abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176969870
Ik blijf die Mahi een heerlijke speler vinden. Als je die voor een mooi prijsje kunt oppikken kun je Larsson mooi op 10 positioneren en Boetius ( :r) definitief laten banken.
blablablabla
pi_176969892
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:36 schreef Elan het volgende:
Ik blijf die Mahi een heerlijke speler vinden. Als je die voor een mooi prijsje kunt oppikken kun je Larsson mooi op 10 positioneren en Boetius ( :r) definitief laten banken.
Waaruit blijkt dat Larsson nou op 10 kan dan? Mist al het loopvermogen, doet geen reet, kan alleen maar iets met rechts lijkt, positioneel waardeloos.
pi_176969913
Larsson is tot nu toe gewoon een grote miskoop gebleken. Net als Amrabat. Uiteraard krijgen ze de kans het volgend seizoen beter te doen, maar vooralsnog is het gewoon helemaal niets. Net als Boetius overigens, al ging zelfs van hém gister meer dreiging uit dan van Larsson.
pi_176969960
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is tot nu toe gewoon een grote miskoop gebleken. Net als Amrabat. Uiteraard krijgen ze de kans het volgend seizoen beter te doen, maar vooralsnog is het gewoon helemaal niets. Net als Boetius overigens, al ging zelfs van hém gister meer dreiging uit dan van Larsson.
3 goals, 5 assists van Larsson in 1100 minuten in de Eredivisie. Dat is echt niet zo slecht hoor.
  maandag 5 februari 2018 @ 13:42:35 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176969985
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:36 schreef Elan het volgende:
Ik wil Jahanbaks al heel lang bij Feyenoord zien maar hadden ze moeten halen toen hij nog bij NEC zat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176970015
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat Larsson nou op 10 kan dan? Mist al het loopvermogen, doet geen reet, kan alleen maar iets met rechts lijkt, positioneel waardeloos.
Mwoah ben ik niet met je eens hij laat bij vlagen wel aardige dingen zien. Met name in de beker ook belangrijk met zijn goals. Mag nog wel iets beter wil je zijn transfersom rechtvaardigen maar hem als miskoop betitelen slaat weer enorm door.

De enige die structureel slecht op hij nou invalt of in de basis begint is is jouw grote vriend Boetius. Larsson trekt nu al constant naar binnen en heeft in het verleden ook op die positie gespeeld dus ik zou hem wel eens op 10 willen zien spelen.
blablablabla
pi_176970077
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik wil Jahanbaks al heel lang bij Feyenoord zien maar hadden ze moeten halen toen hij nog bij NEC zat.
De statistieken van die Mahi zijn gewoon geil Mikey. 40 wedstrijden 20 kools genot. Als hij bij ons de helft van dat rendement haalt is hij al een meer dan waardige opvolger voor De Boet.
blablablabla
pi_176970148
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

3 goals, 5 assists van Larsson in 1100 minuten in de Eredivisie. Dat is echt niet zo slecht hoor.
Qua cijfers niet nee.
pi_176970174
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Mwoah ben ik niet met je eens hij laat bij vlagen wel aardige dingen zien. Met name in de beker ook belangrijk met zijn goals. Mag nog wel iets beter wil je zijn transfersom rechtvaardigen maar hem als miskoop betitelen slaat weer enorm door.

De enige die structureel slecht op hij nou invalt of in de basis begint is is jouw grote vriend Boetius. Larsson trekt nu al constant naar binnen en heeft in het verleden ook op die positie gespeeld dus ik zou hem wel eens op 10 willen zien spelen.
Scoorde 3 keer tegen een amateurclub en 1 goal waar hij (eindelijk) een keer wél staat op te letten. Let nou maar eens op hem gedurende een hele wedstrijd. Hij brengt bizar weinig, kan alleen maar naar binnen draaien (en verspeelt dan de bal 9 van de 10 keer), laat *elke* keer zijn man lopen, loopt geen meter teveel als het balletje niet recht in zijn voeten gespeeld word, etc.
pi_176970186
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Qua cijfers niet nee.
Jij vond Elia en Berghuis geen goede buitenspelers voor Feyenoord terwijl je in Boetius wel wat zag.

Vind je het erg dat ik jouw mening over buitenspelers bestempel als "niet zo rullevant"? :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 13:53:35 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 13:54:48 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176970217
quote:

[..]

Bovendien creëert ie de meeste kansen, maar nee die moeten we er echt uithalen hoor!
pi_176970267
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Scoorde 3 keer tegen een amateurclub en 1 goal waar hij (eindelijk) een keer wél staat op te letten. Let nou maar eens op hem gedurende een hele wedstrijd. Hij brengt bizar weinig, kan alleen maar naar binnen draaien (en verspeelt dan de bal 9 van de 10 keer), laat *elke* keer zijn man lopen, loopt geen meter teveel als het balletje niet recht in zijn voeten gespeeld word, etc.
Ik let constant op hem. Samen met Berghuis en Nico is hij een van drie spelers waar veruit de meeste dreiging vanuit gaat.
blablablabla
  maandag 5 februari 2018 @ 13:58:40 #113
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176970285
quote:

[..]

Larsson doet het heel redelijk en gaat ook steeds wat beter voetballen (gister daargelaten, maar wie was er wel goed?). Larsson is een verademing tov Boëtius. Die heeft gisteren in 10 minuten laten zien waarom hij een enorme miskoop is. Deed werkelijk alles fout. Onbegrijpelijk dat hij is teruggehaald. Zonde van het geld.
pi_176970328
Boetius had je inderdaad nooit meer aan moeten beginnen, al was ie cheap. Zelfs gratis had je hem lekker moeten laten lopen.
blablablabla
  maandag 5 februari 2018 @ 14:02:29 #115
268491 fetX
pi_176970362
Boëtius wordt Bilal 2.0
pi_176970387
quote:
9s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:00 schreef Elan het volgende:
Boetius had je inderdaad nooit meer aan moeten beginnen, al was ie cheap. Zelfs gratis had je hem lekker moeten laten lopen.
Snap wel dat ze de gok namen.
pi_176970395
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij vond Elia en Berghuis geen goede buitenspelers voor Feyenoord terwijl je in Boetius wel wat zag.

Vind je het erg dat ik jouw mening over buitenspelers bestempel als "niet zo rullevant"? :+
Dat is niet waar. Elia vond ik geen reet toevoegen want die had ik vrij veel in Engeland zien spelen en was daar echt héél erg matig. Net zoals hij bij ons heel vaak heel erg matig was. Maar die is erg belangrijk geweest met goals en assits en dus moet ik mij stil houden :).

Berghuis is een ander verhaal, en daar sta ik nog wel achter; met zijn kwaliteiten zou hij, vooral in zijn eerste jaar, veel meer moeten brengen. En ondanks dat hij dit seizoen er gewoon ver boven uitsteekt qua goals en assists vind ik hem alsnog zeer zwak in balbezit. Zoveel balverlies, zoveel kansloze acties. Dat moet toch een stuk beter?

Maar goed, beide spelers had ik wel wat meer krediet/respect moeten geven voor hun prestaties, dat geef ik gelijk toe.

Over Boetius; alleen naar talent kijkend vind ik het nog steeds een geweldig talent (huhuhu). Bepaalde aannames of pasjes druipen het voetbal vanaf (dit geld ook voor Larsson overigens), en op basis daarvan had ik verwacht dat hij het wel zou redden, maar ja, hij is me behoorlijk tegengevallen en is dus ook een miskoop. Verder mag je uiteraard mijn mening wel of niet serieus nemen, dat geeft verder niets :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 14:04:38 ]
pi_176970421
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Bovendien creëert ie de meeste kansen, maar nee die moeten we er echt uithalen hoor!
Wie wil hem eruit halen dan? Ik geef alleen aan dat het een miskoop is.
pi_176970456
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Snap wel dat ze de gok namen.
Ik niet. Voor zo'n zelfde bedrag wellicht ietsje meer had je Mahi-god gekocht. Maher in de winterstop had ook prima geweest.

Deze totaalidioten doen niks en wachten lekker af. Lekker Toornstra weer in de basis week na week terwijl die al het hele seizoen dramatisch is GENOT.
blablablabla
pi_176970475
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wie wil hem eruit halen dan? Ik geef alleen aan dat het een miskoop is.
Je geeft nu zelfs aan bij voorkeur met miskopen in de basis te beginnen?
Scrummiegod.
blablablabla
pi_176970517
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat zegt me inderdaad helemaal niets. Net zoals beste speler van Nederland ook niet zoveel zegt. Zoals gezegd; leuk dat ie het daar zo goed doet, maar ik zou hem niet terug willen.
Nee, inderdaad. Feyenoord moet het hebben van de sterren uit Spanje en Engeland. _O-
pi_176970522
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:14 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Omdat er hard ingegrepen moet gaan worden op het middenveld komend seizoen. Weg met Vilhena, en eigenlijk kan El Ahmadi ook echt niet meer..
Vormer zou 1 van de opties zijn.
Vormer is niet gek. Die is daar de koning.
pi_176970533
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Je geeft nu zelfs aan bij voorkeur met miskopen in de basis te beginnen?
Scrummiegod.
Als er niemand beter is, ja dan wel ja. Denk even na Elan, met je domme hoofd.
pi_176970535
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef govie het volgende:

[..]

Belgische competitie is nog erger dan die van NL.
Is inmiddels niet meer zo joh. Verschil is klein.
pi_176970538
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Feyenoord moet het hebben van de sterren uit Spanje en Engeland. _O-
Dat staat er niet, infantiele idioot.
pi_176970562
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Laatste twee wedstrijden zie je hem nadrukkelijker ook zijn verdedigende werk opknappen en veel meer meters overbruggen.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:13:03 #127
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176970565
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Elia vond ik geen reet toevoegen want die had ik vrij veel in Engeland zien spelen en was daar echt héél erg matig. Net zoals hij bij ons heel vaak heel erg matig was. Maar die is erg belangrijk geweest met goals en assits en dus moet ik mij stil houden :).

Berghuis is een ander verhaal, en daar sta ik nog wel achter; met zijn kwaliteiten zou hij, vooral in zijn eerste jaar, veel meer moeten brengen. En ondanks dat hij dit seizoen er gewoon ver boven uitsteekt qua goals en assists vind ik hem alsnog zeer zwak in balbezit. Zoveel balverlies, zoveel kansloze acties. Dat moet toch een stuk beter?

Maar goed, beide spelers had ik wel wat meer krediet/respect moeten geven voor hun prestaties, dat geef ik gelijk toe.

Over Boetius; alleen naar talent kijkend vind ik het nog steeds een geweldig talent (huhuhu). Bepaalde aannames of pasjes druipen het voetbal vanaf (dit geld ook voor Larsson overigens), en op basis daarvan had ik verwacht dat hij het wel zou redden, maar ja, hij is me behoorlijk tegengevallen en is dus ook een miskoop. Verder mag je uiteraard mijn mening wel of niet serieus nemen, dat geeft verder niets :).
Is dat niet inherent aan een buitenspeler in de Eredivisie? Die Lozano van PSV heb ik vorige week woensdag ook de domste dingen zien doen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176970573
Scrummie slaat weer eens wartaal uit. Genot
pi_176970574
quote:
Larsson speelt juist eens een verrassende pass. Daar ligt het echt niet aan. Wel dat je hem verkeerd gebruikt.
pi_176970600
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef satecl het volgende:

[..]

Is dat niet inherent bij een buitenspeler in de Eredivisie? Die Lozano van PSV heb ik vorige week woensdag ook de domste dingen zien doen.
Dat hoort bij de positie van een buitenspeler. Hazard, Ronaldo, Robben, allemaal verliezen ze ook enorm veel de bal in een aanvallende actie. Hun taak is iets te proberen om de tegenstander te verrassen, balverlies hoort daar dan soms bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 14:14:56 ]
pi_176970601
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als er niemand beter is, ja dan wel ja. Denk even na Elan, met je domme hoofd.
Boetius er in? _O-
blablablabla
pi_176970614
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat staat er niet, infantiele idioot.
Je doet net of dé ster bij de koploper van België niet goed genoeg voor de nummer 5 in Nederland zou zijn. Rot ff op ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 14:15:57 ]
pi_176970621
quote:
10s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Boetius er in? _O-
Nee, want die is dus niet beter momenteel.
pi_176970626
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je doet net of de ster bij de koploper van België niet goed genoeg voor de nummer 5 in Nederland zou zijn. Rot ff op ofzo.
Rot zelf op.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:16:01 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176970629
quote:
Larsson moet echt nog wel beter, maar ik denk dat je hem even de tijd moet geven. Je ziet aan zijn acties en balgevoel dat hij écht goed is.

Amrabat ga ik pas over oordelen als hij meer dan 5 wedstrijden op rij heeft gespeeld. Ik vind hem vaak (niet altijd)een betere indruk achter laten dan Vilhena dit seizoen. Hij is sterker, sneller en zijn pass is beter.
pi_176970645
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef Typisch het volgende:
Scrummie slaat weer eens wartaal uit. Genot
Zit ik een heel verhaal te tikken, krijg je dit.

Zal nog eens ergens moeite insteken.
pi_176970653
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Larsson speelt juist eens een verrassende pass. Daar ligt het echt niet aan. Wel dat je hem verkeerd gebruikt.
Die pass tegen PSV direct na de 1-0, godverdomme wat was die genot _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
pi_176970677
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Larsson moet echt nog wel beter, maar ik denk dat je hem even de tijd moet geven. Je ziet aan zijn acties en balgevoel dat hij écht goed is.

Amrabat ga ik pas over oordelen als hij meer dan 5 wedstrijden op rij heeft gespeeld. Ik vind hem vaak (niet altijd)een betere indruk achter laten dan Vilhena dit seizoen. Hij is sterker, sneller en zijn pass is beter.
Volgens mij is Vilhena wel sneller.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:18:04 #139
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176970678
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook in de winterstop gelezen dat Larsson de meeste kansen gecreëerd heeft van de hele Eredivisie tot nu toe. Ik kan het alleen even niet meer terug vinden, volgens mij zeiden ze dat bij FoxSports.

Dan kan je hem geen miskoop noemen.
pi_176970680
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

SPOILER
Helaas gaat alles wel via het centrum.
pi_176970696
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Helaas gaat alles wel via het centrum.
Daarom zou ik kijken voor een linksbuiten en hem eens op 10 proberen. Volgens mij ligt daar meer zijn kracht dan aan de zijkant.
blablablabla
pi_176970710
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb ook in de winterstop gelezen dat Larsson de meeste kansen gecreëerd heeft van de hele Eredivisie tot nu toe. Ik kan het alleen even niet meer terug vinden, volgens mij zeiden ze dat bij FoxSports.

Dan kan je hem geen miskoop noemen.
Dat stond hier in het topic ja ik zocht het laatst ook op (louter om die vervelende Scrummie even de mond te snoeren) maar kan t niet weer vinden
blablablabla
pi_176970713
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Daarom zou ik kijken voor een linksbuiten en hem eens op 10 proberen. Volgens mij ligt daar meer zijn kracht dan aan de zijkant.
Ik geloof ook wel in Larsson op 10. Ik snap ook niet waarom loopvermogen zo'n enorm probleem is ineens met een elftal vol fysieke spelers om dat op te vangen. Het is toch een jonge gezonde topsporter en geen veteraan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2018 14:20:47 ]
  maandag 5 februari 2018 @ 14:20:33 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176970716
Larsson is geen miskoop hoor dan eerder Boetius.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176970753
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel in Larsson op 10. Ik snap ook niet waarom loopvermogen zo'n enorm probleem is ineens met een elftal vol fysieke spelers om dat op te vangen. Het is toch een jonge gezonde topsporter en geen veteraan.
Heb je op zitten letten de laatste jaren? De 'luie' nummer 10 bestaat niet meer. Je moet daar zo'n beetje het grootste motortje van de ploeg hebben. Gasten als Eriksen, KdB en zelfs een Ziyech lopen vaak het meeste van heel hun elftallen. Als Larsson dat zou kunnen: sure. Maar ik zie dat er niet aan af. :+
pi_176970757
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die hele aantijging slaat ook nergens op. Er zijn amper spelers met meer loopvermogen in de eredivisie dan Sam Larsson.
blablablabla
pi_176970766
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Die hele aantijging slaat ook nergens op. Er zijn amper spelers met meer loopvermogen in de eredivisie dan Sam Larsson.
Is dat zo?
  maandag 5 februari 2018 @ 14:24:36 #148
268491 fetX
pi_176970770
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Larsson is geen miskoop hoor dan eerder Boetius.
Larsson is (voorlopig) zeker geen miskoop.
pi_176970812
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nouja het is (nog) geen Ziyech maar dat hij een enorme drive heeft moge duidelijk zijn.
blablablabla
pi_176970842
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je op zitten letten de laatste jaren? De 'luie' nummer 10 bestaat niet meer. Je moet daar zo'n beetje het grootste motortje van de ploeg hebben. Gasten als Eriksen, KdB en zelfs een Ziyech lopen vaak het meeste van heel hun elftallen. Als Larsson dat zou kunnen: sure. Maar ik zie dat er niet aan af. :+
Internationaal ja. In Nederland moet dat toch nog kunnen? Is bij uitstek juist een competitie waar dingen kunnen waar je Europees gezien niet meer mee weg komt. Dat zeggen spelers die net in het buitenland gaan spelen ook. Ik kan het mis hebben hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')