abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2018 @ 21:55:10 #101
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177995669
Morgen nog maar eens proberen met weer een nieuw account :T
pi_177995717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:54 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het wordt er niet beter op TS. Ik kan echt nergens een goede kant aan je ontdekken.
En je denkt dat wat jij denkt mij iets kan schelen?
Je geeft jezelf teveel eer.
pi_177995742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:53 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

En hoe oud ben je ook weer? Een jaar of 25? En dan al een junk.
Shame on you.
Ik schaam me er absoluut niet voor! Sterker nog, ik ben er alleen maar sterker van geworden en gebruik mijn kennis en ervaring nu om anderen te helpen. :)
pi_177995753
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

En je denkt dat wat jij denkt mij iets kan schelen?
Je geeft jezelf teveel eer.
Neuh, daar ging ik niet vanuit nee.
pi_177995856
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus ook altijd een alcoholist? Is ook hard drugs.
Een alcoholist of een junk wordt nooit beter. Waarom denk je dat ik naar AA en NA blijf gaan? Omdat mijn verslaving alleen maar in rust is, ik weet dat de terugval elk moment dat ik niet sterk genoeg ben kan komen.
Ik maak mezelf geen illusies Chai.
pi_177995941
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:58 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Een alcoholist of een junk wordt nooit beter. Waarom denk je dat ik naar AA en NA blijf gaan? Omdat mijn verslaving alleen maar in rust is, ik weet dat de terugval elk moment dat ik niet sterk genoeg ben kan komen.
Ik maak mezelf geen illusies Chai.
Je gaat naar de AA en NA maar je brand anderen die met een verslaving te maken hebben gehad af? 8)7
pi_177995992
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik schaam me er absoluut niet voor! Sterker nog, ik ben er alleen maar sterker van geworden en gebruik mijn kennis en ervaring nu om anderen te helpen. :)
Je weet zelf ook wel hoe verslavingszorg werkt toch?
Hoeveel mensen heb je permanent genezen van hun verslaving?
0 waarschijnlijk, want je moet altijd oppassen dat je niet weer het glibberige pad inslaat.
pi_177996205
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Heb jij 9maanden lang een kind in je buik gedragen, incl. alle bijbehorende hormonen en andere ongemakken? Heb jij weeën gehad? Heb jij het kind vanuit je buik naar buiten geperst?
ach wat zwaar. Kindje is 2 kg? Dus net een dikke drol die je vasthoud en vrouwen zitten sws vol met hormonen
pi_177996211
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Je weet zelf ook wel hoe verslavingszorg werkt toch?
Hoeveel mensen heb je permanent genezen van hun verslaving?
0 waarschijnlijk, want je moet altijd oppassen dat je niet weer het glibberige pad inslaat.
Verslaving is een chronische hersenziekte, genezen is niet mogelijk. Volledige remissie is wel mogelijk, maar je zult altijd op je hoede moeten zijn.
pi_177996227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:38 schreef tailfox het volgende:
Een andere zoeken. Bij het juiste persoon komt dit vanzelf.
Heb je al samen gewoond? Een relatie van jaaaren gehad? Op een gegeven moment moet je echt wel moeite doen. Anders krijg je sleur en gewenning aan elkaar. Spanning is niet meer vanzelfsprekend.
pi_177996305
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:03 schreef madam-april het volgende:

[..]

Verslaving is een chronische hersenziekte, genezen is niet mogelijk. Volledige remissie is wel mogelijk, maar je zult altijd op je hoede moeten zijn.
Dat klinkt al heel anders.
Ik ben vandaag 250 dagen clean, maar makkelijk is het niet.
pi_177996378
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Dat klinkt al heel anders.
Ik ben vandaag 250 dagen clean, maar makkelijk is het niet.
Maar wel altijd een goede vader geweest?
pi_177996403
In antwoord op de OP: wat je iig NIET moet doen is (nog meer) kindjes maken :{
Tails tell tales
pi_177996596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Maar wel altijd een goede vader geweest?
Ze klaagt nooit. Ze weet dat ik doe wat ik kan om haar gelukkig te maken, ze is het licht in mijn ogen.
pi_177996625
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je al samen gewoond? Een relatie van jaaaren gehad? Op een gegeven moment moet je echt wel moeite doen. Anders krijg je sleur en gewenning aan elkaar. Spanning is niet meer vanzelfsprekend.
ja. Meestal was ik voor maanden iemand al zat
pi_177996636
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:09 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Ze klaagt nooit. Ze weet dat ik doe wat ik kan om haar gelukkig te maken, ze is het licht in mijn ogen.
Je kunt pas echt aan jezelf werken als je je tekortkomingen durft te zien.
pi_177996693
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt pas echt aan jezelf werken als je je tekortkomingen durft te zien.
Je dacht dat ik die na 41 jaar nog niet had gezien?
Natuurlijk wel.
pi_177996822
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Ik vrees van niet.
  donderdag 22 maart 2018 @ 08:05:32 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178004903
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Blijkbaar niet :{. Je hebt net een klein kind, dat bevalt je blijkbaar totaal niet, toch schop je je vrouw weer zwanger. Echt waar, wat is er mis met jou.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 22 maart 2018 @ 08:06:21 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178004909
Overigens het topic ook wat opgeschoond. Semi-lollige posts mogen wegblijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_178005110
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
Hebben jullie tips om een relatie leuk te houden? Dus hoe blijf je interessant voor de ander als je relatie bijvoorbeeld enigszins onder druk staat door bijvoorbeeld gezinsleven, werk enzovoort.
www.secondlove.nl
pi_178005552
Je mag er niet meer op en daarom ben je zo vervelend?
  Moderator donderdag 22 maart 2018 @ 23:10:25 #123
441859 crew  Lenny77
pi_178024790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:43 schreef Raskolnikow het volgende:
'Een beetje bloed was het'. Wtf!
Omfg... Dat doe je toch niet???
Ten eerste moet een vrouw toch heel even kunnen herstellen van de bevalling.
Ten tweede weet toch iedereen dat een vrouw na een bevalling super vruchtbaar is!!
Arm meisje...
Kijk, ik begrijp dat je het niet makkelijk hebt nu en dat afblaffen hoeft natuurlijk ook niet. Maar als ik haar was zou ik je ook niet in de buurt van mijn vagina laten... Pas een kleine er uit en meteen weer een nieuwe er in?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178027907
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Omfg... Dat doe je toch niet???
Ten eerste moet een vrouw toch heel even kunnen herstellen van de bevalling.
Ten tweede weet toch iedereen dat een vrouw na een bevalling super vruchtbaar is!!
Arm meisje...
Kijk, ik begrijp dat je het niet makkelijk hebt nu en dat afblaffen hoeft natuurlijk ook niet. Maar als ik haar was zou ik je ook niet in de buurt van mijn vagina laten... Pas een kleine er uit en meteen weer een nieuwe er in?
Ik snap al niet wat mensen bezielt om het zelfs maar te proberen een week na een bevalling. Je moet toch herstellen? Super vruchtbaar zijn ze allebei wel, dus dat zit goed. En allebei een torenhoge libido. Ja, zij ook. Ze was er toch zelf ook bij? Nu zit er weer jong in dus moet hij er vanaf blijven, werkt ook zo in de natuur. Dus dit gedrag van zijn vrouw nu, is logisch en normaal.
pi_178031287
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:42 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Nope, ik heb geen baarmoeder.
Maar ik heb wel 9 maanden haar kots opgeruimd, haar haar uit haar gezicht gehouden als ze weer eens moest spugen,
haar omhoog getakeld als op wilde staan, om 23.00 naar de Mac gereden omdat ze een mcflurry wilde, haar constante gescheld tijdens de bevalling aangehoord, plaatsvervangende excuses aangeboden aan de gynaecoloog en de verpleegkundigen voor haar grote bek, 4500 euro uitgegeven aan spullen voor de kleine en haar, haar schulden afbetaald zodat ze nu een zorgeloze mama kan zijn, maanden geen seks gehad omdat ze misselijk van het geschud werd, aan elke gril van haar toegegeven.
En nu is het haar zelfs teveel om tijd voor mij te maken, als ik ook maar enige toenadering zoek blaft ze me meteen af, ze kleedt zich nooit meer uit waar ik bij ben, seks is een vies woord tegenwoordig.
Als de buit eenmaal binnen is zijn vaders niet meer belangrijk kennelijk.
En dit is normaal gedrag van haar? Nee.
Een zorgeloze mama? Van een te vroeg geboren kind, dat nog een paar weken in het ziekenhuis lag, met buikpijn en veel spugen. Dat kennelijk ook veel huilt en moeilijk in bad te doen is, wat wel moet met al dat spugen. Jij zegt veel te werken en weinig thuis te zijn, dus overdag draait ze er vooral alleen op. Wanneer moet ze dan bijkomen denk je?
Wanneer kan ze eens echt rustig genieten van het nieuwe moederschap? Ze is weer zwanger en de vorige keer kreeg ze ook pas na 19 weken iets tegen die nare misselijkheid. Tot aan sondevoeding aan toe. Leuk en opwekkend vooruitzicht.
Jij hebt ruzie met je familie gemaakt, Senna zou neergeslagen zijn met een gebroken oogkas en alles en een van haar beste vriendinnetjes aan zelfmoord verloren zijn. En dan heb je nog de confrontatie die moederschap met zich meebrengt, dat Kim d'r familie niet hier is. Loop je nog stoer te roepen in een ander topic dat je vrouwtje maar liever werkt, want jij zorgt voor alles. Behalve een vakantie naar haar familie in Aruba gnagna. Nevermind dat je Senna ook Arubaans bloed heeft en jullie hier weinig Antillianen kennen. Nevermind dat Senna het ook knap zwaar zal hebben met een nieuwe telg, het gemis van haar eigen moeder, die overleden vriendin en Kim die voor de kleine moet zorgen overdag en minder tijd voor haar zal hebben.
Nog een topic over dat Kim best eenzaam is, nauwelijks vriendinnen heeft. Dan het in een ander topic verdacht vinden dat ze veel op haar telefoon zit en je afvragen met wie dat dan zou zijn. Ieder ander zou er wel hartstikke geil van worden.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

En dat is dan wat, alleen al de afgelopen drie maanden, inclusief geboorte enzo.. Om nog maar niet te spreken van het turbulente jaar dat daaraan vooraf ging met je tweede opname, je terugvallen, je huwelijk, nog meer familie- en vriendengezeik en poging tot doodslag e.v.a. Raar hoor..

[..]

Euh een kind was er al en ze was al 4 jaar op de hoogte dat dat kind er was. Dus lang voordat ik haar eindelijk kon inpalmen voor mezelf. En oké, haar gedrag mag misschien normaal zijn, dat geblaf naar mij is dat niet.
Jij en jullie situatie zijn dan ook niet helemaal normaal en zij lijkt nogal weinig ruimte voor andere uitlaatkleppen te hebben. Iets wat jij zelf ook mede in stand houdt..

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:31 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Dat was ook de enige keer, tegenwoordig wordt ik al weggejaagd als ze ook maar denkt dat ik opgewarmd begin te raken.
De enige keer ja? Hoe zit dat biologisch dan dat je op oudjaarsdag, toen zij er ook echt om zat te springen, weet dat je seks gehad hebt en half februari twee weken zwanger zou zijn? OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 686 En dan oh nee, vijf weken OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1843 kennelijk die ene keer ja. Aparte verwoording..

quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:41 schreef Zandkoekje2000 het volgende:

[..]

Want jij kent mij? Ik ben al bijna 14 jaar vader, en mijn kind is ondanks dat ze geen moeder meer heeft nooit iets tekort gekomen, zit nu in gym2, heeft laatst meegedaan aan een debatwedstrijd tegen studenten van de universiteit van onze stad en de eerste prijs binnen gehaald, plus een artikel in de krant. Ik zou niet trotser kunnen zijn op m'n popje.
Daar ben je zelf debet aan. Je post nu al geruimte tijd vooral shit als het ware het een soap en de mensen die je nog serieus nemen laat je eigenlijk nauwelijks dit soort positieve dingen weten. Alsof ze alleen maar goed genoeg zijn om je vragen te beantwoorden en ff je shit neer te gooien. Zo laat jij jezelf op deze manier hier kennen. Meeleven wanneer het jou uitkomt, maar fuck het dat mensen zich misschien nog zorgen maken om een Senna na zo een geweldsincident en overleden vriendin. Op naar je volgende issue die je wist die gaat komen, maar niet voordat je eerst nog even de haters wel even van repliek dient.
Dus als je wil dat mensen je anders zien, zou je heel makkelijk zelf daar iets aan kunnen doen.

Ik zou het wel een sjieke zet vinden als je daar eens anders mee om zou kunnen gaan. Als het tenminste echt is allemaal, want de haters hebben wel valide punten natuurlijk. Je zou het supermakkelijk op kunnen lossen en zo een artikel even kunnen delen natuurlijk. Oh je privacy Dennis? Ja, goed punt. DM je toch gewoon even een mod met de linkjes naar die debatwedstrijd, het geweld op school en die zelfmoord van dat vriendinnetje. Kan de mod voor je vouchen, scheelt jou lekker een grote bek geven tegen de haters en je toont een stukje goodwill naar de mensen die al die keren de moeite nemen om serieus met je mee te denken. Easypeasy :)

Ben benieuwd of je daar de ballen voor hebt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')