SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
Gup heeft honger, voer hem maar!
Tja, standaard protocollen hè....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:51 schreef knokkels het volgende:
Hallo, zullen we weer een monteur langssturen? Kan ie je telefoon installeren.
Ja, want dat kan ik namelijk niet zelf.!
Van de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Waar heeft Janelle de mosterd vandaan? Goede antwoorden leveren eeuwige roem op
Hierna het antwoord.
Van Abrahamquote:Op vrijdag 23 maart 2018 18:58 schreef DJ11 het volgende:
Waar heeft Janelle de mosterd vandaan? Goede antwoorden leveren eeuwige roem op
Hierna het antwoord.
Sir Tom Jones?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoorde net iets gejats erin, maar ik kan niet bij het vakje in mijn hoofd waar die info opgeslagen zit.
Oei....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is er ook weer ingetuind
Weer iets te duur op ebay besteld?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is er ook weer ingetuind
*gniffel*quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weer iets te duur op ebay besteld?
Bestaat eBay dan nog?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weer iets te duur op ebay besteld?
Heb ik hierboven uitgelegdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee het ging om het nummer voor kiss
Ik had deze bewust klaargezetquote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Na al dat Infected Mushroom-geweld van Knokkels kan ik niet achterblijven
Ik vind dit een erg fijne track van ze.
Lekker lang, zodat ik ondertussen kan eten...
Kijk, dat doe ik nou ondertussen nooit.quote:
Zo weer afgelopen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik worstel me ondertussen wel door Infected Mushroom heen
Dat soort volk moet zich idd gewoon nooit voortplanten.quote:
Ziet wel een beetje geel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
Sir Tom Jones, de man, de mythe, de legende![]()
Dit is de albumversie; de singleversie was nogal stevig geremixt.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:24 schreef MTheBassman het volgende:
Sir Tom Jones, de man, de mythe, de legende![]()
Vast dat hun commissie weer omhoog ging zeker?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, kreeg vandaag nog hun nieuwe voorwaarden toegestuurd...
Thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:27 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik wel een van je fijnste jingles DJ11. Dat wou ik nog even gezegd hebben.
Ik heb het niet gelezen, ik koop zelden nog iets via hen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vast dat hun commissie weer omhoog ging zeker?
Geef mij dan toch maar Sia.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: iedereen kent de megahit Titanium van David Guetta en Sia. Minder bekend is dat er ook een versie van bestaat met Mary J Blige op vocals.
(Overigens heeft Guetta vandaag met Sia een nieuwe single uitgebracht, dat terzijde)
Tijdens hun vorige tour deden ze het nummer ook live. Deed het geweldig.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist niet dat ze dit geschreven hadden, leuk om hun eigen versie te horen
Ik heb net even geGoogled op Eight Wonder, zelfs dat ken ik niet...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wist niet dat ze dit geschreven hadden, leuk om hun eigen versie te horen
Hoe nieuw is dit dan? Ik ken het volgens mij wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Van dit liedje dacht ik eerst: meh...
Toen dacht ik: het is eigenlijk best oké
Inmiddels denk ik: één van de fijnste nieuwe nummers van dit moment
Bij mijn weten net uit. Heb het vorige week in m'n Spotify-playlist gezetquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe nieuw is dit dan? Ik ken het volgens mij wel.
Dan zal ik me wel vergissen. Zo up to date ben ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mijn weten net uit. Heb het vorige week in m'n Spotify-playlist gezet
Patsy was eigenlijk actice, ze kan niet echt goed zingen. En meer bekend als voormalig mw Kerr en mw Gallagher. En gek eigenlijk dat ik daar vroeger gewoon de Pet Shop Boys niet in herkende, het was eigenlijk niet te missen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net even geGoogled op Eight Wonder, zelfs dat ken ik niet...
Er komt nog meer nieuws aan, waaronder een - in mijn ogen - fantastische nieuwe single van iemand die een paar jaar geleden #1 stond in mijn jaarlijst.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen. Zo up to date ben ik niet.
Kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Patsy was eigenlijk actice, ze kan niet echt goed zingen. En meer bekend als voormalig mw Kerr en mw Gallagher. En gek eigenlijk dat ik daar vroeger gewoon de Pet Shop Boys niet in herkende, het was eigenlijk niet te missen.
Hé Knokkels. Ik mis je telkens net als je ineens weer opduikt en muziek draait. Onze ritmes lopen uit elkaar.quote:
Oei...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word er helemaal naar van, krijg spontaan astma joh
Ja maar Frizzle Sizzle, alles heeft een ritme. Toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hé Knokkels. Ik mis je telkens net als je ineens weer opduikt en muziek draait. Onze ritmes lopen uit elkaar.
Mijn ritme is helemaal niet spannendquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar Frizzle Sizzle, alles heeft een ritme. Toch?![]()
Beetje afwijkend soms, maar dat houdt het spannond
Er wordt hier soms een cursus aangeboden om dat goed te leren...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, een schuifje dat verkeerd stondIk dacht: wat klinkt Charlie ineens raar...
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof direct dat hij goed kan zingen, maar waarom moet het dan zo klinken?
Het klinkt toch gewoon lekker? In mijn oren althans wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof direct dat hij goed kan zingen, maar waarom moet het dan zo klinken?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt hier soms een cursus aangeboden om dat goed te leren...
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt hier soms een cursus aangeboden om dat goed te leren...
Klopt. Het originele nummer is trouwens ook erg goed. Veel beter dan Feel It Still, vind ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet dat dit een parodie hoort te zijn maar dit is beter dan heel veel andere troep van tegenwoordig.
Weird Alquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet dat dit een parodie hoort te zijn maar dit is beter dan heel veel andere troep van tegenwoordig.
Prince staat al een tijdje niet meer in de rij....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weird Al![]()
Bij wie artiesten in de rij staan om geparodieerd te worden
Behalve Prince dan.
* OscarMopperkont heeft een gesigneerd exemplaar hier liggen van z'n nieuwste albumquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Speciaal voor jouStond ook op de reservelijst van de 12/8-uitzending
(ruimt lekker op zo)
Routine, routine, routine...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar ik snap wel wat ik doe hoor, ik moet alleen de knopjes op tijd weer goed zetten
Leek me wel wat voor jouquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kakkende Moederneuker.... nou nou.... niveautje wel
Op welk nummer doel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
J11 draait nu ook al riazop platen.
Je maakt het mee, hier...
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kakkende Moederneuker.... nou nou.... niveautje wel
Nee, da's waar. Maar hij weigerde het ook gewoon toen hij nog leefde.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prince staat al een tijdje niet meer in de rij....
quote:
Niet bepaald riazop-muziek. Sowieso zit er een raar soort tegenstrijdigheid in de term riazop-muziek. Dat is zoiets als een gebakken ijspegel.quote:
Het straatje van MTheBassman is volgens mij meer een 4-baans snelwegquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Even een nummer uit 2016 van Harrison Brome. Ik vrees dat de rest van de show bijna alleen uit nieuwe muziek bestaat
Maar er komen nog een paar ijzersterke nummers. De volgende zit hopelijk in het straatje van MTheBassman
Ik hou niet van rap, maar de OP ben ik wel gaan waarderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat haar ook
Osdorp Posse, ondanks dat de muziek oud is, klinken veel nummers niet gedateerd.
Gebakken ijs. Het is mogelijk. En lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet bepaald riazop-muziek. Sowieso zit er een raar soort tegenstrijdigheid in de term riazop-muziek. Dat is zoiets als een gebakken ijspegel.
Hoe breder hoe beterquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het straatje van MTheBassman is volgens mij meer een 4-baans snelweg
Het is mij allemaal veel te smooth, te geproduceerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet bepaald riazop-muziek. Sowieso zit er een raar soort tegenstrijdigheid in de term riazop-muziek. Dat is zoiets als een gebakken ijspegel.
Ik ben van alle markten wel thuisquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het straatje van MTheBassman is volgens mij meer een 4-baans snelweg
Zoals bekend houd ik wel van goed geproduceerde muziekquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is mij allemaal veel te smooth, te geproduceerd.
En dat associeer ik met riazop...
Baked Alaska, lekker seventiesquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gebakken ijs. Het is mogelijk. En lekker
Ik ken het niet. Gebakken ijs klinkt niet alsof het heel lekker is.quote:
Eerlijk gezegd ken ik zijn 'muziek' niet, maar het leek me wel iets voor hem.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoals bekend houd ik wel van goed geproduceerde muziek![]()
Riazop is van de crappy NL-talige hiphop.
Is helaas het probleem met veel nieuwe muziek. Een hoop vind ik inwisselbaar. Maar gelukkig komt ook 11 ook regelmatig met nummers die ik wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik zijn 'muziek' niet, maar het leek me wel iets voor hem.
En ook dit en de vorige vind ik weer veel te veel geproduceerd.
En totaal niet mijn genre...
Het klinkt tegennatuurlijk. Iets wat koud gegeten dient te worden, frituren. Juist die tegenstelling is heel lekkerquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Gebakken ijs klinkt niet alsof het heel lekker is.
quote:Bekleed een groot plat bord met bakpapier, schep hier 4 bollen ijs op en zet 1 uur in de vriezer. Strooi het paneermeel, de amandelen en kaneel in een diep bord. Splits de eieren en doe het eiwit in een diep bord. Doe de bloem in een ander diep bord. Rol de ijsbollen een voor een door de bloem en dan door het eiwit en het paneermeelmengsel. Leg de ijsbollen terug op het bord en laat ze weer 1 uur goed aanvriezen. Rol nogmaals door de bloem, het eiwit en het paneermeelmengsel en zet weer 1 uur in de vriezer. Zorg dat de ijsbollen rondom goed gepaneerd zijn, zodat het ijs niet kan lekken tijdens het frituren. Verhit de olie tot 175 °C. Frituur de ijsbollen in maximaal 1 min. rondom goudbruin en krokant. Laat ze uitlekken op keukenpapier en leg ze op borden. Bestrooi de borden met een (thee)zeefje met poedersuiker en zet er een glaasje appelcider bij.
Tip:
Lekker met appelchips: Verwarm de oven voor op 125 °C. Snijd een 1/2 appel (bijv. jonagold) in dunne plakjes (minimaal 8 stuks). Verdeel de appelplakjes over de bakplaat en bak ze in 1 uur tot 1 1/2 uur (afhankelijk van de dikte) droog en krokant.
Ik dacht dat je deze al eerder zou draaien toen je zei dat je een nieuw nummer ging draaien van iemand die een paar jaar geleden op nummer 1 in je jaarlijst stond.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Na lang wachten is er eindelijk nieuw werk van Seinabo Sey...
En wat voor werk. I Owe You Nothing heet de single
Ik vind dit helemaal geweldigquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze al eerder zou draaien toen je zei dat je een nieuw nummer ging draaien van iemand die een paar jaar geleden op nummer 1 in je jaarlijst stond.
Ik vind het ook mooi, maar ik moet nog wennen.quote:
Ik probeer het elke keer opnieuw, maar ik vind het meeste 11 in een dozijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Is helaas het probleem met veel nieuwe muziek. Een hoop vind ik inwisselbaar. Maar gelukkig komt ook 11 ook regelmatig met nummers die ik wel kan waarderen.
Het is niet andersquote:Op vrijdag 23 maart 2018 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer het elke keer opnieuw, maar ik vind het meeste 11 in een dozijn.
J11 en ik zitten gewoon op een totaal andere golflengte qua voorkeuren, so be it...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |