quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Lot88 het volgende:
dillema 2: er staan een kastje in mijn logeerkamer met oa de printer. Eigenlijk wel handig want dat ding staat uit zicht. Maar er moet een logeerbed in de logeerkamer komen en dan is het wat krapjes. Maar die kast wil ik er niet helemaal uitgooien. Zal ik hem tijdelijk in mijn schuur zetten en als ik er ooit weer plek voor heb hem weer terug zetten?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die ga je echt nooit meer terug zetten
Binnen de lijntjes gekleurd?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Zo, weer aan mijn burgerplicht voldaan
Gewoon zo'n veldbed kopen. Uitklapbaar. Of zo'n uitvouwbaar matras. Ligt misschien voor geen meter maar dan ben jij geen ruimte kwijt aan een heel bed.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Lot88 het volgende:
dillema 2: er staan een kastje in mijn logeerkamer met oa de printer. Eigenlijk wel handig want dat ding staat uit zicht. Maar er moet een logeerbed in de logeerkamer komen en dan is het wat krapjes. Maar die kast wil ik er niet helemaal uitgooien. Zal ik hem tijdelijk in mijn schuur zetten en als ik er ooit weer plek voor heb hem weer terug zetten?
Mnquote:
dit is idd de bedoelingquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon zo'n veldbed kopen. Uitklapbaar. Of zo'n uitvouwbaar matras. Ligt misschien voor geen meter maar dan ben jij geen ruimte kwijt aan een heel bed.
Had je erop geniest?quote:
Slaapbankquote:
Ik ga nu.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Slimquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mnmoet wel t/m juli in dr appartement blijven wonen ivm 4daagse feesten
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tamponnetje gebruikt met inkleuren.
Maar wat moet je nou met een bank die je nooit gebruikt. Net zo'n ruimteslurper als een bed.quote:
ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |