Gaan jullie lekker karaoke-en (karaoke'en, karaokenenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Songfestivalkaraoke.Daar bleek toch ook animo voor te zijn.
![]()
DE TROUBADOURquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
RECHT OP IN DE WIND, ZAL IK BLIJVEN STAAN.
dit was naar aanleiding van het EIC topic.
Ohhhh die ga ik dan doen met de karaoke. Ik zeg doen en niet zingen, want dat kan ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:58 schreef Nexum het volgende:
[..]
DE TROUBADOUR
DE TROUBADOUR
LA LA LA LAI
LAL LAIA LAIA LAIAIAIA
Who cares, ik kan toch ook niet zingen???quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh die ga ik dan doen met de karaoke. Ik zeg doen en niet zingen, want dat kan ik niet
Ja nee ik ga het ook wel zingen maar ik weet nu al dat jullie dat niet onder 'zingen' vinden vallenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Who cares, ik kan toch ook niet zingen???![]()
![]()
DE TROUBAAADO-krijs-glasgerinkel-DOOUUUUUURquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik ga het ook wel zingen maar ik weet nu al dat jullie dat niet onder 'zingen' vinden vallenTis meer loeien met een hoop gegiebel
Ja da's wel een treffende schets van hoe het waarschijnlijk zal zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:03 schreef Nexum het volgende:
[..]
DE TROUBAAADO-krijs-glasgerinkel-DOOUUUUUUR
LAI LAIA LAAAAAAAH LAIAALAIAIAIAIA
1 look op mijn Twitter page en je hebt je antwoordquote:
Toen ik in Düsseldorf was bij het ESF hebben we ons echt verwonderd dat IEDEREEN aardig tegen elkaar deedquote:
Greys en Poepz0r als Waylon in de halve finale strand.quote:
Een spoor van destructie door Lissabon.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Greys en Poepz0r als Waylon in de halve finale strand.
De grote aardbeving van Lissabon twee punt nul.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een spoor van destructie door Lissabon.
In dat geval is 'Nocturne' misschien een haalbaar lied om te zingen Greys... zijn niet zoveel regels èn er zitten violen in..quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ik ga het ook wel zingen maar ik weet nu al dat jullie dat niet onder 'zingen' vinden vallenTis meer loeien met een hoop gegiebel
Jij met je violenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:18 schreef LovePeaceofMusic81 het volgende:
[..]
In dat geval is 'Nocturne' misschien een haalbaar lied om te zingen Greys... zijn niet zoveel regels èn er zitten violen in..*opleving* VIOLEN!!!
Perfecte timing terwijl ik pizza zit te etenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
Effe wachten, nog effe wachten
Pizza! Pizza! Oooh pizza!
Och dat vond ik zo'n mooi nummer.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:22 schreef Greys het volgende:
DEZE
Zie vanaf 1.08 ik ga vast oefenen op de armwapperingen
NEEEEKAAAAME NEKMENEMENEKMENEEEEKAAAMEEE
Serieus elke keer weer kippenvel bij dat lozen van de robe moment en dat applausquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Och dat vond ik zo'n mooi nummer.![]()
Dat euforisch applaus als d'r jasje uit gaat, oh publiek you ain't seen nothing yet.
Volgens mij kan je deze wel hoor, de B's als backing blaffers er bij, kannie mis gaan.
quote:
Ze fixen het wel weerquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:56 schreef Greys het volgende:
Als je de reacties hieronder leest zou Rusland dit jaar toch weleens in de semi kunnen blijven hangen
https://www.facebook.com/wiwibloggs/posts/1788634997854022
Als er een jaar is dat ze blijven steken is het dit jaar. Laat me nog maar heel even in die waanquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:00 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Ze fixen het wel weer
Zal hem zo eens opzoeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh jongens echt, als je tegen flink wat "ohhhhh" grappen kunt, kijk Humanity van Ricky Gervais op Netflix. Ik vind de meeste stand-up meh maar ik heb hier echt gehuild van het lachen.
Als je een notenallergie hebt kan je hem beter overslaan.
Als je hem toch al leuk vindt wordt dit een zaligheid voor je. De eerste stand-up die ik nog een keer ga kijken. Morgen al.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal hem zo eens opzoeken.![]()
Ik kan altijd wel lachen om Ricky Gervais, ook buiten zijn sketches om is hij vaak echt leuk.
Nu net gestart, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem toch al leuk vindt wordt dit een zaligheid voor je. De eerste stand-up die ik nog een keer ga kijken. Morgen al.
Zoek maar eens op #Humanity op Twitter. Hij krijgt zo veel lof dat ie het zelf amper kan handelenHeeft nog nooit zulke reacties gehad schreef ie.
He did not disappoint.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je hem toch al leuk vindt wordt dit een zaligheid voor je. De eerste stand-up die ik nog een keer ga kijken. Morgen al.
Zoek maar eens op #Humanity op Twitter. Hij krijgt zo veel lof dat ie het zelf amper kan handelenHeeft nog nooit zulke reacties gehad schreef ie.
Is het ooit wel zoveel geweest sinds het afschaffen van de taalregel?quote:
Stel je eens voor dat ze Nederland in de laatste envelop hebben, en eerst wordt Rusland nog genoemd als finalist. Ik geloof dat ik dan echt doodga van frustratie en spanning.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Als er een jaar is dat ze blijven steken is het dit jaar. Laat me nog maar heel even in die waan![]()
* ijs_beer pats Redefine on the backquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:49 schreef Redefine het volgende:
Kom ik in het topic, zie dat het over karaoke en pyjama feestjes gaat:
[ afbeelding ]
Echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tis in elk geval lekker veel en divers en kwalitatief goed en verschillende genres. Eigenlijk precies wat ie wenste.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 06:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het ooit wel zoveel geweest sinds het afschaffen van de taalregel?
Mooi hoe onze Salvador die trend is gestart.Die verschillende talen geeft zoveel kleur aan het ESF!
Arme Bo ----> Bengaal?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 10:08 schreef Greys het volgende:
Bo z'n dommige blik toen hij in de tuin regenwater wilde drinken en hij weer met z'n bakkes op ijs stuitte![]()
![]()
En zo heerlijk niet-schreeuwend gebracht itt andere stand-uppersquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:41 schreef Cee het volgende:
Ricky Gervais net gekeken, geweldig.![]()
![]()
Niet alleen heel grappig maar ook van die rake dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo heerlijk niet-schreeuwend gebracht itt andere stand-uppersJaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MEDVEDEEEEEE, dacht jij toch dat ze zong? Vertelde dat aan mams en dochter, mams lag in een deukquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:22 schreef Greys het volgende:
DEZE
Zie vanaf 1.08 ik ga vast oefenen op de armwapperingen
NEEEEKAAAAME NEKMENEMENEKMENEEEEKAAAMEEE
Ja dat was ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:35 schreef superrmama het volgende:
[..]
MEDVEDEEEEEE, dacht jij toch dat ze zong? Vertelde dat aan mams en dochter, mams lag in een deuk
![]()
Dochter vindt dat ik haar liedje verpest heb door dat te vertellen. Had ik precies andersom ingeschat, oeps. Hoedanook, dit liedje wordt noooit meer hetzelfde, je wordt bedankt![]()
pssst was jij toch?
pssst je weet ook wat medvedi zijn?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:29 schreef Cee het volgende:
[..]
JaaaaaaaJaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jup. En Israël is ook de nieuwe favoriet van die leuke youtube damequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef Fascination het volgende:
Wtf ik zie net dat Israël op één staat bij de bookmakers.
Iets met Beren, Greysquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was ik.
Nee dat weet ik niet, ik zei het puur om ongeveer de klank aan te geven hoe ik dacht dat het ongevéér klonk toen ik dit lied niet meer kon herinnerenBetekent het iets ergs?
Meervoud van Beer, zo heet onze ieniemienie katertje ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha oops! Nou ja hoewel, een ode aan beren
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:15 schreef Cyan9 het volgende:
De buurman heeft eindelijk de boom in z'n tuin omgezaagd. #LevenInDrenthe
Boeiend hè..
Ja! Dat is echt stom toeval. In m'n hoofd klonk het ongeveer zo haha.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:31 schreef superrmama het volgende:
[..]
Meervoud van Beer, zo heet onze ieniemienie katertje ook![]()
Wel apart dat je gewoon een echt bestaand woord uit de taal hoorde
Welja, 2 ijsjes nog wel, maar wel heel beleefd vragenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Dat is echt stom toeval. In m'n hoofd klonk het ongeveer zo haha.
En ik wist echt niet dat het een echt woord was. Het enige aan woorden die ik nog ongeveer in die taal weet van heel heel heel vroeger zijn: (geen idee of ik het goed schrijf) sladoled, paradasj, krumpir, potpis (iets van handtekening?), molim (dwa sladoled molim moest ik als minikind van m'n vader kunnen zeggen op vakantie haha) en tot tien tellen.
Voor mij en zusje twee ijsjesquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:59 schreef superrmama het volgende:
[..]
Welja, 2 ijsjes nog wel, maar wel heel beleefd vragen![]()
Handtekening van mini Greys idd, en tomaten en aardappels.Nah, echt leuk, heel herkenbaar ook.
Goed liedje inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha oops! Nou ja hoewel, een ode aan beren
Mooi, nu ook eruit blijven!quote:
Tjurka is kalkoen fonetisch. Tot 10 gaat ook nog primaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor mij en zusje twee ijsjes
En wat is kalkoen ook alweer? Want dat bestelden we voor op de bbq bij de slager maar dat weet ik niet meer.
M'n vader vond het heel fijn om altijd daar op vakantie te gaan maar vond wel dat we dan woordjes moesten leren want dat was beleefd als je ergens op vakantie ging, ook als kind. En zo mooi hoe ik dat bijna veertig jaar later dus gewoon nog in m'n hoofd heb zitten die woorden![]()
Even fonetisch want geen idee hoe je het schrijft: jedan dwa tri tsjetri pet sjest sedam ossam dewet desset
Hahahaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi, nu ook eruit blijven!![]()
Ik wist trouwens niet eens dat je erin zat, maar blij dat je er nu uit bent.
Ik woon niet tussen de boeren, totaal niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:35 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Ik moet hierbij aan Boer zoekt vrouw denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |