Beetje bejaardenactiviteit maarquote:
Hoho, ik GEEF chlamydia, ik krijg het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, je krijgt het toch maar 1 keer.
Gewoon alles nemen, broad spectrum noemen ze dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen hoe weet je dan welke je nodig hebt? Er zijn toch allemaal verschillende.
Neem die eens mee naar Rotterdamquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb vandaag Pasteis de Nata op. Dát is pas iets om je druk over te maken
Ja, dat zal veranderen nu Miss er is.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij. Het ging hier alleen maar over seks.
Het mag tot 17:15uur. Dan is het lente toch? Dan moeten al die pre-lente-kriebels wel weer weg zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zal veranderen nu Miss er is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wees blij. Het ging hier alleen maar over seks.
Dan komen de echte lentekriebels.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het mag tot 17:15uur. Dan is het lente toch? Dan moeten al die pre-lente-kriebels wel weer weg zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat zal veranderen nu Miss er is.
Nee, die horen gewoon netjes onderdrukt te worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan komen de echte lentekriebels.
Dan begint het pas. Al die vogeltjes die uit hun dak aan het gaan zijn 's morgens vroeg. De nijlganzen voor de deur die geen genoeg van elkaar kunnen krijgenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het mag tot 17:15uur. Dan is het lente toch? Dan moeten al die pre-lente-kriebels wel weer weg zijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, die horen gewoon netjes onderdrukt te worden.
Oh. Nou ik zou het bij deze wel fijn vinden als mensen mij erop zouden wijzen als het buitensporig wordt.quote:
Zoals bij Lot bedoel je?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Nou ik zou het bij deze wel fijn vinden als mensen mij erop zouden wijzen als het buitensporig wordt.
Als je mijn naam ziet weet je toch al wel hoe laat het is?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh. Nou ik zou het bij deze wel fijn vinden als mensen mij erop zouden wijzen als het buitensporig wordt.
Daar zijn wel medische ingrepen voor hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn wel medische ingrepen voor hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |