Alles is mijn schuld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is een manDacht dat je acid als in drugs bedoelde
Ik geef er nu gewoon even een draai aan om Dino een sneer te gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is een manDacht dat je acid als in drugs bedoelde
Hoe laat is je date?quote:
Nah, hij als blanke man heeft het al zo zwaar. Iets minder dan gemiddeld, want squatmeisje, maar toch hèquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef er nu gewoon even een draai aan om Dino een sneer te geven
app je even of ze iets later kan komenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezegd dat ze vanaf 5 uur welkom is, maar dat was nogal optimistisch bedenk ik me nu.
Al aan het oefenen voor toekomstige ruzies met sportmeisje?quote:
Jij al die tijd klaar zitten in je badjasquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gezegd dat ze vanaf 5 uur welkom is, maar dat was nogal optimistisch bedenk ik me nu.
Al gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
app je even of ze iets later kan komen
nu kan het nog
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzoquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef MissMSX het volgende:
Ben een fokken hoarder. Berg nieuwe make-up gekocht, maar de oude weggooien zonde vinden
Squatvrouw. Ze is praktisch bejaardquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, hij als blanke man heeft het al zo zwaar. Iets minder dan gemiddeld, want squatmeisje, maar toch hè
Serieus? maar waarom?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzo
Hoe lang is die houdbaarheid?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Houdbaarheid is wel een dingetje waarom je oude make up beter niet te lang houd enzo
Naked manquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan natuurlijk ook de deur opendoen met alleen handdoek om.
Niet in een kwartier je huis op orde kunnen hebben als er potentieel geneukt gaat wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of zonder wat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Kan natuurlijk ook de deur opendoen met alleen handdoek om.
* HeatWave boekt enkeltje washingtonquote:Ook dochter Donald Trump is weer vrijgezel
Je zorgen maken om je huis als er geneukt kan wordenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet in een kwartier je huis op orde kunnen hebben als er potentieel geneukt gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |