Ik ben linkshandig. En zelfs daar maakt ze een probleem overquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je kan niemand dwingen, maar moet zeggen het is geen vreemd gedrag, hoor wel meer mannen erover klagen, na een jaar zal het wel weer beter worden. En tot die tijd is de beste 'vrouw' je rechter klauw! ( heb echt teveel tussen de mannen gezeten)
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:43 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Ik ben linkshandig. En zelfs daar maakt ze een probleem over![]()
Ik hou van haar maar soms wil ik haar gewoon graag een schop geven. En dat is weer een foute gedachte.
Omg... Zeg dit nooit tegen haar..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Gesprekken met jonge nieuwe mama's zijn volgens mij sowieso zinloos want alles wordt teruggevoerd op het feit dat ze een kindje heeft gebaard. Alsof ze dat in haar eentje heeft gedaan
Wil je serieus beweren dat ze dat niet alleen gedaan heeft dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op dat ze geen baby op haar arm heeft.
Gesprekken met jonge nieuwe mama's zijn volgens mij sowieso zinloos want alles wordt teruggevoerd op het feit dat ze een kindje heeft gebaard. Alsof ze dat in haar eentje heeft gedaan
We kunnen gewoon een poets inhuren en elke week uit eten met zijn tweeën maar dat wil die zeikerd niet. Want dan moet de kleine bij mijn ouders blijven en die vind ze te oud om ze de verantwoordelijkheid over ons kind te geven. En ja haar taak was/is om huisvrouw te zijn en voor het gezin te zorgen, dat wist ze allemaal allang van te voren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:29 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omg... Zeg dit nooit tegen haar..
Jullie baby is te vroeg geboren en heeft al een strijd geleverd. Mijn god, natuurlijk wil ze hem nog niet wegbrengen!!
Wil je haar hart doen smelten? Mama's hebben geen hulp nodig in de vorm van babysitten of baby weg. Mama's hebben net behoefte aan iemand die het huishouden even over neemt, iemand die eens kookt. Jijzelf werkt ook veel, dus dat is niet echt een optie. Kan je geen kraamhulp inschakelen? Of een poetsvrouw voor een paar maanden?
Zij zorgt voor jou (ook al denk je van niet, en je bent volgens mij vaak het derde kind in huis), je dochter, jullie zoon, het huishouden.. Zorgt ze nog wel voor zichzelf?
Hoe denk je dat die baby in haar buik is gekomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil je serieus beweren dat ze dat niet alleen gedaan heeft dan?
Heb jij 9maanden lang een kind in je buik gedragen, incl. alle bijbehorende hormonen en andere ongemakken? Heb jij weeën gehad? Heb jij het kind vanuit je buik naar buiten geperst?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:12 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die baby in haar buik is gekomen?
Wie denk je dat bakken met geld aan spullen heeft uitgegeven voor het wurm? Wie was er bij toen ze het jong baarde? Wie staat elke nacht op om hem zijn fles te geven en dat terwijl ik 50-60 uur per week dat godvergeten kutwerk sta te doen?
En dat allemaal om mijn gezin een goed leven te geven.
Dankjewel is er helaas niet bij hier
Nope, ik heb geen baarmoeder.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb jij 9maanden lang een kind in je buik gedragen, incl. alle bijbehorende hormonen en andere ongemakken? Heb jij weeën gehad? Heb jij het kind vanuit je buik naar buiten geperst?
Ze is 3maanden geleden bevallen + ze heeft ineens 2kinderen ipv 1 en dat is echt een enorme omschakeling en dat vergt echt enorm veel energie.. Haar gedrag is echt heel erg normaal!quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen baarmoeder.
Maar ik heb wel 9 maanden haar kots opgeruimd, haar haar uit haar gezicht gehouden als ze weer eens moest spugen,
haar omhoog getakeld als op wilde staan, om 23.00 naar de Mac gereden omdat ze een mcflurry wilde, haar constante gescheld tijdens de bevalling aangehoord, plaatsvervangende excuses aangeboden aan de gynaecoloog en de verpleegkundigen voor haar grote bek, 4500 euro uitgegeven aan spullen voor de kleine en haar, haar schulden afbetaald zodat ze nu een zorgeloze mama kan zijn, maanden geen seks gehad omdat ze misselijk van het geschud werd, aan elke gril van haar toegegeven.
En nu is het haar zelfs teveel om tijd voor mij te maken, als ik ook maar enige toenadering zoek blaft ze me meteen af, ze kleedt zich nooit meer uit waar ik bij ben, seks is een vies woord tegenwoordig.
Als de buit eenmaal binnen is zijn vaders niet meer belangrijk kennelijk.
En dit is normaal gedrag van haar? Nee.
Euh een kind was er al en ze was al 4 jaar op de hoogte dat dat kind er was. Dus lang voordat ik haar eindelijk kon inpalmen voor mezelf. En oké, haar gedrag mag misschien normaal zijn, dat geblaf naar mij is dat niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze is 3maanden geleden bevallen + ze heeft ineens 2kinderen ipv 1 en dat is echt een enorme omschakeling en dat vergt echt enorm veel energie.. Haar gedrag is echt heel erg normaal!
Ik volg je nietquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Euh een kind was er al en ze was al 4 jaar op de hoogte dat dat kind er was. Dus lang voordat ik haar eindelijk kon inpalmen voor mezelf. En oké, haar gedrag mag misschien normaal zijn, dat geblaf naar mij is dat niet.
Dennis...quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik volg je nietIs de oudste niet van jullie samen?
Nooit gehoord van samengestelde gezinnen?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik volg je nietIs de oudste niet van jullie samen?
Met dat gebrek aan seks zal wel meevallen dan, als hij er zo snel alweer op mocht.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En TS heeft haar alweer zwanger geschopt.. Dat moeten we ook niet vergeten.
Ze is net 3maanden geleden bevallen en alweer zwanger! Haar geblaf naar jou is heeeeeeeeeel erg normaal!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Euh een kind was er al en ze was al 4 jaar op de hoogte dat dat kind er was. Dus lang voordat ik haar eindelijk kon inpalmen voor mezelf. En oké, haar gedrag mag misschien normaal zijn, dat geblaf naar mij is dat niet.
Ja klopt maargoed of dit is de allerachterlijkste persoon ever of het is een erg hardnekkige troll. Ik hoop voor TS het laatste.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met dat gebrek aan seks zal wel meevallen dan, als hij er zo snel alweer op mocht.
Ik weet nog dat TS vorig jaar hier gewaarschuwd werd om nog even te wachten met een kindje..
En nu is de volgende zelfs al op komst!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met dat gebrek aan seks zal wel meevallen dan, als hij er zo snel alweer op mocht.
Ik weet nog dat TS vorig jaar hier gewaarschuwd werd om nog even te wachten met een kindje..
wtf?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze is net 3maanden geleden bevallen en alweer zwanger! Haar geblaf naar jou is heeeeeeeeeel erg normaal!
Die 'zeikerd'? 'Zoveel last heeft ze niet van me'?quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een poets inhuren en elke week uit eten met zijn tweeën maar dat wil die zeikerd niet. Want dan moet de kleine bij mijn ouders blijven en die vind ze te oud om ze de verantwoordelijkheid over ons kind te geven. En ja haar taak was/is om huisvrouw te zijn en voor het gezin te zorgen, dat wist ze allemaal allang van te voren.
Maar ik voel me tekort gedaan.
Alles wat ik vraag is haar teveel.
En NEE, ik ben niet haar derde kind, ik ben nauwelijks thuis. Dus zoveel last heeft ze niet van me.
Dat was ook de enige keer, tegenwoordig wordt ik al weggejaagd als ze ook maar denkt dat ik opgewarmd begin te raken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Verwekt na ruim een week na de bevalling terwijl er nog bevallingspus uit droop.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
En nu is de volgende zelfs al op komst!
Oei vervelend. Het is natuurlijk wel een hele hectische periode zo, dus niet volkomen onbegrijpelijk. Wel lastig, sterkte.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Dat was ook de enige keer, tegenwoordig wordt ik al weggejaagd als ze ook maar denkt dat ik opgewarmd begin te raken.
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een poets inhuren en elke week uit eten met zijn tweeën maar dat wil die zeikerd niet. Want dan moet de kleine bij mijn ouders blijven en die vind ze te oud om ze de verantwoordelijkheid over ons kind te geven. En ja haar taak was/is om huisvrouw te zijn en voor het gezin te zorgen, dat wist ze allemaal allang van te voren.
Maar ik voel me tekort gedaan.
Alles wat ik vraag is haar teveel.
En NEE, ik ben niet haar derde kind, ik ben nauwelijks thuis. Dus zoveel last heeft ze niet van me.
Euh bevallingspus? Een beetje bloed was het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Verwekt na ruim een week na de bevalling terwijl er nog bevallingspus uit droop.
En jij denkt dat mijn problemen haar volkomen onbekend waren voor ze iets met mij begon?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...
Dit dus. Ik snap je vriendin wel. Ik zou ook een vent in bed willen ipv een dreinende kleuter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...
Kraamvloed ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Euh bevallingspus? Een beetje bloed was het.
Dat jouw kinderen etterend en wel geboren waren geld niet voor ons allemaal
In bed ben ik altijd een ventquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap je vriendin wel. Ik zou ook een vent in bed willen ipv een dreinende kleuter.
Probeer eerst maar eens een fatsoenlijke vader te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:36 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
In bed ben ik altijd een vent
Pus bij kraamvloed betekent dat er iets ontstoken is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kraamvloed ja.
En ik heb geen kinderen en weet nu weer waarom
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een fatsoenlijke vader te worden.
Kijk eens wat je hier allemaal schrijft! Dat is gewoon ziek! Als je dat niet snapt dan heb je een heel groot probleem.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.
Je bent een waardeloze vader en dat weet je zelf ook wel..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.
Oh tegenwoordig mag je niet meer trots zijn op je kind omdat ze iets heeft bereikt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kijk eens wat je hier allemaal schrijft! Dat is gewoon ziek! Als je dat niet snapt dan heb je een heel groot probleem.
En waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze vader en dat weet je zelf ook wel..
Toen ik 17 was stond ik ook in de finale van een debatwedstrijd. Vier jaar later opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het zegt niks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig mag je niet meer trots zijn op je kind omdat ze iets heeft bereikt?
Ik zie niet echt wat daar ziek aan is
Hartstikke leuk om te horen, maar dat is óndanks jou als vader, echt niet dánkzij jou als vader.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Uit alles wat je hier op het forum gedeeld hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat?
Jij bent een waardeloze moeder, en dat weet je zelf ook wel.
Nou nou wat errug.. dat ze het zelf wilde horen jullie kennelijk niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Raskolnikow het volgende:
'Een beetje bloed was het'.
Dit is echt het ergste wat ik ooit op dit forum gelezen heb. Zelfs die volwassen vent die opgewonden raakt als hij om 8 uur naar zijn kamer gestuurd wordt vind ik gezonder klinken.
Wie wilde dat zelf horen? En waar las je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:52 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Nou nou wat errug.. dat ze het zelf wilde horen jullie kennelijk niet.
Het wordt er niet beter op TS. Ik kan echt nergens een goede kant aan je ontdekken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:53 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je ook weer? Een jaar of 25? En dan al een junk.
Shame on you.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |