Haha, hap hap! Laat je niet zo kennen kerel.... zo serieus was ik niet 😂quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ben je inderdaad. Omdat ik winterweer fijn vind in de winter moet ik het ook maar appreciëren wanneer de gemiddelde temperatuur al rond de 16 graden hoort te liggen. Wanneer jij niet begrijpt dat ik seizoenen waardeer en eind maart dan graag zacht lenteweer ipv blizzards heb, vind ik dat inderdaad behoorlijk gek. Niet iedereen is zo stug zwart/wit.
Zeg je nu jaquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, hap hap! Laat je niet zo kennen kerel.... zo serieus was ik niet 😂
Die koutisten zijn niet te begrijpenquote:Op donderdag 22 maart 2018 09:38 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, hap hap! Laat je niet zo kennen kerel.... zo serieus was ik niet 😂
Zou ik nog een paar dagen mee wachtenquote:Op donderdag 22 maart 2018 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat was het... Dven, ik kom op visite.
Ik kom volgende weekquote:Op donderdag 22 maart 2018 12:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ik nog een paar dagen mee wachten
Ik begin er eigenlijk wel de humor van in te zien.quote:
twitter:janvissersweer twitterde op donderdag 22-03-2018 om 12:54:55Sneeuw vanochtend op het drielandenpunt bij Vaals (bron: Carlos Janssen). https://t.co/ZYJWesnUyh https://t.co/LWXkRfkNJ5 reageer retweet
Op motregen kan je je kleden.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:08 schreef _--_ het volgende:
Verschrikkelijk weer, snap niet dat sommige mensen dit weer meer waarderen dan die zonnige droge kou. VEEL BETER.
Vooral motregen. Bah wat een kut neerslag. Je wordt er kletsnat van.
![]()
Best is om gewoon te zwemmen, dan voel je de regen haast nietquote:
Dat wordt 2,5 uur in de taxi zittenquote:Op donderdag 22 maart 2018 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom volgende week
Regel even een ritje vanaf het vliegveld, kan je me rondleiden in je autovriendelijke dorp
Hier ook. Zal wel karma zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
Regen? Hier al de hele tijd een mix van zon en wolkjes
Regen = vochtigquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo zeuren als het regent dus.
Ik kleed me liefst als de regentquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo zeuren als het regent dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |