Hoezo normaal? Ik voel me niet meer helemaal meetellen hier ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar het kind is pas 3 maanden volkomen normaal gedrag wat je vrouw heeft hoor.
Even daar over praten met je vriendin. maar ja het is zeker normaalquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Hoezo normaal? Ik voel me niet meer helemaal meetellen hier ja.
Ik heb het idee dat jij er helemaal niet aan toe bent, neem je verantwoordelijkheid man en laat niet alles aan je vrouw over.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Hoezo normaal? Ik voel me niet meer helemaal meetellen hier ja.
Ik wacht nog even op dat ze geen baby op haar arm heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Even daar over praten met je vriendin. maar ja het is zeker normaal
Ik was al vader lang voordat zij moeder werd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij er helemaal niet aan toe bent, neem je verantwoordelijkheid man en laat niet alles aan je vrouw over.
Ja ze had me wel nodig tijdens het baren, nog steeds een van de beste dagen uit mijn leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef pmponer het volgende:
Toch zou ik proberen je problemen bespreekbaar te maken.
Ze heeft veel hulp gehad bij het baren ... ja?
Ze voelt zich kut om meerdere redenen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef pmponer het volgende:
Waarom voelt ze zich dan kut? Je kan het toch zonder te oordelen ter sprake brengen?
Je kan haar vragen wat zou helpen zodat ze wat meer rust vindt en meer tijd aan jou kan besteden?
Of vragen hoe ze vindt dat het gaat, en hoe ze zou willen dat het gaat?
Ja goed idee, maar misschien wil zijn vrouw dat helemaal niet. Misschien wil ze er nog zeker 6 maanden niet aan denken om haar kindje een nacht "alleen" te laten, wat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou spreek af met de opa's en oma's dat 1 keer in de maand, de kleinkinderen een nachtje komen logeren of weekendje en dat jullie dan iets leuks gaan doen.
Je hebt een of meer oudere kinderen met een andere vrouw? Hoe oud was je toen en hoe heb je het toen ervaren?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:21 schreef Zandkoekje2000 het volgende:
[..]
Ze voelt zich kut om meerdere redenen.
Ze weet niet hoe ik mezelf voel omdat ik haar niet wil belasten.
Ik vraag haar wel eens of ze graag bij mij is en blij is met mij en daarop antwoord ze altijd positief. Maar ik voel het gewoon niet zo.
Tja dan heb je pech, je kan moeilijk iemand dwingen en hoe meer je gaat drammen hoe meer de ander de hakken in het zand zet, zoiets moet je tactisch brengen. Ik was meteen juichend toe gaan stemmen, maar goed, ik vind een avondje kinderloos helemaal het einde en dan helemaal in een restaurant waar je goed kan eten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja goed idee, maar misschien wil zijn vrouw dat helemaal niet. Misschien wil ze er nog zeker 6 maanden niet aan denken om haar kindje een nacht "alleen" te laten, wat dan?
Tijd om te gaan dus?quote:
Ja snap ik, maar bijvoorbeeld hier thuis heeft het best lang geduurd voordat mijn vrouw voldoende moed/vertrouwen had verzameld om de baby te laten logeren. En idd daar doe je niks aan, en nee het is niet leuk als je het gevoel hebt dat je niet meer belangrijk bent. Maar goed, grow up, praat erover, leer ermee omgaan, doe er wat aan wanneer het kan.\quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja dan heb je pech, je kan moeilijk iemand dwingen en hoe meer je gaat drammen hoe meer de ander de hakken in het zand zet, zoiets moet je tactisch brengen. Ik was meteen juichend toe gaan stemmen, maar goed, ik vind een avondje kinderloos helemaal het einde en dan helemaal in een restaurant waar je goed kan eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |