Klinkt als hosti.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Bij treinbier denk ik aan zwervers die voor een paar cent een blik pis weg zitten te drinken
Niet hip wel coolquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij verlaat ons gewoon helemaal
[..]
Geen idee Ik ben niet zo hip.
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
Bij treinbier denk ik aan zwervers die voor een paar cent een blik pis weg zitten te drinken
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je deelt je dramaverhalen hier, of gewoon niet. Niet dit halve gedoe.
ze hebben bij rocks nu kaasplankjesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.
Dat doe ikinderdaad niet. Want treinquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen speciaalbier drinken in de trein. Met een karmelietglas en een kaasplankje. En port na.
Ah, kijk. Ik heb altijd mensen om me heen. En zal ik je een geheimpje vertellen? Nou? IK MAG MENSEN HELEMAAL NIET.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik ben al heel veel alleen ik vind het leuk om met andere mensen samen te zijn
Kruip tegen je partner aan. Bij gebrek daaraan, vind er eerst een.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, kijk. Ik heb altijd mensen om me heen. En zal ik je een geheimpje vertellen? Nou? IK MAG MENSEN HELEMAAL NIET.
Zie je. Je praat weer over dingen waar je geen weet van hebt. Maar goed, je bent ook nog jong, ik neem het je niet kwalijk. Kaasplankjes in de auto zijn ook moeilijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doe ikinderdaad niet. Want trein
En een steengril?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je deelt je dramaverhalen hier, of gewoon niet. Niet dit halve gedoe.
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kruip tegen je partner aan. Bij gebrek daaraan, vind er eerst een.
Tijd zatquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voor
ff tinder aanslingeren, klaar. Ze liggen voor jullie toch voor het oprapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, wacht, daar heb ik tussen 16:00uur-17:45uur nog wel even tijd voor
Minstens. En een fles wijn. En een decanteerkaraf. Natuurlijk.quote:
quote:
Ohwja. Even vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ff tinder aanslingeren, klaar. Ze liggen voor jullie toch voor het oprapen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind zo'n karaf wel wat te fancy voor in de trein hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minstens. En een fles wijn. En een decanteerkaraf. Natuurlijk.
Nou goed. Niet helemaal waar. Maar ik heb wel altijd volk om me heen. Omdat ik best een aimabel type ben.quote:
Nou zo makkelijk dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik reis ook enkel eerste klasse.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind zo'n karaf wel wat te fancy voor in de trein hoor.
Oh, dan past het wel weer. Excuses, dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik reis ook enkel eerste klasse.
Een glazen kan wel, kristal is voor thuis.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En nooit stiekem even de afstand aangepast en faxie een superlike gegeven?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk dacht ik dus ook
Ik Tinder wel eens voor mijn dates of FwB's en zoveel leuke mannen zijn er echt niet
Snap ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik reis ook enkel eerste klasse.
Datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Snap ik
Je neemt geen genoegen met tweede keus
In niks
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:01 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk dacht ik dus ook
Ik Tinder wel eens voor mijn dates of FwB's en zoveel leuke mannen zijn er echt niet
krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Snap ik
In niks
Oh nu snap ik de rare blikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:02 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Snap ik
In niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |