Is lang geleden voor een psv-er, we weten het.quote:
Toch wel redelijk wat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten er een beetje veel supporters?
Zal hij dat spannende loopje nog doen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk groet Opper ons nog vanaf het CDA Den Haag-stormfront.
Prima speler ook.quote:
Tuurlijk man, prima buitenspeler voor Feyenoord.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima speler ook.
In tegenstelling tot wat sommige idioten in het Feyenoord-topic beweren.
Ik heb zojuist een stemwijzer ingevuld, ben met dat resultaat naar het stemhokje gelopen en toen bleek er ook nog ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om de lijst te staanquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk groet Opper ons nog vanaf het CDA Den Haag-stormfront.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een stemwijzer ingevuld, ben met dat resultaat naar het stemhokje gelopen en toen bleek er ook nog ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om de lijst te staan
Verder geen idee waar de partij echt voor staat maar mijn burgerplicht is weer gedaan.
[..]
Ik heb zojuist een stemwijzer ingevuld, ben met dat resultaat naar het stemhokje gelopen en toen bleek er ook nog ene Jonkheer Paul Just de la Paisières om de lijst te staan
Verder geen idee waar de partij echt voor staat maar mijn burgerplicht is weer gedaan.
Volgens Scrummie een enorme miskoop (lol)quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tuurlijk man, prima buitenspeler voor Feyenoord.
We zijn trots op het democratische stukje mens in je.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jonkheer Just de la Paisières, nummer 3 op de kandidatenlijst van de LP woont sinds 2014 in Rijswijk. In zijn werkzame leven was hij geruime tijd directie- en staflid bij Center Parcs. Daarnaast vervult hij inmiddels al 43 jaar de functie van Honoraire Consul-Generaal van Costa Rica.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zeer content dat deze beste man mijn stem heeft gekregen.
Lijkt hij zo op GGMM ja?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er uit als iemand die binnen de katholieke kerk kinderen misbruikt.
Ik woon toch godverdomme niet in Brabant of Limburg man.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziet er uit als iemand die binnen de katholieke kerk kinderen misbruikt.
[..]
dat icm die foto schreeuwt kindermisbruikquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jonkheer Just de la Paisières, nummer 3 op de kandidatenlijst van de LP woont sinds 2014 in Rijswijk. In zijn werkzame leven was hij geruime tijd directie- en staflid bij Center Parcs. Daarnaast vervult hij inmiddels al 43 jaar de functie van Honoraire Consul-Generaal van Costa Rica.
Waarom proef ik een negatieve ondertoon in je post?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat icm die foto schreeuwt kindermisbruik
ben depressiefquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom proef ik een negatieve ondertoon in je post?
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje, ben jij ook al met een nofap bezig?
Wil je kappen met liegen? Bedankt alvast. Bovendien is je obsessie met mij een beetje sneu aan het worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens Scrummie een enorme miskoop (lol)
Bruno is een goede user.quote:
Heeft Tarado al zijn mening gegeven? Ik geloof alleen onze nestor m.b.t. medische dingen, hij is immers al het oudst hier.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is gisteren uitgelegd voor het slapen gaan. Al met al hield ik het 5 minuten vol.
Daar is hij al een jaar mee bezig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee lukt me nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriendin ook sexy als ze werkt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin is echt sexy als ze werkt
Ga haar eens goede veeg geven vanavond
Lol.quote:Op woensdag 21 maart 2018 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin is echt sexy als ze werkt
Ga haar eens goede veeg geven vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |