Ah tof! Ik heb echt wel een paar 'Ohhhhquote:Op vrijdag 23 maart 2018 22:57 schreef ato het volgende:
Greys, ik heb jouw tv tip Ricky Germain-Humanity gekeken. Was erg leuk
Normaal hou ik niet van stand up comedians, maar Ik moest ook vaak lachen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah tof! Ik heb echt wel een paar 'Ohhhh' momentjes gehad maar nog nooit zo vaak echt hardop moeten lachen van stand-up. En zo heerlijk dat die man geen moment schreeuwt
Ja he, vond ik verleden week ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 02:15 schreef Redefine het volgende:
Zo, al mijn beschouwingen over alle nummers ook weer gehad. Toch wel uitputtend zo allemaal achter elkaar![]()
[ afbeelding ]
Ja. Ik doe het eigenlijk elk jaar zo. Dat ik alles in een keer een 'recensie' geef. Het nadeel is dat je er heel lang mee bezig bent, en je gelijk een stortvloed op het forum gooit. Maar als ik het ga spreiden kan mijn mening alweer wat veranderd zijn, omdat ik een liedje al vaker gehoord heb, wat niet helemaal eerlijk zou zijn.quote:
Ik doe het ook ieder jaar. Maar mijn mening verandert zeker na het live horen en zien tijdens halve finale en finale.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 02:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik doe het eigenlijk elk jaar zo. Dat ik alles in een keer een 'recensie' geef. Het nadeel is dat je er heel lang mee bezig bent, en je gelijk een stortvloed op het forum gooit. Maar als ik het ga spreiden kan mijn mening alweer wat veranderd zijn, omdat ik een liedje al vaker gehoord heb, wat niet helemaal eerlijk zou zijn.
Na de eerste keer live tijdens de halve finale (of finale bij de zes andere liedjes), veranderd mijn mening meestal ook ja. Sommige nummers die op 'plaat' heel goed klinken vallen dan volledig door de mand (Dance Alone vorig jaar). Of live komt een nummer veel beter uit de verf (Letland met Justs in 2016) of vallen alle puzzelstukjes zelfs volledig in elkaar (CATS).quote:Op zaterdag 24 maart 2018 02:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik doe het ook ieder jaar. Maar mijn mening verandert zeker na het live horen en zien tijdens halve finale en finale.
My Active Topics is geëxplodeerd man!quote:Op zaterdag 24 maart 2018 02:15 schreef Redefine het volgende:
Zo, al mijn beschouwingen over alle nummers ook weer gehad. Toch wel uitputtend zo allemaal achter elkaar![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het niet met Denemarken. Die Rasmussen lijkt me echt een sympathieke gozer, en die viking staging zou echt goed kunnen werken in Lissabon. Maar idk.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 03:02 schreef Redefine het volgende:
Overigens dat er mensen zijn die Georgië mooi vinden, kan ik mij nog wel iets bij voorstellen (smaken verschillen nu eenmaal). Maar die hype rondom Denemarken zie ik echt niet. Mensen kunnen dat best een goed liedje vinden. Maar een zekerheidje voor de finale whut
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 07:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
My Active Topics is geëxplodeerd man!
Maar meestal is zoiets toch vooral ook op het liedje gebaseerd.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik weet het niet met Denemarken. Die Rasmussen lijkt me echt een sympathieke gozer, en die viking staging zou echt goed kunnen werken in Lissabon. Maar idk.
SIA DIE EEN ESF NUMMER SCHRIJTquote:Op zaterdag 24 maart 2018 10:54 schreef Greys het volgende:
Even vanuit UK topic maar Ed Sheeran heeft aangeboden dat ie wel een Eurovisielied wil schrijven alleen hij wil dan dat een ander het zingt. Als de UK dat aanbod aanneemt en ze betrekken hem bij het uitzoeken van wie het moet zingen zou dan zo tof zijn.
Want als een ster van zijn kaliber openlijk als schrijver meedoet aan het ESF hebben we over een paar jaar misschien wel Sia die voor Australië schrijft een keer enzo![]()
Ik zag het heel even voor me. Een ESF vol nummers van bekende sterren, bohhhh!
Ik hing lang geleden al aan haar lippen met dit. Dit refrein. (Iets na 1.00. Bohhh. Kippenvel. En toen mochten we haar nog zienquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
SIA DIE EEN ESF NUMMER SCHRIJT
ADSOJIIADJISAOIDSAJOIDSA THATS THE DREAM
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hing lang geleden al aan haar lippen met dit. Dit refrein. (Iets na 1.00. Bohhh. Kippenvel. En toen mochten we haar nog zien
Ik weet nog zo goed dat ik pissed was dat als ik dit aan iemand liet zien en horen.. (vervolg onder de clipquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:25 schreef Nexum het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van Sia, ugh. Haar muziek kan ik echt 1000x naar luisteren en dan nog ben ik het niet zat
Ja da's een puntje waar ik dan ook wel een beetje mee zitquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Sia wel heel graag.Maar Australië mag er uit en al helemaal geen liedje van Sia
Oh, dat wist ik niet. Nu snap ik je postquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's een puntje waar ik dan ook wel een beetje mee zitIk noemde Australië omdat ze daar vandaan komt maar ergens gun ik ze haar niet. Wat erg
Ja ik gun ze haar als land idd wel maar niet op het ESFquote:Op zaterdag 24 maart 2018 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nu snap ik je post
Ik gun ze haar wel als ze daar vandaan komt. Maar ze horen gewoon niet mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |