Nee, niet logisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:39 schreef KingRadler het volgende:
het is gewoon logisch er is 1 algemeen Topic over Formule 1 over algemene zaken dat er speelt.
en er is 1 topic over algemene zaken dat er speelt in de huidige GP race
Ik had ook voor gestemd maar wellicht is 1 topic toch beter....quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lekker handig die twee topics...
Maar nu wordt er ook over race-gerelateerde zaken in het algemene topic gepost. De scheiding tussen zaken is nog niet heel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:39 schreef KingRadler het volgende:
het is gewoon logisch er is 1 algemeen Topic over Formule 1 over algemene zaken dat er speelt.
en er is 1 topic over algemene zaken dat er speelt in de huidige GP race
Exact. Niet logisch, niet handig. Live-topic kan weg wat mij betreft. Of wel laten bestaan, maar op slot buiten de echte live-momenten en verplicht daar posten tijdens de live momenten. Maar dat levert meer werk op voor de mods. Dus wat mij betreft optie 1: weg met het live topic. Verwarrend en het vervelendste: alles wordt nu dubbel besproken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, niet logisch.
Tijdens het seizoen hebben de algemene F1 zaken vrijwel altijd te maken met de afgelopen race of met de aankomende race.
Zoals in het verleden ook al bleek (toen we ook deze onlogische scheiding hadden) worden er nu in twee topics dezelfde dingen besproken.
Daar was het ook handiger geweest om onderscheid te maken tussen een topic tussen infantiele meme spammende usertjes en mensen die serieus over politiek wilden praten.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:56 schreef KingRadler het volgende:
maak gewoon GP topic algemeen als de race is afgelopen. Begint de race weer het topic vol spammen zodat we weer een GP topic hebben.
Zo is het ook gegaan bij Politiek.
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:56 schreef KingRadler het volgende:
maak gewoon GP topic algemeen als de race is afgelopen. Begint de race weer het topic vol spammen zodat we weer een GP topic hebben.
Zo is het ook gegaan bij Politiek.
En dit is de reden waarom er voor deze opzet is gekozen. Het was een groeiend probleem en werd vaak over geklaagd, en dit is de beste oplossing daarvoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar was het ook handiger geweest om onderscheid te maken tussen een topic tussen infantiele meme spammende usertjes en mensen die serieus over politiek wilden praten.
1 topic maken een Mix tussen Algemeen en Live.quote:
Dus de oude situatie.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
1 topic maken een Mix tussen Algemeen en Live.
Na de race het topic veranderen in Algemeen, begint de race weer dan terug naar LIVE
Als men tijdens een GP in beide topics post wordt het onoverzichtelijk, ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb er voor gestemd maar heb er inmiddels wat twijfels over: heel overzichtelijk is het (nog) niet.
Maar goed: laten we het een kans geven.
Is misschien een idee, maar dan begin ik de meerwaarde van deze opzet wel wat beperkt te vinden. Evengoed ben ik er dus voor om het in ieder geval een weekendje aan te kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als men tijdens een GP in beide topics post wordt het onoverzichtelijk, ja.
Misschien het algemene topic sluiten tijdens een GP?
Dat liever niet. In het ideale geval wordt live het spamfest, en is dit het rustige topic waar ruimte voor discussies blijft. Zodra live die kant op gaat na de race gaat ie dicht.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als men tijdens een GP in beide topics post wordt het onoverzichtelijk, ja.
Misschien het algemene topic sluiten tijdens een GP?
Ah, ok. Het live-topic is dus voor de trollen, zodat wij ongestoord in het algemene topic kunnen posten tijdens (trainingen, kwalificatie en) de race? Helder!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat
[..]
En dit is de reden waarom er voor deze opzet is gekozen. Het was een groeiend probleem en werd vaak over geklaagd, en dit is de beste oplossing daarvoor.
Laat duidelijk zijn dat er tijdens die sessie natuurlijk wel een wat hoger niveau verwacht wordtquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Het live-topic is dus voor de trollen, zodat wij ongestoord in het algemene topic kunnen posten tijdens (trainingen, kwalificatie en) de race? Helder!
Dat is ongeveer wat ik suggereerde: live-topic alleen open tijdens live-momenten en dan verplicht daar posten. En dus weer dicht meteen na het live moment. Maar nogal omslachtig en veel werk voor de mods.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als men tijdens een GP in beide topics post wordt het onoverzichtelijk, ja.
Misschien het algemene topic sluiten tijdens een GP?
Dat lijkt me geen enkel probleem hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat duidelijk zijn dat er tijdens die sessie natuurlijk wel een wat hoger niveau verwacht wordt
De meeste trollen komen na de race, als Max is uitgevallen. Als je dan het live topic dicht heb komen ze nog naar het algemene topic.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat liever niet. In het ideale geval wordt live het spamfest, en is dit het rustige topic waar ruimte voor discussies blijft. Zodra live die kant op gaat na de race gaat ie dicht.
Maar goed, ik kan me inbeelden dat dat nog niet meteen helemaal goed gaat. Misschien is het aan het begin nodig om iedereen de juiste kant op te sturen.
Hoezo is twee topics een oplossing? Is het live topic onzichtbaar voor 'infantiele meme spammende usertjes'?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom er voor deze opzet is gekozen. Het was een groeiend probleem en werd vaak over geklaagd, en dit is de beste oplossing daarvoor.
Nee, het live topic moet die kennelijk aantrekken zodat het gewone topic er van verschoond blijft.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoezo is twee topics een oplossing? Is het live topic onzichtbaar voor 'infantiele meme spammende usertjes'?
Ik zie echt serieus 0 voordelen, en nog precies dezelfde nadelen als een paar jaar geleden toen we ook twee topics hadden.
En kijken waar je een paar honderd miljoen vandaan gaat halen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:28 schreef F1gamer het volgende:
https://www.gpupdate.net/(...)grand-prix-in-assen/
Nu nog de FOM/Liberty overtuigen
Ditquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Niet logisch, niet handig. Live-topic kan weg wat mij betreft. Of wel laten bestaan, maar op slot buiten de echte live-momenten en verplicht daar posten tijdens de live momenten. Maar dat levert meer werk op voor de mods. Dus wat mij betreft optie 1: weg met het live topic. Verwarrend en het vervelendste: alles wordt nu dubbel besproken.
Eensch.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Exact. Niet logisch, niet handig. Live-topic kan weg wat mij betreft. Of wel laten bestaan, maar op slot buiten de echte live-momenten en verplicht daar posten tijdens de live momenten. Maar dat levert meer werk op voor de mods. Dus wat mij betreft optie 1: weg met het live topic. Verwarrend en het vervelendste: alles wordt nu dubbel besproken.
Massa heeft weer eens kritiekquote:'Max Verstappen moet mentaal sterker worden'
Voormalig F1-coureur Felipe Massa vindt dat Max Verstappen mentaal sterker moet worden. Volgens de Braziliaan kan hij daarbij een voorbeeld nemen aan teamgenoot Daniel Ricciardo.
Massa: 'Verstappen kan een voorbeeld nemen aan Daniel Ricciardo'
Felipe Massa toonde zich in het verleden al vaker kritisch naar Max Verstappen toe en ook na zijn pensioen ziet de Braziliaan ruimte voor ontwikkeling bij de Nederlander: "Max moet mentaal sterker worden", zo deelt hij in gesprek met het Italiaanse Corriere Della Serra.
"Ik heb Max zien debuteren als 17-jarig mannetje. Hij is een groot talent, maar op mentaal vlak kan hij nog stappen maken. Vorig jaar maakte hij bijvoorbeeld fouten die je als titelkandidaat niet meer mág maken."
Volgens de voormalig Sauber, Ferrari- en Williams-coureur kan Verstappen een voorbeeld nemen aan zijn teamgenoot, die volgens Massa begrijpt dat je ook heel ver kunt komen door consequent punten te blijven scoren.
"Daniel Ricciardo is een spectaculaire coureur, maar weet ook hoe hij een auto over de streep kan brengen. Ricciardo presteert zeer constant en in dat opzicht kan Verstappen nog veel van hem leren."
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe werkt dat in voetbal of andere subfora?
hij zegt toch weinig verkeerdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Massa heeft weer eens kritiek
Volgens mij is juist Max mentaal hartstikke sterk. Die steekt geen middelvinger op naar zn teamgenoot
Max heeft vorig jaar heel wat meer mentale sterkte laten zien dan zijn teamgenoot waarvan Max, volgens Massa, nog een hoop moet/kan leren.quote:
Behalve dat alles dat hij zegt simpelweg niet waar isquote:
Vettel zeker ja, Hamilton kan ik me niet zo goed herinnerenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:23 schreef Geralt het volgende:
En zoveel fouten heeft Max niet gemaakt vorig jaar.
In elk geval minder dan bijvoorbeeld een Vettel of een Hamilton.
Ik weet 100% zeker dat het niet getest is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Is de camerapositie voor de on board beelden eigenlijk niet getest?
Dit kan toch niet?
Complete waanzin in zo een miljoenenbedrijfquote:Liberty Media erkent dat er nog werk aan de winkel is om de onboardbeelden te verbeteren, maar het probleem zit hem in de reglementen. “Deelnemers moeten voor 30 juni van het voorgaande seizoen op de hoogte worden gebracht van veranderingen aan de installatie-instructies voor de camera of transponder.” Bovendien is het aantal posities waar een camera bevestigd mag worden beperkt. Dat houdt in dat er dit seizoen geen veranderingen doorgevoerd kunnen worden, en dat veranderingen voor 2019 voor 30 juni doorgevoerd moeten worden. Tot die tijd moet men het doen met de huidige regels. De verwachting is dat er meer gebruik gemaakt gaat worden van de beelden afkomstig van de camera langs de neus, de beelden van de camera naast de airbox kan vooral benut worden voor achterwaarts gericht materiaal. “We willen geen beelden die niet interessant of spannend zijn”, zei een bron binnen Liberty tegen Motorsport.com. “Ons model is om beelden te maken die entertaining zijn. Maar we gaan geen overhaaste verandering doorvoeren.”
twitter:NobleF1 twitterde op vrijdag 23-03-2018 om 13:19:28#F1 looking for solution to the awful Halo-blocked onboard cameras - but rules are a problem https://t.co/tk1InmIEnE reageer retweet
Ik gok een vinkje halo on/off.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:34 schreef KingRadler het volgende:
benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in Codemasters F1 2018
Dit wisten we 2 jaar geleden alquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Complete waanzin in zo een miljoenenbedrijf
Zij maken de regels niet, dus moeten het doen met wat er is. Blame the FIA!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Complete waanzin in zo een miljoenenbedrijf
Dat doe ik ook.quote:
Heerlijk om dat in de huiskamer te mogen meemakenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:34 schreef KingRadler het volgende:
benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in Codemasters F1 2018
Hij zegt een hoop verkeerd. Ik schat Max mentaal sterker in dan RIC. Max bleef, op 1x vroeg vh circuit vertrekken na, er rustig onder al zijn pech en blijf prima races rijden.quote:
https://www.mrgreen.com/an/f1/f1-australiaquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat was die links waar je euro kon zette op Max of kan dat niet meer nu ?
Maar afwijken vd regels hoeft helemaal geen probleem te zijn. Als iedereen wil dat het aangepast wordt, dan kan dat gewoon. Maar het zal wel geld kosten, dus dan kunnen er teams gaan tegenstribbelen. En dan zit je idd met die onwrikbare regel.quote:
Massa..... man die jaren meedeed en 1 keertje wat in de melk heeft kunnen brokkelen, voor de rest gewoon zoek gereden.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Massa heeft weer eens kritiek
Volgens mij is juist Max mentaal hartstikke sterk. Die steekt geen middelvinger op naar zn teamgenoot
Toch vervloek ik die Glock nog altijd met zn open sollicitatiequote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Massa..... man die jaren meedeed en 1 keertje wat in de melk heeft kunnen brokkelen, voor de rest gewoon zoek gereden.
De camera's/positie daarvan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:46 schreef beantherio het volgende:
Wat zou er aangepast moeten worden? Zo'n halo gaan ze echt niet in een paar weken herontwikkelen hoor. En nu de auto's er op aangepast zijn zullen de teams er ook niet om staan te springen om zo'n ding weer te verwijderen. Ook vanuit de inzet van het veiligheidsaspect zal niemand van de betrokken partijen (FIA, Liberty, teams, rijders) dat willen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:49 schreef Geralt het volgende:
Dat die halo dit seizoen niet verdwijnt snapt iedereen wel. De hele auto is daar op gebouwd. Die kun je niet zo er af halen.
Het gaat over het wijzigen van de positie vd camera, niet over het verwijderen van de halo...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:46 schreef beantherio het volgende:
Wat zou er aangepast moeten worden? Zo'n halo gaan ze echt niet in een paar weken herontwikkelen hoor. En nu de auto's er op aangepast zijn zullen de teams er ook niet om staan te springen om zo'n ding weer te verwijderen. Ook vanuit de inzet van het veiligheidsaspect zal niemand van de betrokken partijen (FIA, Liberty, teams, rijders) dat willen.
quote:
Daar zullen de teams ook niet om staan te springen. Hun auto's zijn ontwikkeld en getest met een bepaalde camerapositie als uitgangspunt. Afhankelijk van de precieze verandering van de positie wordt die testdata dan niet meer actueel. Dat zullen trouwens geen grote verschillen zijn maar toch.quote:
Mooi even gedaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
https://www.mrgreen.com/an/f1/f1-australia
Geen dank
Dat valt bij deze GP wel mee, maar zoals Monaco bij Masenet lijkt me irritant, Spa met Radillion en EauRouge lijkt me ook echt een gebrek aan informatie en maakt een open bocht ineens blind of blinde bocht blinder.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:01 schreef KingRadler het volgende:
ben benieuwd bij de start of de Rijders genoeg zien bij de 1ste bocht met hun Halo
Die zijcamera's achter de coureur zijn ze liever kwijt dan rijk, levert alleen maar vuile lucht op. Een nose cam is denk ik dan wel prettiger.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zullen de teams ook niet om staan te springen. Hun auto's zijn ontwikkeld en getest met een bepaalde camerapositie als uitgangspunt. Afhankelijk van de precieze verandering van de positie wordt die testdata dan niet meer actueel. Dat zullen trouwens geen grote verschillen zijn maar toch.
Zou kunnen maar dan ben je wel een jaartje verder voordat zoiets ontwikkeld, getest en gecertificeerd is door de FIA.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zei het al eerder maar die cams moeten gewoon in de Halo's geïntegreerd worden. Dan krijg je een beetje een drivers point of vieuw.
Er zit volgens mij gewoon een camera op de neus, gebruik die dan... of de vleugel camera. Maar laat die belachelijke halo uit beeldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar zullen de teams ook niet om staan te springen. Hun auto's zijn ontwikkeld en getest met een bepaalde camerapositie als uitgangspunt. Afhankelijk van de precieze verandering van de positie wordt die testdata dan niet meer actueel. Dat zullen trouwens geen grote verschillen zijn maar toch.
Mja, constructief nogal een breuk in de halo. Die T neemt 90% van de impact op zich.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zei het al eerder maar die cams moeten gewoon in de Halo's geïntegreerd worden. Dan krijg je een beetje een drivers point of vieuw.
Dan nog is het beeld 30 x beter dan wat het nu is. Of anders de Nose-cam, aangezien alleteams op RB na toch al een zelfde soort puist voorop hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Camera in de helm gaat ook niet werken. Wij kijken naar 2D beelden, en dan blokkeert die halo wel het beeld.
dat is dan ook op z'n vroegst volgend jaar, hopelijk zijn die halo's dan weer geschiedenisquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zei het al eerder maar die cams moeten gewoon in de Halo's geïntegreerd worden. Dan krijg je een beetje een drivers point of vieuw.
Het is ook de stiekeme foute hoop dat het tijdens een GP dit jaar bizar fout gaat. Niet om iemand te zien lijden of dergelijk ernstig letsel toe tewensen, maar eerder de hoop dat de FIA hun ongelijk toe gaan geven, hoe eerder des te beter. Ten eerste is het ding te snel ingevoerd, ten tweede blijf ik er bij dat de kans op freak accidents eerder toe zal nemen dan zal dalen met Halo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dan ook op z'n vroegst volgend jaar, hopelijk zijn die halo's dan weer geschiedenis
ze hebben toch van die hydraulische scharen om dat ding in no time af te knippen en het is het paradepaardje van Todt dus die zal niet zo snel toe willen gevenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is ook de stiekeme foute hoop dat het tijdens een GP dit jaar bizar fout gaat. Niet om iemand te zien lijden of dergelijk ernstig letsel toe tewensen, maar eerder de hoop dat de FIA hun ongelijk toe gaan geven, hoe eerder des te beter. Ten eerste is het ding te snel ingevoerd, ten tweede blijf ik er bij dat de kans op freak accidents eerder toe zal nemen dan zal dalen met Halo.
Eens. Dat was wel gewoon erg zuur.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vervloek ik die Glock nog altijd met zn open sollicitatie
Die ene had Massa wel mogen pakken in zn thuis Grand Prix van mij
het is ook gewoon een aardige gast, geen kapsonesquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eens. Dat was wel gewoon erg zuur.
Alsof Glock daar wat aan kon doenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vervloek ik die Glock nog altijd met zn open sollicitatie
Die ene had Massa wel mogen pakken in zn thuis Grand Prix van mij
Hamilton van de baan rammen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alsof Glock daar wat aan kon doen
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook maar dat was toch ivm met de sleepwet?
Enige wat je mist is dat alles tig keer herhaald wordt hier als er iets gebeurd livequote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik vind het wel prettig dat het livetopic bestaat. Gaat toch te snel, zeker tijdens de race, dan ben ik de race aan het kijken. En dan kan ik dit topic gewoon wel bijhouden
quote:De jaarkalender van de Formule 1: Wanneer beginnen de Grands Prix?
Het Formule 1-seizoen telt dit jaar 21 grands prix, één meer dan vorig jaar, en de starttijden van veel races zijn veranderd. In dit overzicht ziet u precies wanneer u de wekker moet zetten of juist lekker uitgebreid kan lunchen.
Sportredactie 02-02-18, 11:58 Laatste update: 22-03-18, 22:07
37
Grand Prix van Australië
25 maart start race 07.10 uur, denk aan de zomertijd!
Grand Prix van Bahrein:
8 april start race 17.10 uur
Grand Prix van China:
15 april start race 08.10 uur
Grand Prix van Azerbeidzjan
29 april start race om 14.10 uur
Grand Prix van Spanje:
13 mei start race om 15.10 uur
Grand Prix van Monaco:
27 mei start race om 15.10 uur
Grand Prix van Canada:
10 juni start race om 20.10 uur
Grand Prix van Frankrijk:
24 juni start race om 16.10 uur
Grand Prix van Oostenrijk:
1 juli start race om 15.10 uur
Grand Prix van Engeland:
8 juli start race om 15.10 uur
Grand Prix van Duitsland:
22 juli start race om 15.10 uur
Grand Prix van Hongarije:
29 juli start race om 15.10 uur
Grand Prix van België:
26 augustus start race om 15.10 uur
Grand Prix van Italië:
2 september start race om 15.10 uur
Grand Prix van Singapore:
16 september start race om 14.10 uur
Grand Prix van Rusland:
30 september start race om 13.10 uur
Grand Prix van Japan:
7 oktober start race om 07.10 uur
Grand Prix van Verenigde Staten:
21 oktober start race om 20.10 uur
Grand Prix van Mexico:
28 oktober start race om 20.10 uur
Grand Prix van Brazilië:
11 november start race om 18.10 uur
Grand Prix van Abu Dhabi:
25 november start race om 14.10 uu
Hoe laat begint de voorbeschouwing van Q morgen op Ziggo?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste de beste die dit jaar nog gaat roepen hoe laat een grand prix begint maak ik van kant
[..]
Staat gewoon in de OP van het nieuwtjes topic dombo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste de beste die dit jaar nog gaat roepen hoe laat een grand prix begint maak ik van kant
[..]
Kun je dan de GP van Bahrein en China nog even checken, want iets zegt me dat er iets niet kloptquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP van het nieuwtjes topic dombo.
Tijden kloppen welquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je dan de GP van Bahrein en China nog even checken, want iets zegt me dat er iets niet klopt
En dit weekend dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:34 schreef tralalala het volgende:
RTL Duitsland gaat elk raceweekend minimaal één vrije training uitzenden.
Zijn dat de winter- of zomertijden?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
de eerste de beste die dit jaar nog gaat roepen hoe laat een grand prix begint maak ik van kant
[..]
De tijden op dat moment...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 17:00 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zijn dat de winter- of zomertijden?
lolquote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:22 schreef F1gamer het volgende:
Moeten we voor formule1 café in het live of algemene topic posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |