quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook helemaal niet nodig, ze hebben zat over en het grootste rendement.
Voor mij is het live.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:09 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Dat hoef je mij als developer niet te vertellen, de vraag is alleen waar de bug zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Even zonder grappen, die halo lijkt me wel echt lastig op eau rouge
quote:De "Raidillon aan de Eau Rouge" (vaak wordt de gehele bochtencombinatie foutief "Eau Rouge" genoemd, terwijl alleen het kleine knikje onderaan de heuvel "Eau Rouge" heet), is wellicht het bekendste deel van het circuit. Het is een lange bocht, net na de oude pitlane, die de renners rechts naar boven het dennenbos inleidt. In de Formule 1 wordt deze bocht normaal gesproken vol gas genomen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De hele bochtencombinatie is Eau Rouge
Mij boeit het niet wat ze officieel bewerenquote:
Omdat ze in qualifying voor 1 rondje meer motorvermogen hebben? Ik heb ene Max Verstappen toch echt Hamilton gewoon op de baan zien inhalen vorig jaar, toen ook iedereen riep dat Mercedes superieur was. Voorlopig alleen maar een aanname van je.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:32 schreef Tarado het volgende:
is ook helemaal niet nodig, ze hebben zat over en het grootste rendement.
geen zin om alle bronnen voor je op te zoeken maar laat ik het dan maar een publiek geheim noemen dat Mercedes en het meeste vermogen heeft en ook nog eens het meeste rendement uit een kg brandstof haalt, maar dan kan je toch wel een keer ingehaald worden, sterker nog als hij morgen niet bij de start als eerste weg is kan het nog echt wel moeilijk voor hem worden maar in free air is die Mercedes gewoon heel moeilijk te verslaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat ze in qualifying voor 1 rondje meer motorvermogen hebben? Ik heb ene Max Verstappen toch echt Hamilton gewoon op de baan zien inhalen vorig jaar, toen ook iedereen riep dat Mercedes superieur was. Voorlopig alleen maar een aanname van je.
Je weet dat autoracen niet alleen maar om motorvermogen gaat, he? Zo zijn er ook bronnen die zeggen dat Red Bull wederom het beste chassis heeft. Het is leuk als je hard rechtdoor kunt rijden, maar in de meeste circuits zitten ook bochten.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 17:55 schreef Tarado het volgende:
geen zin om alle bronnen voor je op te zoeken maar laat ik het dan maar een publiek geheim noemen dat Mercedes en het meeste vermogen heeft en ook nog eens het meeste rendement uit een kg brandstof haalt,
Ook vandaag reden ze een rondje maar ik hoop echt dat jij gelijk krijgtquote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je weet dat autoracen niet alleen maar om motorvermogen gaat, he? Zo zijn er ook bronnen die zeggen dat Red Bull wederom het beste chassis heeft. Het is leuk als je hard rechtdoor kunt rijden, maar in de meeste circuits zitten ook bochten.
Anyway, jij mag heilig overtuigd zijn van de superioriteit van Mercedes, aan de hand van wat ik vandaag gezien heb, ben ik dat niet. Morgen weer verder.
Ik snap dat mensen de moed er in willen houden, maar op de circuits met veel rechte stukken gaat Hamilton gewoon makkelijk wegrijden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook vandaag reden ze een rondje maar ik hoop echt dat jij gelijk krijgt
In dit hybride tijdperk is motor vermogen HEEL belangrijk. Vandaar dat Mercedes al 4 keer kampioen is en waarschijnlijk dit jaar weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je weet dat autoracen niet alleen maar om motorvermogen gaat, he? Zo zijn er ook bronnen die zeggen dat Red Bull wederom het beste chassis heeft. Het is leuk als je hard rechtdoor kunt rijden, maar in de meeste circuits zitten ook bochten.
Anyway, jij mag heilig overtuigd zijn van de superioriteit van Mercedes, aan de hand van wat ik vandaag gezien heb, ben ik dat niet. Morgen weer verder.
Alleen maar een aanname.quote:
Er stond toch waarschijnlijk ? Het seizoen is nog lang maar het ziet er gewoon weer goed uit voor Mercedes.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Alleen maar een aanname.
Ik vind 'niet de beste' wel wat overtrokken. Met een net iets mindere auto kan het ook wel lukken, maar dan moet je dat als coureur wel kunnen compenseren. Betrouwbaarheid is wel cruciaal. Als jij een race of 4-5 meer uitvalt vanwege materiaalpech dan een concurrent dan kun je het in mijn ogen wel vergeten.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen de moed er in willen houden, maar op de circuits met veel rechte stukken gaat Hamilton gewoon makkelijk wegrijden.
Zijn partymode zorgt voor pole en daarna kan niemand hem bijhouden.
Op de circuits waar snelheid er wat minder toe doet en het chassis en rijderskwaliteit belangrijker worden, kunnen Ferrari en RedBull er wel wat van maken, misschien.
Maar zoals Verstappen zelf al zei:"uitgesloten dat je kampioen wordt als je niet de beste auto hebt."
Zoals we vorig jaar zagen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind 'niet de beste' wel wat overtrokken. Met een net iets mindere auto kan het ook wel lukken, maar dan moet je dat als coureur wel kunnen compenseren. Betrouwbaarheid is wel cruciaal. Als jij een race of 4-5 meer uitvalt vanwege materiaalpech dan een concurrent dan kun je het in mijn ogen wel vergeten.
Gebaseerd op 1 kwalificatie?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:36 schreef Sjemmert het volgende:
Er stond toch waarschijnlijk ? Het seizoen is nog lang maar het ziet er gewoon weer goed uit voor Mercedes.
Dat niemand hem bij kan houden zal wel meevallen. In de long runs gisteren zaten ze dicht bij elkaar. Er voorbij komen is wat anders.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen de moed er in willen houden, maar op de circuits met veel rechte stukken gaat Hamilton gewoon makkelijk wegrijden.
Zijn partymode zorgt voor pole en daarna kan niemand hem bijhouden.
Op de circuits waar snelheid er wat minder toe doet en het chassis en rijderskwaliteit belangrijker worden, kunnen Ferrari en RedBull er wel wat van maken, misschien.
Maar zoals Verstappen zelf al zei:"uitgesloten dat je kampioen wordt als je niet de beste auto hebt."
Dat mag jij vinden, Max Verstappen is het niet met je eens. Althans, zijn uitspraak gaf niet de ruimte die jij wel neemt.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind 'niet de beste' wel wat overtrokken. Met een net iets mindere auto kan het ook wel lukken, maar dan moet je dat als coureur wel kunnen compenseren. Betrouwbaarheid is wel cruciaal. Als jij een race of 4-5 meer uitvalt vanwege materiaalpech dan een concurrent dan kun je het in mijn ogen wel vergeten.
Het ligt inderdaad ook aan de context. Deze drie coureurs zijn in mijn ogen wel in staat om een klein voordeel in materiaal maximaal uit te nutten, maar als VER en RIC niet beiden 6-7 keer uitvallen, dan eindigen ze afgelopen seizoen gewoon boven RAI bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, Max Verstappen is het niet met je eens. Althans, zijn uitspraak gaf niet de ruimte die jij wel neemt.
Maar in de praktijk zal een paar procent minder performance misschien wel door een rijder gecompenseerd kunnen worden. Zet mij in een Mercedes en ik word geen kampioen, maar de verschillen tussen de beste rijders bij de top 3 teams zijn klein en wat je dus met een mindere auto kunt compenseren als je beter bent daarmee ook.
Vettel, Hamilton en Verstappen doen weinig voor elkaar onder en dan is een mindere auto gewoon funest.
Maar het meeste motorvermogen betekent niet automatisch de 'beste' auto. Dan had Ferrari tussen 1979 en 1997 wel wat meer races gewonnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:27 schreef BadderHaring het volgende:
Maar zoals Verstappen zelf al zei:"uitgesloten dat je kampioen wordt als je niet de beste auto hebt."
De 4 voorgaande seizoenen. Wintertests, 3 vrije trainingen en 1 kwalificatie. Dat is wat we gezien hebben dus dat is waar we conclusies uit kunnen trekken. De rest is gebaseerd op hoop. Ik hoop net zo hard als jij dat RBR en Ferrari een vuist kunnen maken tegen Mercedes. Maar vooralsnog lijkt Mercedes er gewoon weer te staan. Morgen kunnen we gaan zien hoe de verhoudingen in race pace liggen. Verwacht dat het dan dichter bij elkaar zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op 1 kwalificatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |