Gelukkig zijn het geen moederkoeken...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Eierkoeken, is dat naar aanleiding van de eierstokken van gister die overtijd waren? Zijn deze eierkoeken dan nog wel houdbaar?
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik meld me voor een eierkoek.
Goedemorgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mehhh, driedubbel!! Lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 07:57 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag eierkoeken met aardbeien.:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:30 schreef Charlotte3 het volgende:
GOEDEMORGEN!
Dubbel gebak vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHA!
En ook goedemorgen!![]()
Er zijn maar 2 personen die mijn telefoonnummer kennen (van mijn vaste lijn) en ik ben hier een periode lang ook continu gebeld waarbij niets gezegd werd als ik opnam.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het lijkt er op dat scammers mijn mobiele nummer ook gevonden hebben. Als ik ze opzoek op www.wieheeftgebeld.nl krijg ik die opmerkingen te zien van mensen die wel hadden opgenomen.
Ja hier bellen ze op m'n mobiel,. Gelukkig kan je op je mobiel nummer blokkeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 personen die mijn telefoonnummer kennen (van mijn vaste lijn) en ik ben hier een periode lang ook continu gebeld waarbij niets gezegd werd als ik opnam.
Paar dagen de telefoon afgekoppeld en nu is het gezeik over.
True!quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja hier bellen ze op m'n mobiel,. Gelukkig kan je op je mobiel nummer blokkeren.
Als jij je telefoon opneemt, zeg je dan je voor- en je achternaam?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont snapt alleen niet wat voor voordeel zij er nou uit behalen. Ze bellen zonder iets te zeggen, terugbellen kan niet. Dus waar zit hun "winst"?
Onbekende nummers neem ik altijd op met hallo.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Als jij je telefoon opneemt, zeg je dan je voor- en je achternaam?
Zo ja; verwacht over een tijdje een telefoontje van iemand van "Microsoft" die je creditcardgegevens nodig heeft voor een heractivatie van Windows op je pc.
(Maar ik dacht dat je een Mac hebt he?)
Mijn broer (die ook een geheim nummer heeft) werd zo een keertje gebeld door iemand die zogenaamd van Microsoft was. Hij heeft die vent meteen zitten uitkafferen en gevraagd of hij geen schaamte kende, dat-ie zo mensen belde om hen zo op te lichten.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Onbekende nummers neem ik altijd op met hallo.
En maakt niet uit of je Mac hebt, ze gaan gewoon doelloos dat gesprek aan
Des te leuker wordt het dan om daarna te zeggen dat je een Mac hebt. Of als je toch weet dat het een scammer is; ik heb geen Credit Card en daarna, heb geen PC
Lekker hun tijd verdoen
verstandig om er lekker aan toe te gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:06 schreef just me het volgende:
Ik weer thuis, schitterend om te zien hoe Merel reageerde toen ze ons op Schiphol zag staan
En nu ga ik toegeven dat ik moe ben en op de bank hangen, golfles afgezegd voor vanmiddag, even tijd voor mezelf
Echt, hoe ze het volhouden daar met kabouter 2.0 die niet wil slapen en als hij dan slaapt midden in de nacht krijsend wakker wordtquote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstandig om er lekker aan toe te geven
En dan vinden mensen MIJ maar raar als ik zeg dat kinderenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Echt, hoe ze het volhouden daar met kabouter 2.0 die niet wil slapen en als hij dan slaapt midden in de nacht krijsend wakker wordt![]()
Kabouter 1.0 vond het zielig voor mij dat ik alleen moest eten vanavondHeerlijk die kinderlogica
![]()
Pff ja dat vind ik ook zo knap, mijn neefje kwam 1,5 jaar of langer elke nacht drie keer bij kennis om de boel wakker te schoppen. Echt alles geprobeerd en uiteindelijk via een homeopaat iets van opium gekregen en dat werkte. Ook al slaap ik extreem slecht, als dat dan net tijdens mijn weinige goede slaap momentjes wakker werd geblert zou ik echt gek wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:10 schreef just me het volgende:
[..]
Echt, hoe ze het volhouden daar met kabouter 2.0 die niet wil slapen en als hij dan slaapt midden in de nacht krijsend wakker wordt![]()
Kabouter 1.0 vond het zielig voor mij dat ik alleen moest eten vanavondHeerlijk die kinderlogica
![]()
Neefjes en nichtjes zijn wel tof.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 13:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan vinden mensen MIJ maar raar als ik zeg dat kinderenzijn...
vm aanzetten en hun hackenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 10:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het lijkt er op dat scammers mijn mobiele nummer ook gevonden hebben. Als ik ze opzoek op www.wieheeftgebeld.nl krijg ik die opmerkingen te zien van mensen die wel hadden opgenomen.
quote:Wordt nu afgespeeld : Lucas & Gea - Met Een Lach Door Het Leven
quote:Programma van vandaag
14:25 - 15:25 Madmaster - Hakt Een Boom Om
Geen probleem, even wat anders doen na een paar uur rekenen en puzzelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Oh je was een beetje laat. Vond Touch bij Touch al niet echt passen.
Ben wel even paar minuten weg nu, deed net mn jas aan toen je begon
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, even wat anders doen na een paar uur rekenen en puzzelen...
Maar luister nu dus weerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, het is ook geen verontschuldiging of zo...
Nee, het heeft wel betrekking op alle tracks die ik draai...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm bij dit nummer zou ik denken aan iets met bomen.
Tree of life is dan wel niet de titel (meer wel een bekend ... of life iets), maar de lucht waait ook door de bomen. En je kan bomen omhakken.
Nee, denk aan een zeer bekend platenlabel in dit genre...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm Menthol (Theo) zou dat kunnen verwijzen naar hakken?
Ik weet hem nu, maar heb wel vals moeten spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, denk aan een zeer bekend platenlabel in dit genre...
Denk niet dat het nu heel druk wordt...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet hem nu, maar heb wel vals moeten spelen![]()
Ben niet zo van de labels, dus post het nog niet om te zien of iemand het wel weet.
M'n gedachtegang was wel redelijk goed.
Je weet het maar nooit hierquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat het nu heel druk wordt...
Ik draai net zo lang door tot ik geen zin meer heb...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:28 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh je bent al verlengd, dat wou ik sneaky doen
So so. Kan beter, kan slechter. Maar nu lekker aan het luisteren.quote:
les waarin?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Als je les wilt hebben, dan laat je het maar weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |