Waaruit blijkt dat Larsson nou op 10 kan dan? Mist al het loopvermogen, doet geen reet, kan alleen maar iets met rechts lijkt, positioneel waardeloos.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:36 schreef Elan het volgende:
Ik blijf die Mahi een heerlijke speler vinden. Als je die voor een mooi prijsje kunt oppikken kun je Larsson mooi op 10 positioneren en Boetius () definitief laten banken.
3 goals, 5 assists van Larsson in 1100 minuten in de Eredivisie. Dat is echt niet zo slecht hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is tot nu toe gewoon een grote miskoop gebleken. Net als Amrabat. Uiteraard krijgen ze de kans het volgend seizoen beter te doen, maar vooralsnog is het gewoon helemaal niets. Net als Boetius overigens, al ging zelfs van hém gister meer dreiging uit dan van Larsson.
Ik wil Jahanbaks al heel lang bij Feyenoord zien maar hadden ze moeten halen toen hij nog bij NEC zat.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:36 schreef Elan het volgende:
Ik blijf die Mahi een heerlijke speler vinden. Als je die voor een mooi prijsje kunt oppikken kun je Larsson mooi op 10 positioneren en Boetius () definitief laten banken.
Mwoah ben ik niet met je eens hij laat bij vlagen wel aardige dingen zien. Met name in de beker ook belangrijk met zijn goals. Mag nog wel iets beter wil je zijn transfersom rechtvaardigen maar hem als miskoop betitelen slaat weer enorm door.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Larsson nou op 10 kan dan? Mist al het loopvermogen, doet geen reet, kan alleen maar iets met rechts lijkt, positioneel waardeloos.
De statistieken van die Mahi zijn gewoon geil Mikey. 40 wedstrijden 20 kools genot. Als hij bij ons de helft van dat rendement haalt is hij al een meer dan waardige opvolger voor De Boet.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil Jahanbaks al heel lang bij Feyenoord zien maar hadden ze moeten halen toen hij nog bij NEC zat.
Qua cijfers niet nee.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 goals, 5 assists van Larsson in 1100 minuten in de Eredivisie. Dat is echt niet zo slecht hoor.
Scoorde 3 keer tegen een amateurclub en 1 goal waar hij (eindelijk) een keer wél staat op te letten. Let nou maar eens op hem gedurende een hele wedstrijd. Hij brengt bizar weinig, kan alleen maar naar binnen draaien (en verspeelt dan de bal 9 van de 10 keer), laat *elke* keer zijn man lopen, loopt geen meter teveel als het balletje niet recht in zijn voeten gespeeld word, etc.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah ben ik niet met je eens hij laat bij vlagen wel aardige dingen zien. Met name in de beker ook belangrijk met zijn goals. Mag nog wel iets beter wil je zijn transfersom rechtvaardigen maar hem als miskoop betitelen slaat weer enorm door.
De enige die structureel slecht op hij nou invalt of in de basis begint is is jouw grote vriend Boetius. Larsson trekt nu al constant naar binnen en heeft in het verleden ook op die positie gespeeld dus ik zou hem wel eens op 10 willen zien spelen.
Jij vond Elia en Berghuis geen goede buitenspelers voor Feyenoord terwijl je in Boetius wel wat zag.quote:
Bovendien creëert ie de meeste kansen, maar nee die moeten we er echt uithalen hoor!quote:Op maandag 5 februari 2018 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
3 goals, 5 assists van Larsson in 1100 minuten in de Eredivisie. Dat is echt niet zo slecht hoor.
Ik let constant op hem. Samen met Berghuis en Nico is hij een van drie spelers waar veruit de meeste dreiging vanuit gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Scoorde 3 keer tegen een amateurclub en 1 goal waar hij (eindelijk) een keer wél staat op te letten. Let nou maar eens op hem gedurende een hele wedstrijd. Hij brengt bizar weinig, kan alleen maar naar binnen draaien (en verspeelt dan de bal 9 van de 10 keer), laat *elke* keer zijn man lopen, loopt geen meter teveel als het balletje niet recht in zijn voeten gespeeld word, etc.
Larsson doet het heel redelijk en gaat ook steeds wat beter voetballen (gister daargelaten, maar wie was er wel goed?). Larsson is een verademing tov Boëtius. Die heeft gisteren in 10 minuten laten zien waarom hij een enorme miskoop is. Deed werkelijk alles fout. Onbegrijpelijk dat hij is teruggehaald. Zonde van het geld.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap wel dat ze de gok namen.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:00 schreef Elan het volgende:
Boetius had je inderdaad nooit meer aan moeten beginnen, al was ie cheap. Zelfs gratis had je hem lekker moeten laten lopen.
Dat is niet waar. Elia vond ik geen reet toevoegen want die had ik vrij veel in Engeland zien spelen en was daar echt héél erg matig. Net zoals hij bij ons heel vaak heel erg matig was. Maar die is erg belangrijk geweest met goals en assits en dus moet ik mij stil houdenquote:Op maandag 5 februari 2018 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij vond Elia en Berghuis geen goede buitenspelers voor Feyenoord terwijl je in Boetius wel wat zag.
Vind je het erg dat ik jouw mening over buitenspelers bestempel als "niet zo rullevant"?
Wie wil hem eruit halen dan? Ik geef alleen aan dat het een miskoop is.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bovendien creëert ie de meeste kansen, maar nee die moeten we er echt uithalen hoor!
Ik niet. Voor zo'n zelfde bedrag wellicht ietsje meer had je Mahi-god gekocht. Maher in de winterstop had ook prima geweest.quote:
Je geeft nu zelfs aan bij voorkeur met miskopen in de basis te beginnen?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie wil hem eruit halen dan? Ik geef alleen aan dat het een miskoop is.
Nee, inderdaad. Feyenoord moet het hebben van de sterren uit Spanje en Engeland.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat zegt me inderdaad helemaal niets. Net zoals beste speler van Nederland ook niet zoveel zegt. Zoals gezegd; leuk dat ie het daar zo goed doet, maar ik zou hem niet terug willen.
Vormer is niet gek. Die is daar de koning.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Omdat er hard ingegrepen moet gaan worden op het middenveld komend seizoen. Weg met Vilhena, en eigenlijk kan El Ahmadi ook echt niet meer..
Vormer zou 1 van de opties zijn.
Als er niemand beter is, ja dan wel ja. Denk even na Elan, met je domme hoofd.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je geeft nu zelfs aan bij voorkeur met miskopen in de basis te beginnen?
Scrummiegod.
Is inmiddels niet meer zo joh. Verschil is klein.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef govie het volgende:
[..]
Belgische competitie is nog erger dan die van NL.
Dat staat er niet, infantiele idioot.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Feyenoord moet het hebben van de sterren uit Spanje en Engeland.
Laatste twee wedstrijden zie je hem nadrukkelijker ook zijn verdedigende werk opknappen en veel meer meters overbruggen.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Larsson nou op 10 kan dan? Mist al het loopvermogen, doet geen reet, kan alleen maar iets met rechts lijkt, positioneel waardeloos.
Is dat niet inherent aan een buitenspeler in de Eredivisie? Die Lozano van PSV heb ik vorige week woensdag ook de domste dingen zien doen.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Elia vond ik geen reet toevoegen want die had ik vrij veel in Engeland zien spelen en was daar echt héél erg matig. Net zoals hij bij ons heel vaak heel erg matig was. Maar die is erg belangrijk geweest met goals en assits en dus moet ik mij stil houden.
Berghuis is een ander verhaal, en daar sta ik nog wel achter; met zijn kwaliteiten zou hij, vooral in zijn eerste jaar, veel meer moeten brengen. En ondanks dat hij dit seizoen er gewoon ver boven uitsteekt qua goals en assists vind ik hem alsnog zeer zwak in balbezit. Zoveel balverlies, zoveel kansloze acties. Dat moet toch een stuk beter?
Maar goed, beide spelers had ik wel wat meer krediet/respect moeten geven voor hun prestaties, dat geef ik gelijk toe.
Over Boetius; alleen naar talent kijkend vind ik het nog steeds een geweldig talent (huhuhu). Bepaalde aannames of pasjes druipen het voetbal vanaf (dit geld ook voor Larsson overigens), en op basis daarvan had ik verwacht dat hij het wel zou redden, maar ja, hij is me behoorlijk tegengevallen en is dus ook een miskoop. Verder mag je uiteraard mijn mening wel of niet serieus nemen, dat geeft verder niets.
Larsson speelt juist eens een verrassende pass. Daar ligt het echt niet aan. Wel dat je hem verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Larsson is tot nu toe gewoon een grote miskoop gebleken. Net als Amrabat. Uiteraard krijgen ze de kans het volgend seizoen beter te doen, maar vooralsnog is het gewoon helemaal niets. Net als Boetius overigens, al ging zelfs van hém gister meer dreiging uit dan van Larsson.
Dat hoort bij de positie van een buitenspeler. Hazard, Ronaldo, Robben, allemaal verliezen ze ook enorm veel de bal in een aanvallende actie. Hun taak is iets te proberen om de tegenstander te verrassen, balverlies hoort daar dan soms bij.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Is dat niet inherent bij een buitenspeler in de Eredivisie? Die Lozano van PSV heb ik vorige week woensdag ook de domste dingen zien doen.
Boetius er in?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als er niemand beter is, ja dan wel ja. Denk even na Elan, met je domme hoofd.
Je doet net of dé ster bij de koploper van België niet goed genoeg voor de nummer 5 in Nederland zou zijn. Rot ff op ofzo.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er niet, infantiele idioot.
Rot zelf op.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet net of de ster bij de koploper van België niet goed genoeg voor de nummer 5 in Nederland zou zijn. Rot ff op ofzo.
Larsson moet echt nog wel beter, maar ik denk dat je hem even de tijd moet geven. Je ziet aan zijn acties en balgevoel dat hij écht goed is.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Zit ik een heel verhaal te tikken, krijg je dit.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef Typisch het volgende:
Scrummie slaat weer eens wartaal uit. Genot
Die pass tegen PSV direct na de 1-0, godverdomme wat was die genotquote:Op maandag 5 februari 2018 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Larsson speelt juist eens een verrassende pass. Daar ligt het echt niet aan. Wel dat je hem verkeerd gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Volgens mij is Vilhena wel sneller.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Larsson moet echt nog wel beter, maar ik denk dat je hem even de tijd moet geven. Je ziet aan zijn acties en balgevoel dat hij écht goed is.
Amrabat ga ik pas over oordelen als hij meer dan 5 wedstrijden op rij heeft gespeeld. Ik vind hem vaak (niet altijd)een betere indruk achter laten dan Vilhena dit seizoen. Hij is sterker, sneller en zijn pass is beter.
quote:Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pass tegen PSV direct na de 1-0, godverdomme wat was die genot
Ik heb ook in de winterstop gelezen dat Larsson de meeste kansen gecreëerd heeft van de hele Eredivisie tot nu toe. Ik kan het alleen even niet meer terug vinden, volgens mij zeiden ze dat bij FoxSports.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je hem geen miskoop noemen.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 5 februari 2018 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Die pass tegen PSV direct na de 1-0, godverdomme wat was die genot
Helaas gaat alles wel via het centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zou ik kijken voor een linksbuiten en hem eens op 10 proberen. Volgens mij ligt daar meer zijn kracht dan aan de zijkant.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Helaas gaat alles wel via het centrum.
Dat stond hier in het topic ja ik zocht het laatst ook op (louter om die vervelende Scrummie even de mond te snoeren) maar kan t niet weer vindenquote:Op maandag 5 februari 2018 14:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ook in de winterstop gelezen dat Larsson de meeste kansen gecreëerd heeft van de hele Eredivisie tot nu toe. Ik kan het alleen even niet meer terug vinden, volgens mij zeiden ze dat bij FoxSports.
Dan kan je hem geen miskoop noemen.
Ik geloof ook wel in Larsson op 10. Ik snap ook niet waarom loopvermogen zo'n enorm probleem is ineens met een elftal vol fysieke spelers om dat op te vangen. Het is toch een jonge gezonde topsporter en geen veteraan.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zou ik kijken voor een linksbuiten en hem eens op 10 proberen. Volgens mij ligt daar meer zijn kracht dan aan de zijkant.
Heb je op zitten letten de laatste jaren? De 'luie' nummer 10 bestaat niet meer. Je moet daar zo'n beetje het grootste motortje van de ploeg hebben. Gasten als Eriksen, KdB en zelfs een Ziyech lopen vaak het meeste van heel hun elftallen. Als Larsson dat zou kunnen: sure. Maar ik zie dat er niet aan af.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel in Larsson op 10. Ik snap ook niet waarom loopvermogen zo'n enorm probleem is ineens met een elftal vol fysieke spelers om dat op te vangen. Het is toch een jonge gezonde topsporter en geen veteraan.
Die hele aantijging slaat ook nergens op. Er zijn amper spelers met meer loopvermogen in de eredivisie dan Sam Larsson.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel in Larsson op 10. Ik snap ook niet waarom loopvermogen zo'n enorm probleem is ineens met een elftal vol fysieke spelers om dat op te vangen. Het is toch een jonge gezonde topsporter en geen veteraan.
Is dat zo?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hele aantijging slaat ook nergens op. Er zijn amper spelers met meer loopvermogen in de eredivisie dan Sam Larsson.
Larsson is (voorlopig) zeker geen miskoop.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Larsson is geen miskoop hoor dan eerder Boetius.
Nouja het is (nog) geen Ziyech maar dat hij een enorme drive heeft moge duidelijk zijn.quote:
Internationaal ja. In Nederland moet dat toch nog kunnen? Is bij uitstek juist een competitie waar dingen kunnen waar je Europees gezien niet meer mee weg komt. Dat zeggen spelers die net in het buitenland gaan spelen ook. Ik kan het mis hebben hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je op zitten letten de laatste jaren? De 'luie' nummer 10 bestaat niet meer. Je moet daar zo'n beetje het grootste motortje van de ploeg hebben. Gasten als Eriksen, KdB en zelfs een Ziyech lopen vaak het meeste van heel hun elftallen. Als Larsson dat zou kunnen: sure. Maar ik zie dat er niet aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |