SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Voorlopig gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Stuur een pm of dm naar Diaan73 of je meekunt en gaat. Er zijn kortingsbonnen van AH
beschikbaar! Overnachten kan de avond ervoor en/of erna bij Melting. Wel graag even op tijd aangeven.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Dank u, vogel vond mijn schouder ook even liefquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dank u, vogel vond mijn schouder ook even lief
Staat niet op het rooster..quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vast wel toch? Ik ben vast bijna klaar.
Ahwquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
Wil zo ook wel even kijken of ik die twee liefjes nog even kan knuffelen.
Vogels zijn vaak liever dan mensen
Ik heb 2 draken als vogels, maar als het de dames uitkomt dan knuffelen ze echt.quote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 maart 2018 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Stream ging dood, PC in reboot. Dat moet ik nu eerst uitzoeken. Sorry.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje indirect aan het draaien zo
Wanneer ga je een keer direct draaien dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje indirect aan het draaien zo
Wanneer ik er tijd ervoor hebquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer direct draaien dan?
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wanneer ik er tijd ervoor heb![]()
Ik probeer dit weekend te kijken of ik überhaupt Mixxx op m'n computer kan krijgen
Dat is zo te downloaden!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wanneer ik er tijd ervoor heb![]()
Ik probeer dit weekend te kijken of ik überhaupt Mixxx op m'n computer kan krijgen
Ik hoop niet dat hij weg is.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Is 11 hier nu weg, omdat het elders niet helemaal loopt zoals hij wil?
Tip: Gewoon elders niet komen als het niet naar je zin is.
Het is net het echte leven...
Van mij hoeft niemand weg, maar ik las zoiets in het vorige topic dat nog op mijn scherm stond net...quote:
Ah oké mooiquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is zo te downloaden!Alleen moet je dan nog een paar dingetjes doen om het werkend te krijgen, maar daar willen mensen hier je vast wel mee helpen!
Even teruggelezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand weg, maar ik las zoiets in het vorige topic dat nog op mijn scherm stond net...
Idem, ik zie Fok ook niet als een groter iets dan een verzameling chat boxen van uiteenlopende aard die toevallig allemaal via dezelfde ingang te benaderen zijn en waar ik er maar een handvol van bezoek.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Even teruggelezen.
Ik kom ook bijna nergens anders op Fok!. Hier vind ik het goed genoeg.
Dit soort muziek wordt nu toch niet meer gemaakt?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit soort muziek wordt nu toch niet meer gemaakt?
Deze is mij niet bekend.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:39 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit wel één van de betere McCartney solo platen
Van de plaat Venus & Marsquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is mij niet bekend.
En hij is niet solo.... samen met Wings.
15 Beatlesplaten?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Van de plaat Venus & Mars
Kreeg ik een keer van een platenverkoper gratis mee omdat ik iets van 15 Beatles platen bij hem kocht
Ik was al Beatles fan, maar hij had allemaal van die compilatie albums en de autist in mij moest ze per se allemaal hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
15 Beatlesplaten?
U werd instant Beatles fan?
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik was al Beatles fan, maar hij had allemaal van die compilatie albums en de autist in mij moest ze per se allemaal hebben![]()
Ik heb er inmiddels al wel een aantal weggedaan
Ik had ze aan iemand gegeven die daar wel blij mee wasquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel zonde om ze weg te doen dan toch?
Jij was er niet meer blij mee dus?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:50 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had ze aan iemand gegeven die daar wel blij mee was
Toch jammer dat Amy zo vroeg gehemeld is.quote:
Ik begon me wat meer in andere artiesten te verdiepen dan The Beatlesquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was er niet meer blij mee dus?
Is je muzieksmaak veranderd, of had het een andere reden?
Ik denk dat, als ze eenmaal nuchter was geworden, ze nog wel heel groot geweest zou zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch jammer dat Amy zo vroeg gehemeld is.
Ben wel benieuwd of ze dit succes nog had kunnen evenaren.
De vraag is wel of ze ooit van de troep af had kunnen blijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik denk dat, als ze eenmaal nuchter was geworden, ze nog wel heel groot geweest zou zijn
Tjaquote:Op vrijdag 9 maart 2018 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is wel of ze ooit van de troep af had kunnen blijven.
Een medestandster!quote:
In dat geval.... welterusten.quote:
Heb jij deze van Keetje Tippel aangevraagd?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij deze van Keetje Tippel aangevraagd?
Goedemorgen Diaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:39 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Melting wat was je gisterenavond laat!
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Klopt. Ik was niet gaan darten, maar heb de was gedaan, en die was nog niet klaar.
Ik lag er pas rond half 2 in.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat jij niet wachten tot vandaag?
![]()
Maar dan ben je er nu op tijd weer uit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Jullie zullen me de komende tijd minder zien en horen. Dat staat los van Radio 49, maar heeft des te meer met FOK! en het heersende faalbeleid te maken. Ik ben behoorlijk FOK!-moe en ik ga bekijken of een tijdje afwezigheid daar veel aan verandert of niet. Tot later.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ow nee dan ga je het niet te redden.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Drukke dag vandaag. Overdag naar de Efteling, en vanavond naar toneel met mijn broertje, schoonzus, en moeder.
Maar wel leuke drukke dag.
En ja..... was al een paar keer wakker geworden. Dan kan ik er net zo goed uit gaan.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voetbal ze.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 08:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nee dan ga je het niet te redden.
Succes bij de bakker en veel plezier vandaag.
Ik ga Lennon ophalen en naar voetbal.
Zat vanaf 6 uur een live stream op FB te loeren.quote:
Wat was er zo belangrijk dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zat vanaf 6 uur een live stream op FB te loeren.
Reina del Cid streamde voor het eerst een van haar optredensquote:
Mogguhquote:
quote:
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.quote:
Los van dat laatste, het is natuurlijk altijd vervelend qua idee dat er iemand in je huis geweest is.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.
En toen herinnerde ik me weer dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan omdat ik mijn sleutels kwijt was. Tijdens het zoeken naar de sleutels ben ik kennelijk afgeleid geraakt en ben ik dus naar bed gegaan zonder de voordeur op slot te doen. Mijn sleutels heb ik inmiddels ook weer gevonden: die zaten nog in mijn fiets die voor de deur stond![]()
Twee conclusies kan ik hieruit trekken;
1. Ik was gisterenavond heel erg moe (en nee, ik had niet gedronken)
2. Ons huis is echt volstrekt oninteressant voor inbrekers. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat er te halen valt bij ons.
Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Los van dat laatste, het is natuurlijk altijd vervelend qua idee dat er iemand in je huis geweest is.
Je hebt van die feedersquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gup wordt dik denk ik.
Loop hem al de hele ochtend te voeren.
Ja die is leuk. Wat daarna komtquote:
Ja dat dusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik werd pas om 09.00 wakker. En kwam er vervolgens achter dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan. Klein detail; wij hebben een voordeur met een klink, dus als die niet op slot is kan iedereen gewoon binnenlopen.
En toen herinnerde ik me weer dat ik gisterenavond de voordeur niet op slot had gedaan omdat ik mijn sleutels kwijt was. Tijdens het zoeken naar de sleutels ben ik kennelijk afgeleid geraakt en ben ik dus naar bed gegaan zonder de voordeur op slot te doen. Mijn sleutels heb ik inmiddels ook weer gevonden: die zaten nog in mijn fiets die voor de deur stond![]()
2. Ons huis is echt volstrekt oninteressant voor inbrekers. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat er te halen valt bij ons.
Mogguhquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Je hebt van die feeders![]()
Goedemorgen peeps
Kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als je nu een liedje als Dreadlock Holiday zou uitbrengen, dan zouden de SJW's moord en brand schreeuwen
Fijn dat je goed geslapen hebt, maar vanavond toch maar iets beter oplettenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 10:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel eens last van. En de volgende keer doet ie het gewoon primaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die R49 app is wel ruk. Hij valt steeds uit
SJW's?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 11:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als je nu een liedje als Dreadlock Holiday zou uitbrengen, dan zouden de SJW's moord en brand schreeuwen
Social Justice Warriors.quote:
Ow die mensen... vermoeiend zijn ze. Die probeer ik te negeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Social Justice Warriors.
Mensen die té politiek correct hun mening van de daken schreeuwen en alle andere meningen fout vinden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die mensen... vermoeiend zijn ze. Die probeer ik te negeren.
Mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, er zat wel iets in die opmerking van FOK! verder negeren en alleen nog hier rondhangen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, er zat wel iets in die opmerking van FOK! verder negeren en alleen nog hier rondhangen.
Verstandigquote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gokt Bohemian Rhapsody?quote:
In 1 keer goedquote:Op zaterdag 10 maart 2018 13:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont gokt Bohemian Rhapsody?
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:17 schreef ok01 het volgende:
We zitten Gup wel echt vet te mesten de laatste tijd
Volgens mij heeft Hiryu dat in het leven geroepen.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die kut advertenties doen het wel uiteraard, maar verbinding maken ho maar
Wie heeft die app eigenlijk bedacht?
Voor normale particulieren is er idd weinig meer aan. Alleen met ziektekosten, verhuizingen enz. en box 3 perikelen is het nog wel leuk. Bijleenregeling, dingen met vruchtgebruik enzo zijn nog wel lastig.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Waar je vroeger een halve dag met papieren en rekenmachine aan het stoeien was, is je belastingaangifte nu binnen 5 minuten geregeld. Ik vind er geen reet meer aan, alles staat er al voorgekauwd in.
En een lage rente hebben op je hypotheek is leuk, maar we krijgen nu bijna niets meer terug.
Was toch altijd een leuk moment om te zien welke aardige hoeveelheid euri's je terug kreeg, nu is het maar een fooi.
Te weinig zelfs om de net geboekte vakantie naar Portugalmee te betalen...
De zaak is al een jaartje of 10 geleden verkocht, dus dat is niet meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ondernemers vallen niet onder de particulieren BTW [pun intended], daar zijn nog wel genoeg dingen om het interessant te maken.
Met Xiia kan ik R49 niet eens vinden/toevoegenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hiryu dat in het leven geroepen.
Waarom luister je niet gewoon via XiiaLive?
Handmatig toevoegen kan wel, dan moet je deze URL gebruiken:quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met Xiia kan ik R49 niet eens vinden/toevoegen
In mijn xiia versie kan dat dus niet... of ze moeten het ergens onlogisch geplaatst hebben die optie... zit al half uur te zoekenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Handmatig toevoegen kan wel, dan moet je deze URL gebruiken:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Kan ook in TuneIn.
Heb beide zo op die manier ingesteld...
Welk OS heb je?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In mijn xiia versie kan dat dus niet... of ze moeten het ergens onlogisch geplaatst hebben die optie... zit al half uur te zoeken
quote:
Wijlen oom en nog levende tante hebben de zaak ook verkocht, met een foute boekhouder.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De zaak is al een jaartje of 10 geleden verkocht, dus dat is niet meer.
Maar goed ook, daar hadden we een boekhouder voor die de nodige fouten maakte.
Die maakte het iets te interessant...![]()
Mochten we ineens over 5 jaar een flink bedrag terug betalen + boete.
Die boete hebben we er wel afgekletst, maar er bleef nog een aardig bedragje over toen...
Iets gevonden waar je een url kan plakken; Unable to use URLquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk OS heb je?
Ik heb het zowel onder iOS als Android draaien op beide apps...
XiaaLive --> Favorieten --> Plusje indrukken --> URL intypen --> Opslaan --> Naam geven --> Klaar!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets gevonden waar je een url kan plakken; Unable to use URL
Dat doet ie dus nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
XiaaLive --> Favorieten --> Plusje indrukken --> URL intypen --> Opslaan --> Naam geven --> Klaar!
[ afbeelding ]
Welke URL gebruik je?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet
Unable
To add url zegt ie dan
Dan zit er een fout in de URL of zoiets.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat doet ie dus niet
Unable
To add url zegt ie dan
Portugal gaan wij ook nog doen, maar dit jaar nog even niet. Symph wil me graag de omgeving laten zien waar zijn ouders hebben gewoond.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Waar je vroeger een halve dag met papieren en rekenmachine aan het stoeien was, is je belastingaangifte nu binnen 5 minuten geregeld. Ik vind er geen reet meer aan, alles staat er al voorgekauwd in.
En een lage rente hebben op je hypotheek is leuk, maar we krijgen nu bijna niets meer terug.
Was toch altijd een leuk moment om te zien welke aardige hoeveelheid euri's je terug kreeg, nu is het maar een fooi.
We gaan nu helemaal naar het zuiden, richting Faro.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Portugal gaan wij ook nog doen, maar dit jaar nog even niet. Symph wil me graag de omgeving laten zien waar zijn ouders hebben gewoond.
Zelfs zaken die je voorheen niet eens hoefde te melden, stonden nu al ingevuld.quote:Belastingaangifte was idd 5 minuten werk, het langste was ik bezig met het opzoeken van de startdatum van de hypotheek, verder was alles vooringevuld. Die van mama Symph kon ik gelukkig ook online doen, iets meer werk, maar ook in 10 minuten klaar.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat ze niet meer teveel in de zorgkosten gaan snijden.
Kom vanaf daar met het huidige systeem op minimaal ¤ 1.000 nu en dat is enkel het deel dat vanaf nu zeker is
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je hebt toch maar een X bedrag aan eigen risico?
Of heb je kosten die helemaal niet verzekerd kunnen worden?
Ah, de aftrekposten voor gezondheidszorg bedoel je.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.
Daarnaast zijn er nog dieetkosten aftrekbaar. En aangezien ik nu iets chronisch blijk te hebben heb ik nu behoorlijk wat al vast staan. En dan nog dingen zoals bijvoorbeeld tandartskosten buiten je verzekering die ook een aftrekpost zijn.
Yes. Was inderdaad fout link.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Yes. Was inderdaad fout link.
Nu gezellig Rosanne luisterenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Het is een klote URL met aardig wat 'valkuilen'...
Ik hoop dat mijn visite snel arriveert...quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu gezellig Rosanne luisteren
ooit heb ik mijn ogen laten laseren en dat was toen ook nog een aftrekpost, dat tikte lekker aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zorgkosten op doktersadvies buiten het eigen risico, die niet vergoed worden zijn aftrekbaar.
Daarnaast zijn er nog dieetkosten aftrekbaar. En aangezien ik nu iets chronisch blijk te hebben heb ik nu behoorlijk wat al vast staan. En dan nog dingen zoals bijvoorbeeld tandartskosten buiten je verzekering die ook een aftrekpost zijn.
Nu niet meer, maar in de begintijd was dat iets van 3000 per oog iirc. Dan gaat het hard ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ooit heb ik mijn ogen laten laseren en dat was toen ook nog een aftrekpost, dat tikte lekker aan.
Kan ik het ook met één hand? Ik mag mijn linkerhand nog niet belasten....quote:Op zaterdag 10 maart 2018 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Als niet iedereen liever tv gaat kijken had ik dat ook gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had je maar nu al moeten beginnen he
Niet iedereen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Als niet iedereen liever tv gaat kijken had ik dat ook gedaan
Ik zal na het eerste uur niet meer veel posten, dus dan lopen wij elkaar mis ben ik bang.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:11 schreef peaceman het volgende:
Wij gaan ook beiden doen, maar we zullen niet heel veel posten het 1e uur, denk ik.
wat ga je dan kijken?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal na het eerste uur niet meer veel posten, dus dan lopen wij elkaar mis ben ik bang.
wordt t maar 1 liedje?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:13 schreef D. het volgende:
Ik wil alvast verklappen dat het eerste half uur (ruim) voor sommige mensen even doorbijten is
komen alle stevige platen het eerste half uur?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:13 schreef D. het volgende:
Ik wil alvast verklappen dat het eerste half uur (ruim) voor sommige mensen even doorbijten is
Niet allequote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
komen alle stevige platen het eerste half uur?
En Tubular Bells ookquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Echoes al in de T2000 stond
Gelukkig, ik vind dat zo'n zenuwenbedoeningquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Maar daar draaien ze dan weer de korte versie van
oh gelukkig maar!quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:17 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel nummers van mijn lijst langs gaan komen
Hopelijk niet te veel in het eerste uur trouwens![]()
Thx!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:22 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is ingeschakeld, maar zal wat minder spraakzaam zijn dan normaal
Succes met de show alvast
Die lijkt me er wel aanwezig sinds de 90's influx van de afgelopen 5 jaarquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:27 schreef livelink het volgende:
Love rears it's ugly head mag ook wel in de T2000 staan. Te lui om op te zoeken of hij daar ook staat.
Ja, net toch even opgezocht. Staat er in sinds 2014 en in 2017 op 1490. Je had dus helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt me er wel aanwezig sinds de 90's influx van de afgelopen 5 jaar
3 mensen zijn dit niet met je eensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Metallica staat overigens al met vrijwel elke scheet in de Top 2000 dus dit hoeft er niet in.
Ik dacht dat we al bij 4 stemmen warenquote:
Ow, sorry voor de verwarring, dit eerste deel is nog 3 stemmenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat we al bij 4 stemmen waren
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.quote:
De 2 beste Metallica liedjes zijn instrumentaalquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.
Ik mis de zang inderdaad nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat er niet bij gezongen wordt vind ik tot nog toe een pluspunt.
Waarschijnlijk op gestemd door dezelfde 3 mensenquote:
Ik dacht hetzelfde, maar ben nog niet alles gaan nakijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op gestemd door dezelfde 3 mensen
ik heb wel op Painkiller gestemd maar niet op Orion, al ben ik van dat laatste niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar ben nog niet alles gaan nakijken
Nietquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:41 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
ik heb wel op Painkiller gestemd maar niet op Orion, al ben ik van dat laatste niet helemaal zeker
Het meest melodieus iddquote:Op zaterdag 10 maart 2018 20:47 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan tot nog toe het beste van het heftige blok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |