Uit de tijd dat men nog originelen had...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:33 schreef tailfox het volgende:
[..]
doe ik al.
Hoor een beat uit jaar krijt.
maar nee mijn probleem is verbinding en dat heb ik nu al opgelost.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de tijd dat men nog originelen had...
wat is er morgen?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 17:26 schreef D. het volgende:
Weer even zo'n 100 mensen uitgenodigd voor morgenavond
D. is de mol, toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live-uitzending van Wie Is De Mol in het Vondelpark...
Gewoon de andere topics op Fok negeren (ben ik ook gaan doen en dat bevalt prima) en gewoon alleen hier posten. Dat scheelt een hoop. Alle topics er omheen boeien mij echt niet meer. Ook niet dat gezwets van dingetje... zie ik weet al niet eens meer wat z'n username isquote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Jullie zullen me de komende tijd minder zien en horen. Dat staat los van Radio 49, maar heeft des te meer met FOK! en het heersende faalbeleid te maken. Ik ben behoorlijk FOK!-moe en ik ga bekijken of een tijdje afwezigheid daar veel aan verandert of niet. Tot later.
Het heeft vast geen zin om je van gedachten te doen veranderen? Ik maak me nooit zo druk over het beleid. Loopt het op de frontpage de spuigaten uit, dan vermijd ik de frontpage een tijdje. Ik zoek in verschillende topics naar de mensen die willen en ook kunnen discussieren en die met interessante verhalen en bronnen komen. Daar heb ik lol aan en zolang ik dat hier nog kan vinden maakt het me verder niet zoveel uit wat er voor een beleid is.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Jullie zullen me de komende tijd minder zien en horen. Dat staat los van Radio 49, maar heeft des te meer met FOK! en het heersende faalbeleid te maken. Ik ben behoorlijk FOK!-moe en ik ga bekijken of een tijdje afwezigheid daar veel aan verandert of niet. Tot later.
doe niettquote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Zoals al gezegd: niet teveel aandacht aan het beleid en andere negatieve zaken op Fok! en gewoon je eigen leuke topics uitkiezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik vermijd grote delen van FOK! al langere tijd. Ik blijf me desondanks aan dingen storen. Deze week wordt zo ineens een goedlopende ONZ-reeks dichtgegooid. Te veel faalmods snappen er niks van; of je nu in NWS of ONZ zit. Ze sluiten liever topics dan dat ze hun werk doen: posts verwijderen, rotte appels eruithalen. Ik heb het idee dat FOK! stukje bij beetje naar de kloten gaat en dat we ook met Radio 49 moeten gaan nadenken over een toekomstig platform.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft vast geen zin om je van gedachten te doen veranderen? Ik maak me nooit zo druk over het beleid. Loopt het op de frontpage de spuigaten uit, dan vermijd ik de frontpage een tijdje. Ik zoek in verschillende topics naar de mensen die willen en ook kunnen discussieren en die met interessante verhalen en bronnen komen. Daar heb ik lol aan en zolang ik dat hier nog kan vinden maakt het me verder niet zoveel uit wat er voor een beleid is.
Daar komt bij dat ik wel begrip heb over hoe moeilijk het is om te modereren. En als ik zie hoe het elders is, dan vind ik dat ze het op Fok niet eens zo slecht doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat mensen die ik IRL ken m'n Fok! ID weten, maar moest toch iets meer communiceren richting hun voor ik het hier postte (gaarne niet de text uit de spoiler quoten).You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Niet het meest handige moment wellicht, maar ik heb hier redelijk lopen drammen oven mijn onderzoek. Uitkomst 1 was dat het lab er niet uit kwam, uitkomst 2 dat ik toch wel iets chronisch lijk te hebben.ook voor jou eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat mensen die ik IRL ken m'n Fok! ID weten, maar moest toch iets meer communiceren richting hun voor ik het hier postte (gaarne niet de text uit de spoiler quoten).![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Niet het meest handige moment wellicht, maar ik heb hier redelijk lopen drammen oven mijn onderzoek. Uitkomst 1 was dat het lab er niet uit kwam, uitkomst 2 dat ik toch wel iets chronisch lijk te hebben.Sterkte met de situatie. Komt vast goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat mensen die ik IRL ken m'n Fok! ID weten, maar moest toch iets meer communiceren richting hun voor ik het hier postte (gaarne niet de text uit de spoiler quoten).
Dat ookquote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live-uitzending van Wie Is De Mol in het Vondelpark...
Onzekerheid is nooit leuk. Sterkte!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Niet het meest handige moment wellicht, maar ik heb hier redelijk lopen drammen oven mijn onderzoek. Uitkomst 1 was dat het lab er niet uit kwam, uitkomst 2 dat ik toch wel iets chronisch lijk te hebben.
[spoiler]
Denk niet dat mensen die ik IRL ken m'n Fok! ID weten, maar moest toch iets meer communiceren richting hun voor ik het hier postte (gaarne niet de text uit de spoiler quoten).
Komt vast goed en dan loop ik iedereen weer lekker te jennenquote:
That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komt vast goed en dan loop ik iedereen weer lekker te jennen
Een keer Trash metal lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er nog liefhebbers die na Raf, van 21.:40 tot 23:40 nog een show willen?
Zie bericht stukje hogerquote:
Ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2018 20:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zijn er nog liefhebbers die na Raf, van 21.:40 tot 23:40 nog een show willen?
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Niemand die actief doet, dan ga ik nog even klieren.
Ik reageerde welquote:Op vrijdag 9 maart 2018 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
Niemand reageerde op Oscar, dat was wel gemeen
Ok, ik graaf weer 2 meter dieper, uw boobs groeien weer 2 matenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |