In heel Nederland betaal je je straks blauw aan extra belastingen voor windmolens en moet je als automobilist voorrang geven aan bakfietsenquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
GL in Helmond gaat van 2 naar 6 zetels en is nu de grootste.
Smoldersquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[ afbeelding ]
En de voorlopige uitslag in Tilburg. De populisten winnen hier...
Is dat niet vooral een kleine groep die een grote invloed heeft op de rest vanwege hun geschreeuw?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch heb je dat soort mensen ook heel veel bij rechten, maar rechtenstudenten zijn in mijn ervaring wel extreem politiek geëngageerd.
Ja, waar Asscher nu zit had Diederik moeten zijn. Een beetje tussenpausen en dan bij de volgende Tweede Kamer-verkiezingen een nieuwe leider zonder kabinetsverleden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was die verkiezing wel zijn idee?
Persoonlijk denk ik dat het beter was geweest als hij het grote verlies had geleden als lijsttrekker en dat een nieuw iemand de weg omhoog had kunnen inzetten.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:13 schreef Leandra het volgende:
In Leusden is D66 2 zetels kwijtgeraakt en heeft nieuwkomer SP 2 zetels.... verder is er niets veranderd
https://www.rtvutrecht.nl/ukiest/leusden/
Dat vraag ik mij nou ook wel eens af als ik er weer eens doorheen rij op de racefiets. Emmeloord is nog een bruisende plaats vergeleken met Leusden.quote:Wat houdt Leusden bezig?
Mooi man. Autoluwe wegen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
In heel Nederland betaal je je straks blauw aan extra belastingen voor windmolens en moet je als automobilist voorrang geven aan bakfietsen
Wut? Nee. Beetje rare reactie ook.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:14 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Is dat niet vooral een kleine groep die een grote invloed heeft op de rest vanwege hun geschreeuw?
Ach, denk dat er wel mee te besturen valt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:14 schreef Nintex het volgende:
Met Halsema als burgemeester is straks half Amsterdam gekraakt door stinkende ongeschoren hippies.
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 22-03-2018 om 00:15:56Lijst Smolders behaalt grote overwinning en wordt nummer één in Tilburg https://t.co/une61pR5Nz reageer retweet
Minder vrijwilligers?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom sommige kleine gemeentes zo enorm traag tellen terwijl steden als Haarlem en Enschede al binnen zijn.
Dat vind ik ook bijzonder ja. Texel was een uur eerder klaar dan Terschelling terwijl er drie keer zo veel mensen wonen en de opkomst gelijkwaardig is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom sommige kleine gemeentes zo enorm traag tellen terwijl steden als Haarlem en Enschede al binnen zijn.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op donderdag 22-03-2018 om 00:15:56Lijst Smolders behaalt grote overwinning en wordt nummer één in Tilburg https://t.co/une61pR5Nz reageer retweet
Nee, dat was het idee van Spekman maar Samsom ging erin mee. De optie die jij noemt is ook een goede inderdaad. De enige manier waarop een interne lijsttrekkersverkiezing positief kan uitwerken voor een partij is als er een grote diverse groep meedoet. Een tegen een is niets. Voorbeelden te over.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was die verkiezing wel zijn idee?
Persoonlijk denk ik dat het beter was geweest als hij het grote verlies had geleden als lijsttrekker en dat een nieuw iemand de weg omhoog had kunnen inzetten.
Leusden is gewoon de uitwijkgemeente van Amersfoort geworden, zoals Zoetermeer van Den Haag en Almere van Amsterdam is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik mij nou ook wel eens af als ik er weer eens doorheen rij op de racefiets. Emmeloord is nog een bruisende plaats vergeleken met Leusden.
GL+D66 heeft bijna een meerderheid, even afwachten op de uitslag.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Linkse coalitie zonder D66 is mogelijk in Amsterdam, denkt dat links daar voor gaat.
Of ze gebruiken dat om een betere onderhandelingspositie te krijgen als ze met D66 onderhanden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Linkse coalitie zonder D66 is mogelijk in Amsterdam, denkt dat links daar voor gaat.
Sky, je zinnen beginnen een beetje uit elkaar te vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:21 schreef skysherrif het volgende:
Groep de Mos blijkbaar ook helemaal niets met moskeen sluiten etc.
Goed voor Den Haag dit dat de Mos de PVV heeft overgenomen
Wordt lastig hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |