vanzelf is een groot woord, je moet altijd zelf de slingers ophangen zeg ik altijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:38 schreef tailfox het volgende:
Een andere zoeken. Bij het juiste persoon komt dit vanzelf.
Nouja voor veel exen deed ik niks en mijn huidige vriendin doe ik veel meer.(vooral omdat ik wil dat ze bij mij blijft)quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vanzelf is een groot woord, je moet altijd zelf de slingers ophangen zeg ik altijd.
Ja dit, overal is wel wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vanzelf is een groot woord, je moet altijd zelf de slingers ophangen zeg ik altijd.
Nee, getrouwd en twee kinderen. Uitmaken, scheiding oid is niet aan de orde hier. Ik hou van haar en zij ook van mij, ik zoek alleen naar manieren om haar weer vlinders in haar buik te krijgen van mij en andersom.quote:
En hoeveel jaar ben je samen met je huidige vriendin? Ik ben namelijk ook van mening dat je wel je best moet blijven doen, niets gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nouja voor veel exen deed ik niks en mijn huidige vriendin doe ik veel meer.(vooral omdat ik wil dat ze bij mij blijft)
Tuurlijk moet je zelf je best voor doen maar je moet iemand hebben waarvoor je dat wil doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En hoeveel jaar ben je samen met je huidige vriendin? Ik ben namelijk ook van mening dat je wel je best moet blijven doen, niets gaat vanzelf.
Dat probeer ik wel, ons jongste kind is nu 3 maanden. Nog heel klein dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben dan wel (nog) geen kinderen maar wel een ontzettend druk sociaal leven waardoor het met zijn twee zijn er nogal eens bij in schiet.
Wij plannen daarom ook weekendjes weg enzo.
Nu is dat wat lastiger natuurlijk met kinderen. Maar breng eens in de zoveel tijd de kinderen bij opa en oma als dat kan of een andere oppas en ga een nachtje plus dagje met elkaar weg.
Mijn ouders deden dit ook regelmatig
Maar je kind is nu ook nog echt heel klein dan. Die eerste maanden zijn bikkelen. Dat zet natuurlijk ook een enorme druk op je relatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, ons jongste kind is nu 3 maanden. Nog heel klein dus.
Vroeger gingen we op z'n minst een keer per maand met zijn tweeën uit eten en daarna op stap. Tegenwoordig zijn we alleen nog maar ouders, we zijn al blij als ons kind een uur slaapt zodat we even onze handen vrij hebben.
Wacht je bent 18 en hebt al een kind van 3 maanden?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Dat probeer ik wel, ons jongste kind is nu 3 maanden. Nog heel klein dus.
Vroeger gingen we op z'n minst een keer per maand met zijn tweeën uit eten en daarna op stap. Tegenwoordig zijn we alleen nog maar ouders, we zijn al blij als ons kind een uur slaapt zodat we even onze handen vrij hebben.
Ja maar ik wil die druk juist verminderen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar je kind is nu ook nog echt heel klein dan. Die eerste maanden zijn bikkelen. Dat zet natuurlijk ook een enorme druk op je relatie.
Misschien alvast iets plannen voor over een maand of 2-3. Dan is de kleinste alweer iets ouder.
Ja dat postnataal aborteren is er nooit echt doorgekomen he.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Geen kinderen nemen. Maar daar is het wat laat voor nu.
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wacht je bent 18 en hebt al een kind van 3 maanden?
dus sws was je 17 toen die geboren was.
Nee, en logisch dat ze dat zo voelt, zeker als ze nog zo jong zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:56 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die druk juist verminderen.
Het helpt ook niet mee dat mijn vrouw denkt dat haar kind niet zonder haar kan.
Ik heb zat ideeën maar mijn vrouw wil juist in de buurt van haar kleintje blijven en lijkt mij niet helemaal leuk meer te vinden.
Ja maar het kind is pas 3 maanden volkomen normaal gedrag wat je vrouw heeft hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:56 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die druk juist verminderen.
Het helpt ook niet mee dat mijn vrouw denkt dat haar kind niet zonder haar kan.
Ik heb zat ideeën maar mijn vrouw wil juist in de buurt van haar kleintje blijven en lijkt mij niet helemaal leuk meer te vinden.
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Geen kinderen nemen. Maar daar is het wat laat voor nu.
Nou.... die van ons zijn nog geen 16 maar het gaat al een stuk makkelijker dan 1 a 2 jaar geledenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |