quote:Wordt nu afgespeeld : Lucas & Gea - Met Een Lach Door Het Leven
quote:Programma van vandaag
14:25 - 15:25 Madmaster - Hakt Een Boom Om
Geen probleem, even wat anders doen na een paar uur rekenen en puzzelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:29 schreef Rafeiro het volgende:
Oh je was een beetje laat. Vond Touch bij Touch al niet echt passen.
Ben wel even paar minuten weg nu, deed net mn jas aan toen je begon
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, even wat anders doen na een paar uur rekenen en puzzelen...
Maar luister nu dus weerquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O nee, het is ook geen verontschuldiging of zo...
Nee, het heeft wel betrekking op alle tracks die ik draai...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:50 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm bij dit nummer zou ik denken aan iets met bomen.
Tree of life is dan wel niet de titel (meer wel een bekend ... of life iets), maar de lucht waait ook door de bomen. En je kan bomen omhakken.
Nee, denk aan een zeer bekend platenlabel in dit genre...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm Menthol (Theo) zou dat kunnen verwijzen naar hakken?
Ik weet hem nu, maar heb wel vals moeten spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, denk aan een zeer bekend platenlabel in dit genre...
Denk niet dat het nu heel druk wordt...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik weet hem nu, maar heb wel vals moeten spelen![]()
Ben niet zo van de labels, dus post het nog niet om te zien of iemand het wel weet.
M'n gedachtegang was wel redelijk goed.
Je weet het maar nooit hierquote:Op vrijdag 9 maart 2018 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk niet dat het nu heel druk wordt...
Ik draai net zo lang door tot ik geen zin meer heb...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:28 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh je bent al verlengd, dat wou ik sneaky doen
So so. Kan beter, kan slechter. Maar nu lekker aan het luisteren.quote:
les waarin?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima!
Als je les wilt hebben, dan laat je het maar weten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |