Brabant wordt ook helemaal rood.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Het rode blok DUCHT GEEN AIVD
![]()
Er is al wat blauw, dus deze stelling beoordelen wij van de VBL SC als ONWAAR.quote:
Mensen hier zijn de georganiseerde misdaad een beetje zat denk ik, daarom veel voor. En natuurlijk die oudjes.quote:
Utrecht?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
GL wordt hier wel heel groot Typisch.
Verhuizen. Nu het nog kan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
GL wordt hier wel heel groot Typisch.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Het rode blok DUCHT GEEN AIVD
![]()
nou, niet "niets", kijk bijvoorbeeld maar naar Sylvana, maar het is vaak wel minder erg dan rechts.quote:
013quote:
Hoe is de thee daar?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Nu op weg van partijbureau naar stadhuis.
Mwah. Dan wordt het BAARLE!quote:
Hef jezelf op.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd alsof ik al die netnummers uit mijn hoofd weet
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Bemieuwd wie er wint in de biblebelt
013 niet kennenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd alsof ik al die netnummers uit mijn hoofd weet
Ik heb een klein half jaar voor een bedrijf gewerkt waar je leaseauto's moest rondbrengen, heel vaak naar Harderwijk gemoeten, kut OV daar zegquote:
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een klein half jaar voor een bedrijf gewerkt waar je leaseauto's moest rondbrengen, heel vaak naar Harderwijk gemoeten, kut OV daar zeg
Je bent zelf een ramp.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.
Wel regelmatig goede acts ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
013 niet kennenEen van de beste poppodia van Nederland zit daar met dezelfde naam
.
Ook de bussen, moest van een industrieterrein nog naar het station weet ik nog, altijd net misgelopenquote:Op woensdag 21 maart 2018 22:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verbinding naar het noorden en zuiden is goed, maar naar Lelystad of Apeldoorn is een ramp idd.
Beck komt binnenkort. Goeie liveact. (ik ben van de partij.)quote:
Yes. John West o.a.quote:
Ik dacht mij te herinneren dat hij een Scientology debiel is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beck komt binnenkort. Goeie liveact. (ik ben van de partij.)
Jijzelf ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat PvdA en CDA over 20 jaar niet meer bestaan..
En Denk de grootstequote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ik denk dat PvdA en CDA over 20 jaar niet meer bestaan..
Ja.quote:
Klopt. Die gaan dan 's middags ook maar eens in het uur geloof ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook de bussen, moest van een industrieterrein nog naar het station weet ik nog, altijd net misgelopen
Denk e.d. zijn partijen die imploderen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Denk de grootste
Zou wat zijn MP Kuzu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |