SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat is waar idd, maar toch, zoveel roeien is nietsquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind roeien niet per se erg. Beter dan hardlopen, assaultbike, skie-ding.
Ik krijg vooral last van m'n kont en benenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wow, ik kan me voorstellen dat je hiervan kapot bent! Kan je je armen nog wel bewegen?
Oeeh ga ik die even proberenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Simple Workout Log! Als je een oefening selecteert kun je sets invullen van X reps met Y gewicht, één tabblad verderop is je geschiedenis (incl data) en nog één tabje verderop is een grafiekje van je vooruitgang te zien. Het is ook allemaal te exporteren naar excel, als je fancy'ere grafiekjes wil, en ze hebben ook een website die synct met de app.
Gratiesj.
Ik moest lachen sorry.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
Zodat meer mensen nog vermaakt kunnen zijn:
Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.
'De warming up is single unders en daarna gaan we de dubbles oefenen!'
ktnxbye.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh in de categorie FML: mijn sportBH's zijn allemaal in de was, maar ik dacht, is roeien dus ik trek wel oude gewone bh aan die redelijk strak zit om de jetsers, da gaat prima.
ktnxbye.
Ja, wat ik wilde vragen, is dit nou wat je bij crossfit doet, of heb jij nog een PT?quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben een beetje kapot.
WOD:
Row 250 meters
Row 500 meters
Row 1,000 meters
Row 500 meters
Row 250 meters
Rest 1 minute between efforts.
Totale tijd incl 4 minuten rust: 15:19.
De eerste 250 meter ging in 51 seconde
single unders = gewoon touwtje springen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet niet wat single unders en dubbels zijn, maar nu wel dat je het niet zonder sportBH wil doen
[..]
Ja, wat ik wilde vragen, is dit nou wat je bij crossfit doet, of heb jij nog een PT?
En wanneer krijg je dan te horen wat je die dag gaat doen? Is dat compleet random? En hoe vaak ga je dan?
Ah kijk.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
single unders = gewoon touwtje springen.
dubble unders = 1x springen maar touwtje moet 2x rond.
Ik heb al 9 maand geen PT meer.
In theorie wil ik 4x gaan sporten per week. Op de website zelf, van onze club, kun je na 0:00 zien wat er de volgende dag gedaan wordt, maar er wordt dit schema gevolgd:
https://crossfit.com/workout/
van de officiele Crossfit alles. We lopen 2 weken achter dus in theorie kan ik 2 weken in het voren loeren. Daar waar op de site 'restday' staat worden zelf ingevuld door de coaches.
Dit was, toevallig, een heel erg op cardio-gerichte work-out, maar die zijn niet standaard, godzijdank.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
ktnxbye.
Al met al zijn we wel een uur bezig.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah kijk.
Maar dat zijn allemaal tamelijk korte routines, doe je dan ook nog andere dingen er bij? #DTV
Prima om mee te beginnen toch. Investeren in duurder kan altijd nog anders is het gewoon zonde van het geld.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteldRIP ditdatalles.
En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
Lijkt mij een prima begin.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Maar, mensen. Ik heb dus een BH en een paar goedkope hardlooppatta's besteldRIP ditdatalles.
En ja, ik weet dat ik eigenlijk naar de hardloopschoenenjuwelier moet, maar die drempel is nog te hoog, dus ik begin even zo met een homoschema. Mocht ik het onverwacht toch leuk gaan vinden investeer ik in beter.
go go go SQ!quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh lastig idd. Wat voor pijn heb je in je schouders? Ik heb erg veel last van mijn rechter schouder. Voor maandag ook afspraak gemaakt bij de huisarts.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
go go go SQ!
Ik ga na de wintersport ook weer beginnen![]()
en dan ga ik voor evy naar 5 km toe .. ik heb er best zin in, ik hoop alleen dat m'n lichaam het gaat trekken.. momenteel erg veel last van mijn schouders.. en dan is het met mijn voorgevel ook niet een goed idee om te gaan hardlopen![]()
![]()
Homoschema?quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, 1 minuut rennen 3 minuten wandelen enzo. Want ik kan echt niks joh.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Homoschema?![]()
Maarreh... you go girl! Zet hem op!
"If all you can do is crawl; Start crawling."quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, 1 minuut rennen 3 minuten wandelen enzo. Want ik kan echt niks joh.
Ja, leuk, ha ha. Maar ik heb géén idee wat je precies gedaan hebtquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:47 schreef Lonaa het volgende:
ktnxbye.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil net zeggen! Héél goed hoor, mlb!quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is al een heel mooi gewichtsverlies dan Missladybug, in 3 maanden tijd!![]()
Bij notes kun je zetten wat je wil, maar dat is helaas niet per set. Je kunt er wel gewoon iets inzetten als "s3r6 failed", en dan voor set 3 maar 5 reps echt invullen, bijvoorbeeld. Je kunt zoveel in "notes" neerzetten als je wil.quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Kan ik in die Workout Log ook aangeven dat een rep is mislukt?
Besloten enkel de echte reps erneer te zetten. En dan in m'n kladblok ook de failsquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:17 schreef Sarasi het volgende:
Bij notes kun je zetten wat je wil, maar dat is helaas niet per set. Je kunt er wel gewoon iets inzetten als "s3r6 failed", en dan voor set 3 maar 5 reps echt invullen, bijvoorbeeld. Je kunt zoveel in "notes" neerzetten als je wil.
Ook een optie.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Besloten enkel de echte reps erneer te zetten. En dan in m'n kladblok ook de fails
Als je altijd een vast aantal reps doet, dan valt een fail toch op als het getal afwijkt?quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Besloten enkel de echte reps erneer te zetten. En dan in m'n kladblok ook de fails
Geen idee hoe de grafieken eruit zien. Maar mijn trainingen staan zelden vastquote:Op donderdag 22 maart 2018 15:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je altijd een vast aantal reps doet, dan valt een fail toch op als het getal afwijkt?
Oh oké. Jij doet dus niet iedere keer dat je <oefening> doet X x Y reps?quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe de grafieken eruit zien. Maar mijn trainingen staan zelden vast
Meestal is de inzet wel 5x5 of 3x8 of 5x1, maar we willen er wel eens vanaf wijken omdat 't net wat anders loopt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:26 schreef hugecooll het volgende:
Oh oké. Jij doet dus niet iedere keer dat je <oefening> doet X x Y reps?
okok :0quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal is de inzet wel 5x5 of 3x8 of 5x1, maar we willen er wel eens vanaf wijken omdat 't net wat anders loopt.
En elke training is anders, dus ook de opzet.
PT he, houdt het wat divers
ja men sorry, ik zit half in vergaderingquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Tsssk, SQ, ik hele post voor je gemaakt met filmpjes alles, geen reactie![]()
Even lijstje:
O: tunamelt
S: die roeishit.
L: platbrood met beetje gehakt, tomaat, ui, salade = gematigd gezonde turkse pizza
D: daghap. Ik zag bavette met aardappelsEr gaat vast een drankje bij.
T: Iets.
Weet ik ook wel. Ik moest ff porren en compliment hengelen want ik heb dikke plofbuik en dat voelt naar.quote:Op donderdag 22 maart 2018 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja men sorry, ik zit half in vergaderingik ga zo kijken en reageren en shit! Ik waardeer het wel hoor!!
Veel programma's scheelt dat ook per week.quote:Op donderdag 22 maart 2018 15:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh oké. Jij doet dus niet iedere keer dat je <oefening> doet X x Y reps?
Hmmmkayquote:Op donderdag 22 maart 2018 16:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Veel programma's scheelt dat ook per week.
Bedoel je dat je zwaarder wil ontbijten of dat je er een complete maaltijd bij zoekt?quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:32 schreef Pinuts het volgende:
Pff... Ik merk echt dat sinds ik werk dat ik echt meer honger heb. Alleen ontbijt nog niet helemaal gefixt. Eet op werk 1 pot kwark en heb smorgens eigenlijk nooit zin in brood. Moet iets zijn wat snel en makkelijk is, dus vanmorgen smoothie geprobeerd. Opzich prima te doen. Iemand hier ervaring met groente er doorheen gooien?
Eigenlijk gewoon tips voor een lekker snel en voedzaam ontbijt. Krijg nu meestal rond een uur of 10 weer honger. Maar dan heb ik mijn kwarkquote:Op donderdag 22 maart 2018 18:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Bedoel je dat je zwaarder wil ontbijten of dat je er een complete maaltijd bij zoekt?
Ik zou zeggen kwark met havermout als ontbijt en dan rond een uur of 10 iets voor tussendoor (desnoods ontbijt opdelen in 2en.)quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:44 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon tips voor een lekker snel en voedzaam ontbijt. Krijg nu meestal rond een uur of 10 weer honger. Maar dan heb ik mijn kwarkmaar at eerst altijd kwark. Maar om nu nog meer kwark te gaan eten is ook zo overdreven.
Oh, zie nu dat mijn post er een beetje onduidelijk staat. Om 10 uur eet ik dus mijn kwark (meestal zo'n 250 gram ) en dan rond 3 uur nog een keer 250 gram. Dus om dan nog meer kwark te gaan eten lijkt me beetje overdreven... Havermout is wel een goed ideequote:Op donderdag 22 maart 2018 18:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kwark met havermout als ontbijt en dan rond een uur of 10 iets voor tussendoor (desnoods ontbijt opdelen in 2en.)
Sterktequote:Op donderdag 22 maart 2018 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik ga lesje 1 van Evy doen. Toen ik dat de vorige keer deed had ik die middag mijn laatste sigaret opgerookt en lag ik na 1 minuut bijna te sterven. Ben benieuwd of het me nu iets beter vergaat
quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou ik ga lesje 1 van Evy doen. Toen ik dat de vorige keer deed had ik die middag mijn laatste sigaret opgerookt en lag ik na 1 minuut bijna te sterven. Ben benieuwd of het me nu iets beter vergaat
Dat kan, maar dan moet ik een half open bak kwark meenemen naar kantoor (voor smiddags) met het gevaar dat hij open gaat in mijn tasquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
En je kwark als ontbijt eten en om 10 uur iets anders eten is geen optie?
of je schept het even over in een goed afsluitbaar bakje. Zo kun je wel redenen bij elkaar verzamelen jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet ik een half open bak kwark meenemen naar kantoor (voor smiddags) met het gevaar dat hij open gaat in mijn tas
En?quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
(Lurker hier...)quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:45 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Oh, zie nu dat mijn post er een beetje onduidelijk staat. Om 10 uur eet ik dus mijn kwark (meestal zo'n 250 gram ) en dan rond 3 uur nog een keer 250 gram. Dus om dan nog meer kwark te gaan eten lijkt me beetje overdreven... Havermout is wel een goed idee
Die staat ook op mijn lijstje met dingen die ik potentieel zou willen lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké dat ging echt veel beter dan een paar weken geleden.
En klopt idd wat jullie zeggen. Als mijn schenen lief blijven wil ik in oktober weer de cityrun lopen tijdens de marathon van Eindhoven. (Mochten er niet iets specifieke anders tussen komen) Dat was zo'n leuk sfeertje. En ik voelde me toen ter tijd zo ontzettend goed.
Die is zo leuk met bandjes en over stratumseindquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:01 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn lijstje met dingen die ik potentieel zou willen lopen.
Body & Fit hebben ‘Fine oats’, dat is gewoon meel. Echt heel fijn voor warme pap. Mijn favo:quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
(Lurker hier...)
Wat ik lekker vind en best vind vullen is een havermoutpap met appel en kaneel. 200ml melk, 40g havermout, halve appel, 10g rozijnen en wat kaneel. Kan ook met ander (diepvries)fruit als je dat lekkerder vind. Ik maak het dan in 1x voor twee dagen (dus die hoeveelheden verdubbelen) en bewaar het dan in de koelkast. Sommige mensen vinden het juist warm lekker, ikzelf vind het alleen lekker na een nacht in de koelkast (structuur is dan wat fijner vind ik).
Leuk doelquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké dat ging echt veel beter dan een paar jaar geleden.
En klopt idd wat jullie zeggen. Als mijn schenen lief blijven wil ik in oktober weer de cityrun lopen tijdens de marathon van Eindhoven. (Mochten er niet iets specifieke anders tussen komen) Dat was zo'n leuk sfeertje. En ik voelde me toen ter tijd zo ontzettend goed.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 20:53 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet ik een half open bak kwark meenemen naar kantoor (voor smiddags) met het gevaar dat hij open gaat in mijn tas
is dat die run die dóór de gebouwen heen gaat? Want die is niet (meer) tijdens de marathon volgens mij. Vriendin heeft 'm in december gelopen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké dat ging echt veel beter dan een paar jaar geleden.
Warm is zo veel beter voor het gevoel van comfort food.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:03 schreef Rauw. het volgende:
Warme pap.![]()
Ik vind havermout alleen lekker als het minimaal 2 uur in de yoghurt heeft liggen soaken.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2018 07:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat die run die dóór de gebouwen heen gaat? Want die is niet (meer) tijdens de marathon volgens mij. Vriendin heeft 'm in december gelopen.
Mijn weegschaal was lief, 79,7
Jaaaaa!! Welkom aan deze kant van de streepquote:
Ja absoluut hoor! Spierballen, borstspieren zichtbaar (moet ik nog mee gaan oppassenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:18 schreef Madivi het volgende:
Sunny, misschien niet zoveel kwijt maar vast wel zonder kleding een stuk beter gevormd dankzij al dat sporten!
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja absoluut hoor! Spierballen, borstspieren zichtbaar (moet ik nog mee gaan oppassen), muffintop is verdwenen, achterlijke spierontwikkeling op mijn schenen en dat verticale streepje tussen de packs is zichtbaar onder mijn middenrif
![]()
Alleen kont-heupen blijven wat achter.. dus
Haha ja buik ook.. die raak ik ook nooit meer kwijt, dat is gewoon een genetisch bepaald kussentje. Er zijn topsportsters die nog zo 'droog' kunnen zijn en toch dat kussentje hebben..ik heb me daar bij neergelegd. Er is 8cm af en dat is al heel watquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:25 schreef Madivi het volgende:
[..]en ja helaas ook dat volgt gewoon lekker zn eigen plan allemaal. Net als afvallen. Mn buik negeert het lijnen gewoon.
op hormonen ja. Ik ben gestopt met de nuvaring want daardoor viel mijn haar (onherstelbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat is wel heftig, sauvignon, 4 kilo! In hoeveel tijd? Reageert jouw lichaam altijd zo extreem op je cyclus?
misschien een stomme opmerking hoor, maar waarom geen condooms als je zo heftig reageert op al die anticonceptie?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:43 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
op hormonen ja. Ik ben gestopt met de nuvaring want daardoor viel mijn haar (onherstelbaar) uit. Nu een koperspiraal en dat is ook weer een heel ander verhaal. Sinds ik die heb hou ik veel vocht vast en heb ik echt superpijnlijke borsten en ben ik heel heftig ongesteld.
Maar dit was zo'n beetje de laatste optie.
oh en daarna valt mijn gewicht wel weer lekker een paar kilo omlaagelk nadeel...
Nooit last van gehad hoor. Maar goed, ik hoor 'm vaker.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou echt niet enkel seks met condoom willen hebben. Vind dat zo'n moodkiller / gedoe![]()
Als je bezig bent, moet ie er gewoon simpel in kunnen, zonder gedoe erbij.
Je zult het vast wel als "grapje" bedoelen, maar van dit soort mannenpraat gaan m'n haren altijd zo ontzettend overeind staan. Je moest eens weten wat al die anticonceptie met een lichaam doet. En de verantwoordelijkheid wordt altijd bij de vrouw gelegd, die moet zich maar vol hormonen pompen omdat het anders niet lekker neukt. Brrr. Sorry, hele heftige allergie-zone dit.quote:
Als je het niet doet om kinderen te maken, is het hele doel toch ook dat het lekker is?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
Je zult het vast wel als "grapje" bedoelen, maar van dit soort mannenpraat gaan m'n haren altijd zo ontzettend overeind staan. Je moest eens weten wat al die anticonceptie met een lichaam doet. En de verantwoordelijkheid wordt altijd bij de vrouw gelegd, die moet zich maar vol hormonen pompen omdat het anders niet lekker neukt. Brrr. Sorry, hele heftige allergie-zone dit.
"Omdat het niet lekker neukt."quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je zult het vast wel als "grapje" bedoelen, maar van dit soort mannenpraat gaan m'n haren altijd zo ontzettend overeind staan. Je moest eens weten wat al die anticonceptie met een lichaam doet. En de verantwoordelijkheid wordt altijd bij de vrouw gelegd, die moet zich maar vol hormonen pompen omdat het anders niet lekker neukt. Brrr. Sorry, hele heftige allergie-zone dit.
Yup, standaard elke vrijdag. Al neem ik meestal een half haantje.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:31 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Je collega's gaan lunchen met patat? Slim ja..
Mirena rules idd! Niet meer ongesteldquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik reageer gelukkig goed op Mirena, maar anders was het heel simpel hoor: gewoon condooms. En een vent die daar niet mee om kan(wil) gaan, flikkert maar lekker op dan.
Ik wil ze de kost niet geven die die verantwoordelijkheid vertikken te nemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
"Omdat het niet lekker neukt."![]()
Volgens mij is het nog altijd om een kind te voorkomen, nietwaar?
Joh, je draagt er samen verantwoordelijkheid voor.
Dan ben je er zelf ook nog bij als het goed is.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil ze de kost niet geven die die verantwoordelijkheid vertikken te nemen.
Als ik dit zou zeggen over een vrouw dan was ik een klootzak die gevoelens en hormonen niet serieus nam.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
En een vent die daar niet mee om kan(wil) gaan, flikkert maar lekker op dan.
wtf, elke vrijdag.. bij een snackbar ofzo?! Hahah, ik heb ook weleens ergens stage gelopen waar ze 1x in de week gingen lunchen, maar dat was dan op zich nog wel gezond qua keuzes.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, standaard elke vrijdag. Al neem ik meestal een half haantje.
[..]
Mirena rules idd! Niet meer ongesteld
absoluut. Maar waarom moet de vrouw dan vol hormonen?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
"Omdat het niet lekker neukt."![]()
Volgens mij is het nog altijd om een kind te voorkomen, nietwaar?
Joh, je draagt er samen verantwoordelijkheid voor.
Sowieso altijd met buiten relaties. Dat heeft niks met anticonceptie te maken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan ben je er zelf ook nog bij als het goed is.
Nee, dat wordt bezorgd bij het bedrijf. En broodjes en vroeger ook pizza's en chinees enzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:36 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
wtf, elke vrijdag.. bij een snackbar ofzo?! Hahah, ik heb ook weleens ergens stage gelopen waar ze 1x in de week gingen lunchen, maar dat was dan op zich nog wel gezond qua keuzes.
Waarom moet ik persé met condoom neuken? Dat is toch shit die je af kan stemmen, als je in ieder geval praat met je bedpartner.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
absoluut. Maar waarom moet de vrouw dan vol hormonen?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom moet ik persé met condoom neuken? Dat is toch shit die je af kan stemmen, als je in ieder geval praat met je bedpartner.
Zodra je merkt dat je mentaal en lichamelijk gewoon verandert door de pil/spiraal/ring/implantaat, dan is het wat mij betreft simpel hoor. Mijn gezondheid gaat voor "een wat minder gevoel".quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom moet ik persé met condoom neuken? Dat is toch shit die je af kan stemmen, als je in ieder geval praat met je bedpartner.
Waarom doen ze geen gezonde lunches?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt bezorgd bij het bedrijf. En broodjes en vroeger ook pizza's en chinees enzo.
Als je nagaat wat mijn collega's hier de hele week door etenhet verbaast me niets dat sommigen hier dikker worden
Gezond, de mannen hierquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:39 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Waarom doen ze geen gezonde lunches?
Pehehehe.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gezond, de mannen hier
Die schrikken al als je het uberhaupt hebt over groenten
Gewoon samen statistiekjes bestuderen en temperatuurgrafiekjes op de kalender bijhouden en zo nu en dan een weekje punnikenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is je recht. En als iemand moeite heeft dat te accepteren dan is dat voor hem iets om over na te denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra je merkt dat je mentaal en lichamelijk gewoon verandert door de pil/spiraal/ring/implantaat, dan is het wat mij betreft simpel hoor. Mijn gezondheid gaat voor "een wat minder gevoel".
hier doelde ik idd op. Als de vrouw er geen moeite mee heeft, prima. Maar als een vrouw ziek wordt door de anticonceptie dan gaat er iets niet goed lijkt me. Dát was mijn hele puntquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra je merkt dat je mentaal en lichamelijk gewoon verandert door de pil/spiraal/ring/implantaat, dan is het wat mij betreft simpel hoor. Mijn gezondheid gaat voor "een wat minder gevoel".
Dat doet mijn huidige bedpartner ook, maar dat laat ik aan haar omdat ik er serieus niets van begrijp.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon samen statistiekjes bestuderen en temperatuurgrafiekjes op de kalender bijhouden en zo nu en dan een weekje punniken
Zeker. Net als dat het mijn recht is om iemand de deur te wijzen als hij vindt dat een condoom moeten dragen zwaarder weegt dan mijn (mentale) gezondheid.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is je recht. En als iemand moeite heeft dat te accepteren dan is dat voor hem iets om over na te denken.
Je zegt echt precies hetzelfde als wat ik zeg maar dan vanuit een "ik ben een sterke vrouw en ik heb geen man nodig" hoek.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker. Net als dat het mijn recht is om iemand de deur te wijzen als hij vindt dat een condoom moeten dragen zwaarder weegt dan mijn (mentale) gezondheid.
Uhm, nee. Ik heb vooral geen klootzakken nodig.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je zegt echt precies hetzelfde als wat ik zeg maar dan vanuit een "ik ben een sterke vrouw en ik heb geen man nodig" hoek.
Nou met kans op zo'n chronische en dure SOA moeten die mannen ook eens nadenkenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:49 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Je hebt wel serieus van die mannen die perse zonder condoom willen ongeacht de wens van de vrouw. Die zijn niet goed. En vrouwen die daarmee akkoord gaan terwijl ze er niet achterstaan zijn ook niet helemaal lekker.
500kcal per uur, met condoom duurt langer dan zonder.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Afvallen:
Na seks met condoom ben je als vrouw lichter dan na seks zonder.
#omdenken
Ik ben best een diepe denker, maar aan de oppervlakte komt er meestal wel wat anders uitquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
je herpakt je goed, Rauw. En dat voor een vrijdagmiddag.
geen stomme opmerking hoor, en ook een harstikke logische vervolg. Alleen probeer je eerst nog een tussenstapje omdat zonder toch iets makkelijker is. En ik vooral pas achteraf na ga denken als ik echt opgewonden benquote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien een stomme opmerking hoor, maar waarom geen condooms als je zo heftig reageert op al die anticonceptie?
Ik lees altijd zoveel struggles over anticonceptie. Zelf gebruik ik al tien jaar alleen condooms en ik wil nooit meer anders.
Ik neem aan dat het niet erg is als er wel een kindje komt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:44 schreef Rauw. het volgende:
Dat doet mijn huidige bedpartner ook, maar dat laat ik aan haar omdat ik er serieus niets van begrijp.
ik zou voor 20 appels gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Oké, wat te doen.
Of
Een pak koekjes met choclade
Of
4 boterhammen eieren, bacon, ham en mayo.
Omdat ik nu ik naar huis ga langs de super kom en ondanks dat ik vol zit met wortel, komjommer en peer toch zijn heb in iets lekkers..quote:
Werkt ook goed om niet zwanger te wordenquote:Op vrijdag 23 maart 2018 13:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo chagrijnig van die hormonen niet normaal.
maar waarom dan meteen voor 1500 calorieën? Kun je niet iets lekkers kiezen met iets minder??quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik nu ik naar huis ga langs de super kom en ondanks dat ik vol zit met wortel, komjommer en peer toch zijn heb in iets lekkers..
Want emotieeter
En ik niet allebei wil doen
nee, want geen idee wat dan. En heb van alles al bedacht. Maar zovele diversiteit zit er niet in mijn eetpatroon omdat ik niet veel lekker vind.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar waarom dan meteen voor 1500 calorieën? Kun je niet iets lekkers kiezen met iets minder??
Kleine chocoladereep een optie?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik nu ik naar huis ga langs de super kom en ondanks dat ik vol zit met wortel, komjommer en peer toch zijn heb in iets lekkers..
Want emotieeter
En ik niet allebei wil doen
Ik zou niet weten hoe dat wél kan gebeuren?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet erg is als er wel een kindje komt?
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Werkt ook goed om niet zwanger te worden
ik lees uit je berichten dat jullie aan "periodieke onthouding" doen als anticonceptie?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat wél kan gebeuren?
Niet heel betrouwbaarquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dat wél kan gebeuren?
Je leest alleen dat zij dat heeft...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lees uit je berichten dat jullie aan "periodieke onthouding" doen als anticonceptie?
Dat staat nou niet bekend als de meest betrouwbare vorm. Ik ken een verhaal van iemand op Fok die daar 4 kinderen aan heeft overgehouden.
ja nee oké, dan is het goedquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zoveel manieren om niet zwanger te worden en toch plezier te hebben en ik zou m'n geld zetten op zo'n temperatuurding alleen.
Ik ben wel slimmer dan dat.
Wij hebben hier in Groningen een Wilde Slager, die maakt vleespakketjes van wilde zwijnen/herten/reeën/etc die van bosbeheer (ofzo) moeten worden afgeschoten in Nederland en Duitsland, en die dus anders "weggegooid" zouden worden. Misschien past zoiets meer bij je principes dan de supermarkt?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet persé afvalgerelateerd, maar wat een gehufter heb je in supermarkten met die (vlees)keurmerken zeg.
Backstory: ik eet voornamelijk vegetarisch, maar door derplijf weinig opties in vervanging, dus ik wil weer terug naar flexen, met als voorwaarde dat het een vlees een beetje een fatsoenlijke herkomst heeft.
Het valt mee, ben ik achter, er zijn er wel met in ieder geval het drie sterren beter leven-ding. Maar al die extra non-keurmerkjes erbij.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moet je niet in de supermarkt zijn vrees ik. Heb je geen biologische boerderijen in de omgeving die eigen vlees verkopen?
dus het wordt een broodje hartinfarct?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:57 schreef Cue_ het volgende:
In ieder geval geen koekjes gekocht of chocolade.
Misschien nof wel. Maar ga eerst voor vervroegd diner, doperwten en vlees (kom niet op de naam)quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus het wordt een broodje hartinfarct?
Hij doet ook workshops!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:56 schreef Rauw. het volgende:
Ziet er geweldig uit trouwens, volgende keer als ik in Grunn kom maar eens binnen lopen.
Hey, ik ken er iemand met 3quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik lees uit je berichten dat jullie aan "periodieke onthouding" doen als anticonceptie?
Dat staat nou niet bekend als de meest betrouwbare vorm. Ik ken een verhaal van iemand op Fok die daar 4 kinderen aan heeft overgehouden.
Goed initiatief!quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Groningen een Wilde Slager, die maakt vleespakketjes van wilde zwijnen/herten/reeën/etc die van bosbeheer (ofzo) moeten worden afgeschoten in Nederland en Duitsland, en die dus anders "weggegooid" zouden worden. Misschien past zoiets meer bij je principes dan de supermarkt?
ik las wilde slager en zag gelijk een hele drukke-armbewegende-hakkende slager voor me. Pas op. zeer wildquote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Groningen een Wilde Slager, die maakt vleespakketjes van wilde zwijnen/herten/reeën/etc die van bosbeheer (ofzo) moeten worden afgeschoten in Nederland en Duitsland, en die dus anders "weggegooid" zouden worden. Misschien past zoiets meer bij je principes dan de supermarkt?
Absoluut.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hahaha dat is waar. Beiden beter dan chocolade
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:31 schreef DrSauvignon het volgende:
[..]
ik las wilde slager en zag gelijk een hele drukke-armbewegende-hakkende slager voor me. Pas op. zeer wild
quote:
Vallen en opstaan hequote:Op vrijdag 23 maart 2018 16:12 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Bij mij gaat het weer met ups en downs. De ene week lukt het me perfect om me aan een gezond eetpatroon te houden. De andere week heb ik overal schijt aan en doe ik mijn resultaat van die week ervoor weer teniet
Maar trainen gaat iig wel lekker dus dat is positief
Dit wordt:quote:Op vrijdag 23 maart 2018 14:21 schreef Sarasi het volgende:
Mirena.Ik ben vandaag muurtjes aan het afwerken met m'n vriend, gezellig samen klussen met Dire Straits op de achtergrond. Voordeel is dat zelfs ik honger krijg van klussen!
O: twee boterhammen met goudsalami
T: glas melk
L: twee boterhammen met goudsalami
T: blokje pure chocolade
A: spareribs met uienringen (als vriend niet hoeft te werken), of dorade met scroppino (als 'ie wel moet werken)
Geen idee hoeveel kcal btw, krijg het op zo'n dag niet voor elkaar om te loggen. Zou niet eens weten welk brood we hebben.![]()
Hetzelfd hier, vanavond naar tapas restaurant met familiequote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Klaar![]()
En dan vanavond met heel de familie naar het pannenkoekenhuis
Oh Tapasquote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:31 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Hetzelfd hier, vanavond naar tapas restaurant met familie
Maar ik ga enigszins normaal eten en sowieso geen troep. denk ik 😱
Griek, altijd goedquote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:48 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond uit eten bij de Griek, mooi stuk vlees snel ik zo
. Ben zelf niet zo van de Griek. Maar vriendin wil graag.quote:
ik niet! *boks*quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Waarom gaat iedereen uit eten vandaag?
Ik niet hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Waarom gaat iedereen uit eten vandaag?
Dat denk ik. Is dat spul niet heel laxerend? Ik kon trouwens niet wijs uit de ingrediënten in het spaans. :’)quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Je man dacht: zo, ze is er toch niet, ik eet lekker shoarmaEn toen kwam je thuis
Maar wat absurd zeg, die suikervrije snoep. Zal dat opgeblazen gevoel van alle suikervervangers zijn
Gaat steeds beter. Is vorige week vrijdag geopereerd. Hij had er heel veel napijn van. Gisteren belde de chirurg, die wilde extra controle want de breuk zat heel veel aan het einde zat, dus was wat gecompiceerd. Toen bleek ook dat ze flink hebben moeten sjorren aan spieren en pezen om erbij te komen en dat verklaarde de flinke napijn ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:19 schreef Missladybug het volgende:
BE hoe gaat t met je man nu?
Hij had toch een ongeval gehad laatst?
jihoe!!quote:Op zondag 25 maart 2018 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Omg omg ik heb lesje 1 van "hardlopen voor mensen zonder botten" gewoon helemaal uitgelopen zonder te sterven wtf![]()
Heldin!quote:Op zondag 25 maart 2018 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Omg omg ik heb lesje 1 van "hardlopen voor mensen zonder botten" gewoon helemaal uitgelopen zonder te sterven wtf![]()
Goed zoquote:Op zondag 25 maart 2018 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
omg, wat goedquote:Op zondag 25 maart 2018 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
Kipdij (al dan niet met bot) met ontbijtspek, krieltjes, sjalotten, beetje witte wijn en bouillon, dragon..quote:Op zondag 25 maart 2018 16:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand goede gerechten voor een slowcooker?
ja, ik zocht een niet-kwetsende handicap en toen kwam ik hier op. Hardlopen voor mensen die écht niet kunnen rennen dusquote:Op zondag 25 maart 2018 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, wat goed(en wat is hardlopen voor mensen zonder botten, huh? heb ik iets gemist?
)
Mijn zelfgemaakte granolapoeder is opEn dat was de best thing ever voor ontbijt. Eens kijken of ik morgen tijd heb om nieuwe te maken. Het rook zo lekker tijdens het maken (en daarna blijft het spul zo lekker ruiken)
Het was heel erg gezellig.quote:Op zondag 25 maart 2018 17:18 schreef Hupje het volgende:
Was het een gezellig weekend, MwC?![]()
O: bood met speculoospasta
T: mango
L: brood met kaas/speculoospasta
T: reepje pompoentaart
A:
T:
Sow.. dat is meteen best pittig hoor voor een eerste 'les'quote:Op zondag 25 maart 2018 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik zocht een niet-kwetsende handicap en toen kwam ik hier op. Hardlopen voor mensen die écht niet kunnen rennen dus12x 1 minuut rennen, 2 minuten wandelen
Vind ik ook! Poeh, 12 minuten hardlopen (bij elkaar opgeteld huhquote:Op zondag 25 maart 2018 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Sow.. dat is meteen best pittig hoor voor een eerste 'les'extra goed gedaan dus zo zonder botten
Ga het morgen ochtend testenquote:Op donderdag 22 maart 2018 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
(Lurker hier...)
Wat ik lekker vind en best vind vullen is een havermoutpap met appel en kaneel. 200ml melk, 40g havermout, halve appel, 10g rozijnen en wat kaneel. Kan ook met ander (diepvries)fruit als je dat lekkerder vind. Ik maak het dan in 1x voor twee dagen (dus die hoeveelheden verdubbelen) en bewaar het dan in de koelkast. Sommige mensen vinden het juist warm lekker, ikzelf vind het alleen lekker na een nacht in de koelkast (structuur is dan wat fijner vind ik).
hoefde ook maar tien keer, maar was toen nog een eind van huis, dus heb er nog 2 gedaan.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goed hoor eerste week bij Evy loop je in totaal maar 10 minuten daadwerkelijk hard.
Haha ja dat zal wel ja. Maar komt vast helemaal goed.quote:Op zondag 25 maart 2018 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoefde ook maar tien keer, maar was toen nog een eind van huis, dus heb er nog 2 gedaan.
Ben nu al helemaal verzuurd
Ik vind het knap hoor!!quote:Op zondag 25 maart 2018 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoefde ook maar tien keer, maar was toen nog een eind van huis, dus heb er nog 2 gedaan.
Ben nu al helemaal verzuurd
Grappig hoe dat werkt. Ik kan juist alleen in de ochtend of middag lekker sporten. Als ik na het avondeten ga sporten dan lig ik na het douchen met koude rillingen een paar uur hyper wakker in bed.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:19 schreef Missladybug het volgende:
Vanochtend gebodypumpt. Ik ben niet gemaakt om te sochtends te sporten. De rest van de dag ben ik dan niet vooruit te branden.
Zelfde probleem hier. Heb nog een hele voorraad chocolade in de kast liggen. Maar ik heb ook de gewoonte van is het open dan moet het op. Dus het blijft voorlopig lekker dicht (hopelijk).quote:Op zondag 25 maart 2018 20:45 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Altijd als ik cadeautjes krijg, is t iets met eten of drankResultaat is dat ik nu 3 'luxe' paaseitjes op heb. toch moeilijk om vanaf te blijven dan. Brr. Slecht weekend qua eten achter de rug dus.
Haaa. Zeg m dat je dat helemaal niet wil.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn man kwam vandaag thuis. Ja ik was bij de Dirk en daar hadden ze nog wel witte paaseitjes. Dus ik heb maar twee zakjes meegenomen. Heb je straks ook nog wat..
Right.. Straks![]()
ben je zó los gegaan?quote:Op zondag 25 maart 2018 20:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb m'n weekresultaat ook weer verpest door 't weekend. Zonde..
het is het beginners schema van run2day.quote:Op zondag 25 maart 2018 20:19 schreef Missladybug het volgende:
SQ heldin!! Zou ook wat voor mij zijn. Hoe heet t programma?
Late O: yoghurt met havermoutmuesli bosbes.
L: twee bth magere kaas tomaat komkommer sla. Een bth filet american.
D: andijvie aardappel magere spekjes tartaar uit de oven.
Vanochtend gebodypumpt. Ik ben niet gemaakt om te sochtends te sporten. De rest van de dag ben ik dan niet vooruit te branden.
Het viel mee. 5 wijntjes, maar had niet gehoeven.quote:
Nee ik vind het echt heel lief. Heb maar een zakje bij mijn ouders gelaten haha.quote:Op zondag 25 maart 2018 21:05 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Haaa. Zeg m dat je dat helemaal niet wil.
alleen dat?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Paaseitjesze stonden bij mijn ouders op tafel.
12min hardlopen voor het eerst is reuze knap.
Mvc als je dat toch los gaat dan maar helemaal. Nieuwe wk nieuwe kansen.
Mijn lijstje gaat ook nergens over
Chips
Paaseitje
Kaasbroodje
Koekjes
Mini kitkat![]()
tis wel lief jaquote:Op zondag 25 maart 2018 21:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee ik vind het echt heel lief. Heb maar een zakje bij mijn ouders gelaten haha.
Dat ^^ Kan zonder problemen enorme hoeveelheden ongezond voer wegkanen.quote:
Hoe heb jij overgewicht gekregen? Teveel appels?quote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoveel troep eten zoals ferrari_rood post.. ik word al misselijk als ik het lees
https://speld.nl/2018/03/(...)s-met-zijn-vriendin/quote:Op zondag 25 maart 2018 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren om iets voor 2 uur 's nachts stukje gaan lopen. Tot 5 over 2 (lees: 3 uur zomertijd). Mijn fitbit maakte daar idd 72 minuten wandelen van(en netto 12 minuten actief).
quote:Op zondag 25 maart 2018 23:30 schreef hugecooll het volgende:
https://speld.nl/2018/03/(...)s-met-zijn-vriendin/
Moet ie in de pan al dik worden of pas als je het even laat rusten? Hij dikte namelijk niet echt in..quote:Op donderdag 22 maart 2018 23:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
(Lurker hier...)
makkelijk scoren zoquote:Op zondag 25 maart 2018 23:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ^^ Kan zonder problemen enorme hoeveelheden ongezond voer wegkanen.
Godzijdank ben ik niet van de categorie 'ik zo niet wéten waarom ik dik ben'
Gisteren om iets voor 2 uur 's nachts stukje gaan lopen. Tot 5 over 2 (lees: 3 uur zomertijd). Mijn fitbit maakte daar idd 72 minuten wandelen van(en netto 12 minuten actief).
Ik was benieuwd wat het er mee zou doenquote:
(Water)meloen-taartquote:Op maandag 26 maart 2018 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat het er mee zou doen
Heeft iemand nog een geniaal recept voor iets wat en gezond en laag in kcal is en wat ik kan maken/meebrengen naar een koffie/thee avond waar iedereen iets lekkers mee neemt. Als ik op healthy cake oid zoek dan krijg je heel veel vegan en gluten vrij en daar doe ik niet per se aanEn de brownies die ik een paar weken terug met zwarte bonen maakte waren ook niet echt geweldig. Het was het toch echt net niet. Ik zou ze niet meebrengen naar een avond met vriendinnen.
Nee, dat is niet raar! Op zich kan alles wat bij koffie & thee past wel.quote:Op maandag 26 maart 2018 07:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou idd ook proberen om niet in termen van "gebak" te denken. Of is dat een must?
Dat was de vorige keer ook zo. We hadden een shitload aan gebakjes, muffins, bonbons, koekjes, soesjes...quote:Op maandag 26 maart 2018 07:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar dan nog is het raar. Als je met 10 personen bij elkaar komt, iedereen moet iets lekkers meenemen en iedereen komt met gebak. Dan zit je toch met een hoeveelheid waar je een weeshuis van kunt voeden? Want in praktijk neemt iedereen dan ook voor 10 man mee
Ik zou het logischer vinden als om de beurt 1 persoon iets lekkers meeneemt.
Groentestengels met chilisausdip?quote:Op maandag 26 maart 2018 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar! Op zich kan alles wat bij koffie & thee past wel.
Ik vind dat meer bij een wijntje of biertje passenquote:Op maandag 26 maart 2018 08:13 schreef Sarasi het volgende:
Groentestengels met chilisausdip?Of eh, borrelballetjes van geitenkaas in een jasje van gehakte pistachenootjes?
Of crostini's met tomaatblokjesmeuk en wat balsamic azijn!
Ik zag laatst iets van cake op basis van yoghurt of zoiets. Dat schijnt dan weer gezonder te zijn dan met meel enzo. Effe googlen.quote:Op maandag 26 maart 2018 06:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat het er mee zou doen
Heeft iemand nog een geniaal recept voor iets wat en gezond en laag in kcal is en wat ik kan maken/meebrengen naar een koffie/thee avond waar iedereen iets lekkers mee neemt. Als ik op healthy cake oid zoek dan krijg je heel veel vegan en gluten vrij en daar doe ik niet per se aanEn de brownies die ik een paar weken terug met zwarte bonen maakte waren ook niet echt geweldig. Het was het toch echt net niet. Ik zou ze niet meebrengen naar een avond met vriendinnen.
In de pan dikt het al best wat in (kan best even duren, goed blijven roeren en dan komt er na een tijdje een soort omslagpunt dat het ineens een stuk dikker wordt) en na een tijdje in de koelkast is het nog wat meer ingedikt. Hopelijk bevalt de smaak je alsnog!quote:Op maandag 26 maart 2018 06:40 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Moet ie in de pan al dik worden of pas als je het even laat rusten? Hij dikte namelijk niet echt in..
Zoals ik al zei: te veel 'gewoon' eten waarbij ik niet de meest magere keuzes maak en hartige snacks, drankjes drinken en te weinig bewegen. Dagelijks (niet de drankjes, die in het weekend) en structureel dus..quote:Op zondag 25 maart 2018 23:21 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Hoe heb jij overgewicht gekregen? Teveel appels?
nou idd. Het idee dat ik daar koffie bij moet drinken bezorgt me al rillingenquote:Op maandag 26 maart 2018 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat meer bij een wijntje of biertje passen
Ik drink overal koffie bij.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou idd. Het idee dat ik daar koffie bij moet drinken bezorgt me al rillingen
1zakje paprika chips van 25 gramquote:Op zondag 25 maart 2018 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zoveel troep eten zoals ferrari_rood post.. ik word al misselijk als ik het lees
Dat gaat je lukken.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
2kg aangekomen dit weekend. Au...
Maar inderdaad, nu knop om en weer naar die 80 toe!
Als het voor handen was geweest, bijv op een feestje had ik waarschijnlijk het dubbele van het dikgedrukte deel ook wel gehaald.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
1zakje paprika chips van 25 gram
5 paaseitjes
1mini stroopwafel
1 zo’n klein paaskoekje met wit/geel je hebt ze ook met spikkels
Mini KitKat
2 crackers met jam
1kaasbroodje van de Lidl was niet lekker
1 muesli/rozijnen broodje
Rijst met witlof en Indiase kerrie
Halve appel en halve mandarijn
Griekse yoghurt met suiker
1 glas ranja
Voor de rest water
Dit was de hele dag
Het is teveel maar volgens mij niet echt extreem. Nu heb ik ook geen overgewicht meer. Maar dat wil ik wel graag zo houden.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het voor handen was geweest, bijv op een feestje had ik waarschijnlijk het dubbele van het dikgedrukte deel ook wel gehaald.![]()
Als ik eenmaal begin...
Maar hij mag dat niet meer ivm gewicht of ivm voedingsstoffen die een bepaald effect hebben op het lichaam?quote:Op maandag 26 maart 2018 10:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo ik ben bij de huisarts geweest voor schouder klachten. En toen ik over wat andere klachten ging vragen meteen een doorverwijzing gekregen voor de diëtiste.
Ik ga daar iig een keer praten. Maar mijn vader loopt ook bij een diëtist en die mag geen pasta, geen aardappelen enzo. Maar dat zoek ik niet ik wil juist normaal leren eten. Of handvatten hoe ik mijn vreet festivals onder controle kan krijgen![]()
Heeft me wel weet even wakker gemaakt dat wel.
dat is ineens een stuk minder qua troepquote:Op maandag 26 maart 2018 09:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
1zakje paprika chips van 25 gram
5 paaseitjes
1mini stroopwafel
1 zo’n klein paaskoekje met wit/geel je hebt ze ook met spikkels
Mini KitKat
2 crackers met jam
1kaasbroodje van de Lidl was niet lekker
1 muesli/rozijnen broodje
Rijst met witlof en Indiase kerrie
Halve appel en halve mandarijn
Griekse yoghurt met suiker
1 glas ranja
Voor de rest water
Dit was de hele dag
Nope omdat het dik makend zou zijn.. Maar in mijn ogen is dat niet iemand normaal leren eten.quote:Op maandag 26 maart 2018 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hij mag dat niet meer ivm gewicht of ivm voedingsstoffen die een bepaald effect hebben op het lichaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |