Ik zeg de schoonmaker gewoon dat hij mijn bureau maar overslaat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier komt dat ook af en toe ter sprake en ik vertik het ook. Laatste keer heb ik de schoonmaker 10 euro cash gegeven om dingen op te ruimen.
Ik ook niet hoor... ook zo'n ding. Ze namen de maat altijd verkeerd op bij mij. Ik was 15 en toen zeiden ze dat ik cup F hadquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, die maat heb ik nooit gehaald, maar ik snap wat je bedoelt
Opgefokt door een FOK!-vrouwtje dat dacht een liefdesrelatie met hem te hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waar werd Bokito ook alweer bekend om?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zij heeft de riante periode ook net misgelopen toen, na het afvallen zit ik weer op c/d.
hoe heb jij 4x p/w seks?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
überhaupt mensen die je aanraken, brrr
Oh ja... ik ben wel eens op een middag bij verschillende zaken geweest en elke winkel verzon een andere cupmaatquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... ook zo'n ding. Ze namen de maat altijd verkeerd op bij mij. Ik was 15 en toen zeiden ze dat ik cup F hadNou echt niet dus.
Gewoon een D
Van personeel in een dergelijke winkel hoef je ook niet te verwachten dat ze het alfabet kennenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... ook zo'n ding. Ze namen de maat altijd verkeerd op bij mij. Ik was 15 en toen zeiden ze dat ik cup F hadNou echt niet dus.
Gewoon een D
Nog best breedquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nette schoenen waar ik niet doot in ga
Snap ik, 1,5 minuut is wel vol te houdenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vriendjelief is meer dan zo maar iemand, hij mag me aanraken
Ja, meestal te breedquote:
Zouden ze eigenlijk wel in zo een basic vrouwenhandboek moeten zetten. Jezelf opmeten en dan pas gaan shoppenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon een D
D'awwwquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zwabber en ik zijn soulmates maar hij laat het echt heel erg afweten
Ik ook nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de laatste tijd minder moeite met schoenen kopen trouwens. Paar merken ontdekt die vaak wel lekker zitten. maar ik heb geen stijl en smaak, scheelt ook.
Als je de acid maar niet de schuld geeft hèquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opgefokt door een FOK!-vrouwtje dat dacht een liefdesrelatie met hem te hebben
Wat is er mis met roze sokken?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ook weer knalroze sokken aan. Ik moet echt eens gewoon een setje zwarte sokken kopen.
Zo leuk samenquote:
Ik krijg altijd commentaar op mijn debiele blije sokken in combinatie met mijn schoenen. Als ik ga zitten zie je altijd een stukje sok en blijkbaar is het debiel om als 36-jarige knalroze sokken te dragen in nette schoenen. Of sokken met aardbeien en ananas enzo erop.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze sokken?
If you love somebody etc.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zwabber en ik zijn soulmates maar hij laat het echt heel erg afweten
Nou ik draag sokken met eenhoorns en glitters hoorquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd commentaar op mijn debiele blije sokken in combinatie met mijn schoenen. Als ik ga zitten zie je altijd een stukje sok en blijkbaar is het debiel om als 36-jarige knalroze sokken te dragen in nette schoenen. Of sokken met aardbeien en ananas enzo erop.
Ow... ik vind het altijd leuk als mensen vrolijke sokken hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd commentaar op mijn debiele blije sokken in combinatie met mijn schoenen. Als ik ga zitten zie je altijd een stukje sok en blijkbaar is het debiel om als 36-jarige knalroze sokken te dragen in nette schoenen. Of sokken met aardbeien en ananas enzo erop.
Ik heb kniesokken met kippenpoten. Alsof dat normaal isquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wat voor gelegenheden is dit een probleem dan?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier kan ik Dino niet de schuld van gevenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je de acid maar niet de schuld geeft hè
Van zulke dunne sokjes krijg je het toch heel koud?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 20 paar van deze.
Gewoon appje sturen "ik ben ff pissen dus het duurt langer voor ik de deur open doe."quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...iemand zei hier om half vier te zijn en is er nog niet. En ik maar wachten met plassen omdat er elk moment visite kan zijn
Over ze heen pissen om dominantie te tonen. Doen ze het vast niet meer.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
OMG...iemand zei hier om half vier te zijn en is er nog niet. En ik maar wachten met plassen omdat er elk moment visite kan zijn
Gewoon niet meer open doenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon 20 paar van deze.
Hun probleem als ze moeten wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sta met dit weer ook gewoon in een t-shirt buiten, ik heb het niet zo snel koudquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van zulke dunne sokjes krijg je het toch heel koud?
Overalquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op wat voor gelegenheden is dit een probleem dan?
Fattyquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sta met dit weer ook gewoon in een t-shirt buiten, ik heb het niet zo snel koud.
Mobid obese, maar wel lekker warm!quote:
Maar dat is een manquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier kan ik Dino niet de schuld van geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |