dat icm die foto schreeuwt kindermisbruikquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jonkheer Just de la Paisières, nummer 3 op de kandidatenlijst van de LP woont sinds 2014 in Rijswijk. In zijn werkzame leven was hij geruime tijd directie- en staflid bij Center Parcs. Daarnaast vervult hij inmiddels al 43 jaar de functie van Honoraire Consul-Generaal van Costa Rica.
Waarom proef ik een negatieve ondertoon in je post?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat icm die foto schreeuwt kindermisbruik
ben depressiefquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom proef ik een negatieve ondertoon in je post?
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje, ben jij ook al met een nofap bezig?
Wil je kappen met liegen? Bedankt alvast. Bovendien is je obsessie met mij een beetje sneu aan het worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Scrummie een enorme miskoop (lol)
Bruno is een goede user.quote:
Heeft Tarado al zijn mening gegeven? Ik geloof alleen onze nestor m.b.t. medische dingen, hij is immers al het oudst hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gisteren uitgelegd voor het slapen gaan. Al met al hield ik het 5 minuten vol.
Daar is hij al een jaar mee bezig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee lukt me nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriendin ook sexy als ze werkt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin is echt sexy als ze werkt
Ga haar eens goede veeg geven vanavond
Lol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin is echt sexy als ze werkt
Ga haar eens goede veeg geven vanavond
vind ik leuk, likequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriendin ook sexy als ze werkt.
waar ga je heenquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:04 schreef Heubach het volgende:
Mooi treinreisje zo met dat avondrood in de sloot
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je kappen met liegen? Bedankt alvast. Bovendien is je obsessie met mij een beetje sneu aan het worden.
Staat er letterlijk makkerquote:Op maandag 5 februari 2018 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is tot nu toe gewoon een grote miskoop gebleken. Net als Amrabat. Uiteraard krijgen ze de kans het volgend seizoen beter te doen, maar vooralsnog is het gewoon helemaal niets. Net als Boetius overigens, al ging zelfs van hém gister meer dreiging uit dan van Larsson.
Auquote:
Typ heb je gratis ipad gamequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:08 schreef Typisch het volgende:
Scrummie kan beter over andere dingen posten dan politiek, voetbal en zijn mening.
Dan staat hij niet zo vaak voor lul.
Daarna is hij geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat ook letterlijk tot nu toe. En dat was op dat moment ook zo.
Hij begint nu wild om zich heen te slaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Tering Jantje, jullie zijn allemaal achterlijk.
Ah iedereen is gek behalve jij.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:09 schreef Scrummie het volgende:
Tering Jantje, jullie zijn allemaal achterlijk.
Niet gratis, maar doe gewoon Faster than Light.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Typ heb je gratis ipad game
En welke ps game zal ik kopen
Niet echt relevant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarna is hij geblesseerd geraakt.
Scrummiegod.
die is soms wel moeilijk sowh.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet gratis, maar doe gewoon Faster than Light.
Heb jij The Last of Us al gespeeld? Zo niet: die.
Sowieso.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah iedereen is gek behalve jij.
Okquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hey Ik heb afgelopen zondag the maze runner in de bios gezien. Prima filmpje man, niks mis mee.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb deel 1 en 2 niet gezien dus dat leek mij een beetje nutteloosquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Ik heb afgelopen zondag the maze runner in de bios gezien. Prima filmpje man, niks mis mee.
Die is toch al jaren geleden uitgekomen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Ik heb afgelopen zondag the maze runner in de bios gezien. Prima filmpje man, niks mis mee.
ah okay. Waren ook leukquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb deel 1 en 2 niet gezien dus dat leek mij een beetje nutteloos
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste deel bedoel ik hequote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren geleden uitgekomen?
Ja, echt een fantastische game.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef Scrummie het volgende:
The last of us grenst aan het geniale overigens. Lange lans is het met mij eens.
Zou wel tof zijn ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Die hele serie is meer dan prima![]()
Benieuwd of er nog een deel zal volgen wel
Mwah, nu wel een keer mooi geweest lijkt me.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens.
Die hele serie is meer dan prima![]()
Benieuwd of er nog een deel zal volgen wel
Dan zitten ze toch niet meer in de maze?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste deel bedoel ik he
kloptquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zitten ze toch niet meer in de maze?
Kreeg jij ook een chocolade paasei voor je stem?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, nu wel een keer mooi geweest lijkt me.
Komt de laatste tijd sowieso weinig goeds nog uit.
Genoeg ander moois te spelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat 2 pas volgend jaar komt
Al die Superhelden en Star Wars aids bahquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe ik überhaupt niet. Laatste gekochte game was Assasins Creed Origins en die moet ik nog uitspelen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Genoeg ander moois te spelen.
Heb echt niet meer genoeg tijd om alles te checken.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe vond jij die soort van Harry Potter film eigenlijk? Fantastic Beasts of zoquote:Op woensdag 21 maart 2018 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die Superhelden en Star Wars aids bah
Nee. Ik was ook belachelijk vroeg gaan stemmen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kreeg jij ook een chocolade paasei voor je stem?
Dit jaar ga je alleen voor red dead toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Genoeg ander moois te spelen.
Heb echt niet meer genoeg tijd om alles te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |