Oei vervelend. Het is natuurlijk wel een hele hectische periode zo, dus niet volkomen onbegrijpelijk. Wel lastig, sterkte.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Dat was ook de enige keer, tegenwoordig wordt ik al weggejaagd als ze ook maar denkt dat ik opgewarmd begin te raken.
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
We kunnen gewoon een poets inhuren en elke week uit eten met zijn tweeën maar dat wil die zeikerd niet. Want dan moet de kleine bij mijn ouders blijven en die vind ze te oud om ze de verantwoordelijkheid over ons kind te geven. En ja haar taak was/is om huisvrouw te zijn en voor het gezin te zorgen, dat wist ze allemaal allang van te voren.
Maar ik voel me tekort gedaan.
Alles wat ik vraag is haar teveel.
En NEE, ik ben niet haar derde kind, ik ben nauwelijks thuis. Dus zoveel last heeft ze niet van me.
Euh bevallingspus? Een beetje bloed was het.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Verwekt na ruim een week na de bevalling terwijl er nog bevallingspus uit droop.
En jij denkt dat mijn problemen haar volkomen onbekend waren voor ze iets met mij begon?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...
Dit dus. Ik snap je vriendin wel. Ik zou ook een vent in bed willen ipv een dreinende kleuter.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zoals jij je hier laat zien, kom jij absoluut over als een derde kind en dan nog als een heel ónaangenaam en heel próblematisch derde kind ook ...
Kraamvloed ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:33 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Euh bevallingspus? Een beetje bloed was het.
Dat jouw kinderen etterend en wel geboren waren geld niet voor ons allemaal
In bed ben ik altijd een ventquote:Op woensdag 21 maart 2018 21:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap je vriendin wel. Ik zou ook een vent in bed willen ipv een dreinende kleuter.
Probeer eerst maar eens een fatsoenlijke vader te worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:36 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
In bed ben ik altijd een vent
Pus bij kraamvloed betekent dat er iets ontstoken is.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kraamvloed ja.
En ik heb geen kinderen en weet nu weer waarom
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:37 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een fatsoenlijke vader te worden.
Kijk eens wat je hier allemaal schrijft! Dat is gewoon ziek! Als je dat niet snapt dan heb je een heel groot probleem.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.
Je bent een waardeloze vader en dat weet je zelf ook wel..quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.
Oh tegenwoordig mag je niet meer trots zijn op je kind omdat ze iets heeft bereikt?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:42 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kijk eens wat je hier allemaal schrijft! Dat is gewoon ziek! Als je dat niet snapt dan heb je een heel groot probleem.
En waaruit blijkt dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent een waardeloze vader en dat weet je zelf ook wel..
Toen ik 17 was stond ik ook in de finale van een debatwedstrijd. Vier jaar later opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het zegt niks.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Oh tegenwoordig mag je niet meer trots zijn op je kind omdat ze iets heeft bereikt?
Ik zie niet echt wat daar ziek aan is
Hartstikke leuk om te horen, maar dat is óndanks jou als vader, echt niet dánkzij jou als vader.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Uit alles wat je hier op het forum gedeeld hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat?
Jij bent een waardeloze moeder, en dat weet je zelf ook wel.
Nou nou wat errug.. dat ze het zelf wilde horen jullie kennelijk niet.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:50 schreef Raskolnikow het volgende:
'Een beetje bloed was het'.
Dit is echt het ergste wat ik ooit op dit forum gelezen heb. Zelfs die volwassen vent die opgewonden raakt als hij om 8 uur naar zijn kamer gestuurd wordt vind ik gezonder klinken.
Wie wilde dat zelf horen? En waar las je dat?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:52 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Nou nou wat errug.. dat ze het zelf wilde horen jullie kennelijk niet.
Het wordt er niet beter op TS. Ik kan echt nergens een goede kant aan je ontdekken.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:53 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
En hoe oud ben je ook weer? Een jaar of 25? En dan al een junk.
Shame on you.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |