abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 maart 2018 @ 15:45:26 #101
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177934464
Nou, dan vul ik hem ook maar in. :P

Gemeenteraad: SP
Wiv: Tegen
ESF semi1: niet
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2018 @ 17:30:55 #102
368283 ato
pi_177936676
Bij stem wijzer kwam ik op Piratenpartij uit, is het een grap?
Life can be a bitch, so like it..
pi_177938241
Ik heb alleen een stemwijzer specifiek voor Utrecht gedaan, en kreeg daar een gelijke plek voor Groenlinks en Partij voor de Dieren.

Normaal gesproken stem ik eigenlijk altijd SP, maar ondanks hun goede standpunten w.b. zorg kan ik het dit keer niet in alles even goed vinden.

Er doet trouwens ook een of andere weirdo mee die mijn moeder vaag kent via haar werk, met een eigen partij. Kreeg hem als gedeeld tweede bij de stemwijzer. :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 maart 2018 @ 18:46:49 #104
163650 Greys
pi_177938277
Hongarije op Eurovision in Concert. Awesome _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 18:55:50 #105
375570 crew  Cyan9
pi_177938498
GroenLinks en tegen. ESF weet ik pas op de avond zelf. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_177939225
VVD en Australië.

Referenda zijn onzin, dus daar stem ik niets.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter maandag 19 maart 2018 @ 19:52:06 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_177940072
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 15:01 schreef ato het volgende:
Even wat anders, weten jullie waar je op gaat stemmen.
Zelf ben ik aan het twijfelen.
Geen idee, dit weekend het verkiezingsboekje doorgebladerd maar dat zit vol met pasfoto's en cliché teksten per partij. Denk dat ik het programma van de partij waar ik vorig jaar landelijk op heb gestemd bekijk en nog wat lokale en hopen dat er wat tussen zit.
  maandag 19 maart 2018 @ 20:04:37 #108
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_177940434
Gemeente; weet nog niet, mijn partij doet hier niet mee en heb me nog niet helemaal goed genoeg verdiept in de anderen.
Wiv; Blanco.
ESF; geen idee nog.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 21:38:09 #109
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177942964
Het wordt hier de combipartij van d landelijke progressieve partijen. Tegen de sleepwet en hopenlijk straks stemmen voor Frankrijk als het een goed optreden is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177944368
Gemeente: SP of Groen Links, ben er nog niet helemaal uit.

Wiv: Tegen

ESF: Ik verwacht: Australië en Oekraine en had graag willen stemmen op FyroMacedonië, omdat ik ze een finaleplek gun met deze inzending.
~The present is all there is~
  dinsdag 20 maart 2018 @ 00:07:22 #111
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177946269
Dan ook maar even aangeven wat het voor mij wordt.

Gemeente: ben er nog niet helemaal over uit. Waarschijnlijk de lokale partij, anders D66 of Groenlinks. Die drie liggen namelijk vrij dicht bij elkaar wat betreft opvattingen en standpunten in mijn gemeente.

Wiv: ik ben tegen de wet, maar ik ben niet zo'n voorstander van een referendum. Maar zal waarschijnlijk wel stemmen.

ESF: ik heb buiten Waylon om nog geen nummer geluisterd, dus kan daar nog niet over oordelen. Nu alle liedjes bekend zijn, zal ik ze binnenkort eens gaan beluisteren, om dan weer even alle topics langs te gaan en mijn licht erover te laten schijnen :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 00:11:04 #112
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177946331
Wel weer typerend van de blaadjes van de partijen die ik in mijn brievenbus kreeg, dat de VVD en de SGP/CU (is in mijn gemeente een combipartij) beiden extreem conservatief zijn. Recent is de manier van afval ophalen veranderd, en i.p.v. bestaande problemen aan te pakken, willen die partijen terug naar de vorige situatie. Dat terwijl alle andere partijen juist het systeem willen verbeteren en niet naar de oude situatie terug willen.

En zo geldt dat voor nog wat meer standpunten. De tijd van puur conservatief denken is wat mij betreft wel voorbij. Ik ben toch veel meer voor progressieve oplossingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2018 @ 09:36:31 #113
163650 Greys
pi_177950603
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 11:19:54 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177952621
Ja inderdaad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 20 maart 2018 @ 18:33:42 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177962877
Ik ben alvast wat aan het voorbereiden om alle liedjes achter elkaar te kunnen gaan luisteren (van youtube rippen om ze ook gewoon in een music player te kunnen luisteren), miste ik toch nog een nummer bij het officiële kanaal van het ESC. Namelijk het nummer van Armenië. Die hebben dan waarschijnlijk nog geen officiële clip aangeleverd?

Niet echt handig van ze, daardoor missen ze toch wat mensen die het liedje in die lijst willen luisteren. Of het ESC moet het vergeten zijn toe te voegen, wat natuurlijk ook bijzonder stom zou zijn. Heb het liedje natuurlijk wel al kunnen vinden, maar handig is anders.

Heb behalve wat eerste tonen nog geen liedjes geluisterd. Wel zag ik dat ze bij Waylon inderdaad (zoals ik hier ergens al voorbij zag komen) een concert optreden van het nummer als officiële videoclip gebruiken. Dat is toch ook wel bijzonder dom, want zo ziet het er toch wel zeer amateuristisch uit.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177963810
Las net via diverse sites dat oud-presentatrice Katie Boyle is overleden
pi_177966603

Echt dit nummer nog steeds _O_ _O_ _O_ Dit zou dit jaar zo kunnen winnen
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2018 @ 21:26:01 #118
368283 ato
pi_177968711
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Em31 het volgende:

Echt dit nummer nog steeds _O_ _O_ _O_ Dit zou dit jaar zo kunnen winnen
Ik vond zijn optreden geweldig, maar ik had en heb nog steeds weinig met het liedje.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 20 maart 2018 @ 23:36:09 #119
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177973286
De Lee Towers In Rotterdam _O- :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177974457
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 18:33 schreef Redefine het volgende:
Ik ben alvast wat aan het voorbereiden om alle liedjes achter elkaar te kunnen gaan luisteren (van youtube rippen om ze ook gewoon in een music player te kunnen luisteren), miste ik toch nog een nummer bij het officiële kanaal van het ESC. Namelijk het nummer van Armenië. Die hebben dan waarschijnlijk nog geen officiële clip aangeleverd?

Niet echt handig van ze, daardoor missen ze toch wat mensen die het liedje in die lijst willen luisteren. Of het ESC moet het vergeten zijn toe te voegen, wat natuurlijk ook bijzonder stom zou zijn. Heb het liedje natuurlijk wel al kunnen vinden, maar handig is anders.

Heb behalve wat eerste tonen nog geen liedjes geluisterd. Wel zag ik dat ze bij Waylon inderdaad (zoals ik hier ergens al voorbij zag komen) een concert optreden van het nummer als officiële videoclip gebruiken. Dat is toch ook wel bijzonder dom, want zo ziet het er toch wel zeer amateuristisch uit.
Klopt, Armenië levert dacht ik morgen/vandaag een officiele videoclip aan.

Maar eh, deze playlist is toch veel handiger? https://www.youtube.com/p(...)owUZDjD31GXRYVQ3w74x Je moet alleen dan zelf Armenië opzoeken.

Benieuwd naar je review.
~The present is all there is~
  woensdag 21 maart 2018 @ 00:46:33 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177974487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:42 schreef grazz het volgende:

[..]

Klopt, Armenië levert dacht ik morgen/vandaag een officiele videoclip aan.

Maar eh, deze playlist is toch veel handiger? Je moet alleen dan zelf Armenië opzoeken.

Benieuwd naar je review.
Die playlist gebruik ik in het begin ook gewoon. Dat doe ik altijd, om bij het beoordelen namelijk ook wil weten welk land het is. Na een paar keer luisteren, luister ik juist via een andere player, omdat ik dan willekeurig de nummers voorbij wil horen komen. Plus dat ik ze dan ook alvast voor na het festival heb.

Review zal nog even wachten worden. Heb tot nu toe pas vijf nummers voor het eerst gehoord, moet de rest nog horen. En wil ze allemaal een keer of drie a vijf gehoord hebben, voordat ik mijn reacties plaats in de diverse topics.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177974558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die playlist gebruik ik in het begin ook gewoon. Dat doe ik altijd, om bij het beoordelen namelijk ook wil weten welk land het is. Na een paar keer luisteren, luister ik juist via een andere player, omdat ik dan willekeurig de nummers voorbij wil horen komen. Plus dat ik ze dan ook alvast voor na het festival heb.

Review zal nog even wachten worden. Heb tot nu toe pas vijf nummers voor het eerst gehoord, moet de rest nog horen. En wil ze allemaal een keer of drie a vijf gehoord hebben, voordat ik mijn reacties plaats in de diverse topics.
Oh die goeie "ouwe" tijd van het rippen en dan overzetten naar mn mp3speler. Missch ook maar weer eens gaan doen. Nu vooral via youtube en soms spotify beluisteren.

Je neemt in ieder geval je tijd :D Schrijf je ook op wat je eerste indruk is, om dit daarna te vergelijken met wat je er na de 4e luisterbeurt van vindt?

Het is in ieder geval een goed jaar als je het mij vraagt en we gaan weer een keertje winnen w/
~The present is all there is~
  woensdag 21 maart 2018 @ 01:04:14 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_177974596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Oh die goeie "ouwe" tijd van het rippen en dan overzetten naar mn mp3speler. Missch ook maar weer eens gaan doen. Nu vooral via youtube en soms spotify beluisteren.

Je neemt in ieder geval je tijd :D Schrijf je ook op wat je eerste indruk is, om dit daarna te vergelijken met wat je er na de 4e luisterbeurt van vindt?

Het is in ieder geval een goed jaar als je het mij vraagt en we gaan weer een keertje winnen w/
In het begin inderdaad via youtube luisteren, later dan op andere manieren. Nou ja mijn tijd ervoor nemen, ik heb nog nooit voor eind april naar de nummers geluisterd (buiten Nederland om), dus dit is nog snel voor mij :P

En ja ik houdt voor mijzelf een eigen lijstje bij met een cijfer wat ik bij de eerste luisterbeurt geef (omdat de meeste kijkers straks tijdens het festival ook een oordeel geven, pas na een keer luisteren). En daarna na drie/vijf keer luisteren geef ik weer een cijfer. En dan tot slot nog één keer nadat ik de nummers gehoord heb op het festival zelf.

Hetzelfde geldt voor mijn oordeel in de diverse topics. Altijd even een reactie als ik het liedje een paar keer heb gehoord. En dan ook minimaal nog een keer als de eerste keer op het festival is geweest.

Het is voor mijzelf ook een eerlijkere manier om te vergelijken hoe goed ik de liedjes per jaar in de breedte vind. Dan kan ik kijken hoeveel liedjes er boven de 8 scoren en hoeveel boven de 7 etc.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_177977443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 01:04 schreef Redefine het volgende:

[..]

In het begin inderdaad via youtube luisteren, later dan op andere manieren. Nou ja mijn tijd ervoor nemen, ik heb nog nooit voor eind april naar de nummers geluisterd (buiten Nederland om), dus dit is nog snel voor mij :P

En ja ik houdt voor mijzelf een eigen lijstje bij met een cijfer wat ik bij de eerste luisterbeurt geef (omdat de meeste kijkers straks tijdens het festival ook een oordeel geven, pas na een keer luisteren). En daarna na drie/vijf keer luisteren geef ik weer een cijfer. En dan tot slot nog één keer nadat ik de nummers gehoord heb op het festival zelf.

Hetzelfde geldt voor mijn oordeel in de diverse topics. Altijd even een reactie als ik het liedje een paar keer heb gehoord. En dan ook minimaal nog een keer als de eerste keer op het festival is geweest.

Het is voor mijzelf ook een eerlijkere manier om te vergelijken hoe goed ik de liedjes per jaar in de breedte vind. Dan kan ik kijken hoeveel liedjes er boven de 8 scoren en hoeveel boven de 7 etc.
Ik heb precies hetzelfde! Ik geef de nummers ook altijd een cijfer na de eerste luisterbeurt en na een paar luisterbeurten geef ik een nieuw cijfer. In de breedte luisteren werkt echt goed. Volgens mij doet de jury dat ook toch? :)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 maart 2018 @ 09:59:41 #125
163650 Greys
pi_177978321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:20 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde! Ik geef de nummers ook altijd een cijfer na de eerste luisterbeurt en na een paar luisterbeurten geef ik een nieuw cijfer. In de breedte luisteren werkt echt goed. Volgens mij doet de jury dat ook toch? :)
Dat zóu een jury moeten doen, maar volgens mij doet geen hond het. Onze eigen 'vakjury' Jenny Lena wist in de middag van dé dag zelf nog niet eens dat ze het esf ging jureren, ze dacht Nederlandse inzendingen geloof ik. En zij was de voorzitter van onze vakjury, kan je nagaan.

En een Russische dame zat lekker te filmen en selfies te maken terwijl ze moest luisteren en kijken etc. Die desinteresse zal er vast vaker zijn. En dat is alleen voor het luisteren naar de juryfinale. Laat staan dat ze de moeite nemen om al eerder te luisteren. Ik gok op heel weinig..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')