NIEMAND gvdquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef Weissmania het volgende:
Wie van de mannen hier deed Elvi? Wil geen ruzie ofzo als ik haar DM
Ga zelf met d'r daten met je grote waffelquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, wat is je cupmaat dan? Dat soort dingen vertelt Miss dan weer niet.
DIT ja, wel met minder tiet maar zo irritant.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:06 schreef Elvi het volgende:
Hunkemöller vond ik ik altijd zo kutdan sta je te passen, trekken ze zo dat gordijn open "LUKT HET!?" en gaan ze aan je tieten schudden "want dan vallen ze mooier in de cup"
![]()
En altijd staan er wel een paar verdwaalde mannen bij de pashokjes te lurken dus met een beetje pech krijgen ze de lavalamp-actie van mn borsten mee![]()
Beter dat je haar met respect behandelt of je heb met mij van doen, maat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef Weissmania het volgende:
Wie van de mannen hier deed Elvi? Wil geen ruzie ofzo als ik haar DM
Gelukkig heb heb je die keuze. Ik heb ook een hele fijne winkel. Belachelijk duur, maar vooruitquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh echtben ik gewoon gemolesteerd door die wijven daar
Het gebeurde mij iedere keer als ik daar kwam. Nu ga ik naar een andere winkel waar ze gewoon vrágen of ze aan je mogen zitten en dan alleen om het bandje te verstellen.
Grote broerquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beter dat je haar met respect behandelt of je heb met mij van doen, maat.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit had ik ook ja, maar laatste paar jaar een paar mazzeltjes gehad. Loop ik nog steeds vooral op 1 paar, maar als ik ooit nog uit eten wordt genomen heb ik iets waarop ik nog enigszins charmant erbij kan lopen. Mits ik niet teveel drink, dat dan weer wel
Da's niet erg, maar geeft wel te denken over hoe je contact met Lotquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het karakter van Bokito op acid
42 toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb echt de standaardmaat der standaardmaten.
Hoebedoelu?quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Da's niet erg, maar geeft wel te denken over hoe je contact met Lot
En dan moeten ze een grotere maat pakken en dan onderweg nog naar je roepen "IK PAK EVEN EEN 95 G HOOR!"quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DIT ja, wel met minder tiet maar zo irritant.
Zij heeft de riante periode ook net misgelopen toen, na het afvallen zit ik weer op c/d.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maarre, wat is je cupmaat dan? Dat soort dingen vertelt Miss dan weer niet.
Ja, en ik wil gewoon werken zonder dat soort middenkader kutprojectjes die nergens op slaanquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
"We want to implement clean desk policy."
*zoekt naar leeg stukje bureau
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan moeten ze een grotere maat pakken en dan onderweg nog naar je roepen "IK PAK EVEN EEN 95 G HOOR!"
Meteen alle mannen in de winkel:
[ afbeelding ]
Van mij is inmiddels geaccepteerd dat ik daar niet aan doe.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik wil gewoon werken zonder dat soort middenkader kutprojectjes die nergens op slaan.
Ja, die maat heb ik nooit gehaald, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan moeten ze een grotere maat pakken en dan onderweg nog naar je roepen "IK PAK EVEN EEN 95 G HOOR!"
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik wil gewoon werken zonder dat soort middenkader kutprojectjes die nergens op slaan.
Hier komt dat ook af en toe ter sprake en ik vertik het ook. Laatste keer heb ik de schoonmaker 10 euro cash gegeven om dingen op te ruimenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van mij is inmiddels geaccepteerd dat ik daar niet aan doe.
Nette schoenen waar ik niet doot in gaquote:
Precies de reden waarom ik BH's bij de Zeeman koop (naja...maar dan een 70B). Die dames van die lingeriezaken staan me echt niet aan. Al dat gekneed en geduw aan mijn borsten om ze in een veel te dure, slecht zittende BH te krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |