Automatic_Rock | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:46 |
![]() ![]() ![]() Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Actueel weer Melbourne ![]() | |
Automatic_Rock | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:47 |
Nee, niet logisch. Tijdens het seizoen hebben de algemene F1 zaken vrijwel altijd te maken met de afgelopen race of met de aankomende race. Zoals in het verleden ook al bleek (toen we ook deze onlogische scheiding hadden) worden er nu in twee topics dezelfde dingen besproken. | |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:48 |
ik post soms ook wel eens de verkeerde topic, ik haal ze ook vaak door elkaar. | |
potjecreme | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:50 |
Ik had ook voor gestemd maar wellicht is 1 topic toch beter.... | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:52 |
Maar nu wordt er ook over race-gerelateerde zaken in het algemene topic gepost. De scheiding tussen zaken is nog niet heel duidelijk. | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:52 |
Exact. Niet logisch, niet handig. Live-topic kan weg wat mij betreft. Of wel laten bestaan, maar op slot buiten de echte live-momenten en verplicht daar posten tijdens de live momenten. Maar dat levert meer werk op voor de mods. Dus wat mij betreft optie 1: weg met het live topic. Verwarrend en het vervelendste: alles wordt nu dubbel besproken. | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:53 |
Vooralsnog is het livetopic zoals de naam suggereert een livetopic. Hij had ook zaterdagavond pas open gekund voor de race, maar we hebben besloten om het toch zo te doen. Dit blijft het discussietopic. | |
DeeBee | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:54 |
Twee topics aids | |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:56 |
maak gewoon GP topic algemeen als de race is afgelopen. Begint de race weer het topic vol spammen zodat we weer een GP topic hebben. Zo is het ook gegaan bij Politiek. | |
Monolith | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:58 |
Daar was het ook handiger geweest om onderscheid te maken tussen een topic tussen infantiele meme spammende usertjes en mensen die serieus over politiek wilden praten. | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 11:59 |
Ik heb geen idee wat hier staat ![]() En dit is de reden waarom er voor deze opzet is gekozen. Het was een groeiend probleem en werd vaak over geklaagd, en dit is de beste oplossing daarvoor. | |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:00 |
1 topic maken een Mix tussen Algemeen en Live. Na de race het topic veranderen in Algemeen, begint de race weer dan terug naar LIVE ![]() | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:02 |
Dus de oude situatie. | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:02 |
Als men tijdens een GP in beide topics post wordt het onoverzichtelijk, ja. Misschien het algemene topic sluiten tijdens een GP? | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:06 |
Ik had tegen gestemd, maar ja... | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:06 |
dat is dus gewoon hier? | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:07 |
Is misschien een idee, maar dan begin ik de meerwaarde van deze opzet wel wat beperkt te vinden. Evengoed ben ik er dus voor om het in ieder geval een weekendje aan te kijken. | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:09 |
Dat liever niet. In het ideale geval wordt live het spamfest, en is dit het rustige topic waar ruimte voor discussies blijft. Zodra live die kant op gaat na de race gaat ie dicht. Maar goed, ik kan me inbeelden dat dat nog niet meteen helemaal goed gaat. Misschien is het aan het begin nodig om iedereen de juiste kant op te sturen. | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:10 |
Ah, ok. Het live-topic is dus voor de trollen, zodat wij ongestoord in het algemene topic kunnen posten tijdens (trainingen, kwalificatie en) de race? Helder! ![]() | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:11 |
Laat duidelijk zijn dat er tijdens die sessie natuurlijk wel een wat hoger niveau verwacht wordt ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:12 |
Dat is ongeveer wat ik suggereerde: live-topic alleen open tijdens live-momenten en dan verplicht daar posten. En dus weer dicht meteen na het live moment. Maar nogal omslachtig en veel werk voor de mods. | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:13 |
Dat lijkt me geen enkel probleem hoor ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:16 |
De meeste trollen komen na de race, als Max is uitgevallen. Als je dan het live topic dicht heb komen ze nog naar het algemene topic. Imo is dit probleem verschuiving. | |
Automatic_Rock | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:17 |
Hoezo is twee topics een oplossing? Is het live topic onzichtbaar voor 'infantiele meme spammende usertjes'? Ik zie echt serieus 0 voordelen, en nog precies dezelfde nadelen als een paar jaar geleden toen we ook twee topics hadden. | |
opgebaarde | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:20 |
Een topic per race, zoals op tweakers, vind ik super. Zeker als je ooit wilt teruglezen. De users werken alleen nog niet mee, komt wel en anders met hulp van nattekrant | |
ESF1Gamer | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:28 |
https://www.gpupdate.net/(...)grand-prix-in-assen/ Nu nog de FOM/Liberty overtuigen ![]() | |
Pino112 | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:45 |
Laatste kans: FOK! F1-manager sluit vanavond Nog een paar uur ![]() | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 12:45 |
Nee, het live topic moet die kennelijk aantrekken zodat het gewone topic er van verschoond blijft. [ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-03-2018 12:59:59 ] | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:00 |
maar ik "moet" dus beide volgen? | |
opgebaarde | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:03 |
Hoe werkt dat in voetbal of andere subfora? | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:15 |
En kijken waar je een paar honderd miljoen vandaan gaat halen. | |
HansvanOchten | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:17 |
Dit | |
Pleasureman_Gunther | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:18 |
Eensch. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:18 |
Massa heeft weer eens kritiek ![]() Volgens mij is juist Max mentaal hartstikke sterk. Die steekt geen middelvinger op naar zn teamgenoot ![]() | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:19 |
![]() | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:19 |
Mbt dat gezeik over die meerdere topics; Doe gewoon 1 racetopic en 1 SC topic en 1 nieuwtjestopic. Voor iedereen duidelijk. Opgelost; slotje. ![]() | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:20 |
hij zegt toch weinig verkeerd | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:21 |
Max heeft vorig jaar heel wat meer mentale sterkte laten zien dan zijn teamgenoot waarvan Max, volgens Massa, nog een hoop moet/kan leren. Ik denk dat ie de namen verwisseld heeft. | |
Fir3fly | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:22 |
Behalve dat alles dat hij zegt simpelweg niet waar is ![]() | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:23 |
En zoveel fouten heeft Max niet gemaakt vorig jaar. In elk geval minder dan bijvoorbeeld een Vettel of een Hamilton. ![]() | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:25 |
Vettel zeker ja, Hamilton kan ik me niet zo goed herinneren | |
HansvanOchten | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:27 |
Is de camerapositie voor de on board beelden eigenlijk niet getest? Dit kan toch niet? | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:30 |
Ik weet 100% zeker dat het niet getest is. Kan niet anders. Overigens las ik al dat we dit jaar geen oplossing hoeven te verwachten aangezien voor 30 juni de regels omtrent de cameraposities voor het jaar erop duidelijk moeten zijn. Op zn vroegst dus volgend jaar een oplossing. ![]() | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:32 |
Complete waanzin in zo een miljoenenbedrijf ![]() | |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:33 |
stomme regels maken de F1 kapot | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:33 |
| |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:34 |
benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in Codemasters F1 2018 | |
HansvanOchten | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:35 |
Ik gok een vinkje halo on/off. | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:36 |
Dit wisten we 2 jaar geleden al ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37 |
Zij maken de regels niet, dus moeten het doen met wat er is. Blame the FIA! | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37 |
Dat doe ik ook. | |
DKUp | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37 |
Heerlijk om dat in de huiskamer te mogen meemaken ![]() | |
Sjemmert | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:37 |
Wat was die links waar je euro kon zette op Max of kan dat niet meer nu ? | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:38 |
Hij zegt een hoop verkeerd. Ik schat Max mentaal sterker in dan RIC. Max bleef, op 1x vroeg vh circuit vertrekken na, er rustig onder al zijn pech en blijf prima races rijden. RIC reageert veel minder rustig bij pech en moet nog dagen bijkomen. Voorbeelden te over. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:40 |
https://www.mrgreen.com/an/f1/f1-australia Geen dank ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 23-03-2018 13:43:05 (Reflink eruit) ] | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:41 |
Maar afwijken vd regels hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als iedereen wil dat het aangepast wordt, dan kan dat gewoon. Maar het zal wel geld kosten, dus dan kunnen er teams gaan tegenstribbelen. En dan zit je idd met die onwrikbare regel. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:45 |
Zat daar een reflink in ja? Gewoon gekopieerd vanaf een andere site ![]() Excuus ![]() | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:46 |
Wat zou er aangepast moeten worden? Zo'n halo gaan ze echt niet in een paar weken herontwikkelen hoor. En nu de auto's er op aangepast zijn zullen de teams er ook niet om staan te springen om zo'n ding weer te verwijderen. Ook vanuit de inzet van het veiligheidsaspect zal niemand van de betrokken partijen (FIA, Liberty, teams, rijders) dat willen. | |
Donderkonijn | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:47 |
Massa..... man die jaren meedeed en 1 keertje wat in de melk heeft kunnen brokkelen, voor de rest gewoon zoek gereden. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:48 |
Toch vervloek ik die Glock nog altijd met zn open sollicitatie ![]() Die ene had Massa wel mogen pakken in zn thuis Grand Prix van mij ![]() | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:48 |
De camera's/positie daarvan. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:49 |
Dat die halo dit seizoen niet verdwijnt snapt iedereen wel. De hele auto is daar op gebouwd. Die kun je niet zo er af halen. | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:53 |
Ik niet. Weg met dat ding. | |
Whiskers2009 | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:54 |
Het gaat over het wijzigen van de positie vd camera, niet over het verwijderen van de halo... | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:55 |
![]() ![]() | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:56 |
Overigens viel me nu pas op hoever de bovenkant van de helm nog uitsteekt boven de halo. Surtees had het met de halo ook niet overleefd. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 13:57 |
Althans als dat wiel op zn helm was gebounced. Dan was het ook meteen nek gebroken en 15 wervels platgeduwd. | |
KingRadler | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:01 |
ben benieuwd bij de start of de Rijders genoeg zien bij de 1ste bocht met hun Halo | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:01 |
Daar zullen de teams ook niet om staan te springen. Hun auto's zijn ontwikkeld en getest met een bepaalde camerapositie als uitgangspunt. Afhankelijk van de precieze verandering van de positie wordt die testdata dan niet meer actueel. Dat zullen trouwens geen grote verschillen zijn maar toch. | |
Sjemmert | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:02 |
Mooi even gedaan. | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:03 |
Dat valt bij deze GP wel mee, maar zoals Monaco bij Masenet lijkt me irritant, Spa met Radillion en EauRouge lijkt me ook echt een gebrek aan informatie en maakt een open bocht ineens blind of blinde bocht blinder. | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:06 |
Die zijcamera's achter de coureur zijn ze liever kwijt dan rijk, levert alleen maar vuile lucht op. Een nose cam is denk ik dan wel prettiger. | |
Sjemmert | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:10 |
Ik zei het al eerder maar die cams moeten gewoon in de Halo's geïntegreerd worden. Dan krijg je een beetje een drivers point of vieuw. | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:13 |
Zou kunnen maar dan ben je wel een jaartje verder voordat zoiets ontwikkeld, getest en gecertificeerd is door de FIA. | |
tralalala | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:34 |
RTL Duitsland gaat elk raceweekend minimaal één vrije training uitzenden. | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 14:53 |
Er zit volgens mij gewoon een camera op de neus, gebruik die dan... of de vleugel camera. Maar laat die belachelijke halo uit beeld ![]() | |
mikieu | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:03 |
Mja, constructief nogal een breuk in de halo. Die T neemt 90% van de impact op zich. Alhoewel dit anders moet, vond de camera langs de helm altijd het mooiste. Dat beeld is compleet naar de klote. | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:22 |
Camera in de helm gaat ook niet werken. Wij kijken naar 2D beelden, en dan blokkeert die halo wel het beeld. | |
alpeko | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:28 |
Ik ook maar dat was toch ivm met de sleepwet? | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:37 |
Dan nog is het beeld 30 x beter dan wat het nu is. Of anders de Nose-cam, aangezien alleteams op RB na toch al een zelfde soort puist voorop hebben. | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:39 |
dat is dan ook op z'n vroegst volgend jaar, hopelijk zijn die halo's dan weer geschiedenis | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:46 |
Het is ook de stiekeme foute hoop dat het tijdens een GP dit jaar bizar fout gaat. Niet om iemand te zien lijden of dergelijk ernstig letsel toe tewensen, maar eerder de hoop dat de FIA hun ongelijk toe gaan geven, hoe eerder des te beter. Ten eerste is het ding te snel ingevoerd, ten tweede blijf ik er bij dat de kans op freak accidents eerder toe zal nemen dan zal dalen met Halo. | |
Metalfreak | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:56 |
Ergens hoop ik stiekem dat er dit jaar een ongeluk gebeurt DOOR de halo of dat er ergens een ongeluk gebeurt waarbij de coureur niet uit de auto kan komen DANKZIJ die halo. Er hoeft dan uiteindelijk niets te gebeuren met de coureur zelf, maar wellicht dat er dan een betere oplossing komt. | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 15:57 |
ze hebben toch van die hydraulische scharen om dat ding in no time af te knippen en het is het paradepaardje van Todt dus die zal niet zo snel toe willen geven | |
Donderkonijn | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:06 |
Eens. Dat was wel gewoon erg zuur. | |
Tarado | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:07 |
het is ook gewoon een aardige gast, geen kapsones | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:12 |
Alsof Glock daar wat aan kon doen ![]() | |
Nattekat | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:12 |
Hamilton van de baan rammen. | |
ESF1Gamer | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:22 |
Moeten we voor formule1 café in het live of algemene topic posten? | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:27 |
Ik vind het wel prettig dat het livetopic bestaat. Gaat toch te snel, zeker tijdens de race, dan ben ik de race aan het kijken. En dan kan ik dit topic gewoon wel bijhouden ![]() | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:33 |
![]() Enige wat je mist is dat alles tig keer herhaald wordt hier als er iets gebeurd live ![]() "Magnussen noob" x20 "OMG MaxGod" x40 Ik kijk meestal de race en kijk met een half oog hier. | |
klaasweetalles | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:35 |
de eerste de beste die dit jaar nog gaat roepen hoe laat een grand prix begint maak ik van kant
| |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:40 |
Hoe laat begint de voorbeschouwing van Q morgen op Ziggo? ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:40 |
Staat gewoon in de OP van het nieuwtjes topic dombo. | |
chufi | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:49 |
Kun je dan de GP van Bahrein en China nog even checken, want iets zegt me dat er iets niet klopt | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 16:55 |
Tijden kloppen wel ![]() Alleen de plaats niet nee, ben ik vergeten mee te wisselen. Vorig jaar waren die twee omgedraaid. | |
aesop | vrijdag 23 maart 2018 @ 17:00 |
En dit weekend dan? | |
lord_bono | vrijdag 23 maart 2018 @ 17:00 |
Zijn dat de winter- of zomertijden? | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 17:02 |
De tijden op dat moment... | |
potjecreme | vrijdag 23 maart 2018 @ 17:20 |
lol | |
zoem | vrijdag 23 maart 2018 @ 17:42 |
Het is de bedoeling dat alles wat zich afspeelt in het raceweekend in de live-reeks te posten. Dit topic wordt dan ontlast met slowchat en is meer gericht op de wat inhoudelijkere zaken rondom F1 die niet per se racegebonden hoeven te zijn. Zie ook mijn reactie in FB: F1 / [F1-Feedback] | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:13 |
https://www.gpupdate.net/(...)lden-geen-oplossing/ Uhh... ze hadden maanden voor een oplossing? En de simpelste is... gewoon weghalen ![]() | |
Reintji | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:27 |
Die 10min extra ook na het hele uur. Over het algemeen hadden de meeste zenders toch sowieso een voorbeschouwing? Wat maakt Liberty Media toch van F1 | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:29 |
Ik vind het wat overdreven.. dan is het algemeen topic een soort van semi-nieuwtjes topic? Het was goed zoals het was ![]() | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:31 |
^dit | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:32 |
Dit wel ja. Het F1 nieuwstopic hadden we al voor serieuzere F1 meuk op een langzamer tempo. En deze voor de slowchat ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 18:32:40 ] | |
Meike26 | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:33 |
Misschien dan ook maar een recap-topic erbij, om trainingen en races na te bespreken? ![]() | |
Sjemmert | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:36 |
Klopt dat gaat dit jaar niet meer lukken. Maar dit is ook geen gezicht zo met die onboard beelden. Met de TV cam stoor ik me er niet zo aan maar die onboard beelden zijn echt afschuwelijk. Een T-cam is al beter dan vanaf de zijkant maar nog... | |
Nieuwschierig | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:39 |
Maar wat is er anders aan die beelden nu? Dat lees ik nergens. | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:40 |
![]() | |
Nieuwschierig | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:45 |
Haha ![]() Dit had Bernie nooit goedgekeurd ![]() | |
Sjemmert | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:50 |
Het halve zicht word geblokkeerd door dat ding. Vooral op beelden vanaf de zijkant, zie de foto die Crash post. Die beelden zijn waardeloos. Ik ben natuurlijk geen fan van dat apparaat. Maar goed, het is er nu eenmaal en het zal ook niet gauw meer verdwijnen. Ik ben daarom ook niet te lang doorgegaan met klagen en probeer het maar te accepteren. Maar die onboard beelden daar moet echt wat aan gedaan worden want dit is gewoon geen doen zo. | |
ShaoliN | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:51 |
Vind max nog niet overdreven enthousiast over zijn auto. | |
Monolith | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:53 |
Ik zie ook nog geen reden om gelijk al overdreven enthousiast te zijn. Het gat met Mercedes lijkt nog niet gedicht. Als ie nou zoals Lewis in beide FPs de eerste tijd neer had gezet, dan was er misschien reden om overdreven enthousiast te zijn. | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:56 |
Uhh, nee. De regels (waaronder de cameraposities vallen) lagen voor 30 juni al vast en de FIA heeft de halo er onder het mom van veiligheid doorgedrukt. Dus Liberty kan/mag de cameraposities niet zomaar aanpassen. In ieder geval niet zonder unanieme goedkeuring van de teams. En ze hebben ook de macht niet (daarvoor moet je bij de FIA zijn) om de halo er af te halen als dat al mogelijk zou zijn. De halo is geïntegreerd in de auto en zou volledige nieuwe ontwikkeling van de auto betekenen. Dus op zijn vroegst volgend jaar. Al verwacht ik het niet. | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:57 |
Dit had hij ook niet kunnen tegenhouden. | |
ShaoliN | vrijdag 23 maart 2018 @ 18:57 |
Ben het wel deels met je eens, maar hij komt bij mij over alsof hij gehoopt had er al voor te staan. Feit blijft dat je met die franse koffiemolen zit. Naar omstandigheden lijkt het allemaal wel goed bij Red Bull | |
jpjedi | vrijdag 23 maart 2018 @ 19:13 |
Dat snap ik echt niet, publiek vermaken is toch prio 1 van de FIA? Dan moet een camera positie toch een belangrijk punt zijn in het beslissingsproces? Nu lijkt het zo van ‘kut, vergeten dat die beugel nu voor de camera zit’ | |
Peterselieman | vrijdag 23 maart 2018 @ 19:17 |
afbeelding even gejat voor een berichtje ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 19:19 |
Had hem zelf ook eerlijk gejat ![]() Staan er trouwens nog meer in hetzelfde album (oa Ham), iemand op Reddit had tijd teveel ![]() https://imgur.com/a/m5Rs4 [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 19:19:47 ] | |
sasquatsch | vrijdag 23 maart 2018 @ 19:28 |
Je haalt de FIA en Liberty door elkaar. En ook de FIA heeft pas na 30 juni besloten dat die halo (veiligheid) er moest komen en kon dus ook niet meer de cameraposities (die niet onder veiligheid vallen) aanpassen zonder unanieme goedkeuring van de teams. | |
jpjedi | vrijdag 23 maart 2018 @ 19:32 |
Je hebt inderdaad gelijk. | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:14 |
Tuig dat het is ![]() | |
Fer | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:19 |
Ik vind live en algemeen ook wel prettig, tijdens zo’n weekend valt er anders weinig serieus te discusieren. Nieuwtjes mag dan wel dicht. | |
Klapjap | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:32 |
Man man, die Halo lijkt net op een buggy voor baby's ![]() ![]() ![]() | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:36 |
Weer een straf...
![]() | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:41 |
![]() ![]() | |
ondeugend | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:48 |
![]() | |
beantherio | vrijdag 23 maart 2018 @ 20:50 |
Het is geen garp van Ted zelf maar een reactie op deze tweet van hem:
| |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 21:11 |
Nieuwe podcast van Natalie ![]() ![]() Met als 1e gast, wie anders, Ricciardo. https://my.mixtape.moe/tozrzg.mp3 De naam van haar podcast trouwens ![]() ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 21:13:22 ] | |
Pino112 | vrijdag 23 maart 2018 @ 21:55 |
Laatste kans: FOK! F1-manager sluit vanavond Nog twee uur dames en heren, laatste kans! | |
Donderkonijn | vrijdag 23 maart 2018 @ 22:35 |
Wedden dat die laatste zin van je precies is zoals het gegaan is. "Gaat dat ding niet in de weg zitten? "Nah komt wel goed, zal wel meevallen op de beelden en aanpassen kost geld" Eerste beelden: "Kut....hadden we toch ff naar moeten kijken." | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 22:41 |
Net of er geen 4 maanden winterstop is geweest @ Formule 1 café ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 22:56 |
Was er vorig jaar ook reclame tijdens het F1 café? Waardeloos bij een betaalzender. ![]() | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 22:57 |
Wees blij dat het geen Sky of Amerikaanse zender is... | |
Red_85 | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:14 |
De tering. Verneuk even een van de tofste dingen uit deze sporten, de onboards. Rot op met die grafhalo. | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:17 |
Hahaha Honda heeft wel een quali mode en Renault niet ![]() | |
Sunri5e | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:22 |
Waar staat dat? | |
Sunri5e | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:22 |
Die onboard met de Halo is echt drama. | |
#ANONIEM | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:24 |
Wat was die rechter in de ebattle slecht ![]() ![]() | |
SnowOokami | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:25 |
Dat zei/vroeg Olav net aan Max en die bevestigde dat. | |
Geralt | vrijdag 23 maart 2018 @ 23:56 |
De shouldercam is compleet useless geworden. De Tcam slaat ook nergens op. Je ziet niet eens de voorvleugel meer fatsoenlijk. Tevens lijkt het wel een botsauto vvanaf de Tcam. Man man man, wat waren ze denkende ![]() Dat Aeroscreen was vele malen beter geweest. En daar was ik het ook niet mee eens overigens. De F1 is meer dan veilig genoeg. Bianchi had ook met de halo zijn ongeluk niet overleefd. Surtees waarschijnlijk ook niet en Massa had nog altijd die veer keihard voor zn knar gekregen. En dat waren wel voorbeelden die men juist aanhaalde ten faveure van die vermaledijde halo. En dan nu ineens er achter komen ow shittttttt! Doe toch ff normaal man. ![]() Het kan niet anders of ze hebben dit gewoon al geweten en bewust stil gehouden en gehoopt dat de shitstorm hierover een beetje mee zou vallen. Het gaat er bij mij simpelweg niet in dat zowel de teams als de FIA als Liberty het allemaal eventjes glad vergeten zijn van goh, wat voor beeld zouden we hebben met de halo? Ik geloof dat niet. Doet er ook niet toe; dat kutding is spuug en spuuglelijk. Iemand die niet zonder durft te rijden die gaat maar achter de geraniums zitten. Ophoeren. F1 is zonder halo ook al een van de veiligste sporten ter wereld. Het hoeft niet krampachtig verneukt te worden met deze kutzooi ![]() Ik ga hier niet aan wennen. ![]() | |
SiGNe | zaterdag 24 maart 2018 @ 01:59 |
Honda is een grote test voor Red Bull, als Honda het beter doet dan Renault of meer mogelijkheden biedt dan gaat RB volgend jaar over naar Honda. Het contract loot dan ook af dus 't is nu echt gokken op 2 kampen. | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 02:06 |
Dat zomertijdgebeuren... Uurtje nog tot VT3. Toch? | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 02:26 |
O, kut. Da's morgen natuurlijk pas. | |
Hanschje | zaterdag 24 maart 2018 @ 02:28 |
http://www.f1countdown.com/ half uurtje nog ;-) | |
Sjemmert | zaterdag 24 maart 2018 @ 04:02 |
Mooi nat | |
Floriz87 | zaterdag 24 maart 2018 @ 05:57 |
Verdikkeme, wekker uur te vroeg ![]() | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 05:58 |
![]() ![]() Je was niet de enige, kijk maar boven je. (vt3 was 4u) | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:02 |
F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1 F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1 F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1 Zo, ik ga nog even wat slaap meepikken. | |
WodanIsGroot | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:46 |
Wakker worden | |
Razor21 | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:49 |
Goedemorgen! Eindelijk hier heb ik 4 maanden op gewacht ![]() ![]() | |
WodanIsGroot | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:50 |
Iemand anders ook sky aan t kijken? Ik snap de reclame van dhl niet. In beeld een man op antarica, voiceover "on antartica a satalite phone is your lifeline". Maar dan gaat de telefoon kapot! Mooi kut, maar wanhoop niet, want dhl bezorgde in drie dagen een nieuwe telefoon. Maar hoe heeft die kerel nou een nieuwe telefoon besteld terwijl zn satalietphone kapot is ![]() | |
nils7 | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:52 |
De NSA had geen verbinding meer gehad en stuurt gewoon automatisch een nieuwe naar de laatst bekende locatie. | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:54 |
Ok. | |
Razor21 | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:54 |
Oh zo te zien in dit topic zitten ze F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #1 | |
WodanIsGroot | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:56 |
Aha | |
nils7 | zaterdag 24 maart 2018 @ 06:56 |
Mooi wijkje wel waar die baan ligt. Vlakbij het strand, park en circuit dus :-) | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:32 |
Alonso ![]() | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:33 |
Nou uitslag seizoen is bekend. | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:37 |
Max kampioen ![]() | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:38 |
Niks veranderd, t zelfde als vorig jaar. | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:39 |
Force India heeft nul stappen gemaakt | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:40 |
Iedereen. | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:41 |
Doe niet zo raar | |
Joene | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:44 |
je kijkt voor het eerst van je leven ? | |
THEFXR | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:48 |
we zitten hier F1 / [Live] Formula 1 2018 Rolex Australian Grand Prix #2 Kut Fia, Kut Halo | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:50 |
sowwwww | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:50 |
Dit is wat we noemen KAPOT | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:51 |
Bottas ![]() | |
Rossdale | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:51 |
Wie had Bottas in de uitvaltoto? ![]() | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:52 |
Hendig sjieke slip | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53 |
Total loss | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:53 |
Je hebt altijd mensen die eigenwijs zijn ![]() | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 07:54 |
Hele nieuwe carrosserie nodig. Succes daarmee | |
Faraday01 | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:04 |
3 auto's binnen 6/100 ![]() | |
xzaz | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:11 |
Verrassende uitslag ![]() | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:11 |
Q mode van Mercedes is bijna ongeloofwaardig | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:13 |
BEST FANS OF THE WOOOOORRRRLLLLDDD | |
YourCaptor | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:26 |
Die aids. Steeds maar weer. ![]() Benieuwd naar de race pace morgen. | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:26 |
Denk dat ze dit seizoen alleen nog maar voor 1 rondje per Q aanzetten. Dus hier 1x, volgend raceweekend 1x enz. Beter voor de levensduur en olieverbruik per sessie/100km. Misschien kan HAM er goed omgaan, door de ervaring ermee. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:44 |
Het is ook jammer dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt doordat Bottas crasht. Dan heb je nog enig idee in hoeverre het de Q mode is en in hoeverre het Hamilton is. | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:51 |
Het verschil tussen Mercedes en de rest in q-mode is tamelijk gênant voor de geloofwaardigheid van de F1. | |
potjecreme | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:53 |
Waarom? De anderen zouden ook zo'n knopje kunnen maken. | |
Mani89 | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:55 |
Wanneer moet Max Verstappen? | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 08:57 |
ja | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:00 |
Ik doel op de reden waarom ze dat niet doen. | |
Predator38 | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:05 |
iedereen kan een knopje en een ledje ophet stuur maken....maar als je geen extra vermogen beschikbaar krijgt heb je er niks aan ![]() | |
opgebaarde | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:05 |
Heeft hij niet gezegd, not even close. Weinig reden om je zo druk te maken | |
Predator38 | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:06 |
HAM en quali mode fan ? | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:09 |
Dat. De rest zit er gewoon te ver vanaf. Slaagt er zonder q-mode al niet in om de motoren lang genoeg heel te houden en genoeg vermogen te geven. Het verschil in motor is gewoon te groot en dat gaat de rest niet goed maken. Bottas had gewoon P2 gepakt, met een tijd ergens precies tussen die van de huidige P1 en P2 in, terwijl hij als rijder echt op zijn best nummer 5 of 6 zou zijn in dit gezelschap. | |
franske19 | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:09 |
Die party mode maakt het verschil slechts gedeeltelijk Verstappen en Vettel maakte een fout en Hamilton niet. | |
Predator38 | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:11 |
dat was 2 a 3 tiende dus party mode is dan nog steeds een halve seconde ? maargoed in de race heeft zowel mercedes als ferarri geen extra power | |
opgebaarde | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:12 |
Hoe kom je er bij om mij dat te vragen? Als je afgelopen jaren terugspoelt, zal je gewoon horen dat Hamilton dat stuk over “beste fans ter wereld” minder vaak zegt als wij denken. En natuurlijk is het irritant, maar ik raad je aan om er snel aan te wennen want over een “tijdje” krijgen we elke keer Max met zijn (standaard) praatje en of dat veel beter is..... | |
Dauthi | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:15 |
Hamilton maakte ook plenty fouten in zijn rondje. http://www.skysports.com/(...)he-is-happy-he-hasnt | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:21 |
Dat wisten ze bij Sky al drie dagen geleden? | |
truthortruth | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:24 |
Zijn rondje was toch echt briljant, het is de combi van Ham en de Q. Mode die de Merc. zo absurt snel maakt. | |
Dauthi | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:24 |
Een onderbouwing dat iedereen altijd fouten maakt. Perfecte rondes bestaan niet. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:27 |
Tussen geen perfecte ronde rijden en fouten maken zit nog wel een verschil. | |
daNpy | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:28 |
Vettel en Max op dezelfde startrij. Dat wordt weer sandwichen morgen? ![]() | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:32 |
Wel verwarrend met het zetten van de wekker op mijn telefoon met die zomertijd. ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:33 |
![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:33 |
Alleen als Max hem voorbij Rai krijgt. Maar dan komt hij wel vet awkward uit bij bocht 1. | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:50 |
Ik ben echt direct na de kwalificatie in slaap geflikkerd ![]() ![]() Kuttijden. | |
Dauthi | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:52 |
Zit om precies te zijn geen verschil. Wanneer het niet perfect is, betekent het dus dat je fouten maakt. Zo werkt taal, zo werkt de wereld. Dat jij dat blijkbaar als iets negatiefs ervaart dat is aan jouw... | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 09:58 |
Nee, dat is gewoon een autisteninterpretatie. Fouten maken is geen binaire kwestie, maar een kwestie van gradaties. We classificeren bepaalde zaken als fouten als ze een bepaalde mate van perfectie afwijken. Als je met 99.99% van de optimale snelheid door een bocht gaat dan noemen we dat geen fout. Wanneer je wat driftend de bocht te wijd neemt, doen we dat wel. Of we iets wel of niet als fout beschouwen hangt niet af van de vraag of het wel of niet 100% perfectie was en bovendien zijn er vele gradaties in fouten. | |
Gezicht | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:01 |
Die nieuwe graphics zijn wel kut ja. Kan nog maar de helft lezen. | |
Dauthi | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:12 |
Nee, het is juist binair. | |
ShaoliN | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:15 |
Ja echt klote. Gewoon zoals vorig jaar gaarne | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:32 |
fuck die Mercs, maar goed ze in de 2e auto een sukkel hebben zitten | |
Donderkonijn | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:43 |
Dan heb jij vorig jaar niet goed opgelet. Ham ramt die knop gewoon in als het nodig is hoor tijdens de race. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:48 |
Voor autisten wel ja, dat maakt deze discussie ook gelijk zinloos. | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:49 |
zal niet nodig zijn als hij als hij goed weg komt bij de start | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:51 |
Ben daar niet zo zeker van hoor. Heeft nu ook maar voor 1 rondje gebruikt en Ferrari/Redbull is sterker geworden, geen tijd om de motor laag te zetten en op te sparen. | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:52 |
7tiende is een hele slok hoor, vorig jaar was het 3tiende, dus Mercedes is ook gewoon sterker geworden | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:52 |
Die Q mode is dan ook nog wat anders dan in een race wat rustiger aan doen om de auto te sparen als het kan en even weer vol te gaan als er wat dreiging ontstaat. | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:53 |
Nee hoor, als je de mensen langs de baan mag geloven rijdt Max tientallen rondjes over exact dezelfde stukken asfalt. Op de centimeter nauwkeurig lijkt het. Dat is een van zijn sterke punten. Hamilton is ook zo een. Een paar centimeter ernaast rijden is voor hun al een fout EN een imperfect rondje. | |
Geralt | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:53 |
als je tv groot genoeg is en je kijkt in HD dan zijn ze meer dan prima te lezen. Ik vind het stukken beter dan voorheen. Je krijgt veel meer info mee. ![]() | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:54 |
mee eens | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:55 |
Vergis je niet in Hamilton. Die gebruikt dit truukje al een paar jaar nu, die weet precies waar je er gebruik van moet maken. Meer power, meer snelheid beinvloed ook je rempunten. Dus je moet ook wel heel goed in je hoofd kunnen plannen waar je die extra power gaat gebruiken enndat je misschien ergens eerder moet remmen of een andere manier de bocht uit moet komen. | |
ShaoliN | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:56 |
65 inch oled en ik vind het maar matig | |
Geralt | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:57 |
b6 65-er hier. Ik kan het prima lezen. ![]() | |
RamboDirk | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:57 |
Super arcade, echt dat Amerikaanse. Wordt er ook nog niet echt warm van. | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 10:58 |
Dat werkt 2 kanten op. Als je aan de ene kant meer rondjes op de cruise kan maken, kun je de motor opsparen voor meer snelle rondjes. Minder cruise rondjes, minder high power rondjes. | |
Dauthi | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:01 |
Nee, wat jij doet is menselijk gereutel om voor jezelf te vergoeilijken dat iets niet perfect is. Een lamp staat ook aan of uit. En dan heb je ook nog spreektaal versus werkelijke definities. Zoals nu dat het woord duurzaam synoniem is geworden voor efficiënt en het woord theorie in spreektaal iets totaal anders betekent dan in de academische wereld. Dat mag hoor, het doet alleen niets af van het concept "perfect" of het woord "fout". Edit: dit is dus ook de reden waarom taal zoveel verschillende woorden heeft, ze hebben namelijk een andere definitie. | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:04 |
OK maar ik denk dat hij het nauwelijks nodig gaat hebben als hij gewoon goed weg komt bij de start, achter hem wordt het interessanter om plek 2 | |
heywoodu | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:04 |
Nee hoor, ik ben het met je eens. | |
Anonymousz | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:07 |
Max start als 4e morgen? | |
Automatic_Rock | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:10 |
Ik heb een 42 inch tv en ik kan het prima lezen. Zelfs toen ik een sky stream op de tv bekeek was het nog goed te lezen. Ik snap echt het probleem niet? | |
Fer | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:12 |
Doelde meer op het feit dat die 0,6s niet alleen maar die Q modus is, maar ook een rijder die die extra power nuttig weet in te zetten. | |
franklop | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:15 |
vind de graphics prima hoor. Nog wel wat werk aan, maar kan ermee leven | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:47 |
Om in je analogie te blijven kun je veel lampen van helemaal uit naar vol aan draaien met vele gradaties daartussen. Ergens heb je een punt waar er volgens de natuurkundige definitie stroom door gaat lopen, ergens heb je het punt dat een mens afhankelijk van je zicht en afstand tot de lamp licht gaat waarnemen en ga zo maar door. Hetzelfde geldt voor de mate van perfectie in een formule 1 rondje. In plaats van de natuurkundige definitie van 'aan' te kiezen, kiezen mensen voor de definitie van waarneembaar licht, die niet simpel wel / niet is, maar ook nog eens subjectief. Maar goed, wel weer genoeg gedoceerd vandaag. | |
aesop | zaterdag 24 maart 2018 @ 11:50 |
Hamilton beweert dat hij in q2 en Q3 in dezelfde modus reed, en dat het een kwestie was van de juiste temperatuur in de banden. Erg ongeloofwaardig als je het mij vraagt. Edit: Toto Wolff schijnt erkend te hebben dat er wel degelijk een knopje is ingedrukt in Q3, alleen was zijn eerste run matig. Zijn tweede was nagenoeg perfect, maar het haalt de glans van zijn pole wel af. [ Bericht 38% gewijzigd door aesop op 24-03-2018 11:55:45 ] | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:05 |
ja gaat weer een zwaar jaar worden voor degenen die een andere wereldkampioen willen | |
Minimunt | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:15 |
Wat een depressieve reacties hier allemaal. Racepace is duidelijk anders dan deze qualificatie-modus. De top 3 teams zitten ongelofelijk dicht bij elkaar en in de race / bij de start kan van alles gebeuren. Wordt een leuker seizoen dan pak een beet 2/3 jaar terug. | |
OscarMopperkont | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:27 |
Op mijn tv was ook alles prima te zien. Zag gister al allemaal commentaar, maar zou niet weten wat nou het probleem is. | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:27 |
Niet zo vreemd als het halve scherm vol staat met meuk. ![]() ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2018 12:28:05 ] | |
OscarMopperkont | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:29 |
Die halo is daarvan het ergst ![]() | |
OscarMopperkont | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:29 |
* OscarMopperkont moest wel lachen om de Driver in Danger ![]() | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:32 |
Op de centimeter, dat is in natuurkundige termen al een enorme afstand. | |
Zorro | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:34 |
En de rode teksten zijn onleesbaar. | |
opreis | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:35 |
Ben benieuwd wat ze er bij de race van maken. Daar kom ik doorgaans informatie te kort | |
potjecreme | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:36 |
Nee dat betekend het niet. Lees het stukje van Ham maar. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:42 |
"Party Mode" - Met vriendelijke groet, Mercedes. | |
potjecreme | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:46 |
Blij dat een bepaalde discussie in het andere topic plaats vindt. | |
Gezicht | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:49 |
Ik heb vooral het idee dat de namen en tijden kleiner zijn geworden. Ziet er verder wel slick uit maar het is gewoon minder goed te lezen. Waar ik vorig seizoen vanaf m'n vaste plaats op de bank alles gemakkelijk kon lezen moet ik daar nu toch aardig wat moeite voor doen (en ja ik heb slechte ogen ![]() | |
beantherio | zaterdag 24 maart 2018 @ 12:50 |
Dit ja. Ik dacht even dat er geen klok was, maar die bleek gewoon nauwelijks leesbaar te zijn. Rood is geen handige kleur voor een tekst op een scherm. | |
Bluurgh | zaterdag 24 maart 2018 @ 13:04 |
Ja, want dan heeft Lewis in ieder geval niemand om tegen te rijden en wordt ie fluitend kampioen. En uiteindelijk is Rosberg de grote winnaar ![]() | |
VEM2012 | zaterdag 24 maart 2018 @ 13:30 |
Dat moet nog maar blijken. Ik heb er weinig hoop op dat het niet weer Mercedes gaat worden. Maar goed, dat geeft dan weer een hoop extra vrije tijd op zondag. | |
Bonobo11 | zaterdag 24 maart 2018 @ 13:31 |
lol wut?, dat gaat automagisch goed man ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 24 maart 2018 @ 13:31 |
Dat zeggen we altijd. Tot de lichten uitgaan op zondag en Hamilton fluitend naar de overwinning en het kampioenschap rijdt. De hoop is dat Red Bull kan strijden met Ferrari. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 13:32 |
Dat zou je denken, maar ik moet dus mijn wekker om 6:10 zetten, niet om 7:10. | |
Coelho | zaterdag 24 maart 2018 @ 14:05 |
Halo![]() Hallo! ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 24 maart 2018 @ 14:06 |
Even zonder grappen, die halo lijkt me wel echt lastig op eau rouge | |
Peterselieman | zaterdag 24 maart 2018 @ 14:47 |
Bwoah ![]() | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 14:49 |
In het echie heb je natuurlijk twee ogen die iets meer zien. | |
G3rtonimo84 | zaterdag 24 maart 2018 @ 15:17 |
Allemaal tegelijkertijd meestal, het is maar net wie het snelste reactievermogen heeft. | |
Justevo | zaterdag 24 maart 2018 @ 16:16 |
Hij maakt hem gewoon.. | |
vannelle | zaterdag 24 maart 2018 @ 16:47 |
Ik zou em vanavond al zetten en niet wachten tot morgenochtend. ![]() Trouwens, zet het alarm maar iets vroeger of zijn je ogen direct open als de wekker gaat en springt de tv op de slaapkamer dan ook automatisch aan? | |
Bonobo11 | zaterdag 24 maart 2018 @ 16:52 |
Je provider zet de tijd goed. Je kunt dus ws genieten van 1 uur Kamphues | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:06 |
Mijn app geeft aan 'alarm ingesteld voor x uur y minuten van nu'. Als ik dat dan optel, dan kom ik tot de conclusie dat ik 6.10 aan moet houden, niet 7.10. | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:07 |
Ik zou gewoon een normale wekker instellen als je er geen vertrouwen in hebt, anders zekere voor het onzekere. Ik weet dat mijn telefoon dat gewoon goed doet, dus dat scheelt. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:07 |
Zit je godverdomme mooi klem in zo'n F1-auto. ![]() | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:08 |
Ik word gelijk wakker van een wekker ja en ik moet toch op telefoon / tablet kijken dus die ligt dan gewoon binnen handbereik. Bovendien is er nog een opwarmronde. | |
Bonobo11 | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:09 |
| |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:09 |
Gaat dit jaar niet fluitend gebeuren. Hamilton had een goeie flying lap, maar die ervoor was echt niet zo top. Toen zaten Vettel, Raikonnen en Max er makkelijk bij. Denk dat Hamilton toen zijn extra power niet gebruikte. | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:11 |
Mijn telefoon laat gewoon de juiste tijdsduur zien. "Alarm ingesteld voor 6:30 vanaf nu" dus als ik om 23:30 mijn nest in duik en de wekker om 7:00 zet. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:11 |
Uhmmm, als je Ziggo klant bent , kun je toch kijken hoe laat je wil? Ga echt niet om zeven uur op staan morgen. Tien uur is vroeg genoeg. ![]() | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:12 |
Ik ben vandaag al een beetje gaan wisselen naar de zomertijd. De combinatie met VT3 nog ff mee pikken was geen hele goede voor iemand die daar sowieso al slecht tegen kan ![]() Ik kan met wat geluk dus al om 22:00 in slaap vallen en gewoon lekker op tijd inschakelen ![]() | |
Peterselieman | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:15 |
Gelukkig kun je nog 10 minuten snoozen voor je er uit moet ![]() | |
GM78 | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:18 |
Mijn oude vertrouwde radiowekker al vast een uur vooruit gezet, en de wekker op 5:45 ![]() Even rustig een uurtje wakker worden met de voorbeschouwing, en dan eindelijk genieten ![]() | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:25 |
kwam door de code rood van Bottas, hij kreeg dat setje niet meer goed op temperatuur. Maar optimistisch mag je zijn hoor, ik ben het wat minder. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:30 |
Maar dat betekent niet automatisch dat hij dan hetzelfde vermogen heeft als in de kwali. | |
potjecreme | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:31 |
live is wel leuker. | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:32 |
is ook helemaal niet nodig, ze hebben zat over en het grootste rendement. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:33 |
Voor mij is het live. ![]() | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:34 |
Dat hoef je mij als developer niet te vertellen, de vraag is alleen waar de bug zit. ![]() | |
RingBewoner | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:38 |
| |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:40 |
De hele bochtencombinatie is Eau Rouge ![]() | |
RingBewoner | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:42 |
![]() | |
Nattekat | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:44 |
Mij boeit het niet wat ze officieel beweren ![]() Eau Rouge is trouwens het beekje eronder ![]() | |
Gezicht | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:45 |
Nee jong Eau Rouge is rood water | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:46 |
spa rood | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:49 |
Omdat ze in qualifying voor 1 rondje meer motorvermogen hebben? Ik heb ene Max Verstappen toch echt Hamilton gewoon op de baan zien inhalen vorig jaar, toen ook iedereen riep dat Mercedes superieur was. Voorlopig alleen maar een aanname van je. | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 17:55 |
geen zin om alle bronnen voor je op te zoeken maar laat ik het dan maar een publiek geheim noemen dat Mercedes en het meeste vermogen heeft en ook nog eens het meeste rendement uit een kg brandstof haalt, maar dan kan je toch wel een keer ingehaald worden, sterker nog als hij morgen niet bij de start als eerste weg is kan het nog echt wel moeilijk voor hem worden maar in free air is die Mercedes gewoon heel moeilijk te verslaan. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:02 |
Je weet dat autoracen niet alleen maar om motorvermogen gaat, he? Zo zijn er ook bronnen die zeggen dat Red Bull wederom het beste chassis heeft. Het is leuk als je hard rechtdoor kunt rijden, maar in de meeste circuits zitten ook bochten. Anyway, jij mag heilig overtuigd zijn van de superioriteit van Mercedes, aan de hand van wat ik vandaag gezien heb, ben ik dat niet. Morgen weer verder. ![]() | |
Frozen-assassin | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:04 |
Renault zou toch later met extra PK's komen die ze nu nog niet kunnen leveren omdat motor anders kaduuk gaat? Of is dat nu geleverd voor Melbourne? | |
Tarado | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:04 |
Ook vandaag reden ze een rondje maar ik hoop echt dat jij gelijk krijgt ![]() | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:27 |
Ik snap dat mensen de moed er in willen houden, maar op de circuits met veel rechte stukken gaat Hamilton gewoon makkelijk wegrijden. Zijn partymode zorgt voor pole en daarna kan niemand hem bijhouden. Op de circuits waar snelheid er wat minder toe doet en het chassis en rijderskwaliteit belangrijker worden, kunnen Ferrari en RedBull er wel wat van maken, misschien. Maar zoals Verstappen zelf al zei:"uitgesloten dat je kampioen wordt als je niet de beste auto hebt." | |
Sjemmert | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:31 |
In dit hybride tijdperk is motor vermogen HEEL belangrijk. Vandaar dat Mercedes al 4 keer kampioen is en waarschijnlijk dit jaar weer. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:32 |
Alleen maar een aanname. | |
Sjemmert | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:36 |
Er stond toch waarschijnlijk ? Het seizoen is nog lang maar het ziet er gewoon weer goed uit voor Mercedes. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:40 |
Ik vind 'niet de beste' wel wat overtrokken. Met een net iets mindere auto kan het ook wel lukken, maar dan moet je dat als coureur wel kunnen compenseren. Betrouwbaarheid is wel cruciaal. Als jij een race of 4-5 meer uitvalt vanwege materiaalpech dan een concurrent dan kun je het in mijn ogen wel vergeten. | |
Fir3fly | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:43 |
Zoals we vorig jaar zagen. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:44 |
Gebaseerd op 1 kwalificatie? | |
sasquatsch | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:45 |
Dat niemand hem bij kan houden zal wel meevallen. In de long runs gisteren zaten ze dicht bij elkaar. Er voorbij komen is wat anders. En die partymode kan hij sowieso niet zo vaak gebruiken. | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:45 |
Dat mag jij vinden, Max Verstappen is het niet met je eens. Althans, zijn uitspraak gaf niet de ruimte die jij wel neemt. Maar in de praktijk zal een paar procent minder performance misschien wel door een rijder gecompenseerd kunnen worden. Zet mij in een Mercedes en ik word geen kampioen, maar de verschillen tussen de beste rijders bij de top 3 teams zijn klein en wat je dus met een mindere auto kunt compenseren als je beter bent daarmee ook. Vettel, Hamilton en Verstappen doen weinig voor elkaar onder en dan is een mindere auto gewoon funest. | |
Monolith | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:49 |
Het ligt inderdaad ook aan de context. Deze drie coureurs zijn in mijn ogen wel in staat om een klein voordeel in materiaal maximaal uit te nutten, maar als VER en RIC niet beiden 6-7 keer uitvallen, dan eindigen ze afgelopen seizoen gewoon boven RAI bijvoorbeeld. | |
Captain_Jack_Sparrow | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:51 |
Maar het meeste motorvermogen betekent niet automatisch de 'beste' auto. Dan had Ferrari tussen 1979 en 1997 wel wat meer races gewonnen. | |
Sjemmert | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:51 |
De 4 voorgaande seizoenen. Wintertests, 3 vrije trainingen en 1 kwalificatie. Dat is wat we gezien hebben dus dat is waar we conclusies uit kunnen trekken. De rest is gebaseerd op hoop. Ik hoop net zo hard als jij dat RBR en Ferrari een vuist kunnen maken tegen Mercedes. Maar vooralsnog lijkt Mercedes er gewoon weer te staan. Morgen kunnen we gaan zien hoe de verhoudingen in race pace liggen. Verwacht dat het dan dichter bij elkaar zit. | |
BadderHaring | zaterdag 24 maart 2018 @ 18:51 |
Dat stel ik dan ook nergens. |