Ja, daar ben ik heel benieuwd naar.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:03 schreef Dwersdriever het volgende:
Referendumuitslag is toch ook interessant. Fijn dat het zo een succes is.
Echt? Leek me min of meer een vereiste bij Bestuurskunde.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:51 schreef skysherrif het volgende:
Zijn niet de meest politiek betrokken studenten maar toch.
Ja, maar waar ik het dan over had wat minderquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:04 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Echt? Leek me min of meer een vereiste bij Bestuurskunde.
Jij ook, slaap lekker.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:05 schreef Dwersdriever het volgende:
Nou, morgen vroeg op dus ik ga slapen. Dank allen voor een fijne verkiezingsdag.
Trustenquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:05 schreef Dwersdriever het volgende:
Nou, morgen vroeg op dus ik ga slapen. Dank allen voor een fijne verkiezingsdag.
Welterusten.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:05 schreef Dwersdriever het volgende:
Toch heb je dat soort mensen ook heel veel bij rechten, maar rechtenstudenten zijn in mijn ervaring wel extreem politiek geëngageerd.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar waar ik het dan over had wat minder
Bestuurskunde is voor een groot deel ook gewoon "ik wist niet zo goed wat ik moest studeren" studenten he en die zijn dan ook niet geinteresseerd in politiek, maar vinden dit lekker breed.
Mijn studie ook wel hoor als je dat met de gemiddelde student vergelijkt, maar niet zoals wij allemaal iig.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch heb je dat soort mensen ook heel veel bij rechten, maar rechtenstudenten zijn in mijn ervaring wel extreem politiek geëngageerd.
Dat moet een tegenvaller zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:08 schreef Houtenbeen het volgende:
PVV blijft uit de raad in Enschede
[ afbeelding ]
Hij heeft ooit in een interview gezegd dat zijn idealen het meest overeenkomen met het partijprogramma van GL inderdaad. Tja, ik vind dat ie de eer aan zichzelf had moeten houden en opstappen en niet de partij schade berokkenen met zo'n interne lijsttrekkersverkiezing.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Samsom was volgens mij zelfs ooit GL'er. Ik vind het nog steeds sneu hoe zijn politieke loopbaan is geëindigd.
Meevaller.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat moet een tegenvaller zijn.
HAHAquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
GL in Helmond gaat van 2 naar 6 zetels en is nu de grootste.
Was die verkiezing wel zijn idee?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:10 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Hij heeft ooit in een interview gezegd dat zijn idealen het meest overeenkomen met het partijprogramma van GL inderdaad. Tja, ik vind dat ie de eer aan zichzelf had moeten houden en opstappen en niet de partij schade berokkenen met zo'n interne lijsttrekkersverkiezing.
Alles meer dan 0% tegen is belachelijk veel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:02 schreef skysherrif het volgende:
Overigens, voor zo'n jonge studentikoze progressieve stad vind ik 60% nog wel laag bij het tegenkamp, wel lekkere opkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |