Hier is het gewoon grijs. As usualquote:
Ik ben momenteel gewoon liefst op mijn kleedquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kleed me liefst als de regent
[ afbeelding ]
Van de kaartquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef Mani89 het volgende:
nou die nieuwe pluim ziet er fantastisch uit he jongens haha hahahaa .. ja het wordt gewoon helemaal zomer in een keer weg met die kou haha hahahaa komt helemaal goed haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef Mani89 het volgende:
nou die nieuwe pluim ziet er fantastisch uit he jongens haha hahahaa .. ja het wordt gewoon helemaal zomer in een keer weg met die kou haha hahahaa komt helemaal goed haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de zomer zorgt dat er vaak voor dat het water wat warmer wordtquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Best is om gewoon te zwemmen, dan voel je de regen haast niet
Uit ervaring kan ik vertellen dat dat een mythe is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In de zomer zorgt dat er vaak voor dat het water wat warmer wordt
quote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua temperatuur t/m dinsdag wel ok, maar daarna gewoon weer die kou en ook weer grijs en meer regen. Het is dat het niet anders is, maar ik mis het aangename t shirt weer wel. Sinds eind september/begin october is het vrijwel niet meer aangenaam geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2018 17:00 schreef dick_laurent het volgende:
Hier vandaag ook echt weer een meevaller. Zou regenachtig en grijs moeten zijn maar is grotendeels zonnig geweest de hele tijd.
Kwa vooruitzichten weet ik 't niet.... vind dit nou niet echt rooskleurig uitzien![]()
[ afbeelding ]
FOK!ker zorgt voor snoeiheet begin april: 25+ gradenquote:Op donderdag 22 maart 2018 14:12 schreef Mani89 het volgende:
het wordt gewoon helemaal zomer in een keer weg met die kou haha hahahaa komt helemaal goed haha
Hoeveel krijg ik per click?quote:Op donderdag 22 maart 2018 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
FOK!ker zorgt voor snoeiheet begin april: 25+ graden
Wat slechtquote:Op donderdag 22 maart 2018 19:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
FOK!ker zorgt voor snoeiheet begin april: 25+ graden
Voelt wel zo iig :pquote:Op donderdag 22 maart 2018 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik vertellen dat dat een mythe is.
Een dickpicquote:
Nee.. maar a.s. Woensdag/donderdag wellicht wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 06:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijgen we nou serieus sneeuw met Pasen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |