Ik heb kniesokken met kippenpoten. Alsof dat normaal isquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd commentaar op mijn debiele blije sokken in combinatie met mijn schoenen. Als ik ga zitten zie je altijd een stukje sok en blijkbaar is het debiel om als 36-jarige knalroze sokken te dragen in nette schoenen. Of sokken met aardbeien en ananas enzo erop.
Op wat voor gelegenheden is dit een probleem dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd commentaar op mijn debiele blije sokken in combinatie met mijn schoenen. Als ik ga zitten zie je altijd een stukje sok en blijkbaar is het debiel om als 36-jarige knalroze sokken te dragen in nette schoenen. Of sokken met aardbeien en ananas enzo erop.
Hier kan ik Dino niet de schuld van gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je de acid maar niet de schuld geeft hè
Van zulke dunne sokjes krijg je het toch heel koud?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 20 paar van deze.
Gewoon appje sturen "ik ben ff pissen dus het duurt langer voor ik de deur open doe."quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...iemand zei hier om half vier te zijn en is er nog niet. En ik maar wachten met plassen omdat er elk moment visite kan zijn
Over ze heen pissen om dominantie te tonen. Doen ze het vast niet meer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...iemand zei hier om half vier te zijn en is er nog niet. En ik maar wachten met plassen omdat er elk moment visite kan zijn
Gewoon niet meer open doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 20 paar van deze.
Hun probleem als ze moeten wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta met dit weer ook gewoon in een t-shirt buiten, ik heb het niet zo snel koudquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van zulke dunne sokjes krijg je het toch heel koud?
Overalquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op wat voor gelegenheden is dit een probleem dan?
Fattyquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta met dit weer ook gewoon in een t-shirt buiten, ik heb het niet zo snel koud.
Mobid obese, maar wel lekker warm!quote:
Maar dat is een manquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier kan ik Dino niet de schuld van geven
Alles is mijn schuld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is een manDacht dat je acid als in drugs bedoelde
Ik geef er nu gewoon even een draai aan om Dino een sneer te gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is een manDacht dat je acid als in drugs bedoelde
Hoe laat is je date?quote:
Nah, hij als blanke man heeft het al zo zwaar. Iets minder dan gemiddeld, want squatmeisje, maar toch hèquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef er nu gewoon even een draai aan om Dino een sneer te geven
app je even of ze iets later kan komenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezegd dat ze vanaf 5 uur welkom is, maar dat was nogal optimistisch bedenk ik me nu.
Al aan het oefenen voor toekomstige ruzies met sportmeisje?quote:
Jij al die tijd klaar zitten in je badjasquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezegd dat ze vanaf 5 uur welkom is, maar dat was nogal optimistisch bedenk ik me nu.
Al gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
app je even of ze iets later kan komen
nu kan het nog
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Ben een fokken hoarder. Berg nieuwe make-up gekocht, maar de oude weggooien zonde vinden
Squatvrouw. Ze is praktisch bejaardquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, hij als blanke man heeft het al zo zwaar. Iets minder dan gemiddeld, want squatmeisje, maar toch hè
Serieus? maar waarom?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzo
Hoe lang is die houdbaarheid?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzo
Naked manquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan natuurlijk ook de deur opendoen met alleen handdoek om.
Niet in een kwartier je huis op orde kunnen hebben als er potentieel geneukt gaat wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of zonder wat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan natuurlijk ook de deur opendoen met alleen handdoek om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |