fok veel actie te vinden
Helaas heb ik nog geen koffie. Zo maar eens wat actie op ondernemen. En ik heb ook geen Ziggo, dus geen F1 voor mij.quote:
Eerst koffie, dan de rest pas...quote:Op zondag 25 maart 2018 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog geen koffie. Zo maar eens wat actie op ondernemen. En ik heb ook geen Ziggo, dus geen F1 voor mij.
Goed standpunt mbt de koffiequote:Op zondag 25 maart 2018 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst koffie, dan de rest pas...
Vanaf bed via een tablet en Chromecast Ziggo streamen op de TV.
Maar je mist niet veel wat de F1 betreft...
Goedemorgen.quote:
Neuh, maar * OscarMopperkont is niet per se een Max fanboyquote:Op zondag 25 maart 2018 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Max doet het niet zo goed, is het wel?
Kijk, dit vind ik een leuk lijstje...quote:Op zondag 25 maart 2018 01:30 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Oldies Afterparty
01 Michael Jackson - Thriller (Steve Aoki Midnight Hour remix)
02 Dexys Midnight Runners - Come On Eileen
03 Al Stewart - The Year Of The Cat
04 Janet Jackson - Black Cat
05 Tight Fit - The Lion Sleeps Tonight
06 Bob Marley - Iron Lion Zion (7-inch mix)
07 John Lennon - Imagine
08 Billy Joel - Leningrad
09 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
10 Wax - Bridge To Your Heart
11 Feargal Sharkey - A Good Heart
12 Maria McKee - Show Me Heaven
13 Pet Shop Boys - Love etc. (DJ11 extended edit)
14 Mungo Jerry - In The Summertime
15 Woodkid - I Love You
16 New Musik - This World of Water
17 Tears For Fears - Mad World
18 D:Ream - U R The Best Thing (Perfecto radio mix)
19 Depeche Mode - Walking In My Shoes
20 Elton John - Your Song
21 The Beatles - Yesterday
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:05 schreef peaceman het volgende:
Misschien later vandaag nog wat muziek van mij kant. Zo eerst naar voetbal en hopen dat ditverdwijnt...
Ik denk de combinatie... En kort slapen. Dat uurtje hakt er nu ook wel in.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.
Sterkte.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens verder met opruimen en schoonmaken.![]()
eerlijk gezegd schrijf ik het toch wel voor 97% op conto van het feestje..quote:Op zondag 25 maart 2018 09:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een gevolg van het feestje of nog steeds naweeën van de griep? Of een combinatie van beiden, dat kan natuurlijk ook.
Ja het was erg gezellig.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte.
Ik hoop dat het feestje wel leuk was.
quote:Programma van vandaag
09:57 - 11:00 MadMaster - 1976
Ik was ook nog niet helemaal wakker...quote:Op zondag 25 maart 2018 10:02 schreef just me het volgende:
Ik moet nog even bijkomen van een hele hele vervelende droom, daarna tune ik in
42 jaar denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2018 09:57 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of Peaceman straks nog wil draaien, maar voorlopig gaan we even 32 jaar terug...
[..]
Ik hoor niets krakenquote:Op zondag 25 maart 2018 10:07 schreef MadMaster het volgende:
Kraakt het bij degene die luistert ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |