Brabant wordt ook helemaal rood.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Het rode blok DUCHT GEEN AIVD
![]()
Er is al wat blauw, dus deze stelling beoordelen wij van de VBL SC als ONWAAR.quote:
Mensen hier zijn de georganiseerde misdaad een beetje zat denk ik, daarom veel voor. En natuurlijk die oudjes.quote:
Utrecht?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
GL wordt hier wel heel groot Typisch.
Verhuizen. Nu het nog kan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
GL wordt hier wel heel groot Typisch.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Het rode blok DUCHT GEEN AIVD
![]()
nou, niet "niets", kijk bijvoorbeeld maar naar Sylvana, maar het is vaak wel minder erg dan rechts.quote:
013quote:
Hoe is de thee daar?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Nu op weg van partijbureau naar stadhuis.
Mwah. Dan wordt het BAARLE!quote:
Hef jezelf op.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd alsof ik al die netnummers uit mijn hoofd weet
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Bemieuwd wie er wint in de biblebelt
013 niet kennenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd alsof ik al die netnummers uit mijn hoofd weet
Ik heb een klein half jaar voor een bedrijf gewerkt waar je leaseauto's moest rondbrengen, heel vaak naar Harderwijk gemoeten, kut OV daar zegquote:
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een klein half jaar voor een bedrijf gewerkt waar je leaseauto's moest rondbrengen, heel vaak naar Harderwijk gemoeten, kut OV daar zeg
Je bent zelf een ramp.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.
Wel regelmatig goede acts ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
013 niet kennenEen van de beste poppodia van Nederland zit daar met dezelfde naam
.
Ook de bussen, moest van een industrieterrein nog naar het station weet ik nog, altijd net misgelopenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.
Beck komt binnenkort. Goeie liveact. (ik ben van de partij.)quote:
Yes. John West o.a.quote:
Ik dacht mij te herinneren dat hij een Scientology debiel is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beck komt binnenkort. Goeie liveact. (ik ben van de partij.)
Jijzelf ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat PvdA en CDA over 20 jaar niet meer bestaan..
En Denk de grootstequote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat PvdA en CDA over 20 jaar niet meer bestaan..
Ja.quote:
Klopt. Die gaan dan 's middags ook maar eens in het uur geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de bussen, moest van een industrieterrein nog naar het station weet ik nog, altijd net misgelopen
Denk e.d. zijn partijen die imploderen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Denk de grootste
Zou wat zijn MP Kuzu
welneequote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Denk de grootste
Zou wat zijn MP Kuzu
Ik denk dat ook van jouquote:
Die Turken/Mocro's planten zich anders in grotere gezinnen voortquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk e.d. zijn partijen die imploderen.
Ik denk hun ideologie, uitspraken en aantal stemmen maar ik kan ernaast zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Typisch het volgende:
waar komt die angst voor denk toch vandaan
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Denk de grootste
Zou wat zijn MP Kuzu
ah en daarmee worden ze straks ineens de grootste ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk hun ideologie, uitspraken en aantal stemmen maar ik kan ernaast zitten.
Dat grotere gezinnen valt dus wel weer mee, zodra ze hier 2/3 generaties zijn hebben ze bijna hetzelfde geboortecijfer als den witte hollander.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Turken/Mocro's planten zich anders in grotere gezinnen voort
Typisch doet weer betweterig, beter gaan slapen maatquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
wekker alweer over minder dan 6 uur
DAG
je zou bijna denken dat dp weer eens uit zijn nek zit te lullenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat grotere gezinnen valt dus wel weer mee, zodra ze hier 2/3 generaties zijn hebben ze bijna hetzelfde geboortecijfer als den witte hollander.
kom dan met feiten ipv loos geschreeuwquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Typisch doet weer betweterig, beter gaan slapen maat
sterkte LR welterustenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
DAG
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:52 schreef Typisch het volgende:
waar komt die angst voor denk toch vandaan
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
DAG
Jij had het over angst. Dat een dsudanig partij geen heel lang leven in het verschiet ligt ga ik ook wel vanuitquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
ah en daarmee worden ze straks ineens de grootste ofzo?
d66 -3%quote:
Zo versplinterd maat.quote:
Is niet zijn gemeente hequote:Op woensdag 21 maart 2018 22:59 schreef Befbekje het volgende:
SP de grootste in Enkhuizen..
Ben benieuwd naar het commentaar van JC in dezen..
Kaartjes geannuleerd. Dank voor de heads up.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht mij te herinneren dat hij een Scientology debiel is.
die heeft zijn praatje al gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:01 schreef napoleonfour het volgende:
Hilversum straft d666 ook.
Ben benieuwd naar tsar Alexander.
Sleutelstadgodenquote:D66 9 (was 12)
SP 3 (was 5)
VVD 5 (was 5)
PvdA 5 (was 5)
GroenLinks 8 (was 4)
CDA 4 (was 4)
PvdDieren 2 (was 1)
ChristenUnie 1 (was 1)
Partij Sleutelstad 2 (was -)
Over 2 jaar brons.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heeft zijn praatje al gedaan
blij met het zilver in veel gemeentes
hij is naar het stadhuis.quote:
In Leiden ook stabiel (lol)quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier
Na 25% blijven we stabiel
Zwaai even naar de camera.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bier
Na 25% blijven we stabiel
https://tilburglaatjehoren.nl/livequote:Op woensdag 21 maart 2018 23:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smolders verdubbeld zijn zetels toch? Niks mis mee.
SmoldersGod aan de macht.
Interessanter voor CDA om daarin de provincies te volgen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat vind jij van de prestaties van het cda?
This functionality is not supported on mobile devices.quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://tilburglaatjehoren.nl/live
Hij is aan het verliezen
Totale opkomstquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
This functionality is not supported on mobile devices.
Niet op je Macbook zittenquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
This functionality is not supported on mobile devices.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |